quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, ik was laatst hier in de kroeg, en die paar lui die er zaten, hadden het ook alleen maar over dat soort dingen, dus ik was binnen een half uur weer weg.
Tja hij zal na de operatie een flinke tijd niet meer mogen zuipen, lijkt me.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, dat die zichzelf nog niet in een coma gezopen heeft. En dat ze op een alcoholist nog zo'n operatie uitvoeren
Denk je dat hij het bier zal kunnen laten staan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja hij zal na de operatie een flinke tijd niet meer mogen zuipen, lijkt me.
Mijn god...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij krijgt binnenkort een maagverkleining voor zijn suikerziekte. Dan zal hij ook minder kunnen zuipen en dan zal hij ook minder vervelend zijn, en de eigenaar van 1 café hier zegt dat hij dan ook wel weer welkom is daar.
Op dit moment zuipt hij GEMIDDELD 5 liter bier per dag. Laatst had hij om 14.00 al 9 halve liters op.
Zijn jongste zoontje zegt ook dat hij nooit eet, en dat hij eens minder moet zuipen!
Intunen manquote:
quote:
Geen idee, maar de buurt hier denkt dat als hij niet meer kan zuipen, dat hij weer aan de coke zal beginnen, en als hij dat gebruikt is hij nog veel idioter is dan met drank op.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk je dat hij het bier zal kunnen laten staan?
Maar Rob zijn Karaoke show blijft ook Epischquote:
\robbiequote:
Mooi opgelost inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Symphonic het volgende:
en dat hoge stukje heb ik chique opgelost
Ow, die had het nummer totaal verkloot ja, dat had ik al verdrongenquote:
Daar is ook niet zo heel veel voor nodig om die man te overtreffenquote:
Ik zat het zoontje lachend aan te kijken toen hij het zei.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mijn god...
Wel slechte zaak dat ie niet eens naar z'n zoontje luistert.
Zat ik vanmiddag nog aan te denken ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar Rob zijn Karaoke show blijft ook Episch
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, die had het nummer totaal verkloot ja, dat had ik al verdrongen
Op deze manier klinkt mijn compliment opeens een stuk minder goed...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Daar is ook niet zo heel veel voor nodig om die man te overtreffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |