abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140878216

Welkom in het grote Fok! als speler topic. In dit topic transformeren we onszelf in een speler aangemaakt in het beroemde spel Football Manager.

Word jij de nieuwe Messi of CR7? Of blijf je het eeuwige talent?

Dit topic is een vervolg op het succes uit 2013.

In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Gaandeweg zullen er zogenaamde updates gegeven worden, waarin de host bijzonderheden plaatst, overzichten van stats, een carrière of bedenk het zo gek maar. Uiteindelijk zal iedereen zich afvragen of ze op weg zijn om die wereldster te worden!

In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.

Ten opzichte van de FM13 versie van dit topic zijn er een aantal veranderingen doorgevoerd.
Jaarlijkse updates zullen niet meer standaard gegeven worden. In plaats daarvan mag elke deelnemer eenmaal per speljaar een screenshot van zijn speler aanvragen. Het is aan de deelnemer zelf om dit te vragen en de screenshot eventueel op te slaan. De host zal bijhouden wie zijn jaarlijkse screenshot gekregen heeft.

Aan de andere kant zal er met meer regelmaat dan voorheen een screen van de zogenaamde shortlist geplaatst worden in het fok topic. Deze shortlists bevatten alle relevante informatie over de prestaties van je aangemaakte speler, zoals goals, assists, rating, transferwaarde, enzovoorts.
Gedurende de vorige rondes gebruikten we een externe website voor het plaatsen van gegevens, maar dat zal nu volledig op fok gebeuren. Dit vereist dat er niet gespamt wordt door iedereen. Het een en ander zal via pm gebeuren om de kwaliteit van het topic te waarborgen.

Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.

Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.

Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 180. Je mag per categorie 40 punten besteden.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 170 en 190 gegenereerd door een RNG*. Je mag per categorie 40 punten besteden.

* RNG = Random Number Generator

Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?

Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:

Denmark - Superliga
England - Sky Bet League 1 of Championship
France - Ligue 2
Germany - Bundesliga 2
Holland - Eredivisie of Jupiler League
Italy - Serie B
Poland - Ekstraklasa
Portugal - Premier league
Spain - LIGA adelante
Sweden - Premier division
Turkey - Spor Toto super league

Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar Sejt. Wees gerust, ook als je geen antwoord krijgt binnen 5 minuten zal je inschrijving niet verloren gaan. Iedereen die een pm stuurt, mag ervan uit gaan dat hij antwoord krijgt.
Vul de volgende lijst zorgvuldig in. De host voorbehoudt zich het recht om eventuele fouten te wijzigen.
SPOILER: INSCHRIJVINGSFORMULIER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdeel hierna 40 punten over de technische en mentale vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid. Degene, die geen waarde vanje ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM.
Als je tweevoetig bent, mag je maar 35 punten besteden in techniek.
SPOILER: Techniek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mentaal
Verdeel hierna 30 punten over je fysieke vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid.
SPOILER: Fysiek
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.
SPOILER: Verborgen vaardigheden
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.
SPOILER: Persoonlijkheid
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:

SPOILER
Voorbeeld van een inschrijving:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Voornaam: Frans
Achternaam: Okker
Geboorteplaats en -land: Amsterdam, Nederland
Nationaliteit: Nederlands
Eventuele 2e nationaliteit: Zweeds
Ik kies scenario: 2
Club: Roda JC
Primaire positie: AMC
Secundaire positie: ST
Links- of rechtsvoetig: Rechts
Lengte: 178
Gewicht: 68
Eventueel familielid (plus familierol): Zoon van Henke Larsson
Techniek: 15 finishing, 15 first touch, 10 passing
Mentaal: 14 composure, 16 off the ball, 10 agression
Fysiek: 15 acceleration, 15 natural fitness
Verborgen vaardigheden: 17 consistency, 13 important matches
Persoonlijkheid: 10 Adaptability, 10 Ambition, 10 Controversy, 20 Loyalty, 15 Pressure, 15 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 10
2 Preferred moves: Likes to beat offside trap, shoots with power

Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?

1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.

2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.

3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!

4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).

5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.

6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.

7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.

8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.

9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.

SPOILER: Drizzt_DoUrden
SPOILER: Anoonumos
SPOILER: Sejt
SPOILER: MMUFC
SPOILER: Happel
SPOILER: Toiletgebruiker
SPOILER: Super-B
SPOILER: Ciscus
SPOILER: Hermanna
SPOILER: IkeDubaku99
SPOILER: Pizzakoppo
SPOILER: SiebeJ
SPOILER: ambiance
SPOILER: superniger
SPOILER: Silv
SPOILER: PierreTT
SPOILER: stalybridge
SPOILER: TornadoDK
SPOILER: Aguero
SPOILER: RustCohle
Hieronder (in één spoiler) de uitkomst van de hierboven opgegeven keuzes:

SPOILER
Inschrijvingen zijn gesloten!!
  maandag 9 juni 2014 @ 18:32:53 #2
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_140878548
w/
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_140878727
Wie neemt de host taak over van Super-B?
  maandag 9 juni 2014 @ 18:39:39 #5
239294 PierreTT
pi_140878843
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wie neemt de host taak over van Super-B?
Ik kan max een uurtje...
pi_140878955
TVP
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 9 juni 2014 @ 18:43:25 #7
239294 PierreTT
pi_140878995
Heb de file wel gedownload, ik kan nu wel eventjes kort wat simuleren. Moet alleen de shortlist files even downloaden nog... even zoeken...
pi_140879034
quote:
10s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:43 schreef PierreTT het volgende:
Heb de file wel gedownload, ik kan nu wel eventjes kort wat simuleren. Moet alleen de shortlist files even downloaden nog... even zoeken...
De meesten meosten nog een eigenschappen overzichtje krijgen aan het einde van seizoen 6, en volgens mij ook nog de statistieken?
  maandag 9 juni 2014 @ 18:49:45 #9
239294 PierreTT
pi_140879252
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

De meesten meosten nog een eigenschappen overzichtje krijgen aan het einde van seizoen 6, en volgens mij ook nog de statistieken?
Oke :) De Datum is nu 18 mei 2020, ik zal nu een update van iedereen geven dan :)
En meteen ook de shortlist.
pi_140879282
quote:
10s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:49 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Oke :) De Datum is nu 18 mei 2020, ik zal nu een update van iedereen geven dan :)
En meteen ook de shortlist.
Prima! _O_
  maandag 9 juni 2014 @ 18:51:47 #11
239294 PierreTT
pi_140879344
Shortlist 1

Shortlist 2

pi_140879383
Update Babiski aub.
pi_140879391
Wanted by City.

NEIN, :(
pi_140879519
Tweede seizoenshelft mooi wat speelminuten gemaakt. *O*
Nu heb ik ook in een keer de Franse nationaliteit, haha. Kan nu uitkomen voor België, Frankrijk en Luxemburg. :P
pi_140879549
Teun Kabouter heeft trouwens als eerste 200 wedstrijden in een eerste elftal gespeeld. ^O^
pi_140879628
Aiolos voelt zich te goed voor Twente en hij heeft gelijk. :(
  maandag 9 juni 2014 @ 19:00:10 #17
239294 PierreTT
pi_140879721
Alle spelerupdates, op 18 mei 2020!

SPOILER
pi_140880001
Hup EK winst Spanje.
  maandag 9 juni 2014 @ 19:06:42 #19
239294 PierreTT
pi_140880088
Tja, waar ga je heen Drazic?

maandag 9 juni 2014 @ 19:07:47 #20
239294 PierreTT
pi_140880169
Valeron blijft bij Spanje?

pi_140880183
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:00 schreef PierreTT het volgende:

SPOILER
Thanks! Ik ben niet echt veel gegroeid sinds mijn 17de ;(.. Ik zie ook dat we Europees Kampioen -U19 waren.
  maandag 9 juni 2014 @ 19:08:15 #22
239294 PierreTT
pi_140880188
Ze Romao weg bij Ajax?

Misschien Chiediegwu ook on the move

Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 19:08:38 #23
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_140880214
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:00 schreef PierreTT het volgende:

SPOILER
Senkjoe! +12 voor Telvanni dit seizoen, valt me een beetje tegen. Vooral op technisch vlak nauwelijks vooruitgang.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 9 juni 2014 @ 19:09:15 #24
239294 PierreTT
pi_140880244
Sergei is goed bezig!

maandag 9 juni 2014 @ 19:09:51 #25
239294 PierreTT
pi_140880288
Verder bij de U21s...

maandag 9 juni 2014 @ 19:10:31 #26
239294 PierreTT
pi_140880320
Op naar Engeland!

pi_140880348
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Senkjoe! +12 voor Telvanni dit seizoen, valt me een beetje tegen. Vooral op technisch vlak nauwelijks vooruitgang.
Bij mij +10, hmm.
  maandag 9 juni 2014 @ 19:11:10 #28
239294 PierreTT
pi_140880364
Van Gogh doet ook goede zaken

maandag 9 juni 2014 @ 19:11:34 #29
239294 PierreTT
pi_140880386
Rijkaard op weg naar de top

pi_140880398
Pierre, succes met simuleren. Ik ga even 7 km afzien tijdens het hardlopen met dit warme weer... :{
  maandag 9 juni 2014 @ 19:11:53 #31
239294 PierreTT
pi_140880400
Ook Patrizio doet goede zaken

maandag 9 juni 2014 @ 19:12:16 #32
239294 PierreTT
pi_140880424
Ook al naar Engeland?

maandag 9 juni 2014 @ 19:12:27 #33
239294 PierreTT
pi_140880431
Even snel eten, tot zo!
pi_140880447
quote:
10s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:10 schreef PierreTT het volgende:
Op naar Engeland!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk, ben blij met Arsenal!
  maandag 9 juni 2014 @ 19:12:55 #35
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140880461
quote:
10s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:11 schreef PierreTT het volgende:
Rijkaard op weg naar de top

[ afbeelding ]
Het is een leuk begin. :D
pi_140880531
Hopelijk gaat Aiolos ook weer weg uit Twente, hij kan niet achterblijven op de andere FOK! Academy talenten. :P
pi_140880641
Dan zit bijna iedereen zometeen in Engeland jah. :P
pi_140880783
Zidane heeft gewoon een prijs gepakt met jong Frankrijk. _O_
#superniger2020
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 19:19:23 #39
Rawr
pi_140880846
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:11 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Pierre, succes met simuleren. Ik ga even 7 km afzien tijdens het hardlopen met dit warme weer... :{
Wat doe je jezelf aan man :{
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_140880905
Volgens mij staat de update van Sergei er niet tussen (weet het niet zeker, gek genoeg worden bij mij niet alle plaatjes geladen!).

Kan je die nog even posten?
pi_140881328
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:20 schreef stalybridge het volgende:
Volgens mij staat de update van Sergei er niet tussen (weet het niet zeker, gek genoeg worden bij mij niet alle plaatjes geladen!).

Kan je die nog even posten?
Sergei is de 4de :P
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 19:27:34 #42
Rawr
pi_140881396
Voor stalybridge:

maandag 9 juni 2014 @ 19:29:13 #43
239294 PierreTT
pi_140881500
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor stalybridge:

[ afbeelding ]
Ik zie hem gewoon, zowel op mobiel als op mijn pc? In ieder geval bedankt!
pi_140881620
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor stalybridge:

[ afbeelding ]
Thanks, ik kon hem net niet zien. Gek!
pi_140882089
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:51 schreef PierreTT het volgende:
Shortlist 1

[ afbeelding ]

Shortlist 2

[ afbeelding ]
4 minuten dit seizoen. Best prijzige transfer voor ManU dan. De kosten liggen nu op 5 miljoen per minuut :')
  maandag 9 juni 2014 @ 19:42:15 #46
239294 PierreTT
pi_140882460

Telvanni ook al naar Engeland? :D
pi_140882469
+11 afgelopen seizoen. vooral fysiek. Redelijk in vergelijking met de +3 het seizoen ervoor.

Afwachten wat Arsenal brengt. zeer waarschijnlijk betere trainers en accommodatie. Nu nog spelen!
Volgens mij spelen de meeste in Engeland nog niet veel.
  maandag 9 juni 2014 @ 19:43:16 #48
239294 PierreTT
pi_140882516
Jean-Pierre naar ManU!

pi_140882553
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:42 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]

Telvanni ook al naar Engeland? :D
Ja, kom bij Arsenal. Vind hem vanaf het begin al goed. Wordt een top combi met Sergei.
  maandag 9 juni 2014 @ 19:44:17 #50
239294 PierreTT
pi_140882595
Dream Team met van Gogh en Polak!

maandag 9 juni 2014 @ 19:46:58 #51
239294 PierreTT
pi_140882795
Leenbeurten voorbij...

SPOILER
  maandag 9 juni 2014 @ 19:48:18 #52
239294 PierreTT
pi_140882905
Drazic, Chiediegwu en Romao zonder club :o

pi_140882935
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:48 schreef PierreTT het volgende:
Drazic, Chiediegwu en Romao zonder club :o

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Outch..
  maandag 9 juni 2014 @ 19:48:47 #54
239294 PierreTT
pi_140882936
Kabouter naar Barca!

maandag 9 juni 2014 @ 19:49:43 #55
239294 PierreTT
pi_140882994
Redis uitgeleend

Zidane ook

maandag 9 juni 2014 @ 19:50:39 #56
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140883052
quote:
Kabouter naar Barca!

[ afbeelding ]
Verrassende transfer.
pi_140883220
quote:
Kabouter naar Barca!

[ afbeelding ]
Van wie is Teun ook al weer? Hij was niet tevreden met de transfer Excelsior -> Cordoba!

Excelsior -> Cordoba -> Barcelona is toch wel indrukwekkend.
pi_140883254
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:49 schreef PierreTT het volgende:
Redis uitgeleend

[ afbeelding ]

Zidane ook

[ afbeelding ]
Anderlecht :')
Lekker ballen met de Zeeuw en Nuytinck :')
#superniger2020
  maandag 9 juni 2014 @ 19:55:05 #59
239294 PierreTT
pi_140883386
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Van wie is Teun ook al weer? Hij was niet tevreden met de transfer Excelsior -> Cordoba!

Excelsior -> Cordoba -> Barcelona is toch wel indrukwekkend.
Silv, zie ook de OP :P
pi_140883407
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef superniger het volgende:

[..]

Anderlecht :')
Lekker ballen met de Zeeuw en Nuytinck :')
Lekker veel speelminuten maken!
pi_140883459
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:55 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Lekker veel speelminuten maken!
Dat is waar. Vorig seizoen gewoon 40 wedstrijden bij Lille. w/
Hopen dat Zidane uiteindelijk een vaste waarde voor Monaco is. w/
#superniger2020
  maandag 9 juni 2014 @ 20:02:12 #62
239294 PierreTT
pi_140883964
Blessureleed

maandag 9 juni 2014 @ 20:02:41 #63
239294 PierreTT
pi_140884004
Ramos op weg naar Bayern?

maandag 9 juni 2014 @ 20:03:11 #64
239294 PierreTT
pi_140884043
Telvanni tilt de koelkast de trap op en ligt er 7 weken uit

maandag 9 juni 2014 @ 20:04:27 #65
239294 PierreTT
pi_140884147
Cocu houdt van Sergei :D

pi_140884364
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:04 schreef PierreTT het volgende:
Cocu houdt van Sergei :D

[ afbeelding ]
Mooi! Hopelijk speelt hij regelmatig!
pi_140884389
Wat doen degene zonder club nou eigenlijk :P?
pi_140884456
Een aantal stats uit de shortlist van mei 2020 gehaald. (ovb van eventueel kijkfouten :P)

Meeste wedstrijden AT:
1. Teun Kabouter - 200
2. Sergei van der Wal - 169
3. Cis Redis - 126

Minste wedstrijden AT:
1. Paulo Fabiono Da Silva - 30
2. Zé Romao - 49
3. Jacques Polak - 53

Meeste Goals AT:
1. Reinout Valeron - 50
2. Patrizio Babiski - 38
3. Xavier Rauwera - 24

Duurste speler:
1. Salvador Ramos - 25m
2. Jacques Polak - 14m
3. Jean-Pierre Roquefort de Camembert - 12m

Goedkoopste speler:
1. Bogdan Drazic - 20k
2. Chidiegwu Lemaire - 72k
3. Zé Romao - 325k

Hoogste salaris:
1. Jan-Pierre Roquefort de Camembert - 56,000 p/w
2. Telvanni De Laurentiis - 52,000 p/w
3. Sergei van der Wal - 50,000 p/w

Laagste salaris:
1. Bogdan Drazic - 775 p/w
2. Zé Ramao - 1,300 p/w
3. Chidiegwu Lemaire - 1,500 p/w
  maandag 9 juni 2014 @ 20:09:53 #69
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_140884539
Ik zie nu pas dat ik international bij Tahiti ben. :D _O_
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 9 juni 2014 @ 20:10:56 #70
239294 PierreTT
pi_140884622
Jean-Pierre in het Olympisch Dream Team :D

maandag 9 juni 2014 @ 20:12:13 #71
239294 PierreTT
pi_140884736
Rijkaard 4 weken eraf

pi_140884758
quote:
14s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:09 schreef Happel het volgende:
Ik zie nu pas dat ik international bij Tahiti ben. :D _O_
Stunten in de CONCACAF!

Als je dan nog actief ben.

Sorry
  maandag 9 juni 2014 @ 20:12:56 #73
239294 PierreTT
pi_140884786
Bij L'Equipe!

Samen met Zidane!

maandag 9 juni 2014 @ 20:13:26 #74
239294 PierreTT
pi_140884818
Nog maar net bij Arsenal, gaat goed!

maandag 9 juni 2014 @ 20:14:06 #75
239294 PierreTT
pi_140884865
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef Hermanna het volgende:
Wat doen degene zonder club nou eigenlijk :P?
Zo te zien helemaal niks :')
  maandag 9 juni 2014 @ 20:15:17 #76
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_140884942
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:12 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Stunten in de CONCACAF!

Als je dan nog actief ben.

Sorry
Ik vrees het ergste :')

En ik was nog wel zo tevreden met mijn gemaakte speler. ;(
Elite
Tegen TTIP
pi_140884956
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:13 schreef PierreTT het volgende:
Nog maar net bij Arsenal, gaat goed!

[ afbeelding ]
Beter dan verwacht!
  maandag 9 juni 2014 @ 20:17:07 #78
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140885066
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:12 schreef PierreTT het volgende:
Rijkaard 4 weken eraf

[ afbeelding ]
Zijn tijd bij Man United is niet bepaald een succes te noemen.
  maandag 9 juni 2014 @ 20:18:34 #79
239294 PierreTT
pi_140885155
quote:
14s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Je bent inderdaad nog wel actief bij Tahiti :D

pi_140885179
En nog een paar overzichten

Meeste minuten 2019/2020:
1. Zorione Zidane - 3338
2. Teun Kabouter - 3286
3. Rudi Rijkaard - 2947

Minste minuten 2019/2020:
1. Jacques Polak - 4
2. Bogdan Drazic - 156
3. Paulo Fabiono Da Silva - 243

Meeste kilomters gelopen in 2019/2020:
1. Rudi Rijkaard - 280.8 km
2. Teun Kabouter - 266.8 km
3. Zorione Zidane - 242.7 km

Minste kilometesr gelopen in 2019/2020:
1. Jacques Polak - 0.3 km
2. Bogdan Drazic - 11.4 km
3. Paulo Fabiono Da Silva - 23.6 km
  maandag 9 juni 2014 @ 20:19:27 #81
239294 PierreTT
pi_140885224
quote:
14s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Misschien naar RKC man! :D
pi_140885250
Pierre, maakt Polak wel minuten bij jong united?
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 20:20:45 #83
Rawr
pi_140885319
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef PierreTT het volgende:
Telvanni tilt de koelkast de trap op en ligt er 7 weken uit

[ afbeelding ]
-O-
  maandag 9 juni 2014 @ 20:21:00 #84
239294 PierreTT
pi_140885330
Beetje dreigen tegen Vanuatu!

maandag 9 juni 2014 @ 20:23:12 #85
239294 PierreTT
pi_140885475
Shortlist 15 september 2020

pi_140885526
quote:
10s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef PierreTT het volgende:
Beetje dreigen tegen Vanuatu!

[ afbeelding ]
Ik zit echt te genieten van Lemaire zijn Tahiti verhalen.

Hup op naar RKC! Eindelijk spelen en dan naar Feyenoord.
  maandag 9 juni 2014 @ 20:24:42 #87
239294 PierreTT
pi_140885572
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:19 schreef SiebeJ het volgende:
Pierre, maakt Polak wel minuten bij jong united?
Zo te zien nog niet echt...

maandag 9 juni 2014 @ 20:24:53 #88
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140885583
Over een jaar dan maar transfervrij naar een club die wel speelminuten geeft.
pi_140885757
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:24 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Zo te zien nog niet echt...

[ afbeelding ]
Wedstrijden bij het B-elftal zie je niet bij geschiedenis maar bij het tabblad Verslagen en dan statistieken of vorm
pi_140885795
Sergei heeft 4 keer 90 minuten gepeeld bij Arsenal. Sinds de laatste update van 4 naar 11 interlands.

Gaat lekker!
  maandag 9 juni 2014 @ 20:28:42 #91
239294 PierreTT
pi_140885838
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Wedstrijden bij het B-elftal zie je niet bij geschiedenis maar bij het tabblad Verslagen en dan statistieken of vorm
Ik kan niet eens op Reports klikken? Is grijs :? Betekent dat dat er niks te reporten valt? :?
  maandag 9 juni 2014 @ 20:29:51 #92
239294 PierreTT
pi_140885913
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Heb deze wel voor je?

maandag 9 juni 2014 @ 20:30:34 #93
239294 PierreTT
pi_140885971
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Heb deze wel voor je?

[ afbeelding ]
Hier, dit was van die cup :D

pi_140886000
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Heb deze wel voor je?

[ afbeelding ]
Om te janken dus }:|
  maandag 9 juni 2014 @ 20:31:07 #95
239294 PierreTT
pi_140886013
Babiski gaat rustig verder bij Feyenoord

pi_140886031
5 contracten die aflopen dit jaar :O, zullen we meer clubloze fokkers krijgen?
  maandag 9 juni 2014 @ 20:34:49 #97
239294 PierreTT
pi_140886299
Interlandnieuws :)

SPOILER
  maandag 9 juni 2014 @ 20:36:09 #98
239294 PierreTT
pi_140886411
De topinternational laat van zich horen!

:')

maandag 9 juni 2014 @ 20:37:14 #99
239294 PierreTT
pi_140886501
Even doorsimuleren, 30 december weer een shortlist :)
  maandag 9 juni 2014 @ 20:40:23 #100
239294 PierreTT
pi_140886723
Meer blessureleed...

maandag 9 juni 2014 @ 20:41:54 #101
239294 PierreTT
pi_140886825
Sergei presteert zelfs al aardig in de CL!

maandag 9 juni 2014 @ 20:42:34 #102
239294 PierreTT
pi_140886871
Gebeurt weinig deze periode moet ik zeggen..
pi_140886948
Zal wel weer een typisch seizoen worden voor Rauwera, in de winter op huurbasis naar een of ander Engels clubje.. Speel liever bij een kleinere club in het eerste dan bij Man Utd en dan nooit spelen in het eerste.
pi_140886956
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef PierreTT het volgende:
Sergei presteert zelfs al aardig in de CL!

[ afbeelding ]
Fantastische start bij Arsenal!
  maandag 9 juni 2014 @ 20:45:17 #105
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140887064
Rijkaard gaat denk ik transfervrij naar een leuke Italiaanse middenmotor of Man United verkoopt hem tijdens de transferperiode.
  maandag 9 juni 2014 @ 20:45:40 #106
239294 PierreTT
pi_140887095
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Fantastische start bij Arsenal!
Ook nog eindeloos keer bijna Young Player Of The Month of Young Player of The Leaugue of Young Player of England of whatever geworden :P
  maandag 9 juni 2014 @ 20:46:22 #107
239294 PierreTT
pi_140887147
Even snel een peukie roken, dan geef ik de updates tot 30 december 2020 en de nieuwe shortlist :)
  maandag 9 juni 2014 @ 20:52:20 #108
239294 PierreTT
pi_140887488
Chidiegwu waarschuwt Nieuw-Zeeland!

maandag 9 juni 2014 @ 20:52:52 #109
239294 PierreTT
pi_140887523
Maar verliest wel :D

pi_140887564
quote:
10s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef PierreTT het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Moest hard op lachen!

Edit: hij ziet er wel gevaarlijk, maar niet topfit uit. Tijd voor een nieuwe club.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 20:53:32 #111
Rawr
pi_140887567
Telvanni gewoon even een omhaal, omdat het kan :9
  maandag 9 juni 2014 @ 20:53:44 #112
239294 PierreTT
pi_140887572
Kopstoten, het zit in de familie

maandag 9 juni 2014 @ 20:56:10 #113
239294 PierreTT
pi_140887737
2 maanden eruit voor Ramos

Makarna eruit

Sergei moet zijn handen thuishouden

maandag 9 juni 2014 @ 20:56:48 #114
239294 PierreTT
pi_140887777
Ramos gaat voor de Golden Boy!

pi_140887786
Bah@ blessure
  maandag 9 juni 2014 @ 20:58:33 #116
239294 PierreTT
pi_140887905
Babiski is een gevaarlijke boi

maandag 9 juni 2014 @ 20:59:14 #117
239294 PierreTT
pi_140887952
Sergei raakt misschien zijn plek kwijt!

pi_140887991
Weet iemand die de vorige keer hebben meegedaan of het verloop een beetje hetzelfde is.

Hoeveel mensen echt doorbreken valt mij tot nu toe een beetje tegen!

Waar blijven de topscorers en assistkoningen?
  maandag 9 juni 2014 @ 21:00:27 #119
239294 PierreTT
pi_140888044
Shortlist 30 december 2020

Gaat niet denderend allemaal...
pi_140888063
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef PierreTT het volgende:
Babiski is een gevaarlijke boi

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Of is dit de eerste!
  maandag 9 juni 2014 @ 21:01:09 #121
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140888092
Rudi Rijkaard is opeens Nederlander geworden.
pi_140888140
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:00 schreef PierreTT het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Enig idee of Rauwera speelt bij Jong United?
  maandag 9 juni 2014 @ 21:02:31 #123
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140888200
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Hetzelfde voor Rijkaard.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 21:02:53 #124
Rawr
pi_140888228
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mwoh, toch 4e qua totaal aantal wedstrijden.

maandag 9 juni 2014 @ 21:02:56 #125
239294 PierreTT
pi_140888233
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

pi_140888371
Pierre, nog weinig berichten over Teun K. Die speelt wel heel veel bij Barcelona of is dat Barcelona B?
pi_140888452
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar één wedstrijd :')

Kan je een screentje posten van het eerste van Man United?
  maandag 9 juni 2014 @ 21:06:41 #128
239294 PierreTT
pi_140888517
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef stalybridge het volgende:
Pierre, nog weinig berichten over Teun K. Die speelt wel heel veel bij Barcelona of is dat Barcelona B?
Doet het prima bij Barcelona :)

maandag 9 juni 2014 @ 21:07:27 #129
239294 PierreTT
pi_140888574
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Maar één wedstrijd :')

Kan je een screentje posten van het eerste van Man United?
pi_140888644
Cis Redis speelt aardig wat wedstrijden, al is het allemaal on loan. Hopelijk ziet Dortmund het plots echt in hem zitten en krijgt hij een basisplek.

Hoeveel a-internationals hebben we nu?
pi_140888657
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef PierreTT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zegt genoeg dat ik niet eens bij het eerste zit. Dat wordt een vertrek na deze zomer.
  maandag 9 juni 2014 @ 21:10:47 #132
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140888789
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Heftige concurrentie voor Rijkaard. Geen wonder dat hij geen eens een wedstrijd in het eerste kan spelen. Dat wordt een transfer(vrije) aftocht.
pi_140888794
Camembert gaat lekker trouwens
pi_140888828
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Doet het prima bij Barcelona :)

[ afbeelding ]
Idd. Als laatste bij Barcelona, als 1e presteren
  maandag 9 juni 2014 @ 21:11:16 #135
239294 PierreTT
pi_140888831
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Heftige concurrentie voor Rijkaard. Geen wonder dat hij geen eens een wedstrijd in het eerste kan spelen. Dat wordt een transfer(vrije) aftocht.
Dacht je :D

maandag 9 juni 2014 @ 21:11:54 #136
239294 PierreTT
pi_140888877
Drazic heeft een nieuwe club!!

pi_140888916
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef PierreTT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahaha

Welk jaar zitten we nu?
  maandag 9 juni 2014 @ 21:12:35 #138
239294 PierreTT
pi_140888933
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Hahaha

Welk jaar zitten we nu?
Bijna februari 2021
  maandag 9 juni 2014 @ 21:12:41 #139
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140888939
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die Rijkaard denkt dat ie de concurrentiestrijd kan winnen. :D Dat gaat een uitleenbeurt worden. :X
pi_140888952
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Lekker dan, een AMC bij een team waar ze zonder die positie spelen...
  maandag 9 juni 2014 @ 21:13:16 #141
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_140888982
quote:
10s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef PierreTT het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Genieten :D
Elite
Tegen TTIP
pi_140888985
quote:
Drazic heeft een nieuwe club!!

[ afbeelding ]
mooi!
pi_140889053
De grote clubs kopen talenten en doen er niks mee :{
  maandag 9 juni 2014 @ 21:14:50 #144
239294 PierreTT
pi_140889109
Meer contractnieuws!

(Paars-Wit, echt ja? :D )

maandag 9 juni 2014 @ 21:15:46 #145
239294 PierreTT
pi_140889174
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Die Rijkaard denkt dat ie de concurrentiestrijd kan winnen. :D Dat gaat een uitleenbeurt worden. :X
Goed geraden!

maandag 9 juni 2014 @ 21:16:43 #146
239294 PierreTT
pi_140889239
Nog wat blessures tussendoor

maandag 9 juni 2014 @ 21:21:16 #147
333483 Aguero
oooooooo
pi_140889556
Zou fijn zijn als mijn speler wat meer gaat spelen bij Barca of een mooie transfer maakt maar met een afkoopsom van 75 miljoen zal dat er wel niet inzetten :D

Mag ik een screentje van zijn concurrenten bij Barcelona voor de AMC/AMR positie?
Citius, Altius, Fortius.
  maandag 9 juni 2014 @ 21:25:47 #148
239294 PierreTT
pi_140889899
Fragiele spelers

maandag 9 juni 2014 @ 21:27:38 #149
239294 PierreTT
pi_140890044
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef Aguero het volgende:
Zou fijn zijn als mijn speler wat meer gaat spelen bij Barca of een mooie transfer maakt maar met een afkoopsom van 75 miljoen zal dat er wel niet inzetten :D

Mag ik een screentje van zijn concurrenten bij Barcelona voor de AMC/AMR positie?
Hier, het hele middenveld

maandag 9 juni 2014 @ 21:28:42 #150
239294 PierreTT
pi_140890125
Xavier balt mee bij de U21s

Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 21:28:59 #151
Rawr
pi_140890150
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Bijna februari 2021
Hmm, dan mis ik volgens mij weer een seizoen :') Heb stats van seizoen 1 en 3 t/m 7, waarbij 7 dus seizoen 2019-20 is...
  maandag 9 juni 2014 @ 21:29:02 #152
239294 PierreTT
pi_140890154
Ramos kust de voeten van Ancelotti

pi_140890173
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef PierreTT het volgende:
Xavier balt mee bij de U21s

[ afbeelding ]
Eindelijk! :)
  maandag 9 juni 2014 @ 21:29:36 #154
239294 PierreTT
pi_140890201
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hmm, dan mis ik volgens mij weer een seizoen :') Heb stats van seizoen 1 en 3 t/m 7, waarbij 7 dus seizoen 2019-20 is...
Ik heb nog geen vol seizoen gedraaid, mijn spelersupdates komen deze mei weer :)
pi_140890203
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dit is seizoen 7 ;)
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 21:29:57 #156
Rawr
pi_140890223
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:29 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik heb nog geen vol seizoen gedraaid, mijn spelersupdates komen deze mei weer :)
Ooooh tuurlijk :D
  maandag 9 juni 2014 @ 21:29:58 #157
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_140890227
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:12 schreef PierreTT het volgende:
Bij L'Equipe!

[ afbeelding ]

Samen met Zidane!

[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JUICHEN *O*
#superniger2020
  maandag 9 juni 2014 @ 21:30:00 #158
333483 Aguero
oooooooo
pi_140890231
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:27 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Hier, het hele middenveld

[ afbeelding ]
Bedankt. ^O^
Zal lastig worden om daar een basisplaats te veroveren.
Citius, Altius, Fortius.
pi_140890239
Nog steeds Carlo aan het roer. _O_
  maandag 9 juni 2014 @ 21:30:34 #160
239294 PierreTT
pi_140890272
Sergei blijft maar prijzen harken

Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 21:30:35 #161
Rawr
pi_140890273
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Dit is seizoen 7 ;)
Dit lijkt mij 8 :)

1: 13-14
2: 14-15
...
8: 20-21
  maandag 9 juni 2014 @ 21:31:05 #162
239294 PierreTT
pi_140890310
A boatload of goals!

maandag 9 juni 2014 @ 21:32:12 #163
239294 PierreTT
pi_140890388
En dat lukte! Goede beurt voor Zidane ook!

maandag 9 juni 2014 @ 21:32:53 #164
239294 PierreTT
pi_140890454
Rauwera debuteert!

pi_140890474
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dit lijkt mij 8 :)

1: 13-14
2: 14-15
...
8: 20-21
Haha, bij mij is het seizoen 7. _O-
pi_140890546
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef PierreTT het volgende:
Rauwera debuteert!

[ afbeelding ]
Alweer, had ik al een keer gedaan.. _O-
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 21:34:11 #167
Rawr
pi_140890570
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Haha, bij mij is het seizoen 7. _O-
Dan mis jij dus ook een seizoen :+
  maandag 9 juni 2014 @ 21:34:55 #168
239294 PierreTT
pi_140890633
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Alweer, had ik al een keer gedaan.. _O-
Oh, geen idee _O-
pi_140890642
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dan mis jij dus ook een seizoen :+
Zou kunnen, maar ga niet alle bestanden weer andere namen geven.
Dan mis ik waarschijnlijk seizoen 2.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 21:35:30 #170
Rawr
pi_140890689
Ok ben ik nou gewoon debiel of niet? :')

Denk dat ik seizoen 4 dan ook mis.
  maandag 9 juni 2014 @ 21:36:48 #171
239294 PierreTT
pi_140890786
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[ afbeelding ]

Volgens dat zijn we dus bij het zevende seizoen. Start zijn je startattributen :)
pi_140890815
quote:

[ afbeelding ]
Een seizoen missen en vervolgens posten dat je met sprongen vooruit gaat (over 2 seizoenen), lol.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 21:38:02 #173
Rawr
pi_140890874
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:36 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Volgens dat zijn we dus bij het zevende seizoen. Start zijn je startattributen :)
Mja, maar ik kan de opmerking van Pierre niet verteren (februari 2021), dat zou inhouden dat we nu in seizoen 8 zitten, waardoor de laatst geposte stats bij seizoen 7 horen, niet bij 6.
pi_140890886
quote:

[ afbeelding ]

We zitten aan het eind van seizoen 7 volgens mij als ik zo kijk.
  maandag 9 juni 2014 @ 21:39:27 #175
239294 PierreTT
pi_140890967
Man man man, wat een drama dit seizoen!

maandag 9 juni 2014 @ 21:40:10 #176
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_140891021
Zidane doet het goed. _O_
#superniger2020
  maandag 9 juni 2014 @ 21:40:13 #177
239294 PierreTT
pi_140891024
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mja, maar ik kan de opmerking van Pierre niet verteren (februari 2021), dat zou inhouden dat we nu in seizoen 8 zitten, waardoor de laatst geposte stats bij seizoen 7 horen, niet bij 6.
Haha ik weet het zelf ook niet man :D Ik zet de data gewoon bij de shortlists, dan weet je waar je aan toe bent :*
pi_140891047
Alles wat ik over Aiolos lees gaat over blessures..
  maandag 9 juni 2014 @ 21:42:45 #179
239294 PierreTT
pi_140891193
Reporting live from Tahiti!

En meteen weer stoer doen!

pi_140891249
Zul je zien, door die blessure geen uitleenbeurt deze winter. ;(
  maandag 9 juni 2014 @ 21:43:36 #181
239294 PierreTT
pi_140891258
Papisko doet zijn best op het U21-toernooi ^O^

maandag 9 juni 2014 @ 21:44:12 #182
239294 PierreTT
pi_140891296
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zul je zien, door die blessure geen uitleenbeurt deze winter. ;(
Het is eind maart 2021, lijkt me dus niet...
pi_140891333
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Het is eind maart 2021, lijkt me dus niet...
Oh! Dat wist ik niet... dan maakt het mij niet uit. :P
  maandag 9 juni 2014 @ 21:44:48 #184
333483 Aguero
oooooooo
pi_140891340
quote:
10s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef PierreTT het volgende:
Reporting live from Tahiti!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En meteen weer stoer doen!

[ afbeelding ]
Zullen we volgende keer weer met een hele groep een speler maken voor het zelfde land?
Citius, Altius, Fortius.
pi_140891391
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef Aguero het volgende:

[..]

Zullen we volgende keer weer met een hele groep een speler maken voor het zelfde land?
^O^ Gaaf idee!
  maandag 9 juni 2014 @ 21:45:36 #186
239294 PierreTT
pi_140891393
quote:

[..]

_O-

Voor Vanuatu, zullen we Tahiti eens wat laten zien :D
pi_140891453
Nog steeds bij Feyenoord? Interessant. :P

Mag ik de eigenschappen zien van Patrizio Babiski?
pi_140891462
quote:

[..]

Allemaal dezelfde 2e nationaliteit. En dan een land niet te hoog op de FIFA ranglijst.
pi_140891519
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:46 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Allemaal dezelfde 2e nationaliteit. En dan een land niet te hoog op de FIFA ranglijst.
Nah. Gewoon allemaal Nederland. w/
  maandag 9 juni 2014 @ 21:47:37 #190
239294 PierreTT
pi_140891520
Chidiegwu, de meest besproken international _O_

pi_140891521
Gewoon aan het einde van het seizoen een update van alle spelers toch?
pi_140891528
quote:

[..]

Voor dat kleine rotlandje kiezen ze niet snel. Had ook Luxemburg als tweede nationaliteit, maar hij speelt liever voor Frankrijk.
  maandag 9 juni 2014 @ 21:47:57 #193
239294 PierreTT
pi_140891539
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:46 schreef Super-B het volgende:
Nog steeds bij Feyenoord? Interessant. :P

Mag ik de eigenschappen zien van Patrizio Babiski?
Klein momentje, ik post ze straks weer voor iedereen aan het eind van het seizoen :)
  maandag 9 juni 2014 @ 21:49:44 #194
239294 PierreTT
pi_140891650
Wat is dat met die blessures?!

maandag 9 juni 2014 @ 21:50:15 #195
239294 PierreTT
pi_140891690
Goed bezig Jean-Pierre!

maandag 9 juni 2014 @ 21:51:31 #196
239294 PierreTT
pi_140891765
Contractnieuws!

maandag 9 juni 2014 @ 21:52:01 #197
239294 PierreTT
pi_140891810
Goed bezig Teun!

pi_140891872
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Voor dat kleine rotlandje kiezen ze niet snel. Had ook Luxemburg als tweede nationaliteit, maar hij speelt liever voor Frankrijk.
Dat is waar, wel leuk voor degene die het net niet halen.

Dan met zijn alle voor een land als IJsland en Europees kampioen worden.
  maandag 9 juni 2014 @ 21:52:49 #199
239294 PierreTT
pi_140891874
Jacques vindt eindelijk zijn draai bij ManU!

pi_140891943
Oke, puur voor het geld gekozen. Twee miljoen per jaar voor iemand die maar 2 wedstrijden speelde in het eerste van Man Utd de laatste twee jaar. En nu speeltijd, potdikkeme!
pi_140892011
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:52 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Dat is waar, wel leuk voor degene die het net niet halen.

Dan met zijn alle voor een land als IJsland en Europees kampioen worden.
Dan iedereen een dezelfde nationaliteit en geen tweede nationaliteit. ^O^
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 21:55:07 #202
Rawr
pi_140892054
quote:

[..]

Dan ben ik weer een blonde god van de Faeröer _O_
pi_140892110
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef PierreTT het volgende:
Chidiegwu, de meest besproken international _O_

[ afbeelding ]
Lemaire heeft wel veel babbels maar hij staat nog steeds op 3 interlands!
pi_140892208
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Dan iedereen een dezelfde nationaliteit en geen tweede nationaliteit. ^O^
precies. Leuk!
pi_140892368
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef PierreTT het volgende:
Goed bezig Jean-Pierre!

[ afbeelding ]
Die prijs was toch gereserveerd voor Sergei. Tegenvallend hoor.

Dan maar young player of the year ophalen.
pi_140892400
SOLO!!!
  maandag 9 juni 2014 @ 22:01:40 #207
239294 PierreTT
pi_140892517
Teun _O_

maandag 9 juni 2014 @ 22:01:52 #208
239294 PierreTT
pi_140892538
En iemand die we al heel lang niet meer hebben gezien!

maandag 9 juni 2014 @ 22:03:12 #209
239294 PierreTT
pi_140892638
Ramos blijft bij Madrid

Valeron bij Barca

En Makarna gaat ook een free transfer tegemoet?

maandag 9 juni 2014 @ 22:04:37 #210
239294 PierreTT
pi_140892742
Shortlist 19 mei 2021

maandag 9 juni 2014 @ 22:05:23 #211
239294 PierreTT
pi_140892795
Zo, nu even de spelersupdates bouwen. Moment :)
pi_140892897
155 k / week
pi_140893034
Pas 5 a-internationals
pi_140893071
Hoger gemiddelde dan Teun dus ik ben gewoon talent van het jaar of zo. KNBB :(
pi_140893109
Een gem. van 7,21 is natuurlijk niet genoeg voor Young Player of the Year Sergei.

Wel al 200+ wedstrijden en 43 in zijn 1e jaar bij Arsenal.
pi_140893227
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Anoonumos het volgende:
Hoger gemiddelde dan Teun dus ik ben gewoon talent van het jaar of zo. KNBB :(
Terechte klacht.

Edit: zelfde gemiddelde minder wedstrijden

[ Bericht 6% gewijzigd door stalybridge op 09-06-2014 22:19:05 ]
  maandag 9 juni 2014 @ 22:13:37 #217
239294 PierreTT
pi_140893365
Spelersupdates 19 mei 2021

SPOILER
  maandag 9 juni 2014 @ 22:18:54 #218
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140893684
O+ O+ Drazic heeft toch een leuke club gevonden! Ik hoop dat hij zich hier kan hervinden en uiteindelijk de hoge verwachtingen nog waar gaat maken. Hij heeft de potentie, maar het is de vraag of hij de druk aan kan.

Sowieso wil je toch niet uitgeleend worden aan een of ander duister Russisch clubje? En dan niet meer dan een handvol wedstrijden spelen.

Wat ik me af vraag: Super-B, heb je voor iedereen injury proneness op 5 gezet, of leeg gelaten?

Pierre, bedankt voor de updates trouwens.
Ik ben zelf maar weinig actief geweest de afgelopen dagen, maar was op familiebezoek in Nederland :) Nu weer terug op Deense grond, dus ik ben weer actief van de partij. ^O^
I love my mispoken words.
  maandag 9 juni 2014 @ 22:19:07 #219
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_140893698
Welke club heeft interesse in mijn speler?
Elite
Tegen TTIP
  maandag 9 juni 2014 @ 22:20:21 #220
239294 PierreTT
pi_140893774
quote:
14s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:19 schreef Happel het volgende:
Welke club heeft interesse in mijn speler?
  maandag 9 juni 2014 @ 22:20:38 #221
239294 PierreTT
pi_140893788
quote:
14s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef Sejt het volgende:
O+ O+ Drazic heeft toch een leuke club gevonden! Ik hoop dat hij zich hier kan hervinden en uiteindelijk de hoge verwachtingen nog waar gaat maken. Hij heeft de potentie, maar het is de vraag of hij de druk aan kan.

Sowieso wil je toch niet uitgeleend worden aan een of ander duister Russisch clubje? En dan niet meer dan een handvol wedstrijden spelen.

Wat ik me af vraag: Super-B, heb je voor iedereen injury proneness op 5 gezet, of leeg gelaten?

Pierre, bedankt voor de updates trouwens.
Ik ben zelf maar weinig actief geweest de afgelopen dagen, maar was op familiebezoek in Nederland :) Nu weer terug op Deense grond, dus ik ben weer actief van de partij. ^O^
Geen probleem, leuk om weer te doen :D
  maandag 9 juni 2014 @ 22:21:19 #222
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_140893827
Ik krijg een error afbeelding van Zidane. Die van de rest kan ik wel zien.
#superniger2020
  maandag 9 juni 2014 @ 22:21:51 #223
239294 PierreTT
pi_140893854
Ik simuleer nog even door tot eind september 2021 :)
  maandag 9 juni 2014 @ 22:21:58 #224
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140893862
Rijkaard heeft 3 interlands bij Nederland onder 21 gespeeld. _O_
pi_140893870
Thx voor de updates PierreTT
No bitch to me
  maandag 9 juni 2014 @ 22:22:48 #226
333483 Aguero
oooooooo
pi_140893912
quote:
6s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef TornadoDK het volgende:
Thx voor de updates PierreTT
Citius, Altius, Fortius.
  maandag 9 juni 2014 @ 22:24:02 #227
239294 PierreTT
pi_140893982
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef superniger het volgende:
Ik krijg een error afbeelding van Zidane. Die van de rest kan ik wel zien.
En nu?

maandag 9 juni 2014 @ 22:24:23 #228
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_140894003
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:24 schreef PierreTT het volgende:

[..]

En nu?

[ afbeelding ]
tnks ^O^
#superniger2020
pi_140894019
Stats groei: -1 .. Aiolos verliest het sinds hij bij Bayern zit :'(
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 22:24:43 #230
Rawr
pi_140894024
Een luizige +4 voor Telvanni :{
  maandag 9 juni 2014 @ 22:25:08 #231
239294 PierreTT
pi_140894043
Telvanni wil verkassen!

Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 22:25:41 #232
Rawr
pi_140894086
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:25 schreef PierreTT het volgende:
Telvanni wil verkassen!

[ afbeelding ]
"soccer" :X

Maar wel leuk nieuws *O*
pi_140894095
Rauwera heeft het moeilijk in Engeland. Zijn overstap naar Man United is nog niet succesvol gebleken. Tot nu toe mocht de Frans-Belgische Luxemburger twee keer opdraven in het eerste elftal, allebei in nietszeggende bekerwedstrijden. In de winterstop van het zesde seizoen kreeg hij goed nieuws: een uitleenbeurt naar West Ham United, waar hij 17 wedstrijden speelde. Na deze succesvolle verhuurperiode was het weer hetzelfde verhaal bij Manchester United: voetballen in het tweede elftal.

Ondanks zijn geringe speeltijd hoopt hij aankomend seizoen wel zijn kans te grijpen, maar het zal zeer moeilijk worden gezien de concurrenten. Het nieuwe contract dat hij heeft getekend kan Rauwera echter wel de boost geven die hij nodig heeft. Kan hij zijn potentie waarmaken op het veld?
  maandag 9 juni 2014 @ 22:26:09 #234
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_140894111
Mijn tweede prijs gepakt met jong Frankrijk _O_
#superniger2020
  maandag 9 juni 2014 @ 22:27:18 #235
239294 PierreTT
pi_140894190
Transfernieuws!

Linssen naar Twente!

Valeron naar Man City

En Rauwera naar Marseille!

pi_140894323
Hopelijk een basisplaats. :7
  maandag 9 juni 2014 @ 22:30:52 #237
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140894447
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:27 schreef PierreTT het volgende:
Transfernieuws!

Linssen naar Twente!

[ afbeelding ]
Lees ik dat salaris goed? :o
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 22:32:26 #238
Rawr
pi_140894536
quote:
14s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:30 schreef Sejt het volgende:

[..]

Gristus te paard! :o :D
  maandag 9 juni 2014 @ 22:33:12 #239
239294 PierreTT
pi_140894605
quote:

[..]

Wat :D _O-
  maandag 9 juni 2014 @ 22:34:02 #240
277865 Sejt
Ondertitel
pi_140894669
Munsterman was in een gulle bui denk ik :D
pi_140894671
quote:
10s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:33 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Wat :D _O-
4,8 miljoen verdienen bij Twente _O-
  maandag 9 juni 2014 @ 22:35:54 #242
239294 PierreTT
pi_140894801
Toch niet Telvanni!

maandag 9 juni 2014 @ 22:35:59 #243
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140894807
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

:D

De zaakwaarnemer van Rijkaard moet ontslagen worden. :'(
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 22:36:18 #244
Rawr
pi_140894836
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef PierreTT het volgende:
Toch niet Telvanni!

[ afbeelding ]
Godsamme... maar wel een lekker salaris :Y
pi_140894837
quote:

[..]

Hij kan met zijn stats ook wel bij een club hogerop lijkt me..
pi_140894902
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Kan Dennis tegen de druk, want die kan maar beter meteen presteren!
  maandag 9 juni 2014 @ 22:37:37 #247
239294 PierreTT
pi_140894935
Terugkomst van een aantal spelers :)

maandag 9 juni 2014 @ 22:38:33 #248
239294 PierreTT
pi_140894999
Net een contract getekend :D

maandag 9 juni 2014 @ 22:39:19 #249
239294 PierreTT
pi_140895043
Rudi wordt weer uitgeleend waarschijnlijk...

maandag 9 juni 2014 @ 22:40:04 #250
239294 PierreTT
pi_140895102
Makarna volgende speler zonder club :o

Is dit ooit eerder gebeurd?
  maandag 9 juni 2014 @ 22:40:44 #251
239294 PierreTT
pi_140895152
Sergei niet tevreden!

En verder weer wat blessures, o.a. voor Jean-Pierre, Cis Redis en Papisko...
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 22:42:25 #252
Rawr
pi_140895266
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef PierreTT het volgende:
Net een contract getekend :D

[ afbeelding ]
:D
pi_140895272
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:40 schreef PierreTT het volgende:
Makarna volgende speler zonder club :o

[ afbeelding ]

Is dit ooit eerder gebeurd?
Spelers voelen zich te goed om bij matige clubs te spelen :P
pi_140895315
Twente overgenomen door een sheik of zo?
  maandag 9 juni 2014 @ 22:44:56 #255
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140895388
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:39 schreef PierreTT het volgende:
Rudi wordt weer uitgeleend waarschijnlijk...

[ afbeelding ]
Waarom verkopen ze Rijkaard niet?
pi_140895454
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:40 schreef PierreTT het volgende:
Sergei niet tevreden!

[ afbeelding ]

En verder weer wat blessures, o.a. voor Jean-Pierre, Cis Redis en Papisko...
De Geldwolf heeft met zijn voormalig FOK!academy maatje Ramos (155K) gesproken en heeft gehoord dat ze zelfs in de Eredivisie spelers zijn die meer verdienen en wil dus gewoon meer geld.
  maandag 9 juni 2014 @ 22:45:44 #257
239294 PierreTT
pi_140895456
quote:
10s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef Anoonumos het volgende:
Twente overgenomen door een sheik of zo?
Niet eens de meest verdienende speler :D

Uberhaupt hoge salarissen :o
pi_140895545
Lekker salaris krijg ik van Twente _O-
Ik ben allang blij dat ik weer in een normale competitie speel 8-)
No bitch to me
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 22:50:03 #259
Rawr
pi_140895720
quote:
10s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Niet eens de meest verdienende speler :D

[ afbeelding ]

Uberhaupt hoge salarissen :o
Alleen Shadrach nog over van het echte Twente _O-
  maandag 9 juni 2014 @ 22:50:37 #260
239294 PierreTT
pi_140895750
Meer transfernieuws!

Cis naar Bayern!

Rudi verkocht aan Bremen!

Barcelona en Real vechten om Sergei!

maandag 9 juni 2014 @ 22:51:29 #261
239294 PierreTT
pi_140895806
Zidane geblesseerd, Linssen geblesseerd, Telvanni geblesseerd...
  maandag 9 juni 2014 @ 22:52:13 #262
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140895840
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:50 schreef PierreTT het volgende:
Meer transfernieuws!

Cis naar Bayern!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Opvallend transfernieuws. :Y
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 22:52:16 #263
Rawr
pi_140895843
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:51 schreef PierreTT het volgende:
Zucht.
pi_140895875
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:50 schreef PierreTT het volgende:
Meer transfernieuws!

Cis naar Bayern!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Samen met Teun bij Barca. (Dan alleen nog in het Nederlands elftal) of met Ramos bij Real.

Toch leuk.
  maandag 9 juni 2014 @ 22:53:50 #265
239294 PierreTT
pi_140895933
Debutanten laten zich zien!

Elders gaat het ook goed met de FOK!kers

maandag 9 juni 2014 @ 22:54:40 #266
239294 PierreTT
pi_140895974
Bogdan scoort weer eindelijk ^O^

maandag 9 juni 2014 @ 22:55:20 #267
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_140896009
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:51 schreef PierreTT het volgende:
kutj
#superniger2020
pi_140896031
Oke, fijn. Weer een seizoen bij de reserves.. :r :r
pi_140896058
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:53 schreef PierreTT het volgende:
Debutanten laten zich zien!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Elders gaat het ook goed met de FOK!kers

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Cis Redis is net aangekocht en mag al in de basis spelen, Aiolos zit na 2 jaar nog steeds in Bayern II.
  maandag 9 juni 2014 @ 22:56:14 #270
239294 PierreTT
pi_140896059
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zucht.
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:55 schreef superniger het volgende:

[..]

kutj
Elke keer erg veel blessures, dus ik post de screens daar niet meer van... zal er voortaan ook wel bijzetten hoe lang :)
pi_140896104
Hoe doet Twente het in de competitie, die moeten toch haast wel een topclub zijn?
No bitch to me
  maandag 9 juni 2014 @ 22:58:54 #272
239294 PierreTT
pi_140896231
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:56 schreef TornadoDK het volgende:
Hoe doet Twente het in de competitie, die moeten toch haast wel een topclub zijn?
Ik zal zo even kijken, hij simuleert nog even verder. Dan even peukie roken, en dan de shortlist van september 2021.

Ik heb eigenlijk vanavond vrij weinig meer te doen, dus ik kan blijven doorsimuleren als jullie dat leuk vinden? Ik kan ook stoppen op 15 september en morgen weer verder gaan. Zeg het maar :)
pi_140896275
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:58 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik zal zo even kijken, hij simuleert nog even verder. Dan even peukie roken, en dan de shortlist van september 2021.

Ik heb eigenlijk vanavond vrij weinig meer te doen, dus ik kan blijven doorsimuleren als jullie dat leuk vinden? Ik kan ook stoppen op 15 september en morgen weer verder gaan. Zeg het maar :)
Ga maar lekker door, het is goed te volgen
pi_140896314
quote:

[..]

Je hebt een ideaal tempo, heerlijk topic om te volgen. _O_
pi_140896357
Ja ga maar door *O* *O*
No bitch to me
pi_140896405
Ja, ga maar door!

Ik blijf er nog wel even bij.

Waar is Sergei heen? Bij Arsenal blijven vind ik ook goed!
  maandag 9 juni 2014 @ 23:01:44 #277
239294 PierreTT
pi_140896422
Bedankt! Als jullie iets anders willen zien, laat het ook weten :) vaker shortlists ofzo :P
pi_140896465
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:01 schreef PierreTT het volgende:
Bedankt! Als jullie iets anders willen zien, laat het ook weten :) vaker shortlists ofzo :P
Een speler die in de basis komt ;)
  maandag 9 juni 2014 @ 23:03:02 #279
239294 PierreTT
pi_140896510
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:02 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Een speler die in de basis komt ;)
Jean-Pierre _O_
pi_140896520
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:01 schreef PierreTT het volgende:
Misschien kan je iets meer de stats bij de reserves in de gaten houden? Velen hebben nog geen basisplaats in het eerste.
  maandag 9 juni 2014 @ 23:04:19 #281
239294 PierreTT
pi_140896595
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Misschien kan je iets meer de stats bij de reserves in de gaten houden? Velen hebben nog geen basisplaats in het eerste.
Klopt, maar de nieuwsberichten gaan ook over de prestaties in de reserves... ik zal eens kijken wat er allemaal langskomt!
  maandag 9 juni 2014 @ 23:05:10 #282
239294 PierreTT
pi_140896640
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:01 schreef stalybridge het volgende:
Ja, ga maar door!

Ik blijf er nog wel even bij.

Waar is Sergei heen? Bij Arsenal blijven vind ik ook goed!
Nou, om precies te zijn...

maandag 9 juni 2014 @ 23:06:02 #283
239294 PierreTT
pi_140896705
Nou, Linssen weer 4 weken eruit, Babiski 4 weken, Sergei 5 weken, en Kabouter 8 dagen ;(
pi_140896736
Ik ben wel benieuwd naar de clubs waar er wel spelers in de basis staan ook prijzen pakken.

Teun bij Barcelona, Ramos bij Real, Babiski bij Feyenoord bijv.

Zijn er spelers al landskampioen bijv.
  maandag 9 juni 2014 @ 23:07:31 #285
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_140896789
quote:

[..]

Doe maar waar je zin in hebt. ;)
  maandag 9 juni 2014 @ 23:07:45 #286
239294 PierreTT
pi_140896806
Valeron bij Espana!

Sergei boven Kabouter!

pi_140896815
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:06 schreef stalybridge het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de clubs waar er wel spelers in de basis staan ook prijzen pakken.

Ik lees soms in de bio, dat iemand Europees kampioen is geworden of landskampioen etc.
  maandag 9 juni 2014 @ 23:08:58 #288
239294 PierreTT
pi_140896903
En nog niet eens onverdienstelijk Sergei :)

Jacques speelt ook goed :)

pi_140896906
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:05 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Nou, om precies te zijn...

[ afbeelding ]
Zal mijn Real haat, door fm14 en dit forum misschien verdwijnen?
  maandag 9 juni 2014 @ 23:09:49 #290
239294 PierreTT
pi_140896963
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:06 schreef stalybridge het volgende:

Die zie je bij de spelersupdates grotendeels bij Bio en Achievements, maar als je het meer gedetailleerd wil van een bepaalde speler, laat maar weten!
  maandag 9 juni 2014 @ 23:11:24 #291
239294 PierreTT
pi_140897076
Shortlist 15 september 2021

Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 23:12:59 #292
Rawr
pi_140897173
Ik kan mis zitten, maar hoorde het aantal gele en rode kaarten niet ook bij een shortlist?
  maandag 9 juni 2014 @ 23:13:50 #293
239294 PierreTT
pi_140897222
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan mis zitten, maar hoorde het aantal gele en rode kaarten niet ook bij een shortlist?
Geen idee, ik gebruik de gedownloade FOK!views, weet niet of ze daar inzitten normaal?
pi_140897266
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:09 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Die zie je bij de spelersupdates grotendeels bij Bio en Achievements, maar als je het meer gedetailleerd wil van een bepaalde speler, laat maar weten!
Ooh, ok. Dat is wel genoeg denk ik. Sergei heeft nog niet zoveel clubprijzen denk ik anders was het wel opgevallen. Of ze worden weggedruk door de Team van de week, speler van de maand, team van het jaarprijzen lol.
  maandag 9 juni 2014 @ 23:16:46 #295
239294 PierreTT
pi_140897428
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Ooh, ok. Dat is wel genoeg denk ik. Sergei heeft nog niet zoveel clubprijzen denk ik anders was het wel opgevallen. Of ze worden weggedruk door de Team van de week, speler van de maand, team van het jaarprijzen lol.
Bij Arsenal

Bij Real Madrid

pi_140897435
@Pierre: kan je de shortlists de volgende keer aan het eind van een seizoen doen, bijvoorbeeld eind mei. Dan is er op de tweede pagina van de shortlists meer te zien, ipv alleen de eerste maand van het seizoen
  maandag 9 juni 2014 @ 23:18:19 #297
239294 PierreTT
pi_140897527
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:16 schreef SiebeJ het volgende:
@Pierre: kan je de shortlists de volgende keer aan het eind van een seizoen doen, bijvoorbeeld eind mei. Dan is er op de tweede pagina van de shortlists meer te zien, ipv alleen de eerste maand van het seizoen
Ja hoor, geen probleem :) Ik heb ze afgelopen keer op 19 mei gedaan, moet het dan overigens niet nog eerder? En die van 15 september en 30 december, zijn die prima?
  maandag 9 juni 2014 @ 23:18:39 #298
239294 PierreTT
pi_140897548
En trouwens, zet nou eens door naar het eerste!

maandag 9 juni 2014 @ 23:19:38 #299
239294 PierreTT
pi_140897607
Blessures voor Zidane, 4 weken en Drazic, 5 weken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')