Als iedereen 'klasse en stijl' zou hebben, zou jij dus redelijk gemiddeld zijn, lijkt je dat wat?quote:
Dan zie je toch wat er van komt. Allemaal gare gothic types of dreadlock hoofden met spijkerbroeken in twee maten te breed op hun knieen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook niks meer aan als die chicks verplicht in zo'n pakje moeten lopen. Laat mensen gewoon dragen wat ze willen, ook op school.
Stijl dring je niet op, dat moet rijpen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon van jongs af aan een beetje meer klasse en stijl in de maatschappij pompen kan echt geen kwaad
Die gothics sla je gewoon in elkaar na school en verder boeit het me geen fuck.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dan zie je toch wat er van komt. Allemaal gare gothic types of dreadlock hoofden mar spijkerbroeken in twee maten te breed op hun knieen.
Uiteraardquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jij draagt ook fedora's zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Klasse en stijl komen in verschillende gradaties natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als iedereen 'klasse en stijl' zou hebben, zou jij dus redelijk gemiddeld zijn, lijkt je dat wat?
Maar er moet ergens wel een beginnetje gemaakt wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:03 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Stijl dring je niet op, dat moet rijpen.
Verkeerslicht*quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:49 schreef Montelly het volgende:
Wat mij laatste tijd steeds meer opvalt is dat Nederland langzamerhand aan het vernichteren isde man zoals we die kennen uit onze vaders tijd is aan het uitsterven. Wat nu overblijft is een verkapte hipster met baard, skinnyjeans en hoop gevoelens. Alphamale zijn of streven om een te worden wordt bijna als een scheldwoord gezien.
Het gevolg van vernichtering van onze samenleving maak ik dagelijks mee:
- vrouwenlogo op het stoplicht en zebrapad![]()
- geen meesters meer in de klas![]()
- gymles wat vrouwelijker moet worden![]()
http://www.telegraaf.nl/g(...)_vrouwelijker__.html
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:37 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat wordt je zeker... tenzij je niet weet wat je doet.. overigens is de sportschool niet de enige manier om gespierd te worden.. mja..
Wat ik bedoelde is dat je niet alleen in de gym gespierd hoeft te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat je niet alleen in de gym gespierd hoeft te worden.
je noemt 3 voorbeelden die geen van allen iets met nichten te maken hebben maar met feminisering.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:49 schreef Montelly het volgende:
Wat mij laatste tijd steeds meer opvalt is dat Nederland langzamerhand aan het vernichteren isde man zoals we die kennen uit onze vaders tijd is aan het uitsterven. Wat nu overblijft is een verkapte hipster met baard, skinnyjeans en hoop gevoelens. Alphamale zijn of streven om een te worden wordt bijna als een scheldwoord gezien.
Vernichterisering en extremistisch feminisme gaan vaak hand in hand weet je.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
je noemt 3 voorbeelden die geen van allen iets met nichten te maken hebben maar met feminisering.
Eens met klacht, maarja speelt al heel lang..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:49 schreef Montelly het volgende:
Ik ga dat worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:49 schreef Montelly het volgende:
- geen meesters meer in de klas :')
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |