abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143874449
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:19 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Shimano: Altus, Alivio, Deore, SLX, XT, XTR.
SRAM: X3, X4, X5, X7, X9, X0 en XX.

Alivio kun je beter niet aan beginnen, met een budget van 350¤ moet Deore wel mogelijk zijn 2ehands. Gewoon elke dag MP even in de gaten houden dan is er vast wel wat leuks te koop.
Top! Dank je wel.
En hoe kan ik zien of een fiets een goede voorvork heeft?
People assume too much.
pi_143874888
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
Dit weekend maar weer de fiets uit de stalling halen en weer laten kennismaken met modder :)
ga waarschijnlijk rondje oirschot rijden
Goed bezig, singletracks hier in de buurt zijn ook lekker modderig O+

Afgelopen zondag terug gekomen van vakantie resultaat was 5kilo erbij in de 2weken :')
Aankomende 2weken maar weer op conditie komen merk echt goed dat ik 5kilo zwaarder ben.
Waar mijn hartslag normaal rond de 140-145 gemiddeld (D1) ligt kwam ik gisteren thuis met ~160, vorige week tijdens ritje met Flip ook al gemiddeld 153.
pi_143875039
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:44 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Goed bezig, singletracks hier in de buurt zijn ook lekker modderig O+

Afgelopen zondag terug gekomen van vakantie resultaat was 5kilo erbij in de 2weken :')
Aankomende 2weken maar weer op conditie komen merk echt goed dat ik 5kilo zwaarder ben.
Waar mijn hartslag normaal rond de 140-145 gemiddeld (D1) ligt kwam ik gisteren thuis met ~160, vorige week tijdens ritje met Flip ook al gemiddeld 153.
ja ik ga nu op de makkelijke routes beginnen. niet gelijk de duinen in :P

Oirschot is breder, niet echt hoogte verschillen en kunt lekker tempo rijden.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_143885192
Jongens misschien kunnen jullie mij helpen, ik ben een strandfiets aan het opbouwen en daar komen een paar tubeless ready (shimano) wielen op met een paar geax tattoo light 29er banden.
Deze wil ik tubeless rijden, ochtend bezig geweest maar gewoon niet te doen dus.

Ik heb al geprobeerd om eerst met een binnenband 1 kant op de rand te leggen dus zodat de rand niet in het midden zit (gelukt) en toen de andere kant zoveel mogelijk geprobeerd om op de rand te doen, oppompen met voetpomp/co2/compressor deed weinig.

Zal ik er nog een laagje tape extra om doen? Op deze manier worden de banden misschien al iets meer afgedicht als ze in het midden zitten.

ps.
op mijn racefiets heb ik een wielsetje met notubes alpha 340 velgen en daar rijdt ik ook tubeless op, daar heb ik het ook weleens lastig gehad maar dan werkte een co2 patroon altijd wel.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  woensdag 27 augustus 2014 @ 16:37:12 #280
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_143886317
Genoeg zeepsop gebruikt?
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_143887223
Ja volgens mij wel, de banden zitten dus vrij los in het midden.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_143987769
Vandaag Toertocht in wapenveld gereden http://www.strava.com/activities/187249295 de tocht zelf was 50 km. Met de heen en terug weg erbij 85 km gereden :) Was een mooie tocht veel afwisseling. Alleen de terugweg duurde lang ;)
pi_143999249
volgende week zondag waar ik altijd mee mtb groep van 4 man gaan we voor een uitdaging met de trein smorgens naar maastricht en dan met de mtb offroad terug (gpx route heb we al) naar tilburg zon 180 km 850m hoogte meters en 900m dalen 8)7 8)7
pi_144000567
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:37 schreef amp25 het volgende:
volgende week zondag waar ik altijd mee mtb groep van 4 man gaan we voor een uitdaging met de trein smorgens naar maastricht en dan met de mtb offroad terug (gpx route heb we al) naar tilburg zon 180 km 850m hoogte meters en 900m dalen 8)7 8)7
De T-Bikers?
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_144035690
Parcour lag er lekker modderig bij.
alleen door een kleine stomme fout van de 14 km ongeveer 25km gemaakt :P
halverwege de verkeerde route opgeschoten
Ik luister NL-Talig
pi_144042718
quote:
2s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:13 schreef Crazy-M het volgende:
Parcour lag er lekker modderig bij.
alleen door een kleine stomme fout van de 14 km ongeveer 25km gemaakt :P
halverwege de verkeerde route opgeschoten
Alleen maar goed toch, eigen grenzen verleggen ;)

Deze week 165km gemaakt, wou vandaag ook nog gaan fietsen maar heb last van m'n heupen heb 4 dagen achter elkaar zitten fietsen maar even rust gepakt. Aankomende week wordt het mooi weer, plan is om twee duurritjes te maken van 2,5uur+ en rest paar keer mtb route pakken, keer weer over de 200km in de week gaan.
pi_144043084
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Alleen maar goed toch, eigen grenzen verleggen ;)

Deze week 165km gemaakt, wou vandaag ook nog gaan fietsen maar heb last van m'n heupen heb 4 dagen achter elkaar zitten fietsen maar even rust gepakt. Aankomende week wordt het mooi weer, plan is om twee duurritjes te maken van 2,5uur+ en rest paar keer mtb route pakken, keer weer over de 200km in de week gaan.
Ja de route van Bladel komt een klein stukje over die van reusel.
Bladel is groene MTB symbool en Reusel zwarte.Dus zat hele tijd die zwarte te volgen, en toen in 1 keer de groene opgeschoten vanuit een bocht.

Had geen tijd om die ook nog helemaal af te rijden, moest nog weg vandaag, maar anders kun je die 2 routes mooi aan elkaar knopen heb je rond de 44km route :D

misschien iets als ik beter getrained ben
Ik luister NL-Talig
pi_144053113
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:37 schreef amp25 het volgende:
flinke afstand zeg!! 180km op de MTB is wel pittig!

De hoogte meters vallen mee ;)
Ik had gisteren al bijna 400m op 26 km te pakken :P

http://www.strava.com/activities/187875194
pi_144055425
Zijn de hoogtemeters van gpsies een beetje realistisch?
Ik zat namelijk op routes bij mij in de buurt te zoeken en toen kwam ik de volgende tegen: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=evkluuuqxkfzztwm

1020 hoogtemeters!?! In 23.6 km. Lijkt mij vrij sterk toch?
pi_144055691
quote:
11s.gif Op maandag 1 september 2014 11:12 schreef Bronson het volgende:
Zijn de hoogtemeters van gpsies een beetje realistisch?
Ik zat namelijk op routes bij mij in de buurt te zoeken en toen kwam ik de volgende tegen: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=evkluuuqxkfzztwm

1020 hoogtemeters!?! In 23.6 km. Lijkt mij vrij sterk toch?
Onmogelijk, klopt wel vaker niet op gpsies.
pi_144055735
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:23 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Onmogelijk, klopt wel vaker niet op gpsies.
Dat vermoeden had ik al. ;(
pi_144055840
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:25 schreef Bronson het volgende:

[..]

Dat vermoeden had ik al. ;(
Toertochten afstruinen op mtb forum en dat intypen op Strava, vervolgens routes eraf vissen. Heb ik in het verleden ook veel gedaan, kom je nog eens op andere paden dan buiten de normale mtb paden.
pi_144056701
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:28 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Toertochten afstruinen op mtb forum en dat intypen op Strava, vervolgens routes eraf vissen. Heb ik in het verleden ook veel gedaan, kom je nog eens op andere paden dan buiten de normale mtb paden.
same here!, zo fiets ik nu vaak een uitgezette tocht van Borculo.
En laatst samen met jou Lochem zo gedaan *D

Gpsies klopt idd niet altijd :)
pi_144058445
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:28 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Alleen sommige toertochten gaan over particuliere gebieden waar je buiten de toertocht om niet mag komen
Ik luister NL-Talig
pi_144058546
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2014 12:55 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Alleen sommige toertochten gaan over particuliere gebieden waar je buiten de toertocht om niet mag komen
klopt.. mijn rondje Borculo ook.
Maar op een ronde van +/- 40km boeit het toch niet als je dat kleine stukje door de stal van de boer er niet bij pakt ;)

Als er veel stukken tussen zitten waar je lastig een alternatief voor kan vinden word het lastiger idd
pi_144058755
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2014 12:55 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Ik doe soms wel vaker dingen in het leven die niet mogen. Pak als het rustig is best vaak paden waar je eigenlijk niet mag komen. Gewoon niet asociaal remmen, geen planten omver rijden, rustig aan doen ivm evt wandelaars en mensen gewoon netjes gedag zeggen.

Toen ik net begon met mtben in natuurgebied op paar kilometer hier vandaan wel 5x een waarschuwing gehad.
pi_144066358
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 13:05 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ik doe soms wel vaker dingen in het leven die niet mogen. Pak als het rustig is best vaak paden waar je eigenlijk niet mag komen. Gewoon niet asociaal remmen, geen planten omver rijden, rustig aan doen ivm evt wandelaars en mensen gewoon netjes gedag zeggen.

Toen ik net begon met mtben in natuurgebied op paar kilometer hier vandaan wel 5x een waarschuwing gehad.
doel idd meer op wat Flipmoehoe zegt. De afgesloten terreinen dan, beetje lastig om door een hek te fietsen :P
Ik luister NL-Talig
pi_144089353
Wilde gisteren mijn fiets schoonmaken van het modderritje van zondag.
Alleen wilde mijn dochtertje niet slapen... jengelen en huilen..
Dus hup in de draagzak, hij zit niet zoals het hoort.. maar boeiend, ze was stil *D

zo ziet het eruit :P (ze maakte de foto toen ze terug was)

Ook nog mijn lockout verneukt.. deze werkte al niet fijn.
Zat continu dicht, deze geprobeerd te fixen want fiets toch liever met vering (ook op verhard)
Maar toen begon het kabeltje te rafelen.. morgen maar weer naar de FM, wil donderdag en zondag wel weer kunnen fietsen met vering :)
  dinsdag 2 september 2014 @ 08:17:29 #299
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_144089357
:D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 2 september 2014 @ 08:17:42 #300
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_144089361
Je nopjes beginnen af te vlakken!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')