Het enige interessante vond ik die naaktscène Van Kate Winslet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Titanic krijgt van mij een 10 vande 10 punten
Jawelquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Film is goed alleen het liedje kan ik niet uitstaan
Maar is het dan ASMR bij aanraking? Ik krijg bij mijn kapster altijd een hoofdmassage, dat zorgt soms ook wel voor tintels, kippenvel en keiharde tepels.. misschien ook wel belangrijk dat het een mooie meid isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
De lekkerste favorieren zijn als het écht is. Dus bijvoorbeeld een kalme en zelfverzekerd klinkende vrouwelijke arts.![]()
Je hebt ook wel een paar goede ASMR rollplayers, maar meestal ligt het er veel te dik bovenop. Dat gesteun en gekreun en die over-empathische toon.
Kom vechten dan !!!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Liedje vind ik echt verschrikkelijk, kan er zelfs zeer agressief van worden
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar is het dan ASMR bij aanraking? Ik krijg bij mijn kapster altijd een hoofdmassage, dat zorgt soms ook wel voor tintels, kippenvel en keiharde tepels.. misschien ook wel belangrijk dat het een mooie meid is
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar is het dan ASMR bij aanraking? Ik krijg bij mijn kapster altijd een hoofdmassage, dat zorgt soms ook wel voor tintels, kippenvel en keiharde tepels.. misschien ook wel belangrijk dat het een mooie meid is
Jammer dat die advertentie mijn browser steeds laat crashenquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]* Video(link) verwijderd op last van Talpa
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
door Max
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |