Lekker hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Frituur eten? Moet je dan elke keer een nieuwe frituurpan kopen?
Ik vind de E3 trouwens lang niet zo interessant meer. We weten van tevoren al veel van wat ze gaan aankondigen.
En geen HL3/TES6/Fallout 4_
Uh, dat mag.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wii![]()
Continu zo'n aidscontroller in je klauwen. Nee als ik moet kiezen dan Kinect. Reageert ook beter heb ik het idee dan die sensorbalk van Wii.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, dat mag.
Snap niet dat je steeds op zoek bent naar een Wii vs X-box discussie.
Mensen die online discussiėren over welke console het beste is hebben vaak een kleine piemel.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:46 schreef Cikx het volgende:
Ik zet mijn geld in op Beyond Good and Evil 2
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, dat mag.
Mensen die online discussiėren over welke console het beste is hebben vaak een kleine piemel.
Er is geen beste console maar het is wel duidelijk dat Kinect beter is dan dat Wii gebeuren. Daar hoef je niet hooggeleerd voor te zijn. PS4/XO/WiiU allen hebben ze hun voor en nadelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, dat mag.
Ok.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is geen beste console maar het is wel duidelijk dat Kinect beter is dan dat Wii gebeuren. Daar hoef je niet hooggeleerd voor te zijn. PS4/XO/WiiU allen hebben ze hun voor en nadelen.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, dat mag.
en dit is echt publiekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |