Wil je haar op je schoot hebben dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee mij hier lekker in mijn uppie geil zitten te laten zijn
Bel je vriendje/scharrel opquote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee mij hier lekker in mijn uppie geil zitten te laten zijn
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Voorzichtig op zoek naar gevoelige plekjes?
Ja lekker ingezeept glibberen en glijden tegen elkaarquote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Voorzichtig op zoek naar gevoelige plekjes?
Je doet het erom he?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja heerlijklekker onder de stralen van de douche je handen overal heen laten gaan
Dat gaat vervelen. Het 'echie' is veel leuker.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Want? Je hebt toch een paar handen en vast wat speeltjes
ja een nee joh . handen zijn fijnerquote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Want? Je hebt toch een paar handen en vast wat speeltjes
Heb ik nietquote:
Nouquote:Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wil je haar op je schoot hebben dan?
Hmmm.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Ja lekker ingezeept glibberen en glijden tegen elkaar
quote:
Je had gisteren een leuke nacht zei je?quote:
Dat geloof ikquote:
en die van vannacht danquote:
als jij fapt is dat niet echt?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef yats het volgende:
[..]
Je doet het erom he?
[..]
Dat gaat vervelen. Het 'echie' is veel leuker.
Dildo's zijn heel natuurgetrouw tegenwoordig.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had gisteren een leuke nacht zei je?
Kloptquote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had gisteren een leuke nacht zei je?
Gemeen hoor.quote:
Sorryquote:
Als ie zo goed was zou ik hem nog een keer laten komenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kloptmaar is het dan gelijk een scharrel?
Ik ga ijsjes vretenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, gaat morgen weer een zware dag worden.
Veel te warm om te slapen
Ik vind fappen niet zoveel aan. Het is dat het lichamelijk eens in de zoveel tijd lekker is als ontlading, maar ik vind seks zelf veel leuker.quote:
Als je er vaker seks mee hebt misschien wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
bijzonderquote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind fappen niet zoveel aan. Het is dat het lichamelijk eens in de zoveel tijd lekker is als ontlading, maar ik vind seks zelf veel leuker.
Voor deze ene keer zie ik het door de vingersquote:
vriend of scharrel vroeg ikquote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Was wel de bedoelingquote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ie zo goed was zou ik hem nog een keer laten komen
koud douchen helpt, ga ik zo ook doenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, gaat morgen weer een zware dag worden.
Veel te warm om te slapen
helemaal mee eensquote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind fappen niet zoveel aan. Het is dat het lichamelijk eens in de zoveel tijd lekker is als ontlading, maar ik vind seks zelf veel leuker.
Zo dat ging makkelijkquote:Op maandag 9 juni 2014 23:27 schreef yats het volgende:
[..]
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers
Hoezo? Niet alle mannen fappen continu hoor. Maar zo denk ik er gewoon over.quote:
Okequote:
Het is te warm om me druk te makenquote:
Jammer hoor, ik denk nu komt er heel watquote:
Niet zo moeilijk doen he, breng je mij helemaal mee in de warquote:
nee , maar dat je fappenniet leuk vind.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:28 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo? Niet alle mannen fappen continu hoor. Maar zo denk ik er gewoon over.
Deed ik niet hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen he, breng je mij helemaal mee in de war
Nee hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee , maar dat je fappenniet leuk vind.
meeste mannen vinden de hand van de meester toch het beste
Ik wil best even spanken hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jammer hoor, ik denk nu komt er heel wat
Een vrouw die goed kan trekken is anders goud waard in mijn ogen, komt niet vaak voorquote:Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Juist een andere hand is leuker/ fijner/ geiler. Die ene hand ken je al zo lang dat alle trucjes wel bekend zijn en hij gewoon verdomd doeltreffend zijn werk doetquote:Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hmmquote:
Ik vind een warme kut fijner dan mijn eigen handquote:Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 9 juni 2014 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vrouw die goed kan trekken is anders goud waard in mijn ogen, komt niet vaak voor
En dan naast de auto in de regen zekerquote:Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jammer hoor, ik denk nu komt er heel wat
Maar dat is toch ook lastig, is voor elke man toch weer verschillend wat hij lekker vindquote:Op maandag 9 juni 2014 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vrouw die goed kan trekken is anders goud waard in mijn ogen, komt niet vaak voor
Ik vind het gewoon lekkerder als een vrouw het doet. Die eigen hand ken ik na al die jaren wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dan kom ik zekerquote:
okequote:
quote:
quote:
ben jij daaarvan ja?quote:
lolquote:Op maandag 9 juni 2014 23:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Juist een andere hand is leuker/ fijner/ geiler. Die ene hand ken je al zo lang dat alle trucjes wel bekend zijn en hij gewoon verdomd doeltreffend zijn werk doet
Klopt, maar dat is andersom ook zoquote:Op maandag 9 juni 2014 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook lastig, is voor elke man toch weer verschillend wat hij lekker vind
Ga maar liggen dan, er is vast wel een fokker die langs wil komenquote:
Niet alleen langs...quote:Op maandag 9 juni 2014 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is andersom ook zo
[..]
Ga maar liggen dan, er is vast wel een fokker die langs wil komen
Eens in de zoveel tijd kan dat prima. Of tijdens de seks haar een corrigerende tik op de billen gevenquote:
Ja is ook zoquote:Op maandag 9 juni 2014 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is andersom ook zo
[..]
Ga maar liggen dan, er is vast wel een fokker die langs wil komen
Er is een KPD toch zo'n topic voor?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja is ook zogewoon de tijd geven om elkaar te leren kennen toch
Dat zal ook wel weer meevallen hoor
dat.quote:
en eroverquote:
Ik heb geen ideequote:
Wat jij wiltquote:
Dealquote:
Omdat er alleen mannen posten jaquote:
Nee is niet te merkenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:37 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
potferdikkie, ik ben niet geilofzo hoor
Zoenenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:37 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Interressantquote:
jaaaaaaaquote:
weer veelse lang geledenquote:
Ja?quote:
hmmm lekker ja, een vrouw tegen de muur drukken en haar hard zoenenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:37 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ligt aan jou en de vrouwquote:
Bekend probleem...quote:Op maandag 9 juni 2014 23:37 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
En tijdens het zoenen haar bloesje open trekken / scheurenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmmm lekker ja, een vrouw tegen de muur drukken en haar hard zoenen
Te jong? waarom datquote:
Vorige week nog hierquote:
Ja ik ookquote:
rokje ophoog en ineen keer erinquote:Op maandag 9 juni 2014 23:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En tijdens het zoenen haar bloesje open trekken / scheuren
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En tijdens het zoenen haar bloesje open trekken / scheuren
Oeehhh jaaaquote:
Misschien is de kringspier nog niet volgroeid?quote:
Hoe zit dat met die punten?quote:
quote:
En dan mag het niet?quote:
De meeste vrouwen hebben iets meer opwarm tijd nodigquote:
gezoend ja?quote:
omgquote:Op maandag 9 juni 2014 23:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien is de kringspier nog niet volgroeid?
Is dat zo?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien is de kringspier nog niet volgroeid?
Nou als je bij binnenkomst al gelijk tegen de muur gedrukt word, heftig en geil gezoend, bloesje kapot getrokkenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben iets meer opwarm tijd nodig
Je krijgt per week (bij studenten) of per maand (overig) een punt als je geen seks hebt gehad. Een hoge score is dus niet goedquote:
Dat vinden veel manne te jonquote:
niet altijdquote:Op maandag 9 juni 2014 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah okequote:Op maandag 9 juni 2014 23:42 schreef yats het volgende:
[..]
Je krijgt per week (bij studenten) of per maand (overig) een punt als je geen seks hebt gehad. Een hoge score is dus niet goed
Daarom.quote:
Ja, met een oude date.quote:
O oke.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:42 schreef yats het volgende:
[..]
Je krijgt per week (bij studenten) of per maand (overig) een punt als je geen seks hebt gehad. Een hoge score is dus niet goed
Heerlijk, zo hoort hetquote:Op maandag 9 juni 2014 23:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou als je bij binnenkomst al gelijk tegen de muur gedrukt word, heftig en geil gezoend, bloesje kapot getrokkendan heb ik niet veel meer nodig hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Kwestie van verbaal al de goede dingen zeggen. Kan al zoveel schelen.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt een relatie, dat telt niet meequote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heerlijk, zo hoort het
10sec is mijn recordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heerlijk, zo hoort het
Ja soms kan lang voorspel ook heerlijk zijn, maar meestal trek ik dat toch niet, heb meestal niet zoveel nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Armpjes vastbinden, op bed gooien, benen erbij vast en gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 23:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou als je bij binnenkomst al gelijk tegen de muur gedrukt word, heftig en geil gezoend, bloesje kapot getrokkendan heb ik niet veel meer nodig hoor
kost meer als een minuutquote:Op maandag 9 juni 2014 23:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Armpjes vastbinden, op bed gooien, benen erbij vast en gaan
Ja beetje fluisteren in je oor, kusjes in je nek erbijquote:Op maandag 9 juni 2014 23:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van verbaal al de goede dingen zeggen. Kan al zoveel schelen.
vinden ze niet leuk als je dan weg gaat.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet verkeerdquote:Op maandag 9 juni 2014 23:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan is het juist leuker om het voorspel te rekken, vind ik altijd mooi, niet geven wat ze wil, totdat ik het wil gevenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja soms kan lang voorspel ook heerlijk zijn, maar meestal trek ik dat toch niet, heb meestal niet zoveel nodig
dat ja,quote:Op maandag 9 juni 2014 23:44 schreef JJH het volgende:
Wel eens gehad hoor, na binnenkomst gelijk doorgeduwd naar de tafel, bukken en gaan.
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
vinden ze niet leuk als je dan weg gaat.
[..]
Dat vind ik echt zooooo irritantquote:Op maandag 9 juni 2014 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is het juist leuker om het voorspel te rekken, vind ik altijd mooi, niet geven wat ze wil, totdat ik het wil geven
Nicequote:
ook leuk maar niet altijd hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is het juist leuker om het voorspel te rekken, vind ik altijd mooi, niet geven wat ze wil, totdat ik het wil geven
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:44 schreef JJH het volgende:
Wel eens gehad hoor, na binnenkomst gelijk doorgeduwd naar de tafel, bukken en gaan.
We hadden eerder gezoend (was mijn tinderdate van een paar maanden terug). Geen relatiemateriaal van beide kanten, maar leuk om elkaar af en toe te zien. Al hebben we niet gesekst helaas.quote:
bijvoorbeeld... Of in bijzijn van anderen subtiele toespelingen maken op wat er gaat komen.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja beetje fluisteren in je oor, kusjes in je nek erbij
Meer dan eens gehad. De bar stond in mijn oude appartement wat dat betreft ideaalquote:Op maandag 9 juni 2014 23:44 schreef JJH het volgende:
Daar kan ik dan best chagrijnig van wordenquote:
Moet ook niet altijd, maar op de juiste momenten kan dat het een stuk lekkerder maken.quote:
Ook als het wachten daarna beloond word?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar kan ik dan best chagrijnig van worden![]()
Oeh dat is ook altijd leuk, dan zit je op een feestje en krijg je een berichtje met zo ontzettende geile tekst erinquote:Op maandag 9 juni 2014 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
bijvoorbeeld... Of in bijzijn van anderen subtiele toespelingen maken op wat er gaat komen.
Dan moet het wel echt goed worden goedgemaakt daarnaquote:
Yup, of kleine opdrachtjes ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oeh dat is ook altijd leuk, dan zit je op een feestje en krijg je een berichtje met zo ontzettende geile tekst erin
Dat sowieso.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan moet het wel echt goed worden goedgemaakt daarna
quote:
Het moet subtiel gebeuren he, niet een plaagspelletjequote:
Dan heb ik tot nu toe alleen maar plaagspelletjes gehad denk ikquote:Op maandag 9 juni 2014 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het moet subtiel gebeuren he, niet een plaagspelletje
'neem een leuke dame mee van het feestje voor een geile trio', of zoiets.quote:
Zonde.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan heb ik tot nu toe alleen maar plaagspelletjes gehad denk ik
Ja zoietsquote:Op maandag 9 juni 2014 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'neem een leuke dame mee van het feestje voor een geile trio', of zoiets.
en jij komt er af en toe als Hans Kraaij jr. tussendoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:48 schreef Adolecens het volgende:
Jullie zitten elkaar droog te neuken en op te geilen![]()
Ja echt welquote:
Deriksen minimaal!quote:Op maandag 9 juni 2014 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
en jij komt er af en toe als Hans Kraaij jr. tussendoor.
Da's nou niet echt een klein opdrachtje.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:48 schreef Adolecens het volgende:
Jullie zitten elkaar droog te neuken en op te geilen![]()
Dat is wat overdreven, kleinere zijn leuker. Zoals "speel met jezelf op de wc" en "doe je slip uit en geef hem aan me"quote:Op maandag 9 juni 2014 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'neem een leuke dame mee van het feestje voor een geile trio', of zoiets.
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, kleinere zijn leuker. Zoals "speel met jezelf op de wc" en "doe je slip uit en geef hem aan me"
Hoop dat je nieuwe date/scharrel beter is...quote:
De ironie van de pi ontging je?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, kleinere zijn leuker. Zoals "speel met jezelf op de wc" en "doe je slip uit en geef hem aan me"
We zullen het zienquote:Op maandag 9 juni 2014 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoop dat je nieuwe date/scharrel beter is...
Vuurtje wordt al aangewakkerd?quote:
Dat was al niet meer nodig hoorquote:
Welke PI?quote:
Nog 87 minuutjes.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:52 schreef zeefje het volgende:
al 12 uur,
kinderbedtijd
[ afbeelding ]
voor iedereen
hoop dat afpsraak 2 niet te lang op zich laat wachten dan.quote:
Slaap lekker moppiequote:Op maandag 9 juni 2014 23:52 schreef zeefje het volgende:
al 12 uur,
kinderbedtijd
[ afbeelding ]
voor iedereen
Goed idee, ff afspoelen zoquote:Op maandag 9 juni 2014 23:52 schreef zeefje het volgende:
al 12 uur,
kinderbedtijd
[ afbeelding ]
voor iedereen
wil nog nietquote:Op maandag 9 juni 2014 23:52 schreef zeefje het volgende:
al 12 uur,
kinderbedtijd
[ afbeelding ]
voor iedereen
Sweet dreamsquote:Op maandag 9 juni 2014 23:53 schreef yats het volgende:
Ik duik er in voor ik nog geiler word. Truste allen
Ik ook nietquote:Op maandag 9 juni 2014 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoop dat afspraak 2 niet te lang op zich laat wachten dan.
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:53 schreef yats het volgende:
Ik duik er in voor ik nog geiler word. Truste allen
Ik heb ook nog geen zin om te gaan slapenquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 juni 2014 23:52 schreef zeefje het volgende:
al 12 uur,
kinderbedtijd
[ afbeelding ]
voor iedereen
slaap lekker.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:52 schreef zeefje het volgende:
al 12 uur,
kinderbedtijd
[ afbeelding ]
voor iedereen
quote:
Het is zo warm op mijn slaapkamer, dat gaat nu echt niet lukkenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:54 schreef JJH het volgende:
Wel moe, maar ik vrees dat ik toch niet slaap....
Warm valt op zich nog wel mee, ik heb het hier in huis wel erger gehad.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Het is zo warm op mijn slaapkamer, dat gaat nu echt niet lukken
Ja ik vind dat plakkerige weer echt niksquote:Op maandag 9 juni 2014 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Warm valt op zich nog wel mee, ik heb het hier in huis wel erger gehad.
Maar lekker is anders.
quote:
Gister en eergister was het echt beter.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat plakkerige weer echt niks
+1quote:
Ow nee hoor dat vind ik niet erg met die warmtequote:
ach, zolang er maar een douche voor handen is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat plakkerige weer echt niks
Hai Belsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:00 schreef Belsezar het volgende:
Hoe is het hier? Kan niet slapen, te lang uitgeslapen vandaag
Kom je een handje helpen dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow nee hoor dat vind ik niet erg met die warmte
Douchen is heerlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach, zolang er maar een douche voor handen is.
Kom maar hoorquote:
Je mag het wel voor me doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow nee hoor dat vind ik niet erg met die warmte
Wat moet je daar doen dan? Met de Busso of Tweety?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ook.
Zo maar eens slapen want morgen naar Duitsland
Maar ik las net iets over dat vrouwen dat helemaal niet lekker doenquote:
Hoiquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai Bels
Hier zijn we allemaal geil, en hoe is het daar?
Ga ik zo vast en zeker doenquote:
Busso, voor het werk (inspectie bij fabrikant). Bedrijfswagens zijn al in gebruikquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat moet je daar doen dan? Met de Busso of Tweety?
Niet van mij. Ik gaf aan dat ik vrouwen het beter vind doen dan mijn eigen handquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar ik las net iets over dat vrouwen dat helemaal niet lekker doen![]()
Lekker hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi
Dat las ik ja, ik zat mee te lezen terwijl ik VI Oranje keek
Goed hoor, immer geil zoals altijd. Weet je toch
En niet alleen jij vermoed ik zoquote:
Trustenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:04 schreef JJH het volgende:
Ik ga toch maar eens een poging wagen,
Trusten.![]()
Wees eerlijk, daar ben je allerminst rouwig omquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Busso, voor het werk (inspectie bij fabrikant). Bedrijfswagens zijn al in gebruik
Ow dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet van mij. Ik gaf aan dat ik vrouwen het beter vind doen dan mijn eigen hand
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:04 schreef JJH het volgende:
Trusten.![]()
Klopt. Maar het is in Kempen, dus dat schiet niet echt opquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wees eerlijk, daar ben je allerminst rouwig omLekker gas geven met t ding
Hoop alleen wel dat je de tankbon mag declareren ipv 19 cent/km
Wanneer kwam je ook alweer langs?quote:
Trustenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:04 schreef JJH het volgende:
Trusten.![]()
Dat schiet inderaad niet opquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is in Kempen, dus dat schiet niet echt op
Ja, mag ik declareren
Alleen plannen gemaakt toch, nog geen datumpje geprikt nogquote:
Slaap lekkerquote:
Eens doen dan!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Alleen plannen gemaakt toch, nog geen datumpje geprikt nog
Dat schiet inderdaad niet op, maar wel lekker om een dagje niet naar kantoor te hoeven toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is in Kempen, dus dat schiet niet echt op
Ja, mag ik declareren
Trustequote:
Brrrrquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:08 schreef Adolecens het volgende:
Even een selfie gemaakt vanmiddag bij de open dag
[ afbeelding ]
Dat wel jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat schiet inderdaad niet op, maar wel lekker om een dagje niet naar kantoor te hoeven toch?
Word al duizelig als ik ernaar kijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:08 schreef Adolecens het volgende:
Even een selfie gemaakt vanmiddag bij de open dag
[ afbeelding ]
Ik ben voor weinig bang maar hoogtes vind ik niks.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Word al duizelig als ik ernaar kijk
Nou hier was het net geen noodweer. Alleen vanmiddag!quote:
Oh dat scheeltquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou hier was het net geen noodweer. Alleen vanmiddag!
Maar ik woon 5 hoogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben voor weinig bang maar hoogtes vind ik niks.
Dat valt wel mee, ik doel meer op naar beneden kijken van een paar honderd meter en dan geen hek ofzo erom heen hebbenquote:
Ow gelukkig, was al bang dat je niet naar boven durfde te komenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik doel meer op naar beneden kijken van een paar honderd meter en dan geen hek ofzo erom heen hebben
Ach met dit weer is buiten ook prima te doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow gelukkig, was al bang dat je niet naar boven durfde te komen
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach met dit weer is buiten ook prima te doen
Ja gelukkig maarquote:
Heerlijk, al is dat zeker 3 jaar terug voor mijquote:
Zei een vriendinnetje van me ook ooit eens toen ik voorstelde dat zij eens bovenop ging..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben voor weinig bang maar hoogtes vind ik niks.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zei een vriendinnetje van me ook ooit eens toen ik voorstelde dat zij eens bovenop ging..
Ja echt buiten is voor mij ook al heel lang geleden, wel in de auto maar niet buitenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heerlijk, al is dat zeker 3 jaar terug voor mij
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zei een vriendinnetje van me ook ooit eens toen ik voorstelde dat zij eens bovenop ging..
Jazekerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gelukkig maaren iedereen leeft hier nog.
Ja, al zou ik niet meer het bos kiezen zoals ik dat 3 jaar terug deedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja echt buiten is voor mij ook al heel lang geleden, wel in de auto maar niet buiten
Mierennest te pakken?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, al zou ik niet meer het bos kiezen zoals ik dat 3 jaar terug deed
Meer wat ik op tv zie over teken.quote:
quote:
Ik heb al eens een bloedzuiger op mijn billen gehad. 1 keer was genoegquote:
Die wou ff aan je billetjes zuigenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb al eens een bloedzuiger op mijn billen gehad. 1 keer was genoeg
Ben maar blij dat je niet andersom lag dan zat ie op je ballenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb al eens een bloedzuiger op mijn billen gehad. 1 keer was genoeg
quote:
Ja, lesje geleerd. Niet meer in de tropen buiten sexenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ben maar blij dat je niet andersom lag dan zat ie op je ballen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:53 schreef artelligence het volgende:
Filegoedemorgen! En voor Fas: Moguh
quote:
quote:
Dit soort shit wordt je zo moe vanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
/lief dagboek
Vandaag komen ze een luik maken, en dan moet het plafond eruit, anders kunnen ze niet in een loze ruimte komen. Ze moeten daar zijn omdat ze de cvketel gaan vervangen... en ik krijg een nieuw fancy systeem of zo.maar geen idee hoelaat ze hier zijn. Dus zit ik weer een dag opgesloten. Morgen komen ze voor de CV, ook geen idee wanneer ze komen
donderdag maken ze het plafond weer dicht, ook geen idee hoe laat ze komen.
![]()
![]()
![]()
oja, en bellen had geen zin.
Dit, en ik moet gewoon naar de brillenwinkel met mn moeder. En ik moet boodschappen doen, en ik wil gewoon naar buitenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit soort shit wordt je zo moe vanze kunnen wel zeggen welke dag maar hebben verder nooit enig idee van hoe laat en zo. Is leuk als je vanwege dat een hele dag vrij mag nemen. Toen ik nog huurde heb ik menig afspraak om die reden afgezegd.
Briefje op de deur en gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit, en ik moet gewoon naar de brillenwinkel met mn moeder. En ik moet boodschappen doen, en ik wil gewoon naar buiten
los ik toch niks mee op? ik wil ook gewoon warm water.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Briefje op de deur en gaanzal je zien dat ze altijd dan komen!
Dat is het probleem je hebt ze nodig, het is niet gewoon een controle van je ketel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
los ik toch niks mee op? ik wil ook gewoon warm water.
behalve als je daar van uit gaat en 's morgens weg bent. Dan komen ze om 10 uurquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ja mevrouw we komen tussen 8 en 16:00
en dan 15:55 aankakken![]()
Daar moet je dan ook niet van uit gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
behalve als je daar van uit gaat en 's morgens weg bent. Dan komen ze om 10 uur
Of tussen 13:00 en 17:00 roepen om vervolgens om 18:00 te bellen dat ze wat later zijn.(no shit) Na 19:00 aankomen, na 2 minuten binnen te zijn concluderen dat je het probleem niet kan oplossen en weer weg gaan. (U wot?)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ja mevrouw we komen tussen 8 en 16:00
en dan 15:55 aankakken![]()
Tegenwoordig zijn er wel steeds meer bedrijven die wat specifieker zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:39 schreef Jochie1900 het volgende:
Sowieso, die inschattingen. Kom op zeg, dat kan echt wel tot 2uur nauwkeurig hoor. Als het bedrijf gewoon 's ochtends even opbelt hoe laat de monteur er ongeveer is...
Is ook een kleine moeite om even contact op te nemenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er wel steeds meer bedrijven die wat specifieker zijn.
Zoals de woningbouw hier spreken ze een dagdeel af, dat is toch iets beter dan een hele dag.
Toen de glaszetters kwamen namen ze een dag van te voren contact op zodat je wist hoelaat je aan de buurt was die dag
Met pakketjes, ALTIJD. En de buren zijn dan ook niet thuis dus je kan een dagje wachtenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:43 schreef muhahaha het volgende:
Ben je 5 min weg, loop je ze precies mis.
Idd, beetje servicegericht kan bestquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:42 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Is ook een kleine moeite om even contact op te nemen
Dat heb ik altijd met pakketjesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:43 schreef muhahaha het volgende:
Ben je 5 min weg, loop je ze precies mis.
dit dus, nu zit ik dus tot donderdag opgeslotenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:39 schreef Jochie1900 het volgende:
Sowieso, die inschattingen. Kom op zeg, dat kan echt wel tot 2uur nauwkeurig hoor. Als het bedrijf gewoon 's ochtends even opbelt hoe laat de monteur er ongeveer is...
Dit dus, maar ik wil ook geen koppijn meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat is het probleem je hebt ze nodig, het is niet gewoon een controle van je ketel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |