Is gespoten, niet super netjes, maar ach.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ziet eruit als plastic op de motorkap?
2cv, ik zal je de FB-link even per PM sturen. Maar wat ik in het vorige topic ook al vroeg: heb je je team al op orde? Ivm de documenten voor Oekraïne eind deze week? Ben wel benieuwd!
Volgens het reglement: http://www.carbagerun.nl/(...)ZomerEdition2014.pdfquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:45 schreef densmee het volgende:
15 juni moet alles doorgegeven zijn inderdaad
Top, meende al zoiets. Zal ik even extra vaart maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ja, er zijn twee data. 1 Juli moeten inderdaad alle gegevens binnen zijn om überhaupt van start te mogen. Dat is al jaren zo. Maar als je dan een probleem hebt en contact zoekt met de organisatie, kun je zelf tot de startdag soms nog dingen wijzigen.
Echter, dit jaar zit er een extra puntje aan: wil je de Oekraïne in, dan moet de boel voor 15 juni binnen zijn. Dan trekken ze namelijk alles van de site en wordt dat aangeleverd aan de Oekraïne. Dit, om de grensovergang daar naartoe zo soepel en kort mogelijk te laten verlopen. Dus je kunt wel na 15 juni inleveren, maar dan heb je dikke kans dat je Oekraïne niet binnen komt of zomaar een halve dag staat te wachten.
Ik zie die optie er ook niet tussen staan. Het ligt dus niet aan jouquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:57 schreef ueberduitser het volgende:
Wij hebben alle papieren op de site, alleen de rijbewijzen nog niet. In het reglement staat namelijk dat je die moet aanleveren voor 1 juli, ik heb alleen met uploaden geen optie rijbewijs, klopt dat?
Inderdaad, nog niet eens opgevallen. Optie mist hier ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:57 schreef ueberduitser het volgende:
Wij hebben alle papieren op de site, alleen de rijbewijzen nog niet. In het reglement staat namelijk dat je die moet aanleveren voor 1 juli, ik heb alleen met uploaden geen optie rijbewijs, klopt dat?
Ik heb een vrijwilliger aangewezen. Misschien wil 'ie zich hier melden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ziet eruit als plastic op de motorkap?
2cv, ik zal je de FB-link even per PM sturen. Maar wat ik in het vorige topic ook al vroeg: heb je je team al op orde? Ivm de documenten voor Oekraïne eind deze week? Ben wel benieuwd!
Bij deze....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb een vrijwilliger aangewezen. Misschien wil 'ie zich hier melden.
quote:Camping
Op 1 mei is de inschrijving voor the Carbage Run Camping open gegaan. Als je inlogt op de website kun je deze boeken. Meer informatie en details over de camping vind je in het handboek. Het boeken van de camping kan tot uiterlijk 15 juni aanstaande.
Documenten
15 juni is de uiterste datum voor het aanleveren van de documenten. Om jullie soepel de grens over te krijgen bij Oekraïne moeten wij deze gegevens ruim van tevoren bij de douane en overige instanties aanleveren. Let op! i.p.v. een kopie rijbewijs moet er een kopie paspoort geupload worden. Ook moet er i.p.v. een rijbewijsnummer een paspoortnummer worden ingevuld.
Wijzigen gegevens en deelnemers
Na 15 juni kunnen er geen deelnemers meer worden toegevoegd en/of gewijzigd. Ook worden er na 15 juni geen annuleringen meer overgedragen aan de reservelijst en kan de auto niet meer gewijzigd worden.
Niet. Ik heb al de gekste, meest illegale creaties voorbij zien komen en nog niemand weggestuurd zien worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:05 schreef awiebo het volgende:
[..]
Top, meende al zoiets. Zal ik even extra vaart maken.
en hoe strikt zijn ze op uitlaatgeluid bij de organisatie? We hebben nu een 2.5 tdi met een holle pijp van voor naar achter. Nog wel enigszins beschaafd hoor.
Dat klinkt lekker vrijwilligquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb een vrijwilliger aangewezen. Misschien wil 'ie zich hier melden.
Dat is wel kort dag inderdaad. Wij hebben meteen in februari voor het verbouwen en klaarmaken als eerste een apktje geregeld.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Niet. Ik heb al de gekste, meest illegale creaties voorbij zien komen en nog niemand weggestuurd zien worden.
Wij hopen maar op een gunstige APK morgen of overmorgen. Anders hebben we dus twee dagen om een andere auto te zoeken.
wij hebben er een gekocht met apk tot januari volgend jaarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef awiebo het volgende:
[..]
Dat is wel kort dag inderdaad. Wij hebben meteen in februari voor het verbouwen en klaarmaken als eerste een apktje geregeld.
Dat zat er bij ons dus niet in ivm schorsing en vervoer en dergelijke. Dat maakt het nu lekker spannendquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef awiebo het volgende:
[..]
Dat is wel kort dag inderdaad. Wij hebben meteen in februari voor het verbouwen en klaarmaken als eerste een apktje geregeld.
Geen familie in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Niet. Ik heb al de gekste, meest illegale creaties voorbij zien komen en nog niemand weggestuurd zien worden.
Wij hopen maar op een gunstige APK morgen of overmorgen. Anders hebben we dus twee dagen om een andere auto te zoeken.
En inderdaad: de mail hierboven zegt alles over rbw vs. paspoort.
[..]
Dat klinkt lekker vrijwillig.
Maar tof man! Leuk voor je dat je toch nog kan gaan. Het is een vriend/familielid van je?
TomTom laten we thuis.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Geen familie in ieder geval.
Ik geniet wel zijn volste vertrouwen qua navigator-skills
Hoezo vanwege schorsing? Die van ons staat nog steeds geschorst, maar de apk is t/m feb 2015 geldig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat zat er bij ons dus niet in ivm schorsing en vervoer en dergelijke. Dat maakt het nu lekker spannend
En ach, stel dat ie echt te rot is voor de APK, dan zijn er genoeg ex-runners te koop mét APK. Gauw 500 euro dokken, overschrijven en gaan met die banaan. Zou alleen jammer zijn van het extra geld
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:11 schreef 2cv het volgende:
Klein probleempje gevonden: de velg past niet om de remklauw. Wat zal ik doen: haakse slijper in de remklauw of in de velg zetten ?
Omdat we 'm niet vervoerd kregen van en naar het keuringsstation. Geen auto-ambu e.d. en wilden het risico op bonnen van honderden euro's niet nemen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:06 schreef awiebo het volgende:
[..]
Hoezo vanwege schorsing? Die van ons staat nog steeds geschorst, maar de apk is t/m feb 2015 geldig.![]()
Die van ons gaat over een weekje of twee de verzekering in.
Wij gaan morgen met groene platen naar de keuring en dan ook maar hopen dat het goed komt en anders tijd genoeg om te makenquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:04 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Omdat we 'm niet vervoerd kregen van en naar het keuringsstation. Geen auto-ambu e.d. en wilden het risico op bonnen van honderden euro's niet nemen.
Gokje dat we hebben genomen, daardoor is het nu even spannend. Maar in het ergste geval hoor ik vandaag of morgen iets over afkeur, plaats ik een bericht op FB en koop ik zaterdag een ex-runner. Enige probleem, bedenk ik me nu, is dat ik geen plastic kentekenbewijs heb dan. Ik zal een foto van het oude kentekenbewijs moeten insturen, da's ook niet ideaal. Conclusie: gewoon hopen dat het goed komt.
Onze apk stamt ook ergens uit 2004quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
Die groene platen waren bij ons even niet te regelen, dus hij staat nu met zwaar verlopen APK alweer even op kenteken. Hopen op geen registercontrole dus, anders wordt 't wat duurder allemaal
die moest denken aan een keer eerder dat je met 2cv meereed?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bij deze....
Hoi![]()
Opeens ga ik daadwerkelijk richting Oekraïne (mijn moeder sloeg op tilt toen ik het haar vertelde)
bij de garage waar je de apk laat doen moet dat toch wel lukkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
Die groene platen waren bij ons even niet te regelen, dus hij staat nu met zwaar verlopen APK alweer even op kenteken. Hopen op geen registercontrole dus, anders wordt 't wat duurder allemaal
Ik weet nog ergens een CX te staan voor 175 euro. Die rijdt op eigen kracht, maar APK is verlopen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:04 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Omdat we 'm niet vervoerd kregen van en naar het keuringsstation. Geen auto-ambu e.d. en wilden het risico op bonnen van honderden euro's niet nemen.
Gokje dat we hebben genomen, daardoor is het nu even spannend. Maar in het ergste geval hoor ik vandaag of morgen iets over afkeur, plaats ik een bericht op FB en koop ik zaterdag een ex-runner. Enige probleem, bedenk ik me nu, is dat ik geen plastic kentekenbewijs heb dan. Ik zal een foto van het oude kentekenbewijs moeten insturen, da's ook niet ideaal. Conclusie: gewoon hopen dat het goed komt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die moest denken aan een keer eerder dat je met 2cv meereed?
Naar Oekraïne gaan en donuts draaien om een pro-russische dronken bodybuilder met een geladen kalashnikov is minder gevaarlijk dan een paar dagen naast jou in de auto zitten.quote:
Kijk, dát is lekker positiefquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Naar Oekraïne gaan en donuts draaien om een pro-russische dronken bodybuilder met een geladen kalashnikov is minder gevaarlijk dan een paar dagen naast jou in de auto zitten.
Maakt nu niet meer uit. Hij staat er, wordt vanavond of morgenochtend gekeurd, dus de komende 14u billenknijpen. Daarna weten we meerquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:21 schreef densmee het volgende:
[..]
bij de garage waar je de apk laat doen moet dat toch wel lukken
Komt goed, maar thanks. Ik ga er stiekem vanuit dat het allemaal wel meevalt. In het ergste geval rijden we 'm naar een kennis en moeten we de komende drie zaterdagen vol aan de bak en gaat ie daarna opnieuw voor de keuring. Schorsen we 'm in de tussentijd om APK-boete te ontlopen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik weet nog ergens een CX te staan voor 175 euro. Die rijdt op eigen kracht, maar APK is verlopen.
boete voor het er op hebben is 200 euro, voor aanzetten 1200 euro. een paar jaar terug dan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:41 schreef awiebo het volgende:
Zo, alle documenten online on orde gebracht.
Iemand nog aanbevelingen wat echt mee moet? Aggregaat en gereedschap en spul hadden we al bedacht.
Maar misschien is er iets waarvan je zegt:"dat moet je mee","dat komt van pas",of "dat is wel handig"?
Daarnaast, hoe erg komen we in de problemen wanneer we blauwe zwaailichten op de auto zetten. Ik heb het vaker gezien maar volgens mij is dit in nederland alleen strikt voorbehouden aan de nooddiensten? Hoe zit dat met boetes etc?
Heb hier nog een netjese blauwe lichtbak van een brandweer sprinter busje
Zag al wat langs komen op fbquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:17 schreef awiebo het volgende:
Voor de liefhebbers, 850 tdi met open pijp:
team: De Healwiize Friezen![]()
![]()
Ik zou ze al rijdend in NL afdekken, al genoeg teams die er gezeik mee hebben gehad. Op de camping e.d. gewoon aan natuurlijk, en in het buitenland zorgvuldig zijn met wanneer je 'm wel en niet gebruikt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:41 schreef awiebo het volgende:
Zo, alle documenten online on orde gebracht.
Iemand nog aanbevelingen wat echt mee moet? Aggregaat en gereedschap en spul hadden we al bedacht.
Maar misschien is er iets waarvan je zegt:"dat moet je mee","dat komt van pas",of "dat is wel handig"?
Daarnaast, hoe erg komen we in de problemen wanneer we blauwe zwaailichten op de auto zetten. Ik heb het vaker gezien maar volgens mij is dit in nederland alleen strikt voorbehouden aan de nooddiensten? Hoe zit dat met boetes etc?
Heb hier nog een netjese blauwe lichtbak van een brandweer sprinter busje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |