SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ja, stoer!quote:Op maandag 9 juni 2014 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms moet het eens hard gezegd worden ...
Durf jij met dit verhaal in je achterhoofd je man nog wel naar buiten te sturen om te roken?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hiervoor hadden wij ook een kat, die ging ook altijd lekker naar buiten, maar op een dag in januari ging ze naar buiten en kwam nooit meer terug en dat was echt niet leuk en, we hebben nog weken gezocht en ja, ze was gechipt, maar helaas.
Je kan altijd blijven hopen, toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Durf jij met dit verhaal in je achterhoofd je man nog wel naar buiten te sturen om te roken?
Wat een nare reactie.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:24 schreef chufi het volgende:
Blijkbaar had die kat er geen behoefte meer aan om daar te zijn... Kinderen gaan toch meestal ook op zichzelf wonen en verlaten het nest
Ik ben het trouwens wel met chufi eens in deze. Mijn kat kan (ongechipt en wel) overal heen waar ze wil.quote:
Ja, hoor dat vind ik ook, het plezier dat ze hebben in naar buiten gaan weegt zwaarder dan het risico dat ze niet terug komen, maar ik ben niet de enige die daarin beslist, maar nu gaan ze alsnog naar buiten.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens wel met chufi eens in deze. Mijn kat kan (ongechipt en wel) overal heen waar ze wil.
Ondertussen is ze 14, dus de wilde haren zijn een beetje verdwenen, maar het idee dat ze lekker in vrijheid kan doen en laten wat ze wil is me wel wat waard. Ook het risico wat ze loopt als ze naar buiten gaat....dat is onderdeel van het leven.
Die opmerking zag ik pas nadat ik mijn posting had gedaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het wel een lullige opmerking om te zeggen dat het beestje liever niet meer bij ons was.
Soms heeft het even tijd nodig, maar uiteindelijk gaan mijn katten nu toch ook naar buitenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die opmerking zag ik pas nadat ik mijn posting had gedaan.
Was het eens met de strekking over het naar buiten gaan en ik kan daar itt jou helemaal alleen over beslissen. Alhoewel mevrouw zich heel weinig laat zeggen.
Ik weet hoe het kan werken na een vervelende ervaring. Mijn beste vriendin vertoonde dat panische gedrag ook nadat haar kat was overreden en ze een nieuwe had. Het doemscenario zit dan zo sterk in het hoofd, dat er niet tegen aan te praten valt en dan duurt het idd even, voordat alles weer in een "normaal" perspectief geplaatst wordt.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms heeft het even tijd nodig, maar uiteindelijk gaan mijn katten nu toch ook naar buiten
Dat was niet persoonlijk Dees.. Sorry daarvoor.. Maar ik weet dat je me begrijpt ... Ik doe niet aan huisdieren, maar denk dat dat al wel duidelijk wasquote:
Nou ik begrijp het niet. Ik vind het gewoon een rotopmerking.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was niet persoonlijk Dees.. Sorry daarvoor.. Maar ik weet dat je me begrijpt ... Ik doe niet aan huisdieren, maar denk dat dat al wel duidelijk was
Ik ook. Je hoéft niet overal op te reageren chufi.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik begrijp het niet. Ik vind het gewoon een rotopmerking.
Wat leuk, een kat die met koeien speelt. Nee, dat kun en mag je niet tegenhouden. Wat een leeftijd trouwens, prachtig.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook. Je hoéft niet overal op te reageren chufi.
Mijn kat speelt, zelfs al is ze inmiddels bijna 18, graag met koeien en struint dus rustig alle weilanden rondom ons huis af. Ik ben steeds bang dat ze door zo'n kolos vetrappeld wordt. Maar ja, kan niet dirigeren waar ze al dan niet naartoe mag als ze buiten is.
Dat je katten niet moet wandelen ?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms moet het eens hard gezegd worden ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |