quote:Op maandag 9 juni 2014 18:26 schreef Poepz0r het volgende:
Microsoft koopt Nintendo. Zet de stream maar af jongens het is bekend.
Heb ik ook en de xbox site is nu ook goedquote:Op maandag 9 juni 2014 18:25 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb er nu 3 open staan.
Kijk wel welke beste is.
http://www.gamekings.tv/g(...)-e3-2014-livestream/quote:Op maandag 9 juni 2014 18:27 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Zou je nog een x die gamekings link willen posten?
http://www.gamekings.tv/g(...)-e3-2014-livestream/quote:Op maandag 9 juni 2014 18:27 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Aight tegelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:27 schreef Rogan het volgende:
[..]
http://www.gamekings.tv/g(...)-e3-2014-livestream/
Geloof er niks van.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:26 schreef Poepz0r het volgende:
Microsoft koopt Nintendo. Zet de stream maar af jongens het is bekend.
http://www.twitch.tv/gamekings al is de presentatie over 3 minuten al.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:27 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ik heb geen 360 of Xbone. Ben gewoon benieuwd wat ze gaan doen.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb echt nu al een nerdgasme, zoveel zin om halo te zien!! Ben benieuwd wat ze nog meer mee hebben genomen, ik heb de zakdoekjes iig bij de hand!
Nopes net zo slechtquote:Op maandag 9 juni 2014 18:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vorig jaar was de stream nogal haperend. Hopen dat het dit keer beter gaat
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb echt nu al een nerdgasme, zoveel zin om halo te zien!! Ben benieuwd wat ze nog meer mee hebben genomen, ik heb de zakdoekjes iig bij de hand!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een hele handdoek naast me liggenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Niet alles oplikkenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb een hele handdoek naast me liggen
quote:
Dat is swag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok Halo.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Hij gaat zo enorm zn vest op ritsen en dan het logo op zn T-shirt laten zien, ik ben nu al nat bij de gedachte!
Benieuwd welke studio er op zo'n shirt staat!
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:34 schreef Solo14 het volgende:
[..]
[..]
Dat is swag.#swagcitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shooters op een consolequote:Op maandag 9 juni 2014 18:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
BF werkt prima op de playstations COD niet
ik heb het probleem niet...quote:Op maandag 9 juni 2014 18:36 schreef Zolder het volgende:
Ik kijk m op mn xbox 360 met de app van microsoft maar het geluid loopt telkens niet gelijk met de videoDikke faal microsoft
Iets beter? Stukken beterquote:Op maandag 9 juni 2014 18:39 schreef Zolder het volgende:
Oke het ziet er misschien ietsjes beter uit dan COD Ghosts maar dat is het dan ook. En inderdaad veel te futuristisch voor cod, niet leuk meer zo.
Als je andere games speelt heb je ook COD want alles echt alles is gejatquote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik vind het er wel echt gruwelijk uit zien. Zou zomaar de eerste CoD kunnen worden die ik koop
Alle games jatten van elkaarquote:Op maandag 9 juni 2014 18:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je andere games speelt heb je ook COD want alles echt alles is gejattriest dit(en ja ik heb heel veel verschillende COD's gespeeld)
Mooi verhaal man. Titanfall is ook deels gejat enz enzquote:Op maandag 9 juni 2014 18:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Deze COD heeft elementen van 4 games en niets van zichzelf dat is gewoon dieptriest
Ik ben al mijn eten aan het uitkosten en ze zijn nog steeds bezigquote:Op maandag 9 juni 2014 18:41 schreef Cikx het volgende:
Ik ben eten gaan halen en ze zijn nog steeds bezig
Dat verkoopt niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:40 schreef gniffie het volgende:
WTF is dit voor onzin. How is dit COD? plak er dan een andere naam op
Echt heh. Lijkt wel star wars.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:40 schreef gniffie het volgende:
WTF is dit voor onzin. How is dit COD? plak er dan een andere naam op
iet er inderdaad best wel saai uitquote:Op maandag 9 juni 2014 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Als dit de meeste boeiende missie/scenes zijn
Na 5 jaar lang dezelfde low res textures te hebben gezien ben ik al snel blijquote:
Net als bij Watch_Dogs gaat de kwaliteit bij release omlaag, let maar opquote:Op maandag 9 juni 2014 18:44 schreef gniffie het volgende:
[..]
Na 5 jaar lang dezelfde low res textures te hebben gezien ben ik al snel blij
heeheehee we zijn Nederlanders hequote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mensen zijn blij omdat dit gratis isMah nigga
Omdat je niet goed genoeg bent voor echte racegamesquote:Op maandag 9 juni 2014 18:49 schreef Gh0stface het volgende:
Leuk allemaal:'). Ik stick to my mario kart.
ga er maar uit van nietquote:Op maandag 9 juni 2014 18:50 schreef Zolder het volgende:
Dit kan wel een leuke titel zijn, komt die ook naar xbox 360?
Dacht het niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:50 schreef Zolder het volgende:
Zover ik gelezen heb nog niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:50 schreef Zolder het volgende:
Zijn verschillende monsters waaruit je kan kiezen toch.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:50 schreef JimmyJames het volgende:
Dat beest ziet er stukken alien-achtiger uit nu.
Vind ik op de Next Gen sowieso al superquote:Op maandag 9 juni 2014 18:52 schreef gniffie het volgende:
Gebruik van licht ziet er wel echt sexy uit
Wat?? Mgs (de eerste) heeft niets van doen met ac.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:51 schreef Poepz0r het volgende:
Assassins Creed oftewel Metal Gear Solid in een ander sausje nou geweldig
+1quote:Op maandag 9 juni 2014 18:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mechanics zijn nog steeds hetzelfde. Elke AC is weer hetzelfde, kom eens met iets nieuws
Ik denk al jaren van niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:54 schreef JimmyJames het volgende:
Denken jullie dat hij daadwerkelijk de game speelt?
Het was een vrouwquote:Op maandag 9 juni 2014 18:54 schreef JimmyJames het volgende:
Denken jullie dat hij daadwerkelijk de game speelt?
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wow sicke combo, wachten en op 1 knopje drukken
such skill, much wow
Dude dat is ACquote:Op maandag 9 juni 2014 18:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wow sicke combo, wachten en op 1 knopje drukken
such skill, much wow
En RIP die arme dames.quote:
Is de uitsmijter!quote:
Je heb FOK! vriendenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ga de game toch niet kopen, heb geen vrienden voor co-op
Waarom wil je die AC hebben? Bij Black Flag kan je tenminste nog de piraat uithangen.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:57 schreef Zolder het volgende:
iK WIL DEZE ac hebben!! Helaas alleen next gen
het ziet er gewoon vet uitquote:Op maandag 9 juni 2014 18:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom wil je die AC hebben? Bij Black Flag kan je tenminste nog de piraat uithangen.
ondertussen maar SF ultra spelenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:57 schreef Gh0stface het volgende:
Man na al dit heb ik alleen maar extra moeite met wachten tot Mortal kombat X
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |