abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2014 @ 22:37:47 #201
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_141744375
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Dat heeft niets met het niveau te maken, maar met het gebruik van bepaalde midellen waardoor ze met andere divisies mee doen waar niet gecontroleerd wordt op verboden midellen.

Die 'vrouwen' hebben dan ook veel meer testosteron dan de gemiddelde man.
Het verbaast me niet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_141752871
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Dat heeft niets met het niveau te maken, maar met het gebruik van bepaalde midellen waardoor ze met andere divisies mee doen waar niet gecontroleerd wordt op verboden midellen.

Die 'vrouwen' hebben dan ook veel meer testosteron dan de gemiddelde man.
:o Ik vind de doorgebakken biefstukhuidskleur eigenlijk nog het schokkendst - zou je daar ook verboden middelen voor moeten slikken? :o
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:00:58 #203
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_141753180
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 00:47 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

:o Ik vind de doorgebakken biefstukhuidskleur eigenlijk nog het schokkendst - zou je daar ook verboden middelen voor moeten slikken? :o
Daarvoor smeren ze toch troep?
#NoDAPL
  dinsdag 1 juli 2014 @ 02:27:25 #204
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_141754078
quote:

[..]

De meeste gebruiken daar inderdaad een crème voor die ze insmeren over het hele lichaam i.c.m. zoveel mogelijk van nature bruin worden. Echter zijn er ook andere methodes zoals Melanotan welke geinjecteerd wordt.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_141754448
quote:

[..]

Nou, een beetje smeren is niets vergeleken met het injecteren van steroids, vooral bij vrouwen. Niet dat zo'n extreem bruine kleur niet lelijk is, maar kijkende wat het met je lichaam doet. :)
pi_141777585
Waarom moet dat eigenlijk, zo bruin mogelijk? Ziet er vaak echt niet uit!
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:19:21 #207
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_141780707
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 19:35 schreef Mieshka het volgende:
Waarom moet dat eigenlijk, zo bruin mogelijk? Ziet er vaak echt niet uit!
Door alle belichting op het podium, hoe donkerder van kleur ze dan zijn hoe meer definitie ze hebben.
Verbo is terug?
pi_141868515
Hoe goed is melk drinken na het fitnessen? Ik train zo'n 3x per week een uur (enkel krachttraining) en drink daarna melk + nesquick. Is dit voldoende of zijn eiwitshakes toch aan te raden om daarbij te nemen?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 01:22:56 #209
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_141876755
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef Beursaap het volgende:
Hoe goed is melk drinken na het fitnessen? Ik train zo'n 3x per week een uur (enkel krachttraining) en drink daarna melk + nesquick. Is dit voldoende of zijn eiwitshakes toch aan te raden om daarbij te nemen?
750ml melk voldoet voor naar een training.
Verbo is terug?
pi_141878514
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 01:22 schreef Verbosity het volgende:

[..]

750ml melk voldoet voor naar een training.
pfff ik ben geen koe zeg. Hier een eiwittabel: http://krachttraining.net(...)n-op-een-rijtje.html

Is dit spul aan te raden? http://www.bodyenfitshop.(...)/soja-eiwit-isolaat/ Ik vind 25,- erg prijzig nl.
pi_141879113
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 07:46 schreef Beursaap het volgende:

[..]

pfff ik ben geen koe zeg.
Koeien drinken water.

Enneh. ¤25 voor ca 66 shakes. Dat zijn 22 weken, als je 3 keer per week na een training shake neemt.
¤25 voor bijna een half jaar is toch niet "vrij prijzig"?
pi_141880511
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 08:52 schreef Levitas het volgende:

[..]

Koeien drinken water.

Enneh. ¤25 voor ca 66 shakes. Dat zijn 22 weken, als je 3 keer per week na een training shake neemt.
¤25 voor bijna een half jaar is toch niet "vrij prijzig"?
ja ok heb je een punt, maar op de verpakking staat 3x op een sportdag, maar dat kan ook overkill zijn,
pi_141880731
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:16 schreef Beursaap het volgende:

[..]

ja ok heb je een punt, maar op de verpakking staat 3x op een sportdag, maar dat kan ook overkill zijn,
Natuurlijk zetten ze dat op de verpakking. Hoe sneller de gebruiker door de poeder is, hoe beter het is voor de verkoper natuurlijk ;)
Als je gewoon fatsoenlijk eet, krijg je voldoende proteïne binnen via normale voeding. Enige reden waarom ik een shake na een training pak is om snel en makkelijk eiwitten binnen te krijgen.

Ik pak ook regelmatig een shake bij m`n (koolhydraat rijke) ontbijt, puur en alleen omdat ik te weinig tijd heb 's ochtends. Dan is een shake lekker makkelijk en snel.. Maar absoluut niet per sé nodig.
pi_141881088
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:26 schreef Levitas het volgende:

[..]

Natuurlijk zetten ze dat op de verpakking. Hoe sneller de gebruiker door de poeder is, hoe beter het is voor de verkoper natuurlijk ;)
Als je gewoon fatsoenlijk eet, krijg je voldoende proteïne binnen via normale voeding. Enige reden waarom ik een shake na een training pak is om snel en makkelijk eiwitten binnen te krijgen.

Ik pak ook regelmatig een shake bij m`n (koolhydraat rijke) ontbijt, puur en alleen omdat ik te weinig tijd heb 's ochtends. Dan is een shake lekker makkelijk en snel.. Maar absoluut niet per sé nodig.
voor de rest krijg ik zeker voldoende eiwitten binnen ja, dus alleen na het trainen een shake is voldoende? ik herstel nu al binnen een dag van m'n spierpijn zonder shakes dus ik ben als vrij ver gevorderd.
pi_141881091
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 07:46 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Is dit spul aan te raden? http://www.bodyenfitshop.(...)/soja-eiwit-isolaat/ Ik vind 25,- erg prijzig nl.
Nee, haal gewoon http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfection

Kijk hoeveel eiwitten je binnenkrijgt en hoeveel je er nodig hebt, en ga dan pas aanvullen met shakes. Meer dan 1 per dag zal het wel niet zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:41 schreef Beursaap het volgende:

[..]

voor de rest krijg ik zeker voldoende eiwitten binnen ja, dus alleen na het trainen een shake is voldoende? ik herstel nu al binnen een dag van m'n spierpijn zonder shakes dus ik ben als vrij ver gevorderd.
Spierpijn zegt niets. Meten = weten.
pi_141881966
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:41 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Kijk hoeveel eiwitten je binnenkrijgt en hoeveel je er nodig hebt, en ga dan pas aanvullen met shakes. Meer dan 1 per dag zal het wel niet zijn.

[..]

Is dat spul zoveel beter? Ok bij 3x in de week 1 uur fitness 1 shake per sportdag.
pi_141882414
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 11:15 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Is dat spul zoveel beter? Ok bij 3x in de week 1 uur fitness 1 shake per sportdag.
Niet veel mensen zijn te spreken over dat soja, prijs is leuk maar je kan dan idd beter de whey kopen :).. Doe je ook lang genoeg mee als het 3x per week is..
pi_141893807
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:41 schreef Nic1 het volgende:

[..]

[..]

+11111111111

Aan shakes beginnen terwijl je geen idee hebt of het nodig is... Man man man. Inlezen!

Onderhoud berekenen -> daar wat calorieen bij optellen (bulk) -> voedingschema maken -> uitvoeren -> gainen als een mofo
pi_141895466
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:07 schreef SausDip het volgende:

[..]

+11111111111

Aan shakes beginnen terwijl je geen idee hebt of het nodig is... Man man man. Inlezen!

Onderhoud berekenen -> daar wat calorieen bij optellen (bulk) -> voedingschema maken -> uitvoeren -> gainen als een mofo
Voeding spreekt voor zich: veel eiwitten en koolhydraten. Ik denk aan pastamaaltijden vooraf aan de training, voor de rest ga ik echt geen 7x op een dag eten zoals die bodybuildingbeesten.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:58:36 #220
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_141900519
Gisteren een spier verrekt, waarschijnlijk op de plaats van de aanhechting. Een paar dagen rust en het is over dus erg is het niet, alleen jammer dat ik nu even niet kan sporten. Ik zou maar wat graag hebben dat de onderzoekers er eindelijk eens met 100% zekerheid achter komen hoe zo'n verrekking ontstaat (nu zijn het slechts theorietjes). Je doet 1000 keer hetzelfde en je hebt nergens last van en dan ineens gaat het mis. Deze keer voelde ik pas na het sporten de pijn terwijl ik volgens mij wel een redelijk goede training had, ik kon wat meer kracht zetten dan in de eerdere weken. Misschien juist daarom een verrekking? Ik was goed opgewarmd dus dat kan het probleem niet zijn. Zou een vochttekort een oorzaak kunnen zijn?
#NoDAPL
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:04:00 #221
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_141900751
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
ik kon wat meer kracht zetten dan in de eerdere weken.
Dat.

Wat voor training doe je eigenlijk? Of had je dat al ergens gezegd? Dan, excuse me.
pi_141914607
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Gisteren een spier verrekt, waarschijnlijk op de plaats van de aanhechting. Een paar dagen rust en het is over dus erg is het niet, alleen jammer dat ik nu even niet kan sporten. Ik zou maar wat graag hebben dat de onderzoekers er eindelijk eens met 100% zekerheid achter komen hoe zo'n verrekking ontstaat (nu zijn het slechts theorietjes). Je doet 1000 keer hetzelfde en je hebt nergens last van en dan ineens gaat het mis. Deze keer voelde ik pas na het sporten de pijn terwijl ik volgens mij wel een redelijk goede training had, ik kon wat meer kracht zetten dan in de eerdere weken. Misschien juist daarom een verrekking? Ik was goed opgewarmd dus dat kan het probleem niet zijn. Zou een vochttekort een oorzaak kunnen zijn?
Ik heb dat ook wel eens, en volgens mij is het vooral een kwestie van onoplettendheid; dus dat je even niet alert bent en op de automatische piloot een oefening doet, maar wel een oefening die zo zwaar is dat je scherp op de uitvoering moet blijven letten. En dan gaat het mis -O-

(Bij mij gebeurt het meestal tijdens het squatten: lekker bezig, hup, hup, en dan ben ik even afgeleid en schiet er een pijnscheut in mijn onderrug. Dat is ook een oefening die ik 1000 keer doe, maar dat is nou juist het verraderlijke, want gemakzucht ligt altijd op de loer en de techniek blijft lastig).

Gelukkig is het altijd snel weer over, maar toch: stom. En een extra reden om altijd scherp en gefocust te blijven :)
pi_141967015
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:57 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Voeding spreekt voor zich: veel eiwitten en koolhydraten. Ik denk aan pastamaaltijden vooraf aan de training,
Als voeding voor zich zou spreken zou er niet zoveel onduidelijkheid over zijn en zoveel onzin over worden gezegd. :)

Ik hoop overigens niet dat dit betekend dat je low-fat eet, KH zijn immers de minst noodzakelijke macro's voor je lichaam.

quote:
voor de rest ga ik echt geen 7x op een dag eten zoals die bodybuildingbeesten.
Elke paar uur eten is dan ook achterhaald.
pi_141968419
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 14:12 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Als voeding voor zich zou spreken zou er niet zoveel onduidelijkheid over zijn en zoveel onzin over worden gezegd. :)

Ik hoop overigens niet dat dit betekend dat je low-fat eet, KH zijn immers de minst noodzakelijke macro's voor je lichaam.

[..]

Elke paar uur eten is dan ook achterhaald.
Nop, ik eet gwn normaal en hoef helemaal niet op m''n gewicht te letten qua vetten.
pi_141968496
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:11 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Nop, ik eet gwn normaal en hoef helemaal niet op m''n gewicht te letten qua vetten.
Met mijn low-fat opmerking bedoelde ik dat vet belangrijk is voor aanmaak van hormonen (zoals test) etc. Vet heeft niets met "op je gewicht letten" te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')