Ik begrijp je punt, echter vind ik de cinematics altijd prima! Zoals hier eerder gezegd is: meestal snapte ik ze pas helemaal op het eind (en moest ik de game dus 2x spelen)quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
boeiend is 1, volgbaar is 2, verhaal wat alle kanten op gaat is 3
Sommige mensen vinden het verhaal in Metal Gear heel belangrijk maar persoonlijk vind ik het clichematig en doodsaai dus nee, je kan gewoon lekker spelen en dan is het alsnog goed te doenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:42 schreef aanstootgevende het volgende:
Ik ben een beetje in een game bui. Is dit spel leuk als je niet bekend bent met de voorgangers? Je hoort er heel veel over en ik wil eigenlijk wel een beetje kijken waar iedereen het nou over heeft.
Ok thanks, nou misschien ga ik er dan maar een poging mee wagen als die uit komt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het verhaal in Metal Gear heel belangrijk maar persoonlijk vind ik het clichematig en doodsaai dus nee, je kan gewoon lekker spelen en dan is het alsnog goed te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk je playtroughs van Mgs1/2/3 en peacewalker op youtube. Donequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Een bende goede reviews. Gezien ik net mijn eerste Playstation heb gekocht overweeg ik Metal Gear Solid V eens te proberen.
Overweeg, want ik ben iemand die ervan houdt als verhalen me kunnen boeien. En met alle voorkennis die nodig is om dit te snappen (zover ik heb gekezen), heb ik er eigenlijk ook weer geen zin in.
Hier heb ik eigenlijk een beetje angst voor. Dat het inderdaad een spel wordt voor de casual gamer en dat de uitdaging minimaal is. Veel savepoints, overpowered wapens, dat werk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:27 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb zelf ook maar alleen ervaring met Metal Gear Solid uit 1995 playstation 1 .
De rest heb ik niet vervolgd omdat het verhaal mij niet boeide en inderdaad was Metal Gear Solid games zeker moeilijk en daarom ik afhaakte .
Zelfs Metal Gear Solid 4 Guns of Patriot heeft mij niet geboeid en heb ik links laten liggen .
Maar nu 2015 verwacht ik toch een heel andere en toegankelijke game waar je ook nog eens de vele vrijheid hebt in stealth .
Ik ben wel enthousiast over deze deel 5 omdat ik zeer veel van sneaken / stealth / sluipen houd .
Maar ik ben toch voorzichtig en wacht toch wel de reviews af en hoop dat het toch een game word voor casual gamer .
Mijn echte game waar ik van houd is Assassin's Creed Games ( heerlijke stealth ) SplinterCell games vind ik allemaal goed / Hitman vond ik weer wat minder omdat je daar het hele level moest uitspelen zonder dat je kon saven .
Ik vind het wel een spannende week worden en ben zeeer erg benieuwd .
allyourgames zegt dat ze m zaterdag al bezorgenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:28 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nu afwachten welke winkel als eerste de release verbreekt. Zo had ik the Witcher 3 ook 2 dagen eerder weten te krijgen.
kleine kans gok ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
allyourgames zegt dat ze m zaterdag al bezorgen(ps4)
Ik heb hem daar ook besteld. Hopelijk krijg ik hem daadwerkelijk zaterdag binnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
allyourgames zegt dat ze m zaterdag al bezorgen(ps4)
Op budgetgaming staat ook een lijst met reviews, wel veel positiefquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:58 schreef byah het volgende:
[..]
kleine kans gok ikhttp://tweakers.net/shopr(...)punt-nl/shopreviews/
ik vertrouw de budgetgaming community meer dan die van tweakersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:58 schreef byah het volgende:
[..]
kleine kans gok ikhttp://tweakers.net/shopr(...)punt-nl/shopreviews/
http://metalgeartimeline.com/quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Een bende goede reviews. Gezien ik net mijn eerste Playstation heb gekocht overweeg ik Metal Gear Solid V eens te proberen.
Overweeg, want ik ben iemand die ervan houdt als verhalen me kunnen boeien. En met alle voorkennis die nodig is om dit te snappen (zover ik heb gekezen), heb ik er eigenlijk ook weer geen zin in.
weet t niet meer precies maar in MGS2 kwam er op een gegeven moment iets met vampieren (of 1 vampier) en toen heb ik t allemaal niet meer gevolgdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:52 schreef MMaRsu het volgende:
Vampieren? Wut.
Er is maar 1 gast, die heet Vamp die niet snel doodgaat.
Chronologisch gezien maakt V deel uit van de voorkennis van het Metal Gear universum.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
I knowquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:44 schreef MMaRsu het volgende:
Dat gaat em denk ik niet worde. Heb laatst ook MGS2/3 HD voor de 360 digitaal gekocht op Live, 20 euro maarja fuck it.. MGS 3 is 1 van de beste games ooit.
Mgs2 is niet ruk, het heeft gewoon meer nadruk op andere aspecteb van het verhaal. Meer het diepere achtergrond.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:45 schreef MMaRsu het volgende:
Naja MGS2 is dan ook ruk
MGS 3 uber allesDe afgelopen maand opnieuw gekocht voor de 360, heb hem bijna uitgespeeld voor de 3e ( of 4e? ) keer. Blijft een fantastische game.
Ik kon ook maar niet wennen aan dat blonde meisje nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:58 schreef ems. het volgende:
Ik had deel 2 uitgezet door ... en Raiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |