Nogmaalsquote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef maniack28 het volgende:
DWD, vliegveld Dusseldorf 144 km/u. Bowecho..
60 km van Landgraaf....
Dat was afgelopen nachtquote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
België eerder op de avond.
Vetquote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Dat spul gaat voor Zeeland het kanaal op?quote:
Was gisterenavondquote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Frankrijk gisteravondquote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Bulgarije loopt een maand voorquote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef roislecxe het volgende:
Ben benieuwd wat er volgende maand gaat gebeuren
quote:
Mammatus?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef Gwywen het volgende:
Die ellende uit Landgraaf komt recht mijn kant op![]()
Hoe heten die wolken ook al weer met van die buikjes eronder?
Mooi.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef DrMarten het volgende:
Barst! Al het mooie rooie op de radar gaat net onder Enschede door
Geduld... je zou echt nog wat moeten krijgen vanavond... vannacht...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hou het voor gezien voor vandaag. De hele dag gehoopt op wat moois... helaas!
Inderdaad, van het Latijnse mama, wat borst betekent. Denk aan heel veel voorovergebogen vrouwen zonder BHquote:
Buitje is zich hier aan het ontwikkelen en landt over een maand in Nederlandquote:
Ja, regen......quote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geduld... je zou echt nog wat moeten krijgen vanavond... vannacht...
Te lang in de zon gezeten denk ikquote:
Dat ding is groter dan Nederland.quote:
Fraai kaartjequote:Op maandag 9 juni 2014 21:36 schreef CWAV het volgende:
We hebben op de site ff 'n overzichtskaartje gemaakt van alles tot nu toe
[ afbeelding ]
Jan wist het allang.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:36 schreef -0- het volgende:
Pinkpop is echt nog heel goed weggekomen als je ziet wat voor windmeldingen er nu uit Duitsland komen.
Nee joh, hoe harder hoe beter. Nu wel het eerste weerlicht in de vertequote:
Gele of groene lucht is toch voorbode van zwaar onweer?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef delano.888 het volgende:
De lucht is echt helemaal geel hier, nog nooit zo gezien.. Hoe komt dat? Op een foto zie je het helaas niet echt
Zon staat onder de wolkenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef delano.888 het volgende:
De lucht is echt helemaal geel hier, nog nooit zo gezien.. Hoe komt dat? Op een foto zie je het helaas niet echt
Maar het wordt ook niet kleiner.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Als je ook ziet hoe snel zoiets groeit hè, op de bewegende dingen. Minder dan 2 uur.
Ok, komt dat vrijwel nooit voor dan?quote:
Combi ondergaande zon tegenover grijze wolken?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef delano.888 het volgende:
Jij bent wel van de spelfoutjes vandaagquote:Op maandag 9 juni 2014 21:39 schreef Poeke het volgende:
[..]
Combi ondergaande zij tegenover grijze wolken?
Je kan ook weerlicht hebben zonder regen hequote:Op maandag 9 juni 2014 21:39 schreef tralalala het volgende:
Als ik richting het zuiden kijk onweert het echt als een gek, op buienradar is er niets te zien.
Had net ook al fotos gemaakt. Maar het is niet te zienquote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef delano.888 het volgende:
Hier is het licht heel apart geel en wordt langzaamaan oranje. Dikke druppels ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Heel Nederland onder dezelfde groene wolk
Vaak genoeg, maar dit is een grote schijf wolken wat het effect versterkt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, komt dat vrijwel nooit voor dan?
Het had vandaag ook weer een Pukkelpop kunnen worden. Dan zou er geklaagd worden dat er niet genoeg was gedaan om te waarschuwen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:36 schreef -0- het volgende:
Pinkpop is echt nog heel goed weggekomen als je ziet wat voor windmeldingen er nu uit Duitsland komen.
Stomme autocorrect iPad in combi met te snel iets willen delen. En fok wat eigenlijk gewoon zwaar ipad onvriendelijk is.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij bent wel van de spelfoutjes vandaag
Ik trouwens ook
Dit.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef Poeke het volgende:
[..]
Stomme autocorrect iPad in combi met te snel iets willen delen. En fok wat eigenlijk gewoon zwaar ipad onvriendelijk is.
Ja over Breda mag ik niet meer klagen na vannacht...behalve dat ik er zelf toen niet was.quote:
Deventerquote:Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef Caland het volgende:
Ik krijg de gelige lucht er ook niet op helaas.
[ afbeelding ]
Komt zo. Al begonnen bij mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef Logician2.0 het volgende:
Heeeeeel erg innde verte gerommel, waar is die bui
Crap, ik dacht al: zijn ze met de kades bezig? Ah, onder die brug op de achtergrond ging ik enorm op m'n bek op de fiets, toen vlak voor de bocht ineens de klinkers overgingen in schelpjesquote:
Dan heb je wel wat gemistquote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja over Breda mag ik niet meer klagen na vannacht...behalve dat ik er zelf toen niet was.
Ik werd ook klam wakker midden in de nacht, ik dacht eerst dat 't door de hitte kwam, maar dat was natuurlijk omdat ik aanvoelde dat er in Breda allemaal moois gebeurde, even op fok kijken en de buienradar aanzwieren bevestigde datquote:Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan heb je wel wat gemistWas echt schitterend zoveel flitsen.
Meestal net te ver oost of net te ver west of gewoon een gat in het middenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef DaFino het volgende:
[..]
Echt he? Wij krijgen maar zelden wat leuks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |