Als ik stream pauzeer en dan weer play doet gaat het verder waar het gebleven was ipv naar live te gaan.quote:
Ziet als het goed is een knopje 'Go to live' in je scherm daarvoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ik stream pauzeer en dan weer play doet gaat het verder waar het gebleven was ipv naar live te gaan.
Yep.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:14 schreef Proxzor het volgende:
Doet me een beetje aan watson denken van Sherlock Holmes, dit speel heet The Order ofzo toch?
Niet het puntquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ziet als het goed is een knopje 'Go to live' in je scherm daarvoor.
5 seconden gameplay, minuut een cutscene.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:14 schreef Verbodsbord het volgende:
Holy shit die overgang van Cutscene naar 'Gameplay'
Mja, in principe lijkt het allemaal in-game te zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
5 seconden gameplay, minuut een cutscene.
Mag er best goed uitzien maar hij lijkt mij generic overkomen. Daarnaast 30 FPS en op console, ik kan geen shooters op console spelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Mja, in principe lijkt het allemaal in-game te zijn
Klopt, al was ik van die vorige gameplay trailer van The Order niet echt onder de indruk helaas.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:17 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Het zag er leuk uit ja... wat meer gameplay zou wel wat leuker geweest zijn maarja, E3.
Ik zie niets nuttigs van gameplay alleen 2 bewegende strepenquote:
Kan tochquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Stand Alone DLC
Want als ik het originele spel niet heb gespeeld ga ik wel de DLC kopen
http://www.ps4-kopen.nl/quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:22 schreef Proxzor het volgende:
Godverdomme ik wil nu toch wel echt een PS4
Combinatie van IGN en de gamekings Twitch stream als IGN moeilijk doetquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Waar kijken jullie? Mijn stream loopt steeds vast en loopt ook nog eens achter volgens mij
Ditquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Combinatie van IGN en de gamekings Twitch stream als IGN moeilijk doet
Denk het wel jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:25 schreef Rogan het volgende:
Dit lijkt me wel gewoon 'on stage' gespeeld!
Dat wel jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:25 schreef Rogan het volgende:
Johquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:25 schreef Rogan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |