Ik kreeg hem te zien voor een youtube filmpje ik heb de reclame gezien en heel het filmpje dat ik wilde kijken niet eens meer gezien.quote:
uhh...quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is wel een belangrijke vaardigheid in de kringloopwinkel ja.
Ga toevallig in beeld lopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef Tarado het volgende:
ze zijn bij mij voor de deur wat aan het opnemen voor Overspel, mag wat kosten denk ik, wat een personeel.
Karina vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef Tarado het volgende:
ze zijn bij mij voor de deur wat aan het opnemen voor Overspel, mag wat kosten denk ik, wat een personeel.
Godverquote:
Ik heb het nog nooit gezien, de moeite waard?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Karina vindt dit leuk.
Ik vind dat ook een topshow
Maar je ziet Kees Prins daar nog rondlopen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]Om dat te voorkomen hebben ze oa al dat personeel
Ik zag alleen een reclame met Gerard Joling, toen zapte ik weg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De actie van de Plus markt slaat eindelijk ergens op
Ja. Goede Nederlandse serie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien, de moeite waard?
Nee niet gezien, ik heb ook geen idee welke acteurs dit gedeelte doen, het gaat om een ongeluk, dat stond in een brief die ik kreegquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je ziet Kees Prins daar nog rondlopen?
Dien een klacht in wegens spoilers.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee niet gezien, ik heb ook geen idee welke acteurs dit gedeelte doen, het gaat om een ongeluk, dat stond in een brief die ik kreeg
Bij een succesvol WK overwegen wij in Groningen de Martini toren te hernoemen in de Martins Indi toren. Of gewoon de Bruno toren.quote:
Echt slim is hij niet, 2 zinnen op die persconferentie kon hij niet eens uit z'n hoofd en maakte nog een fout ook, hij zei "onze trainer Kees Jansma"quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij een succesvol WK overwegen wij in Groningen de Martini toren te hernoemen in de Martins Indi toren. Of gewoon de Bruno toren.
veren voor de toi toi toiquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag alleen een reclame met Gerard Joling, toen zapte ik weg.
Wat geven ze nu voor troep weg?
Kees zet in het geheim de lijnen uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt slim is hij niet, 2 zinnen op die persconferentie kon hij niet eens uit z'n hoofd en maakte nog een fout ook, hij zei "onze trainer Kees Jansma"
Lijkt het wel een beetje opquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kees zet in het geheim de lijnen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |