quote:Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen stront aan de knikker wilde?
Rustig aan doen, anaal kunnen ontvangen betekend niet dat je zomaar DP aan kan. Twee gaatjes vol kan net teveel zijn als je niet rustig oefent.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
omg
tell me more
ik wil ook, nu nog twee mannen vinden![]()
Heb tegen mijn princiepes in, heb ik de airco aangezetquote:
dit, al kun je ook best vaginaal DP doenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rustig aan doen, anaal kunnen ontvangen betekend niet dat je zomaar DP aan kan. Twee gaatjes vol kan net teveel zijn als je niet rustig oefent.
Dat sowieso het hele jaar rond.quote:
Zover was ik alquote:Op maandag 9 juni 2014 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rustig aan doen, anaal kunnen ontvangen betekend niet dat je zomaar DP aan kan. Twee gaatjes vol kan net teveel zijn als je niet rustig oefent.
Dat kan ook, maar lijkt me ook niet gemakkelijkquote:Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit, al kun je ook best vaginaal DP doen
dat sowieso.quote:
Trustequote:
Twee pikken in je kut?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit, al kun je ook best vaginaal DP doen
bij mij kan dat niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar lijkt me ook niet gemakkelijk
Dat is wat ze zegt jaquote:
lijkt me wel uber lekkerquote:Op maandag 9 juni 2014 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook doen (morgenochtend weer vroeg in de regio van royco aan de slag). Maar het is zo warm nog...quote:
Dat ligt niet lekker. Dan kletst hij steeds tegen mijn benen aan.quote:
Wordt jij ook geneukt in alle gaatjes?quote:
dan ben je er al bijna. Niks forceren, rustig aandoen en dan ben je al een heel eind.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zover was ik al
Is bij anaal ook zo
niet alleen bij dp
Ja, dat kan bij bepaalde vrouwen wel, bij mij zit er een botje in de weg.quote:
Als dat wel kan, lijkt het me dat je met 1 pik niet zoveel voeltquote:
Ik ben om kwart over 5 weg, dus leef je uit.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook doen (morgenochtend weer vroeg in de regio van royco aan de slag). Maar het is zo warm nog...
[..]
Dat ligt niet lekker. Dan kletst hij steeds tegen mijn benen aan.
na je bevalling mss welquote:
wtf maarr dat gaat toch heul niet?quote:
ditquote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dat wel kan, lijkt het me dat je met 1 pik niet zoveel voelt
Denk dat dat wel meevaltquote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dat wel kan, lijkt het me dat je met 1 pik niet zoveel voelt
DP vaginaal niet, "normaal" welquote:Op maandag 9 juni 2014 22:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
na je bevalling mss wel
[..]
wtf maarr dat gaat toch heul niet?
hebben jullie mannen dat wel eens gedaan bij een dame?
Ik ben er pas rond 9 uur. Eerst nog even langs de stortquote:Op maandag 9 juni 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben om kwart over 5 weg, dus leef je uit.
Slaap lekkerquote:
want dan slopen ze m'n bot eruit? je kut gaat gewoon terug hoor, dat blijft geen 10 cmquote:
Nee, staat nog op het lijstjequote:Op maandag 9 juni 2014 22:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
na je bevalling mss wel
[..]
wtf maarr dat gaat toch heul niet?
hebben jullie mannen dat wel eens gedaan bij een dame?
quote:
miss wil je lekkertje welquote:
je had toch geen 30cm?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook doen (morgenochtend weer vroeg in de regio van royco aan de slag). Maar het is zo warm nog...
[..]
Dat ligt niet lekker. Dan kletst hij steeds tegen mijn benen aan.
geruststelling ditquote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dan ben je er al bijna. Niks forceren, rustig aandoen en dan ben je al een heel eind.
Echt?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
want dan slopen ze m'n bot eruit? je kut gaat gewoon terug hoor, dat blijft geen 10 cm
Gelukkig nietquote:Op maandag 9 juni 2014 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
want dan slopen ze m'n bot eruit? je kut gaat gewoon terug hoor, dat blijft geen 10 cm
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat kan bij bepaalde vrouwen wel, bij mij zit er een botje in de weg.
schaambeenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat kan bij bepaalde vrouwen wel, bij mij zit er een botje in de weg.
haha misschien wel, maar uh ja houd het ff bij gewoon met zijn 2enquote:Op maandag 9 juni 2014 22:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
miss wil je lekkertje wel
[..]
je had toch geen 30cm?
[..]
geruststelling dit
nu nog twee mannen vinden, nee geen fokkers
hahaha sorryquote:Op maandag 9 juni 2014 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar ook geen 15 cm of kleinerquote:
geruststelling ditquote:[b]Op maandag 9 juni 2014 22:37 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/389984]zeefje
dat zou best nog es tegen kunnen vallen. Teveel mannen die bang zijn voor ballencontact.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
geruststelling dit
nu nog twee mannen vinden, nee geen fokkers
Verstandigquote:Op maandag 9 juni 2014 22:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
de zoektocht is gestaakt omdat celibetaire leven. liep toch alleen uit op deceptie
de zoektocht is gestaakt omdat celibetaire leven. liep toch alleen uit op deceptiequote:Op maandag 9 juni 2014 22:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat zou best nog es tegen kunnen vallen. Teveel mannen die bang zijn voor ballencontact.
Ach, wie weet tref je ooit een partner met een open mindquote:Op maandag 9 juni 2014 22:40 schreef zeefje het volgende:
de zoektocht is gestaakt omdat celibetaire leven. liep toch alleen uit op deceptie
de zoektocht is gestaakt omdat celibetaire leven. liep toch alleen uit op deceptiequote:Op maandag 9 juni 2014 22:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat zou best nog es tegen kunnen vallen. Teveel mannen die bang zijn voor ballencontact.
Second that!quote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
tja als ik je ervaringen zo hoorde; meer is niet altijd beter. Er lopen een hoop prutsers rond, ook vrouwelijke trouwens.
Keertje gedaan met een man en een dildo, wat was dat geil zegquote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zo begon t met een scharrel ook ooit inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Keertje gedaan met een man en een dildo, wat was dat geil zeg
Staat ook zeker op het to-do lijstjequote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef AirwiN het volgende:
dan moet je het zeker niet bij een keertje laten. Het is sowieso een prima combinatie. Ook lekker voor de man.
wat staat er nog meer op?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Staat ook zeker op het to-do lijstje
Begon? dus je hebt het ook echt met een man erbij gedaan?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo begon t met een scharrel ook ooit inderdaad
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Begon? dus je hebt het ook echt met een man erbij gedaan?
Nog wel een aantal dingen, maar ook al een hoop geprobeerd die ik zeker nog een keer zou willen doenquote:
Ik en een partner ontmoetenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, wie weet tref je ooit een partner met een open mind
tja als ik je ervaringen zo hoorde; meer is niet altijd beter. Er lopen een hoop prutsers rond, ook vrouwelijke trouwens.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Keertje gedaan met een man en een dildo, wat was dat geil zegquote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow sorryquote:
Ik wil het wetenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nog wel een aantal dingen, maar ook al een hoop geprobeerd die ik zeker nog een keer zou willen doen
concrete voorbeelden wil ik lezen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nog wel een aantal dingen, maar ook al een hoop geprobeerd die ik zeker nog een keer zou willen doen
Wat wil je allemaal weten dan moppie?quote:
Weet ik, vrouwen zijn echt kutquote:Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik en een partner ontmoeten
[..]
tja als ik je ervaringen zo hoorde; meer is niet altijd beter. Er lopen een hoop prutsers rond, ook vrouwelijke trouwens.
Van wat ik nog wil doen?quote:
Vertel.....quote:Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaquote:
nomnomquote:Op maandag 9 juni 2014 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ik, vrouwen zijn echt kut
vrouwen die ik ontmoette heb een gvd laag libido waar ik geen kut aan heb
hihi kut
[..]
Keertje gedaan met een man en een dildo, wat was dat geil zeg
wel een beetje raar om verhalen over een dildo te horen van mijn fokmamaquote:Op maandag 9 juni 2014 22:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat wil je allemaal weten dan moppie?
Zeef, doe nu niet hetzelfde als fax. Ook voor jou komt het wel goedquote:
Tegenwoordig kan dat bestquote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
wel een beetje raar om verhalen over een dildo te horen van mijn fokmama
Nou dat trio en dp en zou wel een keertje soort orgie willen doen, en nog wat sletterige dingenquote:
liegen mag niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Zeef, doe nu niet hetzelfde als fax. Ook voor jou komt het wel goed
ja?quote:
waar je mee omgaat word je mee besmetquote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
denk nu aan die dildo party met mams bij ik heb het nog nooit gedaanquote:
Ja ik zou dat ook niet van mijn moeder willen wetenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
klinkt fijn. Meer details wat de slenterige dingen betreft.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dat trio en dp en zou wel een keertje soort orgie willen doen, en nog wat sletterige dingen
Ze moet nog 12 jaar wachten voordat ze mag zeuren zoals ikquote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo, juist van een Fokmamma moet je zulke dingen lerenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
kan ook op seksdatingsites.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:48 schreef yats het volgende:
Ik zie overigens een mooie optie voor fok : de 'wenslijstjes' van fokkers laten matchen
mmv trioquote:Op maandag 9 juni 2014 22:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dat trio en dp en zou wel een keertje soort orgie willen doen, en nog wat sletterige dingen
lieggen?quote:
Bukakke/gangbang feestje?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik zou dat ook niet van mijn moeder willen weten![]()
Dus lees er maar even overheen schatje
Nou laat ik die maar voor me houdenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
klinkt fijn. Meer details wat de slenterige dingen betreft.
beweren dat het zomaar goed komt.quote:
Ja gangbang lijkt me ook wel iets jaquote:
Precies mijn gedachte!quote:
Hahaquote:
liever niet eigenlijk. Dm maar als je het hier niet wil melden.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou laat ik die maar voor me houden
Dan zit je in het goede topic denk ikquote:Op maandag 9 juni 2014 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja gangbang lijkt me ook wel iets ja
wrd ben ik dan moeder van 3 kids, met schaamhaar, -nog- korter en pittigere kapsel, crocs, vinex wijk en stationcarquote:Op maandag 9 juni 2014 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze moet nog 12 jaar wachten voordat ze mag zeuren zoals ik
oke caro.... daten ;Pquote:Op maandag 9 juni 2014 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo, juist van een Fokmamma moet je zulke dingen leren
In Amersfoort/Hilversum zitten een paar clubs waar dat kanquote:Op maandag 9 juni 2014 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja gangbang lijkt me ook wel iets ja
Ik wil jou wel daten hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 22:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
wrd ben ik dan moeder van 3 kids, met schaamhaar, -nog- korter en pittigere kapsel, crocs, vinex wijk en stationcar
[..]
oke caro.... daten ;P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |