Oké dan kan ik nog net ff fappen ervoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef Zipportal het volgende:
Madden -> You mad?
[..]
00:00 komt Ubisoft.
VI Oranje.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Oké dan kan ik nog net ff fappen ervoor.
quote:
Ubi zal wel AC en Far Cry galore worden, met wat dansjes tussendoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef Gh0stface het volgende:
Ik denk dat Ubisoft en Sony ons deze troep tot zover wel kunnen laten vergeten maarja time will tell..
Ik denk het niet, Activision heeft die IP volledig om zeep geholpen helaasquote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef Cikx het volgende:
Ik voorspel dat Sony een nieuwe Crash Bandicoot aankondigt.
Sony heeft niets. Denk dat ze alleen The Last of Us (remastered) en UC4 laten zien.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef Gh0stface het volgende:
Ik denk dat Ubisoft en Sony ons deze troep tot zover wel kunnen laten vergeten maarja time will tell..
dat wordt dan een kort anderhalf uurquote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sony heeft niets. Denk dat ze alleen The Last of Us (remastered) en UC4 laten zien.
Serieus? Geen glance van God of war 4?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sony heeft niets. Denk dat ze alleen The Last of Us (remastered) en UC4 laten zien.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Serieus? Geen glance van God of war 4?Niet onderschatten :p
Hmm, maar ze zeiden dat ze een game zullen aankondigen waar oude en jonge gamers helemaal los op gaan. Dan denk ik aan een Crash Bandicoot, of een Medieval, maar we zullen zien natuurlijk!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk het niet, Activision heeft die IP volledig om zeep geholpen helaasik verwacht een nieuwe platformer van Sony, hun platformers gaan vaak maar 1 platform mee.
De vorige God of war was echt kut man.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Serieus? Geen glance van God of war 4?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |