Iets beter? Stukken beterquote:Op maandag 9 juni 2014 18:39 schreef Zolder het volgende:
Oke het ziet er misschien ietsjes beter uit dan COD Ghosts maar dat is het dan ook. En inderdaad veel te futuristisch voor cod, niet leuk meer zo.
Als je andere games speelt heb je ook COD want alles echt alles is gejatquote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik vind het er wel echt gruwelijk uit zien. Zou zomaar de eerste CoD kunnen worden die ik koop
Alle games jatten van elkaarquote:Op maandag 9 juni 2014 18:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je andere games speelt heb je ook COD want alles echt alles is gejattriest dit(en ja ik heb heel veel verschillende COD's gespeeld)
Mooi verhaal man. Titanfall is ook deels gejat enz enzquote:Op maandag 9 juni 2014 18:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Deze COD heeft elementen van 4 games en niets van zichzelf dat is gewoon dieptriest
Ik ben al mijn eten aan het uitkosten en ze zijn nog steeds bezigquote:Op maandag 9 juni 2014 18:41 schreef Cikx het volgende:
Ik ben eten gaan halen en ze zijn nog steeds bezig
Dat verkoopt niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:40 schreef gniffie het volgende:
WTF is dit voor onzin. How is dit COD? plak er dan een andere naam op
Echt heh. Lijkt wel star wars.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:40 schreef gniffie het volgende:
WTF is dit voor onzin. How is dit COD? plak er dan een andere naam op
iet er inderdaad best wel saai uitquote:Op maandag 9 juni 2014 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Als dit de meeste boeiende missie/scenes zijn
Na 5 jaar lang dezelfde low res textures te hebben gezien ben ik al snel blijquote:
Net als bij Watch_Dogs gaat de kwaliteit bij release omlaag, let maar opquote:Op maandag 9 juni 2014 18:44 schreef gniffie het volgende:
[..]
Na 5 jaar lang dezelfde low res textures te hebben gezien ben ik al snel blij
heeheehee we zijn Nederlanders hequote:Op maandag 9 juni 2014 18:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mensen zijn blij omdat dit gratis isMah nigga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |