Top! Dank je wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:19 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Shimano: Altus, Alivio, Deore, SLX, XT, XTR.
SRAM: X3, X4, X5, X7, X9, X0 en XX.
Alivio kun je beter niet aan beginnen, met een budget van 350¤ moet Deore wel mogelijk zijn 2ehands. Gewoon elke dag MP even in de gaten houden dan is er vast wel wat leuks te koop.
Goed bezig, singletracks hier in de buurt zijn ook lekker modderigquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
Dit weekend maar weer de fiets uit de stalling halen en weer laten kennismaken met modder![]()
ga waarschijnlijk rondje oirschot rijden
ja ik ga nu op de makkelijke routes beginnen. niet gelijk de duinen inquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:44 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Goed bezig, singletracks hier in de buurt zijn ook lekker modderig![]()
Afgelopen zondag terug gekomen van vakantie resultaat was 5kilo erbij in de 2weken
Aankomende 2weken maar weer op conditie komen merk echt goed dat ik 5kilo zwaarder ben.
Waar mijn hartslag normaal rond de 140-145 gemiddeld (D1) ligt kwam ik gisteren thuis met ~160, vorige week tijdens ritje met Flip ook al gemiddeld 153.
De T-Bikers?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:37 schreef amp25 het volgende:
volgende week zondag waar ik altijd mee mtb groep van 4 man gaan we voor een uitdaging met de trein smorgens naar maastricht en dan met de mtb offroad terug (gpx route heb we al) naar tilburg zon 180 km 850m hoogte meters en 900m dalen![]()
Alleen maar goed toch, eigen grenzen verleggenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:13 schreef Crazy-M het volgende:
Parcour lag er lekker modderig bij.
alleen door een kleine stomme fout van de 14 km ongeveer 25km gemaakt
halverwege de verkeerde route opgeschoten
Ja de route van Bladel komt een klein stukje over die van reusel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Alleen maar goed toch, eigen grenzen verleggen
Deze week 165km gemaakt, wou vandaag ook nog gaan fietsen maar heb last van m'n heupen heb 4 dagen achter elkaar zitten fietsen maar even rust gepakt. Aankomende week wordt het mooi weer, plan is om twee duurritjes te maken van 2,5uur+ en rest paar keer mtb route pakken, keer weer over de 200km in de week gaan.
flinke afstand zeg!! 180km op de MTB is wel pittig!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:37 schreef amp25 het volgende:
volgende week zondag waar ik altijd mee mtb groep van 4 man gaan we voor een uitdaging met de trein smorgens naar maastricht en dan met de mtb offroad terug (gpx route heb we al) naar tilburg zon 180 km 850m hoogte meters en 900m dalen![]()
Onmogelijk, klopt wel vaker niet op gpsies.quote:Op maandag 1 september 2014 11:12 schreef Bronson het volgende:
Zijn de hoogtemeters van gpsies een beetje realistisch?
Ik zat namelijk op routes bij mij in de buurt te zoeken en toen kwam ik de volgende tegen: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=evkluuuqxkfzztwm
1020 hoogtemeters!?! In 23.6 km. Lijkt mij vrij sterk toch?
Dat vermoeden had ik al.quote:Op maandag 1 september 2014 11:23 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Onmogelijk, klopt wel vaker niet op gpsies.
Toertochten afstruinen op mtb forum en dat intypen op Strava, vervolgens routes eraf vissen. Heb ik in het verleden ook veel gedaan, kom je nog eens op andere paden dan buiten de normale mtb paden.quote:
same here!, zo fiets ik nu vaak een uitgezette tocht van Borculo.quote:Op maandag 1 september 2014 11:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Toertochten afstruinen op mtb forum en dat intypen op Strava, vervolgens routes eraf vissen. Heb ik in het verleden ook veel gedaan, kom je nog eens op andere paden dan buiten de normale mtb paden.
Alleen sommige toertochten gaan over particuliere gebieden waar je buiten de toertocht om niet mag komenquote:Op maandag 1 september 2014 11:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Toertochten afstruinen op mtb forum en dat intypen op Strava, vervolgens routes eraf vissen. Heb ik in het verleden ook veel gedaan, kom je nog eens op andere paden dan buiten de normale mtb paden.
klopt.. mijn rondje Borculo ook.quote:Op maandag 1 september 2014 12:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Alleen sommige toertochten gaan over particuliere gebieden waar je buiten de toertocht om niet mag komen
Ik doe soms wel vaker dingen in het leven die niet mogen. Pak als het rustig is best vaak paden waar je eigenlijk niet mag komen. Gewoon niet asociaal remmen, geen planten omver rijden, rustig aan doen ivm evt wandelaars en mensen gewoon netjes gedag zeggen.quote:Op maandag 1 september 2014 12:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Alleen sommige toertochten gaan over particuliere gebieden waar je buiten de toertocht om niet mag komen
doel idd meer op wat Flipmoehoe zegt. De afgesloten terreinen dan, beetje lastig om door een hek te fietsenquote:Op maandag 1 september 2014 13:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik doe soms wel vaker dingen in het leven die niet mogen. Pak als het rustig is best vaak paden waar je eigenlijk niet mag komen. Gewoon niet asociaal remmen, geen planten omver rijden, rustig aan doen ivm evt wandelaars en mensen gewoon netjes gedag zeggen.
Toen ik net begon met mtben in natuurgebied op paar kilometer hier vandaan wel 5x een waarschuwing gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |