Amenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:42 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Vettel hoort echt niet in de elite 3
Vettel op P13 spannend genoeg?quote:
Vettel niet naar Q3quote:
Genot.quote:
Is ook zo, vergelijk de auto's die met een mercedes motor rijden maar met de renault wagensquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik hoor Helmut Marko nu alweer klagen dat de Renault motor niet goed genoeg is
Tuurlijk is die Mercedes beter, maar dat was mijn punt niet.....quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Is ook zo, vergelijk de auto's die met een mercedes motor rijden maar met de renault wagens
Klagen wanneer het slecht is en mond houden wanneer het goed is. Dat je punt?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Tuurlijk is die Mercedes beter, maar dat was mijn punt niet.....
Zoiets jaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Klagen wanneer het slecht is en mond houden wanneer het goed is. Dat je punt?
Ferrari bevindt zich in hetzelfde schuitje. Van de Ferrari-teams doet Marussia het relatief gezien gewoon het bestequote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Is ook zo, vergelijk de auto's die met een mercedes motor rijden maar met de renault wagens
Indd. Sauber is echt om te janken. Daar moet echt snel iets veranderen..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari bevindt zich in hetzelfde schuitje. Van de Ferrari-teams doet Marussia het relatief gezien gewoon het beste
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:49 schreef Meike26 het volgende:
Toch wel open en eerlijk van Button...
Wel tof dat antwoord van hem op de vraag over inhaalmogelijkheden :
"Ik hoop zo min mogelijk"
Mja, laatst riep hij wel dat Vettel beter moest presteren. Dat is ook het enige negatieve dat hij over Vettel heeft gezegd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zoiets ja
En dat Helmut Marko een lul is die alleen zijn lievelingetje verdedigt.
Te beginnen met de coureurs....quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Indd. Sauber is echt om te janken. Daar moet echt snel iets veranderen..
Ik zie Marussia ze dadelijk nog inhalen als ze niet snel verbeteren.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Indd. Sauber is echt om te janken. Daar moet echt snel iets veranderen..
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, laatst riep hij wel dat Vettel beter moest presteren. Dat is ook het enige negatieve dat hij over Vettel heeft gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |