abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140954000
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja hij was al langsgekomen, maar nog niet in kleur. :D Geen idee van de maker.
Jawel, die ik postte was ook in kleur :9 de vorige dus. Alleen deze is meer 3D.
Gewoon normaal doen ja.
pi_140954034
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Jawel, die ik postte was ook in kleur :9 de vorige dus. Alleen deze is meer 3D.
Die heb ik dan gemist denk ik. ;)
pi_140954346
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:53 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ben het wel serieus aan het overwegen. Al ben ik eigenlijk totaal geen boekenlezer. En dan al helemaal niet van die kanonnen van 800 pagina's.
Je zou ook de audioboeken kunnen proberen, zo heb ik de eerste twee boeken 'gelezen'.
Het leuke van de boeken is het achteraf lezen van theorieën op verschillende fora en speculeren over wat er gaat gebeuren of precies is gebeurd. Er zijn hele volksstammen die bijna al hun vrije tijd opofferen aan het ontrafelen van wat GRRM nou bedoeld heeft en zien in elke vage omschrijving een aanwijzing voor hun theorie. Omdat in de boeken alles door de ogen van de verschillende personages wordt beschreven staan namelijk veel dingen open voor interpretatie.
pi_140954383
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:35 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Je zou ook de audioboeken kunnen proberen, zo heb ik de eerste twee boeken 'gelezen'.
Het leuke van de boeken is het achteraf lezen van theorieën op verschillende fora en speculeren over wat er gaat gebeuren of precies is gebeurd. Er zijn hele volksstammen die bijna al hun vrije tijd opofferen aan het ontrafelen van wat GRRM nou bedoeld heeft en zien in elke vage omschrijving een aanwijzing voor hun theorie. Omdat in de boeken alles door de ogen van de verschillende personages wordt beschreven staan namelijk veel dingen open voor interpretatie.
Is/leest dat niet vreselijk irritant?
Tails tell tales
pi_140954694

pi_140954927
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  woensdag 11 juni 2014 @ 14:55:59 #258
28033 Pek
je moet wat
pi_140954995
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:11 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dan heb je nooit Lord of the Rings gelezen, sjeeses.
Zeker wel, maar hoe slecht geschreven ook, dat is hogere literatuur vergeleken bij TSOIAF :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_140955016
Moet wel zeggen dat ik mij aardig irriteerde aan de manier waarop Ygritte praatte(?) in de laatste aflevering, leek alsof het erger was dan normaal.
pi_140955358
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:56 schreef Drankster het volgende:
Moet wel zeggen dat ik mij aardig irriteerde aan de manier waarop Ygritte praatte(?) in de laatste aflevering, leek alsof het erger was dan normaal.
pi_140955521
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:08 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die heeft om de drie seconden een ander accent :P
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_140955615
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:39 schreef Pek het volgende:

[..]

Dit trucje:"Hij draagt een wambuis van opengewerkt kant en een tasje van louis vuitton bla bla bla" en het eindeloos introduceren van nieuwe nietszeggende karakters, doet GRRM alleen maar om het geheel een gevoel van "Epos" te geven. Wat het natuurlijk niet is, het is een flinterdun verhaaltje als je er doorheen prikt. Netto hou je misschien 2 boeken over, wanneer je al die shit wegstreept :')
Slaat helemaal nergens op dit. Maargoed, ga lekker verder. Doe dat overigens lekker in het boekentopic, dus niet dit topic en ook niet in het boekspoilers topic.
pi_140956014
quote:
3s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:13 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Die heeft om de drie seconden een ander accent :P
Maar laten we daar verder vooral geen discussie van maken. :D ^O^ _O-
  woensdag 11 juni 2014 @ 15:33:10 #264
28033 Pek
je moet wat
pi_140956085
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:16 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Slaat helemaal nergens op dit. Maargoed, ga lekker verder. Doe dat overigens lekker in het boekentopic, dus niet dit topic en ook niet in het boekspoilers topic.
Stel je niet aan, jankbal. Het is maar een mening :')
pi_140956143
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:33 schreef Pek het volgende:

[..]

Stel je niet aan, jankbal. Het is maar een mening :')
So what. Meningen over het boek mogen in een ander topic, jankbal :')
  woensdag 11 juni 2014 @ 15:37:16 #266
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_140956231
:')
pi_140956267
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:56 schreef Drankster het volgende:
You know nothing Drankster!
pi_140956284
Ik geef die boek huilies wel gelijk, als het misschien nog erger is dan bij LotR. Daarom begin ik ook maar niet aan al die dikke pillen can GoT...
  woensdag 11 juni 2014 @ 15:41:23 #269
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_140956375
Vond het maar een matige aflevering. Kennelijk moest het iets voorstellen als een stoer gevecht (vreemd dat ze dit in beeld brengen, maar geen van de veldslagen onder leidinge van Rob Stark), maar het kwam over als een soort van toneelstuk-gevecht door de beperkte setting en het minimaal aantal mensen.

Zeker wanneer je de ervaring van de gevechten uit bijv. tLotR gewend bent. Maar ook met een minder budget hebben we gevechten gezin in Gladiator of zelfs Spartacus die gewoon beter in beeld waren gebracht. De regie en choreografie zijn ook duidelijk niet besteed aan de verantwoordelijke mensen als het om het in beeld brengen van gevechten gaat. Met zo'n budget hadden ze toch wel iemand in kunnen huren die dit wel kan?
  woensdag 11 juni 2014 @ 15:44:23 #270
28033 Pek
je moet wat
pi_140956477
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:38 schreef Isamaru het volgende:
Ik geef die boek huilies wel gelijk, als het misschien nog erger is dan bij LotR. Daarom begin ik ook maar niet aan al die dikke pillen can GoT...
Zonde van het geld, echt, de serie is 10x beter. :Y
  woensdag 11 juni 2014 @ 15:45:18 #271
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140956506
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:41 schreef Xaobotnik het volgende:
Vond het maar een matige aflevering. Kennelijk moest het iets voorstellen als een stoer gevecht (vreemd dat ze dit in beeld brengen, maar geen van de veldslagen onder leidinge van Rob Stark), maar het kwam over als een soort van toneelstuk-gevecht door de beperkte setting en het minimaal aantal mensen.

Zeker wanneer je de ervaring van de gevechten uit bijv. tLotR gewend bent. Maar ook met een minder budget hebben we gevechten gezin in Gladiator of zelfs Spartacus die gewoon beter in beeld waren gebracht. De regie en choreografie zijn ook duidelijk niet besteed aan de verantwoordelijke mensen als het om het in beeld brengen van gevechten gaat. Met zo'n budget hadden ze toch wel iemand in kunnen huren die dit wel kan?
Robb was geen POV karakter. Jon wel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_140956646
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Inderdaad. De battle rond Castle Black bevatte een stuk of 20 eerder gefeaturede personages. Die slag van Robb waar ze Jaime pakken misschien 3, max 5. Is het dan zo gek?
pi_140956753
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:44 schreef Pek het volgende:

[..]

Zonde van het geld, echt, de serie is 10x beter. :Y
Ik ben ondanks de schrijfstijl wel blij dat ik ze gelezen heb hoor. Door alle extra achtergrondinformatie begrijp je alles toch net wat makkelijker heb ik het idee
Patat Friet
  woensdag 11 juni 2014 @ 15:59:43 #274
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_140956944
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

POV staat voor??
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:50 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Inderdaad. De battle rond Castle Black bevatte een stuk of 20 eerder gefeaturede personages. Die slag van Robb waar ze Jaime pakken misschien 3, max 5. Is het dan zo gek?
Wel als het om de kans gaat om echt wat te tonen en het publiek wat vermaak te geven. Ik zie iig niet in waarom dit een hele aflevering moest duren.
En hoe ze die reus neerhakten terwijl die de poort openscheurde en ze daarbij allemaal het leven lieten roept ook vragen op...
pi_140957054
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:59 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

POV staat voor??

[..]

Wel als het om de kans gaat om echt wat te tonen en het publiek wat vermaak te geven. Ik zie iig niet in waarom dit een hele aflevering moest duren.
En hoe ze die reus neerhakten terwijl die de poort openscheurde en ze daarbij allemaal het leven lieten roept ook vragen op...
Ja nouja de algemene consensus in deze reeks is toch dat de makers met de voor handen zijnde middelen toch hele nette vechtscenes weten te maken, dus succes met het verdedigen van je standpunt! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')