Nee, niet nieuw, gewoon een sociallife... Google het maar eensquote:
Je moet kiezen, beide kan niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee, niet nieuw, gewoon een sociallife... Google het maar eens
Geloof het nietquote:Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
hi! Heb ik nog wat interessants gemist de afgelopen dagen?
maar die heb ik geenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk ASMR triggers
Ik had laatst een hele goede gevonden maar ik ben helemaal vergeten wie het wasquote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welke is jouw favorier? En heb je een braingasm gehad?
quote:
Aww, je krijgt geen asmr? Jammer, het is best relaxed. Vroeger beleefde ik het wat meer dan nu, maar het is nog steeds wel prettig.quote:
ik luister het alleen als ik ga slapen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
Aww, je krijgt geen asmr? Jammer, het is best relaxed. Vroeger beleefde ik het wat meer dan nu, maar het is nog steeds wel prettig.
Sowieso voor de ontspanning voor het slapen gaan ja. Soms is het als achtergrondgeluid wel prettig ook. En soms ga ik er gewoon goed voor zitten.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik luister het alleen als ik ga slapen.
meestal gewoon meditatie bs.
of regen ofzo
ik ben eigenlijk een stilte meditatie nerd.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sowieso voor de ontspanning voor het slapen gaan ja. Soms is het als achtergrondgeluid wel prettig ook. En soms ga ik er gewoon goed voor zitten.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had laatst een hele goede gevonden maar ik ben helemaal vergeten wie het was
Verder zet ik deze wel eens op op de achtergrond, zo boeiend is het filmpje niet.
En mimikaki filmpjes.
lol jij moet zelf ook zoiets gaan maken en op FOK zettenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke dat hoeft dan mij dan weer echt niet
Ik, ehh, ga niet virtuele pijpbeurten uitdelen.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol jij moet zelf ook zoiets gaan maken en op FOK zetten:D
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik, ehh, ga niet virtuele pijpbeurten uitdelen.
joezi vind dat jammer.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik, ehh, ga niet virtuele pijpbeurten uitdelen.
Ik zit het ook te kijkenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:08 schreef isax het volgende:
ik ga toch maar weer een aflevering orange is the new black kijken.
ik kijk echt vanalles door elkaar. kan niet goed zijn.
En ik was het nietquote:Op maandag 9 juni 2014 23:08 schreef Baconbus het volgende:
Ben ik even weg, gaat het weer over pijpen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had toch wel een deep-throat gifje verwacht van jou.
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:08 schreef isax het volgende:
ik ga toch maar weer een aflevering orange is the new black kijken.
ik kijk echt vanalles door elkaar. kan niet goed zijn.
ik keek heel kort anime maar die tieten irriteren mequote:Op maandag 9 juni 2014 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb daar nooit last van, ik kijk op het moment 12 anime series door elkaar. (Oke, ik kijk al een paar weken wat minder omdat druk, maar dat pak ik straks weer op) En ik lees op het moment drie boeken en een manga
Ik erger me er eerlijk gezegd ook kapot aan soms, het doet soms zo af van het verhaal. Maar er zijn ook een hoop series waarbij dat niet zo is. En als je nu net die paar series weet te vinden met een enorm goed verhaal, zonder al die fluff er bij, bohhquote:Op maandag 9 juni 2014 23:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik keek heel kort manga maar die tieten irriteren me
De liefde. Koud. Afstand.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is vrij makkelijk te doen, maar ga er nu even geen tijd in steken sorry
ik typte perongelijk mangaquote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik erger me er eerlijk gezegd ook kapot aan soms, het doet soms zo af van het verhaal. Maar er zijn ook een hoop series waarbij dat niet zo is. En als je nu net die paar series weet te vinden met een enorm goed verhaal, zonder al die fluff er bij, bohh
Deadline?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb zoveel stress op het moment, je wilt het niet weten.
Dan toch maar amputeren.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:20 schreef isax het volgende:
ik denk niet dat die splinter er uit komt door baking soda trouwens
Zegt me niets. Sowieso is alles van Miyazaki van Studio Ghibli meesterlijk, doet heel sprookjesachtig aan. Films zoals Howl's Moving Castle, Spirited Away, en My Neighbour Totoro zijn geweldigquote:Op maandag 9 juni 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik typte perongelijk manga
hoopte het op tijd te hebben verbeterd naar wat ik eigenlijk wilde schrijven![]()
dan is het vast leuk. ik heb er ooits een gekeken. die was meesterlijk![]()
naya ofzo?
is het een metaal splinter?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:20 schreef isax het volgende:
ik denk niet dat die splinter er uit komt door baking soda trouwens
Als het er maar één geweest was...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het er maar één geweest was...Minder. Succes daarmee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
[..]
Als het er maar één geweest was...Dat is minder dan allemaal. Sterkte met alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die zijn leuk ja!quote:Op maandag 9 juni 2014 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zegt me niets. Sowieso is alles van Miyazaki van Studio Ghibli meesterlijk, doet heel sprookjesachtig aan. Films zoals Howl's Moving Castle, Spirited Away, en My Neighbour Totoro zijn geweldig
[ afbeelding ]
[..]
Als het er maar één geweest was...Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
Nee in DM ben ik eigenlijk altijd serieusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
-Edit- Dat is flauw, dat kan onder een spoiler.
[ Bericht 11% gewijzigd door liesje1979 op 10-06-2014 00:28:51 ]
Vertel?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:51 schreef Braindead2000 het volgende:
He, he, valt niet mee, persoonlijke verzorging.
Fuck you and your selfish advicequote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Fuck you and your selfish advice
You've never been loyal to the same things twice
In your sheltered little lives, you don't know the scene
Doing as you're told, puppets of the big machine
Changing faces, revolving door hypocrisy
Who do you work for now, yeah, I see
Read more: Biohazard - Business Lyrics | MetroLyrics
Is nu bezig en speelt als het goed is de volledige set... ze lopen gewoon flink uit dus, en pinkpop eindigt dit jaar op dinsdag.quote:
Toestandquote:Op maandag 9 juni 2014 23:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
5 weken niet geschoren.Je kan mijn gezicht weer zien.
niet live op stream?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
Is nu bezig en speelt als het goed is de volledige set... ze lopen gewoon flink uit dus, en pinkpop eindigt dit jaar op dinsdag.
Omg wat een detailsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou nog een paar borstharen, mijn schaamhaar, neus en oorhaar en ik ben praktisch haarloos.
Nope dat mag nooit met hun... die moeten eerst alles checken.... Normaal zouden ze dat nu gedaan hebben en op ned3 te zien zijn.... maar omdat ze zo uitlopen dus niet...quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:51 schreef Joezi het volgende:
Zo maar even the end of the imp kijken
haha liesje dat was geen spoiler maar een pesterijtje, filmpje was gewoon een liedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Edit- Dat is flauw, dat kan onder een spoiler.
Ik loop gewoon een paar millennia voor op de evolutie. De mens krijgt steeds minder haar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg wat een detailsHaar is menselijk hoor, we hebben het niet voor niets gekregen
Ik kende heel die serie niet dus geen idee, ik reageerde op een TR en dacht voor de zekerheid....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha liesje dat was geen spoiler maar een pesterijtje, filmpje was gewoon een liedje
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha liesje dat was geen spoiler maar een pesterijtje, filmpje was gewoon een liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |