Ik vind het al helemaal zo'n irritant gezicht als ze dan ook de riem heel lafjes vast hebben en er heel schaapachtig bij lachen terwijl ze vooruit getrokken worden door dat beest.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:04 schreef Rafierafie het volgende:
Er zitten in mijn wijk een sowieso 6 agressieve honden waarvan één mij al meerdere keren heeft gebeten. Gelukkig heb ik tot nu toe altijd leren laarzen aangehad als dat kreng in mijn been hapte.
Twee andere honden worden altijd helemaal gek zodra ik in beeld ben, maar de eigenaren vinden dat gedrag volgens mij wel grappig.
De meest enge is toch wel een ontzettend agressieve bordeaux dog. Ik liep moest een keer langs dat beest lopen terwijl ie werd uitgelaten door een klein vrouwtje. Hij werd helemaal gestoord toen ie mij zag terwijl die vrouw haar volledige gewicht in de strijd moest gooien om dat k** beest enigszins te kunnen bedwingen.
Als je een grote sterke (agressieve) hond niet aankunt, neem er dan geen!!
Brievenbus pakketjes of de grotere jongens?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:08 schreef Jirdo het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die barcodes die op pakketjes zitten, dat is voor Track&Trace toch? Wat als die code beschadigd raakt/mist?
De grote.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Brievenbus pakketjes of de grotere jongens?
Dan kan je meestal naar je pakje ook wel fluitenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:08 schreef Jirdo het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die barcodes die op pakketjes zitten, dat is voor Track&Trace toch? Wat als die code beschadigd raakt/mist?
Hier twee bloedhonden achter een laag hekje en honden die totaal afgaan op een balkon elke keerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, heb ook een adres waar zo'n Jack Russel altijd totaal gestoord wordt als ik er aan kom. Heel af en toe is ie ook buiten en dan rent ie echt de halve wijk door, irritant beest.
Ja hoor, mag gewoon.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:48 schreef houdjemond het volgende:
ik ga trouwens weer voor de stomme vraag van de week ; mag je nagellak op? Wil me nagels voor morgen oranje lakken.
Kom zelf uit de horeca dus vandaar, was een strakke bende met een miljoen regeltjes..
dat soort dingen mogen gewoon hoor.. in de horeca zijn regels er voor de hygiene.. bij de post geld dit natuurlijk niet (sterker nog: niets zo vies als miljoenen brieven die door vele handen en machines gaan toch?)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:48 schreef houdjemond het volgende:
ik ga trouwens weer voor de stomme vraag van de week ; mag je nagellak op? Wil me nagels voor morgen oranje lakken.
Kom zelf uit de horeca dus vandaar, was een strakke bende met een miljoen regeltjes..
En de bewoner/ster was zeker niet thuis.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:03 schreef Mishu het volgende:
Hier twee bloedhonden achter een laag hekje en honden die totaal afgaan op een balkon elke keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |