Dragon Age 2 was wel een geweldige game.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alsof alles van EA op release niet kut isslecht argument
Dat is het al jarenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:31 schreef Smoofie het volgende:
E3 is wel een grote console festijn geworden
Dat downloaden is echt een beetje een non-arugment geworden. Alle goede games hebben het gewoon goed gedaan op de PC. Vooral digital sales. Vooral de laatste twee jaar is de PC weer booming geworden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:39 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is het al jarenvooral omdat alle consoles een eigen persconferentie hebben (of presentaties oid in het geval van Nintendo). Pc heeft dat nooit gehad en zeker nu het stil is rond Valve is er weinig exclusiefs te melden, misschien heeft het downloaden enzo toch de exclusives pc-markt verziekt. Ik zou als uitgever ook voor de consoles gaan, en hooguit een goedkope pc-port erbij doen. Ik heb enkel de Sims 4 gezien als pc exclusive tot nu toe
Mooiquote:
in het voertuig jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Weet alleen controls niet meer
Kon je camera angle nou veranderen op de PS4?
Doe mij ook maar als ik het van Shelly's benen mag doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:17 schreef gniffie het volgende:
Skate houdt het nog wel even vol. Ouwe pepkop
hallo twitch...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:43 schreef PowerLoungen het volgende:
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
█▀▄▄░░░░░░░░░░░░▄▄▀█
█░▒▓█▄▄▀▀▀█▀▄▄▄█▓▒░█
░█░▒▓▓▀▓▓▒▓▒▒▀▓▓▒░█░
▄▀▄░▒▓▓▒▒▓▒▓▒▓▓▒░▄▀░
█▓█▒▒▓▒▓▓▓░░░░░▒▒█▄░
█▓▓▓▓▓▒▓▒░░░░░░░░▓█░
▓▓▓▓▓▒░░░░░░░░░░░░█░
▓▓▓▓░░░░▄▄▄▄░░░▄█▄▀░
░▀▄▓░░▒▀▓▓▒▒░░█▓▒▒░░
▀▄░░░░░░░░░░░░▀▄▒▒█░
░▀░▀░░░░░▒▒▀▄▄▒▀▒▒█░
░░▀░░░░░░▒▄▄▒▄▄▄▒▒█░
░░░▀▄▄▒▒░░░░▀▀▒▀██▄▄
░░░░░▀█▄▒▒░░░░▒▄▀░░▀
░░░░░░░░▀▀█▄▄▄▄▀░░░░
E3 is nooit een pc plek geweest. Pc platform is op dit moment sterker dan ooit maar heeft eigenlijk nooit een eigen show gehad omdat er niet één corporatie alles onder controle heeft. Het is een vrij platform.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:39 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is het al jarenvooral omdat alle consoles een eigen persconferentie hebben (of presentaties oid in het geval van Nintendo). Pc heeft dat nooit gehad en zeker nu het stil is rond Valve is er weinig exclusiefs te melden, misschien heeft het downloaden enzo toch de exclusives pc-markt verziekt. Ik zou als uitgever ook voor de consoles gaan, en hooguit een goedkope pc-port erbij doen. Ik heb enkel de Sims 4 gezien als pc exclusive tot nu toe
You missed nothing! Nee sommige van Ubisoft hebben potentie en we zullen zien of ze het waarmakenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:58 schreef Rogan het volgende:
Beetje jammer. Wou na Microsoft ook de rest van de presentaties zien, maar gelukkig waren er verstandige vrienden met een beetje wiet.
Nu net op tijd thuis voor Sony![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Awesome!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
You missed nothing! Nee sommige van Ubisoft hebben potentie en we zullen zien of ze het waarmaken
nou tyft op danquote:
Crackdown een B-titel noemenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
E3 is nooit een pc plek geweest. Pc platform is op dit moment sterker dan ooit maar heeft eigenlijk nooit een eigen show gehad omdat er niet één corporatie alles onder controle heeft. Het is een vrij platform.
We zien ook steeds meer console titels voor de pc uitkomen met als recent voorbeeld Dark Souls serie.
Vergeet niet dat de multiplats die ze laten zien hebben ook op pc komen in betere kwaliteit.
De xbox had een handje vol exclusives met als hoogtepunt Halo 5 en Forza en daarnaast B titels zoals Crackdown.
Ik zou dat niet een ijzersterke line up noemen.
Merci.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:01 schreef Gh0stface het volgende:
http://nl.ign.com/feature/9479/ign-live-e3-2014
Leuk voor als die gratis naar PS+ komt binnenkort.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Uitbreiding geloof ik + co-op als ik het goed zag
VR-bril, Project Morpheusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:03 schreef koei het volgende:
Ben wel benieuwd of ze iets met zo'n 3D-bril ofzo gaan doen. Twee jaar geleden op de GamesCom hadden ze al wel iets dergelijks, maar nadien nooit meer iets van gezien terwijl het wel erg goed werkte, en gewoon met een ps3 en welke game dan ook.
Er gaan geruchten dat ze met een RPG bezig zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik hoor een potentiele nieuwe IP van Guerilla op gamekings?
Daar werken ze al twee jaar aan, zit er dik in dat die eindelijk aangekondigd gaat worden! Ben benieuwd wat voor iets het is!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik hoor een potentiele nieuwe IP van Guerilla op gamekings?
Dacht ik ook al aan ja.quote:
Jup, hij is de stem van die vliegende 'orb', hij is je guide zeg maar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die was aan het praten? Kwam me al bekend voor!
Must buyquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jup, hij is de stem van die vliegende 'orb', hij is je guide zeg maar.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Enige reden dat ik Destiny zou spelen is voor het verhaal wat misschien wel interessant is. Maar de gameplay, voor zover ik dat kan zien aan deze trailer, lijkt me echt enorm bagger
In principe wel, maar de Launch voor de Beta wordt door bungie gezien als een volwaardige release.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Tis dat een beta voor de multiplayer neem ik aan?
Een beta is tegenwoordig een volwaardige release? Het moet niet veel triester worden in game landquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
In principe wel, maar de Launch voor de Beta wordt door bungie gezien als een volwaardige release.
Kijk een Bundel, daar zat ik godverdomme op te wachten
huh hoe bedoel jequote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:12 schreef Friday12 het volgende:
Die kut ing site gaat verder waar je hem gestopt heb
Nee, maar Dit is de grootste game voor Bungie ooit, en de beta is een grote stap in de ontwikkeling van Destiny, dus ze beschouwen de Beta als een volledige release in de zin dat ze niet besparen op recources om de betalaunch soepel te laten verlopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Een beta is tegenwoordig een volwaardige release? Het moet niet veel triester worden in game land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |