quote:Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen stront aan de knikker wilde?
Rustig aan doen, anaal kunnen ontvangen betekend niet dat je zomaar DP aan kan. Twee gaatjes vol kan net teveel zijn als je niet rustig oefent.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
omg
tell me more
ik wil ook, nu nog twee mannen vinden![]()
Heb tegen mijn princiepes in, heb ik de airco aangezetquote:
dit, al kun je ook best vaginaal DP doenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rustig aan doen, anaal kunnen ontvangen betekend niet dat je zomaar DP aan kan. Twee gaatjes vol kan net teveel zijn als je niet rustig oefent.
Dat sowieso het hele jaar rond.quote:
Zover was ik alquote:Op maandag 9 juni 2014 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rustig aan doen, anaal kunnen ontvangen betekend niet dat je zomaar DP aan kan. Twee gaatjes vol kan net teveel zijn als je niet rustig oefent.
Dat kan ook, maar lijkt me ook niet gemakkelijkquote:Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit, al kun je ook best vaginaal DP doen
dat sowieso.quote:
Trustequote:
Twee pikken in je kut?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit, al kun je ook best vaginaal DP doen
bij mij kan dat niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar lijkt me ook niet gemakkelijk
Dat is wat ze zegt jaquote:
lijkt me wel uber lekkerquote:Op maandag 9 juni 2014 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook doen (morgenochtend weer vroeg in de regio van royco aan de slag). Maar het is zo warm nog...quote:
Dat ligt niet lekker. Dan kletst hij steeds tegen mijn benen aan.quote:
Wordt jij ook geneukt in alle gaatjes?quote:
dan ben je er al bijna. Niks forceren, rustig aandoen en dan ben je al een heel eind.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zover was ik al
Is bij anaal ook zo
niet alleen bij dp
Ja, dat kan bij bepaalde vrouwen wel, bij mij zit er een botje in de weg.quote:
Als dat wel kan, lijkt het me dat je met 1 pik niet zoveel voeltquote:
Ik ben om kwart over 5 weg, dus leef je uit.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook doen (morgenochtend weer vroeg in de regio van royco aan de slag). Maar het is zo warm nog...
[..]
Dat ligt niet lekker. Dan kletst hij steeds tegen mijn benen aan.
na je bevalling mss welquote:
wtf maarr dat gaat toch heul niet?quote:
ditquote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dat wel kan, lijkt het me dat je met 1 pik niet zoveel voelt
Denk dat dat wel meevaltquote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dat wel kan, lijkt het me dat je met 1 pik niet zoveel voelt
DP vaginaal niet, "normaal" welquote:Op maandag 9 juni 2014 22:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
na je bevalling mss wel
[..]
wtf maarr dat gaat toch heul niet?
hebben jullie mannen dat wel eens gedaan bij een dame?
Ik ben er pas rond 9 uur. Eerst nog even langs de stortquote:Op maandag 9 juni 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben om kwart over 5 weg, dus leef je uit.
Slaap lekkerquote:
want dan slopen ze m'n bot eruit? je kut gaat gewoon terug hoor, dat blijft geen 10 cmquote:
Nee, staat nog op het lijstjequote:Op maandag 9 juni 2014 22:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
na je bevalling mss wel
[..]
wtf maarr dat gaat toch heul niet?
hebben jullie mannen dat wel eens gedaan bij een dame?
quote:
miss wil je lekkertje welquote:
je had toch geen 30cm?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook doen (morgenochtend weer vroeg in de regio van royco aan de slag). Maar het is zo warm nog...
[..]
Dat ligt niet lekker. Dan kletst hij steeds tegen mijn benen aan.
geruststelling ditquote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dan ben je er al bijna. Niks forceren, rustig aandoen en dan ben je al een heel eind.
Echt?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
want dan slopen ze m'n bot eruit? je kut gaat gewoon terug hoor, dat blijft geen 10 cm
Gelukkig nietquote:Op maandag 9 juni 2014 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
want dan slopen ze m'n bot eruit? je kut gaat gewoon terug hoor, dat blijft geen 10 cm
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat kan bij bepaalde vrouwen wel, bij mij zit er een botje in de weg.
schaambeenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat kan bij bepaalde vrouwen wel, bij mij zit er een botje in de weg.
haha misschien wel, maar uh ja houd het ff bij gewoon met zijn 2enquote:Op maandag 9 juni 2014 22:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
miss wil je lekkertje wel
[..]
je had toch geen 30cm?
[..]
geruststelling dit
nu nog twee mannen vinden, nee geen fokkers
hahaha sorryquote:Op maandag 9 juni 2014 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar ook geen 15 cm of kleinerquote:
geruststelling ditquote:[b]Op maandag 9 juni 2014 22:37 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/389984]zeefje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |