quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om dat vreselijke nummer van Sister Sledge te vermijden, heb ik Frankie maar in de naam van de band gezocht.
Nog maar een Frankje dan. Frankie Valli:quote:
Gang of Four---> Four Letter Wordquote:
Four letter word >quote:
Mijn lievelingsmuziek in mijn lievelingsfilmquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Four letter word >
Deathcab For Cutie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Klassiek gedrag tijdens een vrijdagnacht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:24 schreef Disana het volgende:
Daar kan ik alleen maar met een klassieker op antwoorden:
Ja, wat dacht je nou dat hierop zou volgen. Precies:quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klassiek gedrag tijdens een vrijdagnacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:43 schreef Treehut362 het volgende:
The other John Travolta blockbuster,Geraakt worden door de bliksem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
quote:
Ook niet op deze muziek?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:26 schreef Treehut362 het volgende:
feet of flames > my feet wont move
Fruitcake - My Feet Won't Move (1981) [TopPop]
Deze remix van een nummer uit Jerry Springer the Opera vind ik geweldig:quote:
Eens iets anders. Het zogenaamde 'driften' waar jonge, rijke Arabieren zo dol op zijn. Ondersteund door muziek.quote:
ik blijf nog even dansen, gezellig plaatje wel..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:39 schreef Treehut362 het volgende:
Driften doen zo overal hoor.
(iets met auto's)
quote:
niet te hard kloppen op de deur. dan gaat het stormenquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
The "Alabama Song" (also known as "Whisky Bar," "Moon over Alabama," or "Moon of Alabama") was originally published as a poem in Bertolt Brecht's Hauspostille (1927). It was set to music by Kurt Weill for the 1927 "Songspiel" Mahagonny and used again in Weill's and Brecht's 1930 opera Aufstieg und Fall der Stadt Mahagonny (Rise and Fall of the City of Mahagonny.)
Waarom quote jij het vorige nummer niet gewoon? Ik vind dit een beetje irritant.quote:
ik weet niet hoe dat moetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom quote jij het vorige nummer niet gewoon? Ik vind dit een beetje irritant.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat moet / ik snap dat niet
quote:
ik dacht dat er dan drie zijnquote:
---quote:
Singing Sweet Home Alabama all summer longquote:
Peace Love
3. Ambient modern
Long > Long Tall Ernie and the Shakersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef Treehut362 het volgende:
Singing Sweet Home Alabama all summer long
dan moet ik altijd aan deze denken...quote:Op maandag 16 juni 2014 06:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Long > Long Tall Ernie and the Shakers
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dan moet ik altijd aan deze denken...
quote:
&Soul Draculaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee keer op de bühne gezien: de Rocky Horror Picture Show
Uit de film Some Like it Hot: I want to be loved by youquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
&Soul Dracula
"Soul Dracula" Hot Blood (1977)
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Uit de film Some Like it Hot: I want to be loved by you
Oop oop y doo.
Tone > tones > Deftonesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:42 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
[youtube][/youtube]
tone loc-doin' it after dark
Romanticsquote:
Leuk nummer, lang niet meer gehoord. Ik pak er nog eentje van ze, heel bekend en met een nogal lachwekkend jaren tachtigclipje:quote:
The Romantics - Talking In Your Sleepquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk nummer, lang niet meer gehoord. Ik pak er nog eentje van ze, heel bekend en met een nogal lachwekkend jaren tachtigclipje:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |