Nee, niet nieuw, gewoon een sociallife... Google het maar eensquote:
Je moet kiezen, beide kan niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee, niet nieuw, gewoon een sociallife... Google het maar eens
Geloof het nietquote:Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
hi! Heb ik nog wat interessants gemist de afgelopen dagen?
maar die heb ik geenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk ASMR triggers
Ik had laatst een hele goede gevonden maar ik ben helemaal vergeten wie het wasquote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welke is jouw favorier? En heb je een braingasm gehad?
quote:
Aww, je krijgt geen asmr? Jammer, het is best relaxed. Vroeger beleefde ik het wat meer dan nu, maar het is nog steeds wel prettig.quote:
ik luister het alleen als ik ga slapen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
Aww, je krijgt geen asmr? Jammer, het is best relaxed. Vroeger beleefde ik het wat meer dan nu, maar het is nog steeds wel prettig.
Sowieso voor de ontspanning voor het slapen gaan ja. Soms is het als achtergrondgeluid wel prettig ook. En soms ga ik er gewoon goed voor zitten.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik luister het alleen als ik ga slapen.
meestal gewoon meditatie bs.
of regen ofzo
ik ben eigenlijk een stilte meditatie nerd.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sowieso voor de ontspanning voor het slapen gaan ja. Soms is het als achtergrondgeluid wel prettig ook. En soms ga ik er gewoon goed voor zitten.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had laatst een hele goede gevonden maar ik ben helemaal vergeten wie het was
Verder zet ik deze wel eens op op de achtergrond, zo boeiend is het filmpje niet.
En mimikaki filmpjes.
lol jij moet zelf ook zoiets gaan maken en op FOK zettenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke dat hoeft dan mij dan weer echt niet
Ik, ehh, ga niet virtuele pijpbeurten uitdelen.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol jij moet zelf ook zoiets gaan maken en op FOK zetten:D
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik, ehh, ga niet virtuele pijpbeurten uitdelen.
joezi vind dat jammer.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik, ehh, ga niet virtuele pijpbeurten uitdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |