SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door DeZwabber op 11-06-2014 08:48:39 ]🐙
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:41 schreef Xaryna het volgende:
Wat een e-penissen, zeg. Dat je dat zomaar durft laten zien aan iedereen.
KLKquote:
KLKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ben jij Qunix?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:39 schreef Kyubey het volgende:
Mooi om te zien dat ik op nummer 2 van de posters sta.
Pleeg sodoku.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik heb zojuist op de grond gepoept in de woonkamer
help
Sodomie-kun?quote:
nigga what u been smokin?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sodomie-kun?
Het is laat. Te laat om een nieuw toetsenbord te kopen.
In allebei de seizoenen? Welke de sisters arc?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:38 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb zojuist Index afgekeken.
Mweh, zeventje. Maar een arc wist me te amuseren.
Nee, de Father-arc.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In allebei de seizoenen? Welke de sisters arc?
Dat is niet erg masochistisch van je.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, de Father-arc.
Nog een seizoen?Daar heb ik geen zin in.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
EuhSPOILER: grote inhoudOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Nee want deze moet je minimaal tien keer achter elkaar luisteren. Kind, waarom weet je dat niet.quote:
Omdat zij alleen naar moeshit kijktquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee want deze moet je minimaal tien keer achter elkaar luisteren. Kind, waarom weet je dat niet.
Iets met potten en ketels.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Omdat zij alleen naar moeshit kijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ja kijk, dan krijg je dat. Tienermeisjes.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Omdat zij alleen naar moeshit kijkt
Ik zag je wel bewerken!quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat zijn androïdes. Androïdes zijn best vaak moé.
Mwahaha alles voor de glorie van mijn glorieuze argumenten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zag je wel bewerken!
[ afbeelding ]
Beetje dubbelop, vind je niet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mwahaha alles voor de glorie van mijn glorieuze argumenten.
Glorie(1) + glorie(2) > glorie(1) v glorie(2)quote:
De Infinite Stratos meisjes zijn min of meer moé personificaties van mecha. Ze willen zelfs allemaal door de hoofdpersoon bereden worden. Alleen Houki slaagt.quote:
Helaas is de MC zo karakterloos als waterige komkommer, en het verhaal matig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De Infinite Stratos meisjes zijn min of meer moé personificaties van mecha. Ze willen zelfs allemaal door de hoofdpersoon bereden worden. Alleen Houki slaagt.
Ik vond S1 slecht genoeg dat ik me daar doorheen heb geworsteld, en S2 niet eens heb geprobeerd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas is de MC zo karakterloos als waterige komkommer, en het verhaal matig.
En toch ga ik S3 kijken als het er komt
Ik geloof dat Bob Ross wel wat tijd over heeft.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Misschien een cursusje aquarelleren in het hiernamaals.
"Put a happy little glacier in there"quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik geloof dat Bob Ross wel wat tijd over heeft.
http://loopthetube.com#YQMQdlYUQiU#t=26&start=25.995&end=27.217quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:50 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is behoorlijk WTF:
[ afbeelding ]
Een game voor de Vita waar je moet wrijven....
Thermae Romae II
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klap eens in je handjes.
keoippn en gun da m miz wanneerquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:50 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is behoorlijk WTF:
[ afbeelding ]
Een game voor de Vita waar je moet wrijven....
Thermae Romae II
quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:31 schreef Knoflook het volgende:
Hunter X Hunter.... Vind die hele Chimera ants verhaal maar een dood doener van een lekker lopend verhaal.Wat? Deze arc is best goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:31 schreef Knoflook het volgende:
Hunter X Hunter.... Vind die hele Chimera ants verhaal maar een dood doener van een lekker lopend verhaal.Komt omdat het door de meest kwaadaardige wezens in de serie gemaakt is; mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het tempo van het verhaal was wel kut inderdaad.“An interesting thing is a good thing.”
quote:
9 was best verwarrendquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:49 schreef Mr_Belvedere het volgende:
No Game No Life 9 was al niet super goed, maar aflevering 10 was helemaal ruk. grmbl..
Hopelijk is de volgende aflevering een flink stuk beter.
Nog een paar afleveringen wachten en dan gaan er weer een paar het loodje leggen denk ik.quote:
Die badkamer zooi kan me gestolen worden.quote:
ze hebben eindelijk naruto afgemaakt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jezus, die Naruto aflevering van deze week
[ afbeelding ]
Damn deze ep was vet manquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jezus, die Naruto aflevering van deze week
[ afbeelding ]
Weet niet, ik vond de focus op verschillende verhaallijnen tijdens het gevecht eigenlijk wel tof. Het waren ook niet de verwachtte standaard shonen gevechten waarin de hoofdpersoon vecht en zijn vrienden wil beschermen en onverslaanbaar wordt, de hoofdpersoon was juist het grootste deel van de tijd niks aan het uitvoeren. Nou ja, daar komt nu verandering in maar daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Komt omdat het door de meest kwaadaardige wezens in de serie gemaakt is; mensen.
Het tempo van het verhaal was wel kut inderdaad.
Bij Bleach ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
bij HxH zijn de gevechten van de anderen juist ook enorm belangrijk.
In mijn optiek was het een goed idee dat gewoon niet werkte. In boeken --en misschien ook wel in manga-- kan je de vertelde tijd verkleinen en de verteltijd verruimen om een alwetende verteller allerlei ideologische dissertaties te laten houden. In een medium als animatie (waar het juist de grote kracht is dat vertelde tijd en verteltijd in de 1:1 verhouding naast elkaar kunnen bestaan) werkt het gewoon niet om, tijdens een dynamische scene, een stem uit de leegte over de gedachten en gevoelens van personages te laten praten. Als ik daar behoefte aan heb kijk het het wel met een laveloze kameraad aan mijn zijde. Dan is het nog vaak een onderhoudend iemand die me uit het verhaal trekt. Dat deed het het trok je uit het verhaal en ik weet niet of je daar genoeg terug voor krijgt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet niet, ik vond de focus op verschillende verhaallijnen tijdens het gevecht eigenlijk wel tof. Het waren ook niet de verwachtte standaard shonen gevechten waarin de hoofdpersoon vecht en zijn vrienden wil beschermen en onverslaanbaar wordt, de hoofdpersoon was juist het grootste deel van de tijd niks aan het uitvoeren. Nou ja, daar komt nu verandering in maar daar gaat het niet om.
VLCquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:54 schreef Qunix het volgende:
Grrr
In mplayer laadt hij de dubs niet en nu moet het in VLC. Crap kleuren en buffer met veel frames dropping.
Hmja, ik vond hem juist wel enorm goed werken. Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In mijn optiek was het een goed idee dat gewoon niet werkte. In boeken --en misschien ook wel in manga-- kan je de vertelde tijd verkleinen en de verteltijd verruimen om een alwetende verteller allerlei ideologische dissertaties te laten houden. In een medium als animatie (waar het juist de grote kracht is dat vertelde tijd en verteltijd in de 1:1 verhouding naast elkaar kunnen bestaan) werkt het gewoon niet om, tijdens een dynamische scene, een stem uit de leegte over de gedachten en gevoelens van personages te laten praten. Als ik daar behoefte aan heb kijk het het wel met een laveloze kameraad aan mijn zijde. Dan is het nog vaak een onderhoudend iemand die me uit het verhaal trekt. Dat deed het het trok je uit het verhaal en ik weet niet of je daar genoeg terug voor krijgt.
Om die reden vind ik het zonde dat Madhouse niet de durf had om in te zien dat deze methode niet werkte en dat op te lossen door de scenes en gevechten naar het medium te schikken.
Tsja. Dat is balen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:39 schreef VulpX het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er een verschil was tussen VLC en MPC tot vanavond. Heb ze nu naast elkaar gedraaid net even en tering, wat is het beeld van VLC kut vergeleken met MPC.
Ik heb dus jarenlang anime met vertiefde kleuren gekeken.![]()
Oudere versie van libass denk ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:38 schreef Qunix het volgende:
En waarom doen de subs het niet en wel in VLC?
Linkje naar die mpv met awesomesauce?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja. Dat is balen.
Gelukkig heb ik altijd mplayer of MPC-HC gebruikt. Inmiddels mpv met een superieure hq-gl videomodus.
http://mpv.ioquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:45 schreef VulpX het volgende:
[..]
Linkje naar die mpv met awesomesauce?
Nope... Gisteren geupdated.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oudere versie van libass denk ik.
Ik heb mplayer2 binaries in de mplayer OSX Extended app.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar waarom gebruik je dan nog mplayer? De ontwikkeling is zo'n beetje verschoven naar mpv.
Hoezo zijn de controls kut? Alles met het toetsenbord bedienen is het makkelijkst.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb mplayer2 binaries in de mplayer OSX Extended app.
Verder heb ik juist geen problemen met de player. Nu eigenlijk zo'n beetje voor het eerst
Ik ben nu mpv aan het checken. Ik mis al een hoop (playlist) en de controlls zijn kut. MAAR hij doet het met subs. Even kijken of ik ook frame-dropping heb en of hij moet bufferen...
quote:--playlist=<filename>
Play files according to a playlist file (Supports some common formats.If
no format is detected, t will be treated as list of files, separated by
newline characters. Note that XML playlist formats are not supported.)
Je kunt de keys zelf mappen. Ik ben altijd gewend om 'f' te gebruiken voor full screen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:14 schreef Qunix het volgende:
Na 15 minuten zelfde resultaat.
Over de playlist... Build 64bit voor OSX heb ik. Precompiled. Dus denk dat dat het is. Maar alsnog zijn de controls kut. In fullscreen op esc en de app sluit af.
Ik kijk het af nog 15 min en dan gaat het weg. Als het over een jaar beter is dan mplayer2.bin + mplayer OSX Extended, wil ik wel kijken of ik dan kan switchen.
1 | mpv -vo opengl-hq blablabestand.mkv |
opengl-hq is de hoogst mogelijke kwaliteit maar vergt ook meer kracht van je pc. Mits die dat niet aankan zou ik de gewone opengl gebruiken.quote:xv - Uses the XVideo extension to enable hardware-accelerated display. This is the most compatible VO on X, but may be low-quality, and has issues with OSD and subtitle display.
Ik zal eens testen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt de keys zelf mappen. Ik ben altijd gewend om 'f' te gebruiken voor full screen.
Maar wel vreemd dat overal de subtitle-rendering kut is. Al een andere -vo optie geprobeerd? Bijvoorbeeld gl?
Dus:
[ code verwijderd ]
Wellicht dat dat wel lekker speelt. Xv geeft soms namelijk wat problemen:
[..]
opengl-hq is de hoogst mogelijke kwaliteit maar vergt ook meer kracht van je pc. Mits die dat niet aankan zou ik de gewone opengl gebruiken.
Ben benieuwd. Hou me op de hoogte!quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:29 schreef Kyubey het volgende:
Af en toe twijfel ik hier of ik niet per ongeluk in DIG terecht ben gekomen.
Dit is dan ook een verkapte SCquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:29 schreef Kyubey het volgende:
Af en toe twijfel ik hier of ik niet per ongeluk in DIG terecht ben gekomen.
Misschien een issue op GitHub plaatsen? Anders wil ik hem wel namens jou plaatsen. Stuur de stream maar in een DM.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef Qunix het volgende:
Ah, ik zie het probleem...
Playing: /Volumes/media/BitTorrent/Mobile Suit Gundam Unicorn - 07 (BD 1280x720 AVC AACx4 [5.1+5.1+2.0+2.0] Subx6 (etc)
[cache] Cache size set to 25000 KiB
[cache] Cache is not responding - slow/stuck network connection?
[cache] Cache keeps not responding.
File tags:
major_brand: isom
minor_version: 1
compatible_brands: isom
creation_time: 2014-05-19 05:25:56
[stream] Video (+) --vid=1 (*) (h264)
[stream] Audio (+) --aid=1 --alang=jpn (*) (aac)
[stream] Audio --aid=2 --alang=eng (*) (aac)
[stream] Audio --aid=3 --alang=jpn (*) (aac)
[stream] Audio --aid=4 --alang=eng (*) (aac)
[stream] Subs (+) --sid=1 --slang=jpn (*) (dvd_subtitle)
[stream] Subs --sid=2 --slang=eng (*) (dvd_subtitle)
[stream] Subs --sid=3 --slang=fra (*) (dvd_subtitle)
[stream] Subs --sid=4 --slang=spa (*) (dvd_subtitle)
[stream] Subs --sid=5 --slang=zho (*) (dvd_subtitle)
[stream] Subs --sid=6 --slang=zho (*) (dvd_subtitle)
AO: [coreaudio] 48000Hz stereo 2ch float
AV: 00:00:00 / 01:30:10 (0%) A-V: 0.000 Cache: 99%
VO: [opengl-hq] 1280x720 => 1280x720 yuv420p
AV: 00:00:02 / 01:30:10 (0%) A-V: 0.005 Cache: 97%
[osd/libass] fontselect: Using fallback font family: (sans-serif, 400, 0) -> /Library/Fonts/Arial.ttf, -1, ArialMT
AV: 00:01:03 / 01:30:10 (1%) A-V: 0.006 Cache: 50%
[..]
AV: 00:01:30 / 01:30:10 (1%) A-V: 0.001 Cache: 93%
[cache] Cache is not responding - slow/stuck network connection?
AV: 00:01:43 / 01:30:10 (1%) A-V: -0.003 Late: 7 Cache: 95%
Dat dus. En VLC doet het er lang over (volle 10 seconden) en mpv 1 seconden tot 5 seconden.
[ afbeelding ]
Interessant is wel dat mplayer2 bin (ook getest) een continue stream heeft en dus voor mij geen probleem geeft.
mplayer2 bin > mpv
Als ze dit fixen zie ik geen problemen meer met het streamen. Ik zie dat de playlist te doen is, maar wil gewoon een GUI.
read_buffer in cache.c:189 denk ik.
205 is het... want op 196 wordt newb aangemaakt op de juiste manier, maar overschreven bij het rekenen van de buffer en offset. Maar hij zou een getal moeten rekenen en dat optellen (de offset tot het einde zeg maar) en daarvan +/- 10% erbij, tenzij 10% kleiner is dan de berekende offset.
Wat hij dan doet is hij verlengt de buffer met 10% op gelijke netwerk bandwidth boven op de buffer waardoor het netwerk eerst belast wordt en daarna minder. Ook een cleanup is relevant dan (staat eronder zo te zien).
Ik kan het natuurlijk enorm fout hebbenDit is puur een gok
Morgen check ik wel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien een issue op GitHub plaatsen? Anders wil ik hem wel namens jou plaatsen. Stuur de stream maar in een DM.
Ik zou voetbal zou me op het moment meer interesseren als de spelers houten plankjes met rubberen zijden op hun benen droegen en de regie aan Masaaki Yuasa overgelaten werd.quote:
ohquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het land van carnaval, capoeira en sloppenwijken.
nikkr pls ima rek u m8quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben eindelijk naruto afgemaakt?
Absoluut. Kwaliteit gaat er met de episode weer op vooruit!quote:
Je doet het er gewoon om he..quote:
i dont buy itquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Naruto hield Hinata's hand vast. Ik heb dit eerder zien gebeuren. Aan het einde van deze arc is ze zwanger.
Wing was wel nice.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Niet glorious Wing
Heero yui beste gundam mc ooit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Je doet het er gewoon om he..Toch ga ik happen
Sja, andere verplichtingen gaan voorquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
want je hebt echt dikke shit taste als je nu pas Unicorn gaat kijken, jij pleb.
Oh man hij is al 15 pond duurder geworden. Damn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:47 schreef mschol het volgende:
PATEMA INVERTED - ULTIMATE EDITION
£54.99
twijfel twijfel..
zeer toffe editie... maar 65 euro
Gewoon doen. Geld moet rollen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:47 schreef mschol het volgende:
PATEMA INVERTED - ULTIMATE EDITION
£54.99
twijfel twijfel..
zeer toffe editie... maar 65 euro
Asuka figurines kopen!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:48 schreef robin007bond het volgende:
Wat zou je anders met het geld doen?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef gniffie het volgende:
Ping Pong 10 leek net een soort gedicht. wtf
Altijd met EK of WK voetbalquote:
voetbalquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Bericht is 18 maanden oud,misschien nog steeds relevant.
http://www.indoboom.com/2(...)ocal-beach-boys.html
99% of Japanese girls doesn't know the difference between India and Indonesia
---
many were/are pretty dumb about any general knowledge like geography, history, languages and cultures.
Japanse dames hebben extra privélessen nodig...van mij,want informaties uit animes en mangas is niet genoeg.
[..]
Altijd met EK of WK voetbal
rustig maarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
voetbal
ik wil niet bij die mentaal gehandicapte hersenloze tokkie horde horen.
De hype van Pupa was echt ... zeker nog wel totdat aangekondigd werd dat Studio DEEN het zou animeren en het een korte serie zou worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
Not sure if Ping Pong een goede serie is of dat jullie een Boku no Pico / Pupa pullen.
Manier van tekenen is wennen dat wel. Maar de serie is goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
Not sure if Ping Pong een goede serie is of dat jullie een Boku no Pico / Pupa pullen.
De arc is goed gedaan en de moeite waard.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:40 schreef mschol het volgende:
[..]
i dont buy it
Maar eff serieus, is de anime enigsinds goed te kijken of zijn er net als bij het eerste deel zo idioot veel fillers?
Ik betwijfel of ik het ooit toch verder kijk, maar wellicht ben ik ooit in een gekke bui
Jij bent donkerder oranje dan de rest.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het goed is gaat de mijne de 26e op de post. Ik ben benieuwd
4-0 voor spanje, uiteraard.. ik geloof niet zo erin dat nederland een stunt uithaalt..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De fuck man, Spanje Nederland straks
Ik ook niet, maar dan ga ik nog wel een topwedstrijd kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
4-0 voor spanje, uiteraard.. ik geloof niet zo erin dat nederland een stunt uithaalt..
ik zal aan het klooien zijn met netwerk en tv enzo..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan ga ik nog wel een topwedstrijd kijken
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ping Pong is best wel een dynamische sport. Het is geen voetbal, maar visueel wel interessanter dan bijvoorbeeld schaakboxen.
Haten op schaakboksenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ping Pong is best wel een dynamische sport. Het is geen voetbal, maar visueel wel interessanter dan bijvoorbeeld schaakboxen.
I know, ik was er bijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De hype van Pupa was echt ... zeker nog wel totdat aangekondigd werd dat Studio DEEN het zou animeren en het een korte serie zou worden.
Hmm, misschien wat voor de zomer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Manier van tekenen is wennen dat wel. Maar de serie is goed.
Yes. Ik had deze UI nog van het vorige WK, zonde om te laten verstoffen niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je bent nu eerder DeBorstel dan DeZwabber
ligt aan jouwquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:36 schreef Kyubey het volgende:
Wat is er gebeurd op nyaa, mijn site voor betaalde animualles is opeens pisgeel
Niks geel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:36 schreef Kyubey het volgende:
Wat is er gebeurd op nyaa, mijn site voor betaalde animualles is opeens pisgeel
Ga kijken dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering. Die moet ik echt nog zien.
Originele en relevante onderwerpen (voor in de nabije toekomst) en goedgeschreven personages maken het een zeldzaam goede animequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:41 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Originele en relevante onderwerpen (voor in de nabije toekomst) en goedgeschreven personages maken het een zeldzaam goede anime.
Oh dat weet ik niet eens meer, ik moet hem nog eens kijken. Maar inderdaad, leuke personages, realistische sci-fi die niet de hoofdrol speelt, geen plotgaten die slecht gedicht worden met "omdat toekomst", kwaliteitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ik heb net de laatste vier afleveringen binnengehaald om te kijken. Ik loop achterquote:
Mwah, zijn harem is uitgebreider geworden. Verder gaat alles wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste vier afleveringen binnengehaald om te kijken. Ik loop achter
Is het achteruit gegaan?
Wacht, nog steeds wantquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mwah, zijn harem is uitgebreider geworden. Verder gaat alles wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, nog steeds wantHou op, ik ben bij de eerste helft van episode 10 ;_;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hou op, ik ben bij de eerste helft van episode 10 ;_;Ik had het nog in een spoiler gezet omdat ik niet wist of je bij wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel nice ja.🐙
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hou op, ik ben bij de eerste helft van episode 10 ;_;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voetbal.
“An interesting thing is a good thing.”
Ik kijk naar Sidonia, volg ping pong geneensquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
jullie kijken naar ping pong, dan is voetbal helemaal niet zo erg, ik blijf lekker hier
bakabt is lastig ratio omhoogkrikken relatief, alhoewel..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:14 schreef Xaryna het volgende:
Ik ging proberen om mijn bakabt ratio omhoog te krijgen met hentai, maar dat werkt helemaal niet.
Nu voel ik me vies.
Moet je mobiel postenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:15 schreef Xaryna het volgende:
Kut, ik wilde helemaal niet posten zolang alle usernames oranje zijn.
Dan zijn ze nog steeds oranje alleen zie ik het nietquote:
Ja, ik heb het gemerkt. Dus ik dacht dat hentai wel sneller zou gaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
bakabt is lastig ratio omhoogkrikken relatief, alhoewel..
kost gewoon veeeeel tijd
ratio van 6 is wel goed..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:26 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog steeds oranje alleen zie ik het niet
[..]
Ja, ik heb het gemerkt. Dus ik dacht dat hentai wel sneller zou gaan.Ik heb nu een ratio van 6 ongeveer.
63 GB downquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ratio van 6 is wel goed..
maar wat is de up/down verhouding...?
ik zit op 2.2 ratio maar met een up van 2500+GB![]()
wat wel handig is zijn de bonus punten die je kan scoren, kan je vrij makkelijk een paar gb's erbij scoren (maar kost ook weer tijd)
Hmm, ik moet Dishonored nog steeds eens spelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:43 schreef Xaryna het volgende:
Ach, spelletjes
Gooit vatje whale oil naar beneden wat gruwelijk hard ontploft, komen guards aanrennen, kijken rond:
'Huh, must have been a rat. Guess it was nothing after all'
Is leuk! Tenminste, past bij mijn soort spellenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, ik moet Dishonored nog steeds eens spelen.
Toen ik naar de winkel ging stond er een beveiliger voor de deur die verklaarde dat de winkel gesloten was. Hij was zeg maar een "wij zijn voetbal kijken" uithangbord op pootjes.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:05 schreef Qunix het volgende:
Heerlijk om geen voetbal te kijken. Winkels leeg, 1 kassa medewerkster wat ook voetbal niet hoeft te zien. Alles op mijn gemak doen en geen wachtrij bij de kassa. Leuk praatje gehouden
Wij zijn thuis in het hele alfabet.quote:
My precioussssquote:
Shonen parodie over een superheld die zo OP is dat hij iedereen met één knal verslaat. Verveling van de protagonist is het gevolg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat is deze?
Mecha? Moet ik het ook volgen?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:43 schreef Xaryna het volgende:
Ach, consolespellen.
Gooit vatje whale oil naar beneden wat gruwelijk hard ontploft, komen guards aanrennen, kijken rond:
'Huh, must have been a rat. Guess it was nothing after all'
leuk tochquote:
Niks consoles, ik heb niet eens een console. Ik wil er wel één, maar ik blijf PC-gamer.quote:
Veel plezier!quote:
Ik kreeg gewoon kippenvel toen ze hier kwamenquote:
Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon kippenvel toen ze hier kwamen
[ afbeelding ]
Banwaardigquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:05 schreef Qunix het volgende:
Heerlijk om geen voetbal te kijken. Winkels leeg, 1 kassa medewerkster wat ook voetbal niet hoeft te zien. Alles op mijn gemak doen en geen wachtrij bij de kassa. Leuk praatje gehouden
Het einde van de Usagi Drop mangaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:49 schreef Leafeon672 het volgende:
Time of EVE viel wat tegen, maar Usagi Drop en Rouijn-Z waren best leuk.
Misschien kan iemand me nog wat animés aanraden waarin (indirect) kritiek wordt geleverd op de maatschappij of iets dergelijks?
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het einde van de Usagi Drop manga
Overigens zijn er niet veel maatschappijkritische anime. Mardock Scramble is kritisch op het patriarchaat. Een van de Kara no Kyoukai films gaat over wat je kinderprostitutie zou kunnen noemen. Michiko to Hatchin is niet zo zeer maatschappijkritisch, maar als je serie over personages gaat die o.a. vluchten voor criminele organisaties in Brazilië. Mawaru Penguindrum draait om de aanslag op de metro van Tokio in 1995. 2 van de drie Memories films kun je als maatschappijkritisch uitleggen (massahysterie en fascisme). Paranoia Agent ademt maatschappij in en ademt kritiek uit. Welcome to the NHK is niet zo zeer kritisch over de maatschappij, maar wel over een bepaalde decentrale subcultuur. Ojii-san no Lamp is te zien als een aanval op het kapitalisme. Paprika is kritisch over wat we onze beroemdheden aandoen. Kids on the Slope Is niet zo zeer gedreven door maatschappij kritiek maar door het vermogen van muziek, in het algemeen en Jazz in het bijzonder, allerlei scharen van alle mogelijke lagen van de bevolking te verenigen. Servant x Service hoewel het niet de focus is, is SxS op een bepaalde manier toch wel kritisch over de almacht van de Japanse ambtenarij. Shinsekai yori werkt als een allegorie voor de tweede wereld oorlog onder andere. Skull Man's plot wordt voortgedreven door een cult. Thermae Romae zet de romeinse en japanse baadculturen tegenover elkaar. Jinrui wa Suitai Shimashita gebruikt hyperactieve suikerverslaafde feeën om het beste en het slechtste van de mensheid uit te beelden.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
4-0 voor spanje, uiteraard.. ik geloof niet zo erin dat nederland een stunt uithaalt..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Tank operators doing tank things never ;__;quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Minmi
Nujabes
Samurai Champloo
Watanabe
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Wollah kom vechtenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:23 schreef Smoofie het volgende:
Waarom ziet dat sidonia er zo achterlijk lelijk uit?
Opdat CGI.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:23 schreef Smoofie het volgende:
Waarom ziet dat sidonia er zo achterlijk lelijk uit?
Verwar je mij niet met iemand anders? Ik heb nooit iets gezegd over een animécon hoorquote:
Ik ben nu bij aflevering 4, maar ik heb echt zoiets van: wanneer gaan ze nou neukenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:05 schreef gniffie het volgende:
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=1675
Koi Kaze. Als je van romantische incest houdt.
Haha, heel lang geleden gezien maar volgens mij is het niet echt zo'n serie. En hoezo wil je ze zien neuken, smeerlapquote:Op zondag 15 juni 2014 10:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ben nu bij aflevering 4, maar ik heb echt zoiets van: wanneer gaan ze nou neuken?
Serika een beste meisje.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Haha, heel lang geleden gezien maar volgens mij is het niet echt zo'n serie. En hoezo wil je ze zien neuken, smeerlap![]()
Space Brothers is echt een aanrader trouwens.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik me afvroeg wanneer de seksuele spanning doorbroken zou wordenquote:Op zondag 15 juni 2014 12:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Haha, heel lang geleden gezien maar volgens mij is het niet echt zo'n serie. En hoezo wil je ze zien neuken, smeerlap![]()
Space Brothers is echt een aanrader trouwens.
Was ook de reden dat ik het wilde kijken, en de reden waarom ik het nog niet gekeken hebquote:Op zondag 15 juni 2014 12:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik me afvroeg wanneer de seksuele spanning doorbroken zou worden.
Space Brothers leek me vooral leuk omdat het een beetje lijkt op Planetes, maar omdat de serie ruim 30 uur duurt wil ik geen tijd in iets investeren dat halverwege blijkt tegen te vallen.
GMTAquote:Op zondag 15 juni 2014 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was ook de reden dat ik het wilde kijken, en de reden waarom ik het nog niet gekeken heb
Heb je echt alle afleveringen gekeken? Er zullen vast ook wel wat afleveringen bij zitten die je kunt overslaan omdat er echt niets gebeurtquote:Op zondag 15 juni 2014 12:47 schreef gniffie het volgende:
Kijk de eerste paar eps en je weet genoeg.
Er zijn geen fillersquote:Op zondag 15 juni 2014 12:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je echt alle afleveringen gekeken? Er zullen vast ook wel wat afleveringen bij zitten die je kunt overslaan omdat er echt niets gebeurt.
Als je de serie kijkt terwijl hij loopt doe je er letterlijk jaren over. Er zijn een paar recap afleveringen tegen het einde aan die je niet voor het plot hoeft te kijken, maar die wel redelijk goed in elkaar zitten.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je echt alle afleveringen gekeken? Er zullen vast ook wel wat afleveringen bij zitten die je kunt overslaan omdat er echt niets gebeurt.
quote:Op zondag 15 juni 2014 12:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je de serie kijkt terwijl hij loopt doe je er letterlijk jaren over. Er zijn een paar recap afleveringen tegen het einde aan die je niet voor het plot hoeft te kijken, maar die wel redelijk goed in elkaar zitten.
Verder zou ik proberen de serie te kijken tot na de eerste capsule arc. Dat is ongeveer het beste wat Space Brothers te bieden heeft en als je dat gezien hebt kun je alles met een gerust hart overslaan.
Gehuild nog welquote:Op zondag 15 juni 2014 12:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Er zijn geen fillers. Ik heb iedere ep gelachen en gehuild, zelfs toen het verhaal switchte naar andere personages.
Tot en met welke aflevering loopt de eerste capsule arc?quote:Op zondag 15 juni 2014 12:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je de serie kijkt terwijl hij loopt doe je er letterlijk jaren over. Er zijn een paar recap afleveringen tegen het einde aan die je niet voor het plot hoeft te kijken, maar die wel redelijk goed in elkaar zitten.
Verder zou ik proberen de serie te kijken tot na de eerste capsule arc. Dat is ongeveer het beste wat Space Brothers te bieden heeft en als je dat gezien hebt kun je alles met een gerust hart overslaan.
quote:
11 t/m 22quote:Op zondag 15 juni 2014 12:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tot en met welke aflevering loopt de eerste capsule arc?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |