quote:Op maandag 9 juni 2014 08:05 schreef Reya het volgende:
Voor boekenlezers niet de meest enerverende episode.
Ja. Ik weet ook wel dat Stannis in de boeken past komt na het overleg met Mance, maar de volgende aflevering moet nu:quote:
Tsja, misschien stellen ze een paar van deze dingen gewoon uit tot volgend seizoen.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:46 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Ja. Ik weet ook wel dat Stannis in de boeken past komt na het overleg met Mance, maar de volgende aflevering moet nu:
Stannis zijn entree maken
Tyrion ontsnappen
Tyrion Shae en Tywin vermoorden
Bran vriendjes worden met Bloodraven
Catelyn Stark weer tot leven worden gewekt
Sandor moet achtergelaten worden en Arya gaat op de boot (Bravosi captain is al bevestigd voor dit seizoen)
Etc.
Als ze Stannis nu zijn intrede hadden laten maken had hij eindelijk de screentime gekregen die hij verdient, was het een shockmomentje geweest én had je het probleem van een te volle aflevering volgende week voorkomen. Dat vind ik jammer.
Gaat niet zozeer om of er genoeg tijd is alles te laten zien, maar of elke scène wel de aandacht krijgt die het verdient.. Als je vier dramatische plotwendingen achter je kiezen hebt zul je niet meer vreemd opkijken bij de vijfde.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:47 schreef Funzel het volgende:
Volgende ep duurt wel een kwartier langer toch?
Het lijkt me toch dat ze die scene in de laatste aflevering stoppen. Zou wel een teleurstelling zijn als ze dat nog weer tot komend seizoen uitstellen.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:19 schreef lord_bono het volgende:
Stannis dus pas in seizoen 5, tenzij ze de tweede veldslag nog in de laatste aflevering willen proppen. Hopelijk stellen ze de scène tussen Tywin en Tyrion niet uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jon en the Wall komen nog aan bod, wellicht dus toch nog Stannis?![]()
Gelukkig hebben we Edd nog, de heldquote:Op maandag 9 juni 2014 11:43 schreef Kirov het volgende:
Jammer dat Grenn en Pyp eruit geschreven zijn, vind/vond het wel leuke characters ter ondersteuning van Jon Snow.
moet toch wel betekenen dat het toch Stannis wordt de volgende ep hoor..Welke andere unexpected arrival dan????quote:Circumstances change after an unexpected arrival from north of the Wall. Daenerys must face harsh realities. Bran learns more about his destiny. Tyrion sees the truth about his situation.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |