Ouwe grap, nieuw jasje.quote:
Misschien... ik heb nog een hele stapel andere boeken liggen namelijkquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:47 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ben benieuwd of hier nog mensen zijn die toch maar de boeken gaan lezen na dit seizoen?
Ik vind dit jasje wel mooier.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ouwe grap, nieuw jasje.
Als het van dezelfde maker is, is het wel fraai.
Dan heb je nooit Lord of the Rings gelezen, sjeeses.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:39 schreef Pek het volgende:
[..]
Dit trucje:"Hij draagt een wambuis van opengewerkt kant en een tasje van louis vuitton bla bla bla" en het eindeloos introduceren van nieuwe nietszeggende karakters, doet GRRM alleen maar om het geheel een gevoel van "Epos" te geven. Wat het natuurlijk niet is, het is een flinterdun verhaaltje als je er doorheen prikt. Netto hou je misschien 2 boeken over, wanneer je al die shit wegstreept
idd ja, maar daar maken veel fantasy schrijvers zich schuldig aan. 1 pagina doen over het beschrijven van een boom of, zodra er een nieuw personage wordt geïntroduceerd meteen ook maar zijn familie erbij schrijven tot 3 generaties terug.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan heb je nooit Lord of the Rings gelezen, sjeeses.
Ja hij was al langsgekomen, maar nog niet in kleur.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ouwe grap, nieuw jasje.
Als het van dezelfde maker is, is het wel fraai.
Jawel, die ik postte was ook in kleurquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja hij was al langsgekomen, maar nog niet in kleur.Geen idee van de maker.
Die heb ik dan gemist denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Jawel, die ik postte was ook in kleurde vorige dus. Alleen deze is meer 3D.
Je zou ook de audioboeken kunnen proberen, zo heb ik de eerste twee boeken 'gelezen'.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ben het wel serieus aan het overwegen. Al ben ik eigenlijk totaal geen boekenlezer. En dan al helemaal niet van die kanonnen van 800 pagina's.
Is/leest dat niet vreselijk irritant?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:35 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Je zou ook de audioboeken kunnen proberen, zo heb ik de eerste twee boeken 'gelezen'.
Het leuke van de boeken is het achteraf lezen van theorieën op verschillende fora en speculeren over wat er gaat gebeuren of precies is gebeurd. Er zijn hele volksstammen die bijna al hun vrije tijd opofferen aan het ontrafelen van wat GRRM nou bedoeld heeft en zien in elke vage omschrijving een aanwijzing voor hun theorie. Omdat in de boeken alles door de ogen van de verschillende personages wordt beschreven staan namelijk veel dingen open voor interpretatie.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker wel, maar hoe slecht geschreven ook, dat is hogere literatuur vergeleken bij TSOIAFquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan heb je nooit Lord of the Rings gelezen, sjeeses.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:56 schreef Drankster het volgende:
Moet wel zeggen dat ik mij aardig irriteerde aan de manier waarop Ygritte praatte(?) in de laatste aflevering, leek alsof het erger was dan normaal.
Die heeft om de drie seconden een ander accentquote:
Slaat helemaal nergens op dit. Maargoed, ga lekker verder. Doe dat overigens lekker in het boekentopic, dus niet dit topic en ook niet in het boekspoilers topic.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:39 schreef Pek het volgende:
[..]
Dit trucje:"Hij draagt een wambuis van opengewerkt kant en een tasje van louis vuitton bla bla bla" en het eindeloos introduceren van nieuwe nietszeggende karakters, doet GRRM alleen maar om het geheel een gevoel van "Epos" te geven. Wat het natuurlijk niet is, het is een flinterdun verhaaltje als je er doorheen prikt. Netto hou je misschien 2 boeken over, wanneer je al die shit wegstreept
Maar laten we daar verder vooral geen discussie van maken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die heeft om de drie seconden een ander accent
Stel je niet aan, jankbal. Het is maar een meningquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op dit. Maargoed, ga lekker verder. Doe dat overigens lekker in het boekentopic, dus niet dit topic en ook niet in het boekspoilers topic.
So what. Meningen over het boek mogen in een ander topic, jankbalquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:33 schreef Pek het volgende:
[..]
Stel je niet aan, jankbal. Het is maar een mening
You know nothing Drankster!quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:56 schreef Drankster het volgende:
Moet wel zeggen dat ik mij aardig irriteerde aan de manier waarop Ygritte praatte(?) in de laatste aflevering, leek alsof het erger was dan normaal.
Zonde van het geld, echt, de serie is 10x beter.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:38 schreef Isamaru het volgende:
Ik geef die boek huilies wel gelijk, als het misschien nog erger is dan bij LotR. Daarom begin ik ook maar niet aan al die dikke pillen can GoT...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |