quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:28 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Offtopic:Beide argumenten zijn zo slecht gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom moeten er perse mods mogelijk zijn voor een spel zo belachelijk
OT: Vanavond begint de voorbeschouwing om 17:30 toch?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:28 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Offtopic:Ja leuk dat je van een pc leert, maar er zijn zoveel mensen die het geeneens boeit. Die boeit het ook niet wat er in een console zit. Die willen gewoon een disk erin stoppen en gamen maar. Daardoor zijn consoles ook zo populair geworden. Lekker gemakkelijk gamen en niet moeilijk doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beide argumenten zijn zo slecht gewoonEn waarom moeten er perse mods mogelijk zijn voor een spel zo belachelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Division, wat denken jullie ervan? Ik denk dat het echt een bizar goed spel wordt. Gewoon met maten New York veroveren
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
En het leer-gedeelte is tegenwoordig ook nihil. Meerendeel koopt een kant-en-klare pc, installeert steam en is dan klaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja leuk dat je van een pc leert, maar er zijn zoveel mensen die het geeneens boeit. Die boeit het ook niet wat er in een console zit. Die willen gewoon een disk erin stoppen en gamen maar. Daardoor zijn consoles ook zo populair geworden. Lekker gemakkelijk gamen en niet moeilijk doen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:38 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]Dat kan dan wel zo zijn maar dat betekend niet dat de console branche de game industrie verneuktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Division, wat denken jullie ervan? Ik denk dat het echt een bizar goed spel wordt. Gewoon met maten New York veroveren![]()
The Division lijkt me wel tof ik ben benieuwd hoe open de wereld is eigenlijk. Indien niet zal het wel een lineair verhaal worden![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat kan dan wel zo zijn maar dat betekend niet dat de console branche de game industrie verneukt![]()
The Division lijkt me wel tof ik ben benieuwd hoe open de wereld is eigenlijk. Indien niet zal het wel een lineair verhaal worden
Dat zeker ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En het leer-gedeelte is tegenwoordig ook nihil. Meerendeel koopt een kant-en-klare pc, installeert steam en is dan klaar.
De hoeveelheid keren dat ik de afgelopen 5 / 6 jaar nog heb moeten tweaken of kloten om een game aan de praat te krijgen kan ik op 2 vingers tellen... en dat waren titels van 10+ jaar oud die niet wilden werken op windows 7.
't Is een heel ander dev team, dus ik denk dat het niet teleur zal stellen. En ze snappen ook wel dat ze geen matig niveau van graphics kunnen gaan presenteren (Watch_Dogs niveau) in 2015.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:42 schreef Vault-Boy het volgende:
The Division ziet er top uit ja, maar ik ben er nog sceptisch over. Watchdogs was voor mij ook een enorme tegenvaller en ook nog met die downgrade erbij.
Moet het eerst maar zien of het ook echt daadwerkelijk zo eruit komt te zien.
En het komt niet op last gen zover ik weet toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
't Is een heel ander dev team, dus ik denk dat het niet teleur zal stellen. En ze snappen ook wel dat ze geen matig niveau van graphics kunnen gaan presenteren (Watch_Dogs niveau) in 2015.
ik ben er blij mee. Hopelijk kan ik er donderdag meer van zien, dan heb ik een date met ubisoftquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:38 schreef SherlockHolmes het volgende:
The Division, wat denken jullie ervan? Ik denk dat het echt een bizar goed spel wordt. Gewoon met maten New York veroveren
Windows, XBOX One en PS4.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En het komt niet op last gen zover ik weet toch?
Yup is gewoon BF4 maar dan met andere game mode eigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:51 schreef Pheno het volgende:
Zijn er trouwens mensen die de demo van bf hebben geprobeerd?
falen niet, maar knallen evenmin.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:04 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wat? Denk je dat serieus dat ze gaan falen?
Want bij de ene zie je de hele trein niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:10 schreef Vault-Boy het volgende:
PS3 vs PS4 GTA V![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker met die trein zie je veel verschil
Tof!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:10 schreef Vault-Boy het volgende:
PS3 vs PS4 GTA V![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker met die trein zie je veel verschil
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Want bij de ene zie je de hele trein niet?
Ziet er wel tof uit, maar ik knapte vooral af op het verhaal en de personages... niet op de graphics.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Bedoelde die hele screen. Je ziet echt dat de textures veel mooier en strakker zijn. Belichting is ook veel mooier. Zit er toch aan te denken om hem nogmaals te kopen. Op de Xbox 360 had ik maar 3 dagen gespeeld, maar wil de PS4 versie toch wel echt een kans geven met deze grafische update.
Was sarcasme jonguhquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Bedoelde die hele screen. Je ziet echt dat de textures veel mooier en strakker zijn. Belichting is ook veel mooier. Zit er toch aan te denken om hem nogmaals te kopen. Op de Xbox 360 had ik maar 3 dagen gespeeld, maar wil de PS4 versie toch wel echt een kans geven met deze grafische update.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |