Die heb ik heul niet bedacht man, sinds wanneer doet de boekentopic aan TT's trouwens?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Goede TT. Slynt werd volgens mij niet genoemd in die battle, kwam hij niet na deze battle in castle black en werd jonnie boy toen gearresteerd enzo.
In het boek kwam ie nu pas aan bij the Wall volgens mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die heb ik heul niet bedacht man, sinds wanneer doet de boekentopic aan TT's trouwens?![]()
Jon werd gearresteerd nadat hij kreupel terug kwam bij de Wildlings vandaan. Hij heeft toen gewond nog meegevochten tijdens de battle. Vandaar dat ik me afvroeg waar Slynt was.. omdat hij in de serie wel mee deed.
Daar weet jij niks van, Jan Sneu.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar nu is die lieve redhead dus dood.
Maar hij wilde niet echt, dus toen...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij was ook verkiesbaar. Ik geloof datie naar een ander kasteel gestuurd werd door Jon.
Zal ze dan zijn oor afbijten? Waarom nog een verminking als het toch niet in de boeken voorkomt. Zucht.quote:
Nou, subtiel hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:54 schreef ... het volgende:
Tywin houdt de rest van die Lannisters nog wat in het gareel, met z'n autoriteit.
Stel nou dat hij er niet zou zijn, en Tyrion is er niet om Hand of the King te zijn. Wat dan? Komt er wel een nieuwe Hand maar omdat Tywin de touwtjes keurig in handen heeft en zo ook Cersei in de gaten kan houden en eigenlijk iedereen... Stel nou dat dat dan wegvalt? Ze mogen blij zijn dat Joffrey kapot is denk ik zo
Ik zat te denken:quote:Op maandag 9 juni 2014 22:58 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Zal ze dan zijn oor afbijten? Waarom nog een verminking als het toch niet in de boeken voorkomt. Zucht.
Het is je nooit opgevallen dat zo goed als alle topicreeksen in Fok! aan TT's doen?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die heb ik heul niet bedacht man, sinds wanneer doet de boekentopic aan TT's trouwens?![]()
Topicreeks: Game of Thrones met boekspoilersquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:47 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het is je nooit opgevallen dat zo goed als alle topicreeksen in Fok! aan TT's doen?
Battle of the Blackwater was ook gewoon een hele aflevering.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:58 schreef Bijna het volgende:
Hm geen Stannis dus. Ben benieuwd of ie nog volgende ep gaat komen. De scène tussen John en Ygritte vond ik ook maar cheesy. Voor de rest een vermakelijke ep. Het feit dat hij zich maar op een locatie afspeelde was wel apart.
Die battle is in het boek ook niet getoond toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:26 schreef eQuaL het volgende:
Gisteravond gekeken... FUCK YEAH!
Epische Ser Alliser![]()
Sam eindelijk volwassen
Die zeis
Die reuzen
Alles!![]()
1 minpuntje wat ik wel wilde noemen: de battle met de reus in de tunnel werd niet getoond. Maakten zich er een beetje makkelijk vanaf zo.
Klopt, er werd nog wel verder op ingegaan door de toestand waarin ze gevonden werden, maar niet het gevecht zelf.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die battle is in het boek ook niet getoond toch?Ik vind het mooi dat ze niet laten zien dat het gebeurd is, maar ik begrijp de meningen erover wel
Vorig seizoen had je ook al zo'n zoetsappig moment toen Jon en Ygritte samen op de Wall stonden. En je had natuurlijk de tenenkrommende scenes tussen Robb en Talisa. De hele relatie tussen Tyrion en Shae is ook erg aangedikt, met name vanuit Shae's perspectief.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:14 schreef portie het volgende:
[..]
Verder een vraag waarom er in dit seizoen zo veel cheesy liefdes momentjes toegevoegd zijn? Sam en gilly, jon en ygritte en vorige keer al grey worm. Of was dat eerder in de serie ook al maar viel het mij niet op?
Schrobt wel grondig schoon denk ik zo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je nou een zeem aan zo'n zeis knoopt en je hangt hem aan je huis, hoef je dan nooit meer moeilijk ramen te wassen?
Omdat mensen in het andere topic allergische reacties krijgen bij het zien van het woord 'boek', plus we bespreken, speculeren en kijken ook uit naar volgende episodes met de boeken in ons achterhoofd, waar nogal wat spoilers bij zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:17 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom eigenlijk boekspoilers. We verpesten niets maar het heeft juist toegevoegde waarde. Boekverwijzingen, besprekingen of iets dergelijks
Als ze Dany nou weglietenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat mensen in het andere topic allergische reacties krijgen bij het zien van het woord 'boek', plus we bespreken, speculeren en kijken ook uit naar volgende episodes met de boeken in ons achterhoofd, waar nogal wat spoilers bij zitten
Maar goed, wat kunnen we verwachten voor volgende ep?
- Stannis! Stannis! Stannis!
- Tyrion vs Tywin
- Dany's draken die kindjes opeten?
- Arya die de Hound achterlaat en naar Braavos gaat
- Bran die Leaf ontmoet
- Lady Stoneheart
Gaat nog best een drukke episode worden denk ik zo.
Jon die gaat highfiven met Mance?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:55 schreef MAHL het volgende:
Maar goed, wat kunnen we verwachten voor volgende ep?
- Stannis! Stannis! Stannis!
- Tyrion vs Tywin
- Dany's draken die kindjes opeten?
- Arya die de Hound achterlaat en naar Braavos gaat
- Bran die Leaf ontmoet
- Lady Stoneheart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |