Ik stond eerste rij tot aan de "evacuatie".quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:35 schreef Devv het volgende:
Ik vond het overigens toch niet helemaal netjes geregeld. Er waren een hoop mensen die eerst in het vak stonden en na de "evacuatie" buitengesloten werden, omdat ze via de noodpoortjes het vak hadden verlaten. Dus niet iedereen kwam weer netjes terug in het vak. Maar ja, dat kon ook eigenlijk niet. Het was echt dringen en duwen niet normaal meer. In de herkansing ben ik dus maar achter het vak blijven staan. Ik was ook via een noodpoortje het vak uitgestaan. En toen ik erachter kwam dat die poortjes gewoon dicht bleven, stond het vak alweer bijna vol. Ik ben niet iemand die perse vooraan wil staan, maar ik kan mij voorstellen dat een aantal zich flink genaaid voelden.
Klopt, maar mijnheer Pinkpop doet zelf aardig mee met zichzelf op de borst kloppen terwijl hij de factor mazzel totaal uit het oog verliestquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:38 schreef peaceman het volgende:
Ach nu namen ze best veel maatregelen en viel het misschien allemaal wel mee met die bui. Als de bui was tegengevallen en het was wel misgegaan en de organisatie had te weinig gedaan was het ook weer niet goed geweest... Kortom wij Nederlanders hebben altijd wel wat te zeiken...
zichzelf of de organisatie van Pinkpop?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt, maar mijnheer Pinkpop doet zelf aardig mee met zichzelf op de borst kloppen terwijl hij de factor mazzel totaal uit het oog verliest
Allebeiquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
zichzelf of de organisatie van Pinkpop?
tja ik snap niet dat iedereen zich altijd zo druk over hem maakt, maar dat zal mijn leeftijd zijn denk ik..quote:
Dat heb je als snel bij iemand met een ego als Janquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik snap niet dat iedereen zich altijd zo druk over hem maakt, maar dat zal mijn leeftijd zijn denk ik..
Ik vind het gewoon irritant dat hij zo makkelijk heen stapt over iets wat heel makkelijk helemaal fout had kunnen lopen...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik snap niet dat iedereen zich altijd zo druk over hem maakt, maar dat zal mijn leeftijd zijn denk ik..
ach wat mij al jaren opvalt is het volgende: als Pinkpop iets goed doet heeft de organisatie het goed gedaan. Doet Pinkpop iets fout dan heeft Jan het niet goed gedaan...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Dat heb je als snel bij iemand met een ego als Jan
Ging het daar nog een beetje los? Ik stond natuurlijk weer achter een groot standbeeld (letterlijk, want die gozer bewoog echt het hele optreden nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:38 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik stond eerste rij tot aan de "evacuatie".
Daarna 20e rij ofzo, maar me al snel weer teruggevochten tot 1e rij.
Geen idee, de beste man heb ik niet eerder meegemaakt maar ik vond 'm nogal verzuurd overkomen eerlijk gezegd. Beetje een ouwe chagrijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Blijkbaar kan hij nooit iets goed doen.
Nee er was totaal geen beweging.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:10 schreef Devv het volgende:
[..]
Ging het daar nog een beetje los? Ik stond natuurlijk weer achter een groot standbeeld (letterlijk, want die gozer bewoog echt het hele optreden niet), dus ik kon eigenlijk niets meer zien
.
Het sarcasme droop er dan ook van af bij Het field, zeker in het begin.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:11 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Nee er was totaal geen beweging.
Mwa, sarcasme is het niet. Ieder concert zegt hij bijna dezelfde zinnen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het sarcasme droop er dan ook van af bij Het field, zeker in het begin.
Mja, het kwam er m.i. wel redelijk sarcastisch uit deze keer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Mwa, sarcasme is het niet. Ieder concert zegt hij bijna dezelfde zinnen.
Wat zei hij dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, het kwam er m.i. wel redelijk sarcastisch uit deze keer.
Dingen als het publiek complimenteren met het geweldige meezingen terwijl er praktisch niets te horen viel en dergelijke. Kan zijn dat het echt gewoon het standaardriedeltje was, maar ik vond de toon wel wat sarcastisch.quote:
Toen zat ik m'n mobiel op te laden bij de Hi-stand, op het balkon met werkelijk een schitterend uitzicht op de 3FM stage met North Mississippi Allstars, wat was dat een chille bandquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Iemand nog bij de Golden Oldies geweest? Man, wat ging het daar los zeg
Dat was tijdens Wherever I may roam en dat was niet sarcastisch want in de voorvakken werd die echt heel hard meegezongen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dingen als het publiek complimenteren met het geweldige meezingen terwijl er praktisch niets te horen viel en dergelijke. Kan zijn dat het echt gewoon het standaardriedeltje was, maar ik vond de toon wel wat sarcastisch.
Dit kan ik beamen. James stond toen hij dat zei 5 meter voor me.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:17 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Dat was tijdens Wherever I may roam en dat was niet sarcastisch want in de voorvakken werd die echt heel hard meegezongen.
Biffy Fuckin' Clyro!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:14 schreef fraubitch het volgende:
Dankjeeeee
Ik hou van Neil. Omg. Prachtige foto!!
Wat een show ook!! Ik ging helemaal uit mijn dak in het midden op het veld! Op een gegeven ogenblik ook een filmcrew voor me neus met de camera letterlijk in mijn gezicht... Meh. Dan klap ik dicht. Niet tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |