volgens de HAH planning krijgen we de NS hier zaterdag. Dan werk ik en loop ik een wijk waar ik minstens 2 volle bundels folders overhoudt. Zitten er weer treinkaartjes bij ofzo?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:13 schreef V__L_N het volgende:
Zijn er toevallig mensen die ns-reclame over hebben vandaag? Kreeg ze net in de bus dus gok dat er meer mensen zijn die ze hebben.
(Wil postzegels betalen...)
Hoeveel wil je er hebben?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:47 schreef V__L_N het volgende:
Er zitten inderdaad treinkaartjes bijo.a. gratis reizen voor een tweede persoon.
Wat erg fijn is voor mij omdat ik de komende paar maanden nog geen auto mag en kan rijden.
Setje of 5 als het lukt zou geweldig zijn.quote:Hoeveel wil je er hebben?
geen probleem! Heb altijd zat overquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:05 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Setje of 5 als het lukt zou geweldig zijn.
Meestal zijn labradors en golden retrievers nou juist beesten waar je als postbode niets van te duchten hebt, niet voor niets worden ze vaak als hulphond gebruikt. Dit was dan kennelijk de spreekwoordelijke uitzondering die de regel bevestigt...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooit een keer een incident gehad met een loslopende labrador. Daar stond een herdershond bij, maar die deed niks. Labrador helemaal uit z'n panty gaan, maar gelukkig deed hij niks anders dan me van achteren besluipen en daarna heel hard blaffen, de hele straat lang![]()
Ik was ook redelijk verbaasd.. Maar soms zitten er wat fok/opvoedingsfouten tussenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Meestal zijn labradors en golden retrievers nou juist beesten waar je als postbode niets van te duchten hebt, niet voor niets worden ze vaak als hulphond gebruikt. Dit was dan kennelijk de spreekwoordelijke uitzondering die de regel bevestigt...
Naah groot misverstand. Meeste bijtincidenten komen van die rassen. Waarom? Juist door dit vooroordeel. Die rassen doen nooit wat, dus kunnen veilig loslopen met kinderen enzo.. Klopt dat ze heel leergierig zijn en als ze een goede puppytraining krijgen geweldige honden zijn.. Maar mensen verzaken vaak door dit beeld om ze daadwerkelijk op te voeden en te behandelen als hond.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Meestal zijn labradors en golden retrievers nou juist beesten waar je als postbode niets van te duchten hebt, niet voor niets worden ze vaak als hulphond gebruikt. Dit was dan kennelijk de spreekwoordelijke uitzondering die de regel bevestigt...
Misschien teveel op een fokforum rondgehangenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was ook redelijk verbaasd.. Maar soms zitten er wat fok/opvoedingsfouten tussen
Denk ik ook, mooi gezegd Superkimmie. En een hond moet - net als een mens - ook de kans krijgen om zijn goede eigenschappen te ontwikkelen, waarbij de baas (opvoeding) minstens zo belangrijk is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:43 schreef superkimmi het volgende:
Ja je moet t eigenlijk zo zien: doe honden zijn superslim en daarom goed op te voeden als hulphond, maar ook slim genoeg om kansen te zien om de leiding te pakken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo liepen we erbij vandaag
Nobody ever seems to remember life is a game we play
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:44 schreef VixenFromHell het volgende:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo liepen we erbij vandaag
Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:44 schreef VixenFromHell het volgende:
Zo, hoe heb je dat gedaan? Ik heb vorige week een ontzettende kut knie op m'n bovenbeen gehad, maar zo'n grote plek heb ik niet. Heb wel mank de post gedaan de volgende dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo liepen we erbij vandaag![]()
Ja joh, met menselijke mate en zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:50 schreef Rafierafie het volgende:
Maar goed, wat maakt het uit. Tenslotte: gewerkte tijd is betaalde tijd. Toch?
Lijkt me hoogstonwaarschijnlijk dat je alles vandaag zult ontvangen. Om half 7 is de boel als het goed is al verwerkt voor bezorging.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:11 schreef Ynske het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een stomme vraag, maar weet iemand hier dat?
Ik heb gister voor 11 uur een bestelling gedaan bij bol.com.
Een deel van de bestelling s gisteravond verzonden en de rest vanmorgen om half 7.
Die laatste kan dan doch niet meer vandaag aankomen toch?
Men beweert nl voor 11 uur bestellen dag erna geleverd.
Alsof ze je kunnen dwingen om bv 45 minuten per week van je verlof af te laten schrijven. Die zijn gek.quote:Op dagen met hah 3,6 minuten per uur tijdskorting en op dagen zonder 12 minuten per uur. Ik geloof dat we nog een overleg krijgen met teamleider en/of planner over hoe we die tijd gaan opvangen om aan onze contract-uren te komen (extra wijken wegbrengen of verlof af laten schrijven).
Had ze vierkant uitgelachen inderdaad..quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:02 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Alsof ze je kunnen dwingen om bv 45 minuten per week van je verlof af te laten schrijven. Die zijn gek.
zou het mogelijk zijn, dat ik er misschien ook 3 zou kunnen krijgen? Ik betaal je de portokosten ed.quote:
ja hoor, geen probleemquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:36 schreef gridjuh het volgende:
[..]
zou het mogelijk zijn, dat ik er misschien ook 3 zou kunnen krijgen? Ik betaal je de portokosten ed.
ik hoor t wel, maar als je het wil doen, bedankt
Ja hoor is er weer eentjetwitter:politie_lwdn twitterde op woensdag 18-06-2014 om 14:28:34#Leeuwarden Bij De Put 13.45u #gestolen damesfiets van postbode. Merk Postbike, kleur zwart, grijs met oranje posttassen opdruk PostNL. 1/2 reageer retweet
Ik heb ook zo'n fietsquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:50 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja hoor is er weer eentjetwitter:politie_lwdn twitterde op woensdag 18-06-2014 om 14:28:34#Leeuwarden Bij De Put 13.45u #gestolen damesfiets van postbode. Merk Postbike, kleur zwart, grijs met oranje posttassen opdruk PostNL. 1/2 reageer retweet
Jemig, sterkte!quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:51 schreef V__L_N het volgende:
Ik heb een oproep gekregen voor de bedrijfsarts. Die moet gaan helpen me te gaan reintegreren. Ben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen. Ben dan pas 1 week uit het gips. Heb dan 2 maanden niet op me been gestaan... Best knap, niemand weet nog hoe het gaan lopen...
Er zal een Plan van Aanpak gemaakt moeten worden, al is het voorlopig maar in theorie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:51 schreef V__L_N het volgende:
Ik heb een oproep gekregen voor de bedrijfsarts. Die moet gaan helpen me te gaan reintegreren. Ben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen. Ben dan pas 1 week uit het gips. Heb dan 2 maanden niet op me been gestaan... Best knap, niemand weet nog hoe het gaan lopen...
Hangt een beetje van de locatie en je afstand tot de fiets af of het hoeft of niet, maar meestal op slot zetten is wel handig jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:54 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n fiets![]()
Altijd op slot zetten.
Die bewering van Bol is wel onder enig voorbehoud, dit is wat er op de site Bol.com staat:quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:11 schreef Ynske het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een stomme vraag, maar weet iemand hier dat?
Ik heb gister voor 11 uur een bestelling gedaan bij bol.com.
Een deel van de bestelling s gisteravond verzonden en de rest vanmorgen om half 7.
Die laatste kan dan doch niet meer vandaag aankomen toch?
Men beweert nl voor 11 uur bestellen dag erna geleverd.
quote:Voor 23.00 uur besteld, de volgende dag in huis
Bestel je op werkdagen voor 23.00 uur, dan geldt voor het grootste deel van ons assortiment dat je artikel de volgende dag al wordt bezorgd.
Wij doen ons uiterste best om elke bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. We zijn voor een deel wel afhankelijk van externe partijen, waardoor de bezorging in een enkel geval vertraagd kan zijn.
Jemig.. sterkte superkimmi.. als je met iemand wilt praten gooi maar een PM.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:26 schreef superkimmi het volgende:
net te horen gekregen dat de kanker bij mijn schoonmoeder terug is. na de eerste drie maandelijkse controle al
Veel sterkte voor jou en jouw familiequote:Op woensdag 18 juni 2014 16:26 schreef superkimmi het volgende:
net te horen gekregen dat de kanker bij mijn schoonmoeder terug is. na de eerste drie maandelijkse controle al
heel heel heel veel sterkte !quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:26 schreef superkimmi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |