En de beschrijving boven het filmpje is niet juist de spoiler?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha liesje dat was geen spoiler maar een pesterijtje, filmpje was gewoon een liedje
oooh jij nsb-er.. misschienquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
En de beschrijving boven het filmpje is niet juist de spoiler?
Vroeger mocht ik het juist weer niet kijken. Pas toen ik op mezelf woonde zag ik hetquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had vroeger nog een poster aan de muur van ze.
hmm misschien maar pest spoiler is misschien ook een spoiler, sorry dan. En haal de serie eens inquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
En de beschrijving boven het filmpje is niet juist de spoiler?
(ongeacht het feit dat het filmpje er niets mee van doen heeft)
Doe je ogen dichtquote:Op maandag 9 juni 2014 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had laatst een hele goede gevonden maar ik ben helemaal vergeten wie het was
Verder zet ik deze wel eens op op de achtergrond, zo boeiend is het filmpje niet.
En mimikaki filmpjes.
Waren je ouders Gristelijk?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vroeger mocht ik het juist weer niet kijken. Pas toen ik op mezelf woonde zag ik het
Niet misschienquote:
Nee absoluut niet alleen had mijn moeder wel zoiets van, tv kan beinvloedbaar zijn. dat dachten ze vroeger tochquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet misschien![]()
Gewoon kappen met die GOT spoilers of het nou een geintje is of niet...
Spreek nu jou aan wellicht niet meest terecht maar geld voor iedereen natuurlijk...
Er komen er hier veel die de Episodes opsparen en ze later nog willen zien.
Rapporterenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet misschien![]()
Gewoon kappen met die GOT spoilers of het nou een geintje is of niet...
Spreek nu jou aan wellicht niet meest terecht maar geld voor iedereen natuurlijk...
Er komen er hier veel die de Episodes opsparen en ze later nog willen zien.
Dat is nog steeds waarom denk je dat er reclame is op tvquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee absoluut niet alleen had mijn moeder wel zoiets van, tv kan beinvloedbaar zijn. dat dachten ze vroeger toch
Geweldige filmquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vond het erg vervelend dat iemand mij het einde van Titanic had verteld....
Reclame grrrr inderdaad dat is wel de grootste. De reclames die je ook gewoon nog van vroeger ken. Compleet gebrainwashed in die tijd en niet door enge seriesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is nog steeds waarom denk je dat er reclame is op tv
Film is goed alleen het liedje kan ik niet uitstaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Titanic krijgt van mij een 10 vande 10 punten
De lekkerste favorieren zijn als het écht is. Dus bijvoorbeeld een kalme en zelfverzekerd klinkende vrouwelijke arts.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welke is jouw favorier? En heb je een braingasm gehad?
Het enige interessante vond ik die naaktscène Van Kate Winslet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Titanic krijgt van mij een 10 vande 10 punten
Jawelquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Film is goed alleen het liedje kan ik niet uitstaan
Maar is het dan ASMR bij aanraking? Ik krijg bij mijn kapster altijd een hoofdmassage, dat zorgt soms ook wel voor tintels, kippenvel en keiharde tepels.. misschien ook wel belangrijk dat het een mooie meid isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
De lekkerste favorieren zijn als het écht is. Dus bijvoorbeeld een kalme en zelfverzekerd klinkende vrouwelijke arts.![]()
Je hebt ook wel een paar goede ASMR rollplayers, maar meestal ligt het er veel te dik bovenop. Dat gesteun en gekreun en die over-empathische toon.
Kom vechten dan !!!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Liedje vind ik echt verschrikkelijk, kan er zelfs zeer agressief van worden
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar is het dan ASMR bij aanraking? Ik krijg bij mijn kapster altijd een hoofdmassage, dat zorgt soms ook wel voor tintels, kippenvel en keiharde tepels.. misschien ook wel belangrijk dat het een mooie meid is
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar is het dan ASMR bij aanraking? Ik krijg bij mijn kapster altijd een hoofdmassage, dat zorgt soms ook wel voor tintels, kippenvel en keiharde tepels.. misschien ook wel belangrijk dat het een mooie meid is
Jammer dat die advertentie mijn browser steeds laat crashenquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]* Video(link) verwijderd op last van Talpa
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
door Max
Vond 'm leuk. Anders nog iets?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik had hem nog onder de knop zitten en zag toevallig je vraag.
Nice. Ik weet dat het heel vaag klinkt, maar ken je een soortgelijk nummer waarbij ze allemaal heel raar dansen voor een ingang ofzo?quote:
Praise youquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nice. Ik weet dat het heel vaag klinkt, maar ken je een soortgelijk nummer waarbij ze allemaal heel raar dansen voor een ingang ofzo?
Haha nee een beetje kroelen door je haar vindt iedereen wel lekker toch? Behalve dan als "Billy" dat doet terwijl ze net Ruud anaal gevingerd heeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Vind 'm leuk. Muziek ook wel geinig. Babies on fire, geniale titel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ken je Die Antwoord? Ze maken prachtige clips en de muziek vind ik heerlijk fel.
Ze hebben betere nummers...quote:
ik vind het echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:34 schreef Gert het volgende:
Haha nee een beetje kroelen door je haar vindt iedereen wel lekker toch?
Ik ben er ook niet van. Ga lekker aan jezelf zitten ofzo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:36 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het echt verschrikkelijk.
haren wassen bij de kapper is een ramp.
Ze heeft wel een mooi figuurtje, zeker voor een moeder.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ze hebben betere nummers...
(vraag me ff niet welke)
Ze deden het wel leuk vorig jaar op pinkpop![]()
Maar omfg wat is die jolanda visser gruwelijk lelijk
quote:
Jaaaa die is goed!quote:
Nieuwe muziek sucks major dick.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's ook alweer een oudje. Leuk nummer wel.
Oh no he didn't .. GekkePoes takin' it back to the old school.quote:
Er zitten wel leuke nummers tussen, maar het is allemaal een beetje lief, wat mainstream wordt.quote:
Ik vind dr vooral gewoon engquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft wel een mooi figuurtje, zeker voor een moeder.
Ik vind dit ook een fijn nummer, en de clip is weer prachtig:
Haha. Misschien dat kapsel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik vind dr vooral gewoon eng![]()
Ligt voornamelijk aan dat hoofd geloof ik
Ja de nuance is wel dat ik het over mainstream had. Natuurlijk zijn er nog steeds nieuwe toffe zangers en bandjes etc. Maar Lady Gaga etc hou op.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zitten wel leuke nummers tussen, maar het is allemaal een beetje lief, wat mainstream wordt.
Sowieso heb ik mijn kappers graag zwijgend.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet van. Ga lekker aan jezelf zitten ofzo.
Verbaast me niks, veel mensen kennen dat gevoel gewoon niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:36 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het echt verschrikkelijk.
haren wassen bij de kapper is een ramp.
Ik ga nooit meer naar de kapper. Ik heb ook een schaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso heb ik mijn kappers graag zwijgend.
Er zijn veel eendagsvliegjes.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja de nuance is wel dat ik het over mainstream had. Natuurlijk zijn er nog steeds nieuwe toffe zangers en bandjes etc. Maar Lady Gaga etc hou op.
24 jaar geleden een tondeuse aangeschaft. Sindsdien ben ik nooit meer bij een kapper geweest. Ik mis het niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso heb ik mijn kappers graag zwijgend.
He he, Mr. Probz kende ik al jaren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn veel eendagsvliegjes.
Best aardig.
Ik heb het niet gevolgd, maar nu denk ik dat jij een Ferengi bent.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Verbaast me niks, veel mensen kennen dat gevoel gewoon niet.
Moet wel zeggen dat ik dat ik het niet standaard bij elke kapper heb. Maar aanraken is dus niet nodig. Die "ASMR" rillinkjes krijg ik gewoon met de koptelefoon op..
10 jaar geleden gestopt met naar de kapper te gaan. Geen tondeuse aangeschaft. Nu ben ik een vieze hippie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
24 jaar geleden een tondeuse aangeschaft. Sindsdien ben ik nooit meer bij een kapper geweest. Ik mis het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |