De wedervraag is onderdeel van het antwoord. Waarom is bij de Zwitsers de figuur van zwarte Piet gewoon de duivel die het moet zijn en niet een negerslaaf ?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geef eerst maar eens antwoord op mijn vraag. Die ontwijken met wedervragen is nogal zwak.
Dit is echt achterlijk.quote:
Tegen wie heb je het?quote:
Ik had het idee dat je het tegen mij had maar ik veracht de pvv.quote:
Zoals net al door iemand aan de tafel werd gezegd: dit voorstel is toch eigenlijk precies hoe het nu gewoon al isquote:
Damn, daar krijg je toch gelijk oogpijn van. Vloekende kleuren, helemaal fout t.o.v. het heraldisch kleurgebruik...quote:
Dit is photoshop toch? Please zeg dat het photoshop is.quote:
Ik moest denken aan Charlie en de chocoladefabriek.quote:
Wat is dít in vredesnaam!quote:
Wie zegt dat Zwarte Piet geen duivel is? Aangezien de hele sinterklaaslegende in europa volzit met geketende duivels lijkt het me logischer dat Zwarte Piet een demoon is dan een negerslaaf. Hooguit heeft men hem een ander pakkie aangetrokken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef gelly het volgende:
[..]
De wedervraag is onderdeel van het antwoord. Waarom is bij de Zwitsers de figuur van zwarte Piet gewoon de duivel die het moet zijn en niet een negerslaaf ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |