Aan het poepenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:52 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vraag me af, waar was Aemon later tijdens het gevecht?
Gewoon ergens verscholen neem ik aan?
Nu de nummering nog wegquote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef timmmmm het volgende:
O, en TT's zijn voor het gewone volk. Game of Thrones is meer dan genoeg voor een duidelijke TT
Geef me een pleister, want die was scherp! 😂 Sukkelquote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:03 schreef timmmmm het volgende:
Toch wel geestig hoe autistisch sommige users zijn.
Ik denk in de bibliotheek oidquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:52 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vraag me af, waar was Aemon later tijdens het gevecht?
Gewoon ergens verscholen neem ik aan?
Dat het niet verrassend was, was eigenlijk het verrassende..en dat werkt ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk in de bibliotheek oidIk dacht even dat ik hem ergens tussen de gevechten zag lopen, dus ik vroeg hardop 'is dat aemon". Maar bedacht toen direct dat het onhandig en niet logisch was dat hij zich ook maar in de buurt van de gevechten vertoonde.
Beste stukjes:
* de jongens die die reus te lijf gingen terwijl ze de nightwatcheed reciteerden
* die scythe
* ygritte die wordt dood geschoten terwijl ze net good memories over Jon liet langskomen in haar hoofd
* dat knikje van Olly nadat hij haar neerschiet
* de harpoen van de reus die tot boven aan de wall komt
Ik vond de aflevering snel gaan en helemaal niet vervelend dat het eens allemaal op 1 plek was. Alleen vond ik het geen typische episode 9 aflevering, er waren geen schokkende doden of zo. Die kameraden van Jon die dood gingen: vervelend, maar ik had er geen band mee. En dat Ygritte zou sneuvelen had ik/iedereen al lang zien aankomen.
Op zich had The Battle of the Blackwater ook geen "schokkende doden" o.i.d. Wat denk ik een typische ep 9 aflevering bevat is eigenlijk een belangrijk keerpunt in het verhaal.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen vond ik het geen typische episode 9 aflevering, er waren geen schokkende doden of zo. Die kameraden van Jon die dood gingen: vervelend, maar ik had er geen band mee. En dat Ygritte zou sneuvelen had ik/iedereen al lang zien aankomen.
Dat dus!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk in de bibliotheek oidIk dacht even dat ik hem ergens tussen de gevechten zag lopen, dus ik vroeg hardop 'is dat aemon". Maar bedacht toen direct dat het onhandig en niet logisch was dat hij zich ook maar in de buurt van de gevechten vertoonde.
Beste stukjes:
* de jongens die die reus te lijf gingen terwijl ze de nightwatcheed reciteerden
* die scythe
* ygritte die wordt dood geschoten terwijl ze net good memories over Jon liet langskomen in haar hoofd
* dat knikje van Olly nadat hij haar neerschiet
* de harpoen van de reus die tot boven aan de wall komt
Ik vond de aflevering snel gaan en helemaal niet vervelend dat het eens allemaal op 1 plek was. Alleen vond ik het geen typische episode 9 aflevering, er waren geen schokkende doden of zo. Die kameraden van Jon die dood gingen: vervelend, maar ik had er geen band mee. En dat Ygritte zou sneuvelen had ik/iedereen al lang zien aankomen.
Ik had dat met deze scène:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe die 2 zo droog emotieloos staan te kijken terwijl dat ding iedereen van de muur flatst
Dat kwam meer omdat Cat dat niet echt kon waarderen volgens mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:23 schreef Nielsch het volgende:
Wel netjes dat Ramsay nu de achternaam Bolton mag dragen van Roose. Heeft Ned nooit gedaan voor Jon.
Ik word het een beetje beu hoe D&D zich blijven verbazen over hun eigen serie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Aflevering 10 gaat wat beloven en volgens mij eindigen met een mega cliffhanger:
http://insidetv.ew.com/2014/06/09/game-of-thrones-showrunners-finale-4-tease/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |