Wil je haar op je schoot hebben dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee mij hier lekker in mijn uppie geil zitten te laten zijn
Bel je vriendje/scharrel opquote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee mij hier lekker in mijn uppie geil zitten te laten zijn
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Voorzichtig op zoek naar gevoelige plekjes?
Ja lekker ingezeept glibberen en glijden tegen elkaarquote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Voorzichtig op zoek naar gevoelige plekjes?
Je doet het erom he?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja heerlijklekker onder de stralen van de douche je handen overal heen laten gaan
Dat gaat vervelen. Het 'echie' is veel leuker.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Want? Je hebt toch een paar handen en vast wat speeltjes
ja een nee joh . handen zijn fijnerquote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Want? Je hebt toch een paar handen en vast wat speeltjes
Heb ik nietquote:
Nouquote:Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wil je haar op je schoot hebben dan?
Hmmm.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Ja lekker ingezeept glibberen en glijden tegen elkaar
quote:
Je had gisteren een leuke nacht zei je?quote:
Dat geloof ikquote:
en die van vannacht danquote:
als jij fapt is dat niet echt?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef yats het volgende:
[..]
Je doet het erom he?
[..]
Dat gaat vervelen. Het 'echie' is veel leuker.
Dildo's zijn heel natuurgetrouw tegenwoordig.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had gisteren een leuke nacht zei je?
Kloptquote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had gisteren een leuke nacht zei je?
Gemeen hoor.quote:
Sorryquote:
Als ie zo goed was zou ik hem nog een keer laten komenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kloptmaar is het dan gelijk een scharrel?
Ik ga ijsjes vretenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, gaat morgen weer een zware dag worden.
Veel te warm om te slapen
Ik vind fappen niet zoveel aan. Het is dat het lichamelijk eens in de zoveel tijd lekker is als ontlading, maar ik vind seks zelf veel leuker.quote:
Als je er vaker seks mee hebt misschien wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
bijzonderquote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind fappen niet zoveel aan. Het is dat het lichamelijk eens in de zoveel tijd lekker is als ontlading, maar ik vind seks zelf veel leuker.
Voor deze ene keer zie ik het door de vingersquote:
vriend of scharrel vroeg ikquote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Was wel de bedoelingquote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ie zo goed was zou ik hem nog een keer laten komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |