Inderdaad, met dat ge omweer.twitter:viphouten twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:17:40gokje dar organisatie #Pinkpop2014 wat heeft uit te leggen. #omweer reageer retweet
Lijkt gelukkig voor alsnog wat mee te vallen.quote:
Levensgevaarlijk serieus.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Maar is het nu echt gevaarlijk daar?
Volgens mij valt dat reuze mee. Het is klote weer, dat wel.
http://www.knmi.nl/neerslagradar/index.phpquote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef DemonRage het volgende:
Kan iemand nog ergens een satellietbeeld vandaan toveren? Alle weer-sites liggen eruit.
Valt wel mee zo te zien. De neerslagradar toont ook vooral regen. Echte lijnvorming, wat dus zorgt voor oa. windstoten, is niet aanwezig.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Maar is het nu echt gevaarlijk daar?
Volgens mij valt dat reuze mee. Het is klote weer, dat wel.
Doet het nog prima:quote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef DemonRage het volgende:
Kan iemand nog ergens een satellietbeeld vandaan toveren? Alle weer-sites liggen eruit.
ik zie enkel reclamequote:
Nee, maar de potentie was/is er wel. Het is dus ongelovelijk stom om dit soort adviezen te negeren. Het had zomaar anders kunnen uitpakken. Smeets komt er met een schampschot van af.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Valt wel mee zo te zien. De neerslagradar toont ook vooral regen. Echte lijnvorming, wat dus zorgt voor oa. windstoten, is niet aanwezig.
imgur > resize als thumbnailquote:Op maandag 9 juni 2014 20:30 schreef trabant het volgende:
[ afbeelding ]
Minder spectaculair, maar dit was de blik naar het noorden ten tijde van die andere foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |