zou me laten smashenquote:
Serieus... er was zo'n programma waarbij zo'n gast zich expres liet infecteren en zo alles met camera ging bijhouden wat er gebeurde...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:13 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
+
http://www.youtube.com/results?search_query=monsters+inside+me
Well I guess that's that punt jpg
Zeg ik liever niet. Straks kom je met Che_ langs en scheld je mij vanuit de bosjes uit voor hipsterquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg... waar?
Tis zo vochtig daar. ..
Che is mijn kloon. Zeg t nou maarrrr.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]dat tinder topic
[..]
Zeg ik liever niet. Straks kom je met Che_ langs en scheld je mij vanuit de bosjes uit voor hipster
tips in wat?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Che is mijn kloon. Zeg t nou maarrrr.
Wil je tips?
Oh dat mag altijd alleen leuker om zelf uit te vinden thoquote:
Ja maar sommige plekken weet je alleen als je met Toerken piraat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat mag altijd alleen leuker om zelf uit te vinden tho
Oh wowquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja maar sommige plekken weet je alleen als je met Toerken piraat.
1 tip dan: Dim Cayi.
En dat icm de sneeuw en de grote oorbellenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snowbells heet Melissa. Hier bedoel ik verder niets mee
[..]
Wat is er?
Over half jaar zij en Rodawa in catfishquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat icm de sneeuw en de grote oorbellenhad al zo'n vermoeden
Ik geloofde dit heel even omdat ik een reclame had gezien van de nederlandse catfishquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over half jaar zij en Rodawa in catfish
Ja. Ik raad je aan zelf n auto (jeep) te huren én af toen eens aan de kant te stoppen en langs de kant naar beneden proberen te lopen. You will be amazed.quote:
Nicequote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ik raad je aan zelf n auto (jeep) te huren én af toen eens aan de kant te stoppen en langs de kant naar beneden proberen te lopen. You will be amazed.
Je moet ergens beginnen idd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:50 schreef Chloroform het volgende:
Melissa is gewoon op zoek naar vriendschap. ;s
Ja toch. Zo doe ik dat ook altijd. Eerst charmeren en mijn sprankelende persoonlijkheid tentoonstellen en vervolgens binnenhengelen, haha.quote:
Heb jij een persoonlijkheid?!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja toch. Zo doe ik dat ook altijd. Eerst charmeren en mijn sprankelende persoonlijkheid tentoonstellen en vervolgens binnenhengelen, haha.![]()
Succubus.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja toch. Zo doe ik dat ook altijd. Eerst charmeren en mijn sprankelende persoonlijkheid tentoonstellen en vervolgens binnenhengelen, haha.![]()
Geen idee, geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, geen ervaring mee.hahaha gekke droeloe ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat feel when je weer uitgebreid ruften kunt laten thuis.
Ik voel je. Heerlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat feel when je weer uitgebreid ruften kunt laten thuis.
Als ik moet ruften moet ik altijd poepen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is een "" van herkenbaarheid, dat zie je meteen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik moet ruften moet ik altijd poepen.
Geforceerd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:26 schreef Chloroform het volgende:
Of als je naar buiten loopt gewoon meteen scheetje laten.
Van die risky bierscheetjes waarvan het altijd spannend is of er niet een beetje dunne kak meekomtquote:
Hoezo? Waarom moet je wachten tot je thuis bent? Kun je toch gewoon meteen doen als je naar buiten loopt?quote:
Straks komt er iemand achter je aan, of loopt iemand je tegemoetquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom moet je wachten tot je thuis bent? Kun je toch gewoon meteen doen als je naar buiten loopt?
JE WEET TOCH WEL OF ER DAN IEMAND ACHTER JE LOOPT EN JE ZIET TOCH OF IEMAND JE DAN TEGEMOET LOOPT. GVD WAHED BLINDE MOL.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Straks komt er iemand achter je aan, of loopt iemand je tegemoet. De fart game niet srs nemen
.
Rustig Veer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JE WEET TOCH WEL OF ER DAN IEMAND ACHTER JE LOOPT EN JE ZIET TOCH OF IEMAND JE DAN TEGEMOET LOOPT. GVD WAHED BLINDE MOL.
Kun je gewoon in de winkel kopen hoor. :squote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als jij iets besteld komt het toch pas weken later binnen.
Ga jij wel eens uit huis dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je gewoon in de winkel kopen hoor. :s
Wow. Neem dat terug.quote:
...quote:
Ik weet niet op wat voor multinational HQ jij stage loopt, maar bij mij is het kantoor zelf in ieder geval niet zodanig groot dat de tijd dat je wind blijft hangen korter is dan de tijd die iemand nodig heeft om er eventueel doorheen te kunnen lopenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JE WEET TOCH WEL OF ER DAN IEMAND ACHTER JE LOOPT EN JE ZIET TOCH OF IEMAND JE DAN TEGEMOET LOOPT. GVD WAHED BLINDE MOL.
Oh, zo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor multinational HQ jij stage loopt, maar bij mij is het kantoor zelf in ieder geval niet zodanig groot dat de tijd dat je wind blijft hangen korter is dan de tijd die iemand nodig heeft om er eventueel doorheen te kunnen lopen.
Fixed.quote:
Sukkelquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, zo.Ik dacht dat je je scheten hele dag op zat te houden ofzo.
Haha, never gonna happen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sukkel. Lmao @ wahed doe
.
Would drag balls through glass [...] just to hear that recorded on Vocaroo.
Viezer dan m'n sig kan nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, never gonna happen.Voel me vies nu.
Droeloe doet me denken aan ally.quote:
De finale wordt Honduras - Australië en Honduras wint de finale met 3-1.quote:
Ik leg ¤50 voor de finalisten en ¤100 erbij voor de score.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De finale wordt Honduras - Australië en Honduras wint de finale met 3-1.
Argentinië heeft zeer goede aanvallers. Het middenveld en de verdediging vallen tegen. Jammer.quote:
Zelfde geldt voor Nederland toch, of niet? Ken die nieuwelingen eigenlijk niet zo goed.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Argentinië heeft zeer goede aanvallers. Het middenveld en de verdediging vallen tegen. Jammer.
Nu je het zegt. Alleen Argentinië is dan de wat betere versie. Deze WK althans.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Nederland toch, of niet? Ken die nieuwelingen eigenlijk niet zo goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Wil ik Suits kijken met z'n chick, zegt ze ja we kunnen ook iets anders doen wat met de S begint.Met wiens chick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vrijdag om 1700u een soll.gesprek.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Nederland toch, of niet? Ken die nieuwelingen eigenlijk niet zo goed.
Randomquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag om 1700u een soll.gesprek..
Ik vrijdag om 12:00quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag om 1700u een soll.gesprek..
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Wil ik Suits kijken met z'n chick, zegt ze ja we kunnen ook iets anders doen wat met de S begint.Wie z'n chick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Wordt wel sexytime natuurlijk huhuehue
Ja, want Nederland wordt vekracht door Spanje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Wordt wel sexytime natuurlijk huhuehue
nee we pakken die KLOOTZAKKEN!!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ja, want Nederland wordt vekracht door Spanje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |