Dit is geen hard rock, maar metalquote:Op maandag 9 juni 2014 19:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind deze hard rockers irritant
Wel een beetje kindermetal vergeleken met Mastodon eerder vandaag.quote:
Ik mis de mullets.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind deze hard rockers irritant
Ik vind het niet echt metal, mij een beetje te droolerig allemaal met af en toe een oppepper maar erna begint dat langdradige weer.quote:
Doet me wat aan Iron Maiden denkenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt metal, mij een beetje te droolerig allemaal met af en toe een oppepper maar erna begint dat langdradige weer.
haha in 2007, iedereen bij de kluisjes schuilenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:11 schreef H.Kemper het volgende:
Regen en onweer, kan iemand Marilyn Manson nog herinneren?
Als ze nog gaan spelenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Cool Metallica in noodweer, heeft wel wat denk ik
Hahaquote:
Idd kan ook nog, dit zou best een tegenvaller zijn voor veel mensen. Maar dan moet het wel heel erg tekeer gaan willen ze het aflasten.quote:
quote:
Als je op #Pinkpop staat, maak dan dat je wegkomt. Noodweer is onderweg, dat gaat een chaos worden. #sterktequote:Op maandag 9 juni 2014 19:21 schreef whosvegas het volgende:
https://twitter.com/hashtag/Pinkpop?src=hash
Ik mis een legenda. Waar kijk ik naar?quote:
twitter:DanielleDvhN twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:20:32@JoeyKoele Goed advies. Zoek stabiel gebouw....Er staan alleen tenten. Geen gebouw in de buurt van festivalterrein #pinkpop reageer retweet
Ik denk regen want het is blauwquote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik mis een legenda. Waar kijk ik naar?
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
Al die hipsters op pinkpop gaan nu gillend naar huis.
Ja, goed idee, advies aannemen van een tokkiewijf met 6 hersencellenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:24 schreef richolio het volgende:
Daan weet.twitter:DanielleDvhN twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:20:32@JoeyKoele Goed advies. Zoek stabiel gebouw....Er staan alleen tenten. Geen gebouw in de buurt van festivalterrein #pinkpop reageer retweet
twitter:EdAldus twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:02:07Wel vreemd dat de organisatie van #Pinkpop geen maatregelen gaat nemen! #weeralarm reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |