Stop volgen dan, jongûh.quote:
zal ik maar even posten dan?quote:
Ik zit idd topless in de zonquote:
maar dan zie ik CL en rhu nooit meer.quote:
Dan moet je een speciaal rhu en CL topic aanmaken.quote:
daar is dit topic toch al voor?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je een speciaal rhu en CL topic aanmaken.
Tot nu toe zijn de rhu en CL posts ende tettenpics bijzonder dun gezaaid hierquote:
Je hebt nog geen toegang tot het officieuze circuit begrijp ik?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn de rhu en CL posts ende tettenpics bijzonder dun gezaaid hier
Neequote:Op maandag 9 juni 2014 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog geen toegang tot het officieuze circuit begrijp ik?
Je mist niks hoor.quote:
Hier.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor de tieten van CL dan?
Daar gaat het om, wat nou hoop geld voor stadions.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of dergelijke evenmenten per definitie winstgevend zijn. De OS in Londen waren dat volgens mij niet.
Dat laatste doen ze natuurlijk wel goedEn ze hebben zon en mooie latina's. Dan doen ze nog beter
Inderdaad. Prioriteiten.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar gaat het om, wat nou hoop geld voor stadions.
Zon, bier en tetten!
Bij mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor de tieten van CL dan?
Het globale politieke systeem moet gewoon naar Fok luisteren. Dan komt het allemaal goed.quote:
Wereldvrede, bier en batsen. Wat wil men nog meer?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het globale politieke systeem moet gewoon naar Fok luisteren. Dan komt het allemaal goed.
tietenquote:Op maandag 9 juni 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wereldvrede, bier en batsen. Wat wil men nog meer?
Die zitten toch standaard bij het batsen? Of zal ik het voor de volledigheid maar bier, motorboaten & batsen noemen?quote:
Zullen we een partij oprichten?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wereldvrede, bier en batsen. Wat wil men nog meer?
dat.quote:
Dat moet je ook niet doen, dat is vragen om problemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:29 schreef Cue_ het volgende:
En mm trein rijd ook niet. Woei! Zover t idee omeens vroeg te beginnen. Nooit weer....
Mensen met vouwfietsen zijn sowieso niet het meest sociaal vind ik. Ik kan het weten, heb er zelf ook eentje. Al ligt ie al jaren stof te vangen in de berging.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:47 schreef Cue_ het volgende:
Zit zon man in de trein te zeiken dat ie de vouwfiets moet inklappen in de trein. Ent onder klantje pesten vindt vallen. En gaat een foto maken van de conductrice en vraagt om der personeelsnr en alles.
Ondertussen duurt t langer en langer en rijd de trein maar niet weg.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:58 schreef Cue_ het volgende:
Nouja. Volgens t boekje schijnt te staan "zolang er geen hinder is"
Er was momenteel ook niet echt hinder. Maar de man schijnt niet te begrijpen dat je naar de dhoofdconducteur moet luisteren en dat die bepaald hoe en wat. Maarja. Weer een paar minuten vertraging kan er nog wel bij
http://www.ns.nl/reiziger(...)onze-huisregels.htmlquote:Vouwfiets
Een opgevouwen vouwfiets geldt als grote bagage en mag kosteloos worden vervoerd, ook in de spitsuren. Hiervoor gelden wel voorwaarden. In de Intercity direct zijn ingeklapte, geheel opgevouwen vouwfietsen toegestaan, mits deze passen in de bagageruimte (max. afmeting 120x90 cm).
Op dagen als deze moet je niet opstaan. Dat is vragen om problemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:15 schreef Cue_ het volgende:
Geen eten EN geen geld bij me. En mn maag begint al met knorren.
Wou dat ik in bed was blijven.liggen
Waar heb je het over?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:27 schreef AlterEg0 het volgende:
Waarom word hetzelfde plaatje honderd duizend keer geplaatst met geen enkele inhoud.
En een fiets mag niet mee in de spits.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Mensen met vouwfietsen zijn sowieso niet het meest sociaal vind ik. Ik kan het weten, heb er zelf ook eentje. Al ligt ie al jaren stof te vangen in de berging.Een niet opgevouwen vouwfiets is een gewone fiets en dat kost 6 euro per dag om die mee te nemen. Opgelost.
De symboliek ontgaat hemquote:
Dat ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En een fiets mag niet mee in de spits.
Woohoo!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:42 schreef stbabylon het volgende:
4 dagen werken
waarvan 2 thuis
volgende week ook 4 dagen werken
dan een week 5 dagen
dan weer 4 dagen
dan 3,5 week vakantie
ik
Dude, wat?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:19 schreef Q. het volgende:
Volgende week 7 dagen werken.
De week er na 5.
12 dagen achter elkaar.![]()
Ik trakteer je wel op ene biertje, dat vind ik wat aardiger, ok? Maar waarom 7 dagen in een week werken?quote:
Upgrade-weekend. En week daana boel nazorg waarvoor ik de enige ben die ondersteuning kan geven dus dat kan ik in die week ook niet compenseren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik trakteer je wel op ene biertje, dat vind ik wat aardiger, ok? Maar waarom 7 dagen in een week werken?
Onmisbaar zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Upgrade-weekend. En week daana boel nazorg waarvoor ik de enige ben die ondersteuning kan geven dus dat kan ik in die week ook niet compenseren.
Godverdomme, als je zo onmisbaar bent verdien je ook wel een fikse pay raisequote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Upgrade-weekend. En week daana boel nazorg waarvoor ik de enige ben die ondersteuning kan geven dus dat kan ik in die week ook niet compenseren.
Wat ik vooral fijn vind ik dat hoe harder ik werk hoe meer gezeik ik krijg. "Waar is Q. zo druk mee, het project loopt toch soepel?"quote:
Naah, dat kan niet in deze tijd van bezuinigingen hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godverdomme, als je zo onmisbaar bent verdien je ook wel een fikse pay raise
En dan nog tijd vinden voor onsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ik vooral fijn vind ik dat hoe harder ik werk hoe meer gezeik ik krijg. "Waar is Q. zo druk mee, het project loopt toch soepel?"De volgende keer ga ik echt geen hol doen, moet je kijken hoeveel waardering ik dan ga krijgen.
Bollocksquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah, dat kan niet in deze tijd van bezuinigingen hoor.
Nou, gelukkig maar dat het project soepel loopt, anders had je helemaal geen tijd meer gehad voor ons!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ik vooral fijn vind ik dat hoe harder ik werk hoe meer gezeik ik krijg. "Waar is Q. zo druk mee, het project loopt toch soepel?"De volgende keer ga ik echt geen hol doen, moet je kijken hoeveel waardering ik dan ga krijgen.
Die vent is echt helemaal de weg kwijt.quote:Qatar 2022: Sepp Blatter says corruption claims are racist
Fifa president Sepp Blatter claims allegations surrounding the Qatar 2022 World Cup bid are motivated by racism.
heeft weinig te maken met onmisbaarheid, maat heel veel met slechte planning.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godverdomme, als je zo onmisbaar bent verdien je ook wel een fikse pay raise
grote dooddoener, desondanks niet minder waar.quote:
Natuurlijk. Dat ontken ik ook zeker niet. Maar er is en wordt altijd wel een weg gevonden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
Maar van heel wat mensen zou het vrij kut zijn als ze wegvallen
daarna blijkt dikwijls dat de onmisbare individu er best een zooitje van heeft gemaakt, maar de lijken kunstig in de kast wist te verbergen en dat een ander het unieke werk ook binnen één à twee maanden kon uitvoeren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat ontken ik ook zeker niet. Maar er is en wordt altijd wel een weg gevonden.
Natuurlijk. En tot die tijd, als jij diegene bent, moet je er zoveel mogelijk misbruik van makenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat ontken ik ook zeker niet. Maar er is en wordt altijd wel een weg gevonden.
Ook dan mag hij een salarisverhoging hebben van mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
heeft weinig te maken met onmisbaarheid, maat heel veel met slechte planning.
Zeker. Had een collega die als enige wat wist van t pakket (binnen t bedrijf) en altijd maa druk druk was en allerlei requests maanden op de plank bleven liggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:03 schreef AirwiN het volgende:
daarna blijkt dikwijls dat de onmisbare individu er best een zooitje van heeft gemaakt, maar de lijken kunstig in de kast wist te verbergen en dat een ander het unieke werk ook binnen één à twee maanden kon uitvoeren.
daarom zit jij waarschijnlijk ook niet op een managementpositie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook dan mag hij een salarisverhoging hebben van mij.
Godzijdank nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
daarom zit jij waarschijnlijk ook niet op een managementpositie.
Eelt op je pielemuisquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Na een keer of 8 komt er alleen nog poeier uit.
En 2e graads verbranding rondomquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, na 100x is het meer open wonden...
Ik zou niet zonder mijn dagelijkse portie weekmakers kunnenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoop echt zooo dat ik zometeen weer mag mee eten in de kantineVan roerstaafjes raakt je maag ook niet vol
aaaah good for himquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:08 schreef KomtTijd... het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Weekmaker
quote:Uit onderzoek van de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA)[1] bleek ook dat vibrators en dildo’s die als weekmakers ftalaten of nonylfenol bevatten, alleen een gezondheidsrisico hebben bij gebruik gedurende meer dan 10 uur per week.
Meer dan 10 uurquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:46 schreef Barbusse het volgende:
MissB moet ook maar even naar de huisarts zo te lezen....
Nog steeds niet samenwonende met hoedje?quote:
Neequote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog steeds niet samenwonende met hoedje?
Dat verklaart de noodzaak voor het huisartsbezoekquote:
Arme, arme ikquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verklaart de noodzaak voor het huisartsbezoek
Ik moet hem nog wel bellenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Toch maar even langs de huisarts dan?
Zware struggles voor jouquote:
Oj, Fred.. ik kan 'm echt niet lijenquote:
Ik hoef er ook niet mee uit eten of te batsenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, Fred.. ik kan 'm echt niet lijen
Whehehe truequote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoef er ook niet mee uit eten of te batsen
Maar hij schijnt op PP een geheel niet onaardige knakker te zijn geweest. Niet uit de hoogte en arrogant backstage.quote:
Ik baseer het dan ook nergens anders op dan op mijn eigen gevoelquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar hij schijnt op PP een geheel niet onaardige knakker te zijn geweest. Niet uit de hoogte en arrogant backstage.
Ja, goeie aflevering, heel veel vechten (echt waar HW, bijna de hele aflevering).quote:
Daardoor vond ik er geen reet aanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Ja, goeie aflevering, heel veel vechten (echt waar HW, bijna de hele aflevering).
quote:
Nouja opzich hoort het er wel bij natuurlijk. Maar vond het dit keer iets te veel van het goedequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zeuren jijquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja opzich hoort het er wel bij natuurlijk. Maar vond het dit keer iets te veel van het goede
spoiler Missb!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:48 schreef stbabylon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En babs mag gewoon antwoord gevenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:54 schreef missbehavin het volgende:
Zie! Jullie kunnen het wel!
en ondertussen zeker roddelen over mij in die spoilers![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En babs mag gewoon antwoord geven
Nee joh, dat doen we wel in DM
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:53 schreef stbabylon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
Zwarte Crossquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:59 schreef stbabylon het volgende:
En daarom vind ik de Zwarte Cross zo cool
Hoofdpodium - Van alles
Megatent - Van alles
Theaterweide
Reggaeweide
The Roadhouse - Rock
The Bayou - Blues, Country
De Dansvloer - Elektronish/House
Blagenparadijs - Voor kinderen
Discotent
Rock 'n Roll Circus
Tiroler Hütte
Club Bugaloo - Funk, Soul
De Baterbar - Metal (café)
Gaycafé De Kast (café)
En dan nog 4 kroegen op de camping zonder thema
Genoeg muziekkeuze dus
Kan menig festival in Nederland nog wat van leren
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]Die vond ik wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Leuk voor op bruiloften en nerdfeestjes. Maar daar houd het ook wel bij opquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:08 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:05 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:11 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:12 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Wellus, jij met je net-niet-ninja-editquote:
Ik zou eig naar utrecht moeten rond 5/6. Nou dan zit die hoosbui net daar. DAcht het niet dus, want lopen en geen paraplu enzo. Ga mooi naar huis danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:31 schreef Q. het volgende:
Ah, zometeen weer een hoosbui desch doodsch, net op het moment dat ik naar huis wilde gaan. Ik blijf nog wel even zitten.
Utrecht.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou eig naar utrecht moeten rond 5/6. Nou dan zit die hoosbui net daar. DAcht het niet dus, want lopen en geen paraplu enzo. Ga mooi naar huis dan
Kijken hoe jij werkt voor 10 natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Utrecht.![]()
Wat zou je gaan doen in deze mooie stad?
Naar Papendorp. 1 of andere meeting tussen .. en ...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:34 schreef Q. het volgende:
Utrecht.![]()
Wat zou je gaan doen in deze mooie stad?
Hoe durf je zo vroeg naar huis te gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:31 schreef Q. het volgende:
Ah, zometeen weer een hoosbui desch doodsch, net op het moment dat ik naar huis wilde gaan. Ik blijf nog wel even zitten.
Even naar buiten kijken?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Geef even een seintje als het regent, anders regent m'n kamer weer nat. Zou de derde keer zijn
Als t hard regent mrek je het vast welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan vanuit dit raam heel slecht zien of het regent
Mijn buurt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Naar Papendorp. 1 of andere meeting tussen .. en ...
Ik durf het niet maar ik doe het wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe durf je zo vroeg naar huis te gaan
Wijs. Nooit meer open doen hè? NOOITquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de deur vast dichtgedaan. Ik ben op tijd!!!
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de deur vast dichtgedaan. Ik ben op tijd!!!
Zoals het een èckte Fok!ker betaamtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, bah, buitenwereld, frisse lucht.
Leidsche Rijn heeft je voor altijd verpest.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Laatst omgekeerde wereld: ik had de buitendeur op een kiertje gehouden toen ik naar de brievenbus liep. Kom ik terug, was de deur ineens dicht. Ik meteen in de stress, met m'n inbraaktrauma. Was de haak gewoon losgegaan. Denk je, 'Stel je niet aan, hou hem op een kiertje, er kan geen Marokkaan hond op je balkon komen', en dan krijg je dat
Dat iddquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Managers die hun computer als gereedschap gebruiken die niet snappen dat mensen die computers als core-business hebben iets andere eisen stellen aan zo'n apparaat
Dat is net zoiets als mijn manager die in haar eentje besluit de muren op de afdeling weg te halen waardoor het één grote ruimte wordt. Dat je er vervolgens niet meer kan werken door al het lawaai en de verstoorde luchtstromen heeft ze geen last, ze zit er toch maar maximaal 2 uur per week.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Managers die hun computer als gereedschap gebruiken die niet snappen dat mensen die computers als core-business hebben iets andere eisen stellen aan zo'n apparaat
Sowieso hebben de managers er geen last van, die houden hun aparte kantoortjes welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als mijn manager die in haar eentje besluit de muren op de afdeling weg te halen waardoor het één grote ruimte wordt. Dat je er vervolgens niet meer kan werken door al het lawaai en de verstoorde luchtstromen heeft ze geen last, ze zit er toch maar maximaal 2 uur per week.
Wat ik me afvraag hoe je er mee wegkomt om een manager te zijn van een afdeling waar je nooit bentquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als mijn manager die in haar eentje besluit de muren op de afdeling weg te halen waardoor het één grote ruimte wordt. Dat je er vervolgens niet meer kan werken door al het lawaai en de verstoorde luchtstromen heeft ze geen last, ze zit er toch maar maximaal 2 uur per week.
Dab doe je t toch juist goed? Als ie er vaak zou moeten zijn dan klopt er iets nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:59 schreef Barbusse het volgende:
'morning!
[..]
Wat ik me afvraag hoe je er mee wegkomt om een manager te zijn van een afdeling waar je nooit bent
Vind je?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dab doe je t toch juist goed? Als ie er vaak zou moeten zijn dan klopt er iets niet
Voor een afdeling vol met zelfstandige professionals (wat je mag verwachten van een afdeling zoals waar Q werkt) heb je geen babysitter nodig. Het aansturen van medewerkers is dan niet je hoofdtaak en dat willen die professionals ook helemaal niet. Dus ja dan hoef je daar geen uren per dag te zijn.quote:
De stoomlocomotief moet weer terug!quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:23 schreef stbabylon het volgende:
Stroomstoring tussen Weesp en CS. De Ns leidt heel netjes de IC naar Vlissingen om via Duivendrecht en adviseert daar over te stappen voor CS. Maar toch weer klagers die het allemaal maar waardeloos vinden. Idiots
Ja, maar twee uur per week vind ik wel heel matigjes.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor een afdeling vol met zelfstandige professionals (wat je mag verwachten van een afdeling zoals waar Q werkt) heb je geen babysitter nodig. Het aansturen van medewerkers is dan niet je hoofdtaak en dat willen die professionals ook helemaal niet. Dus ja dan hoef je daar geen uren per dag te zijn.
Dat is wat anders dan bijvoorbeeld een callcenter waar vaak per team een teamlead zit die elke minuut in de gaten zit te houden.
Ik ben maar omgereisd via utrecht. Dat staion is iets boeiender om te wachten dan smersfoort.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:23 schreef stbabylon het volgende:
Stroomstoring tussen Weesp en CS. De Ns leidt heel netjes de IC naar Vlissingen om via Duivendrecht en adviseert daar over te stappen voor CS. Maar toch weer klagers die het allemaal maar waardeloos vinden. Idiots
MIsschien dingen die Q zegt niet zo heel letterlijk nemen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar twee uur per week vind ik wel heel matigjes.
Where's the fun in that?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
MIsschien dingen die Q zegt niet zo heel letterlijk nemen?
Ligt eraan wat voor manager je bent. Als je een projectleider bent, moet je regelmatig in de buurt zijn om shit op te ruimen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor een afdeling vol met zelfstandige professionals (wat je mag verwachten van een afdeling zoals waar Q werkt) heb je geen babysitter nodig. Het aansturen van medewerkers is dan niet je hoofdtaak en dat willen die professionals ook helemaal niet. Dus ja dan hoef je daar geen uren per dag te zijn.
Dat is wat anders dan bijvoorbeeld een callcenter waar vaak per team een teamlead zit die elke minuut in de gaten zit te houden.
Dat is geen teammanager maar een PM. Andere functie.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor manager je bent. Als je een projectleider bent, moet je regelmatig in de buurt zijn om shit op te ruimen.
Daarom zeg ik, ligt eraan wat voor manager je bent. Dat hoef je dan niet nog eens uit te leggen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is geen teammanager maar een PM. Andere functie.
In sommige gevallen kan iemand wel twee petten op hebben maar blijven andere verantwoordelijkheden. Natuurlijk moet je regulier overleg hebben met je projectteam als je PM bent.
En ook daar hangt het van de medewerkers en en het project af hoe vaak en hoe direct de aansturing moet zijn.
Jij begint door er iets anders bij te slepen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ligt eraan wat voor manager je bent. Dat hoef je dan niet nog eens uit te leggen.
Je hebt gelijk. Fijn dat je er bent om mij iets bij te brengen. Top.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij begint door er iets anders bij te slepen.
Hoe was pinkpop, HW?quote:
nog last gehad van het weer, aannemende dat je in eerste instantie doelt op de aanwezige vrouwen?quote:
Bwehehe.quote:
Ik doelde op het weerquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nog last gehad van het weer, aannemende dat je in eerste instantie doelt op de aanwezige vrouwen?
gentleman als je bent, heb je direct je warme lichaam aangeboden om op te warmen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doelde op het weer.
2 uur midden in de storm staan wachten, was wel ff heftig maar zo'n ramp was het nou ook weer niet al heb ik een aantal meiden in bikini gezien die er een stuk slechter aan toe waren door onderkoeling.
Dan blijf je toch lekker liggen?quote:
prostituee worden, kun je in bed je geld verdienen.quote:
ik moet weer aan die suffe katharenquote:
Mits er vraag naar is. Niet iedereen zal dat de investering waard vinden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
prostituee worden, kun je in bed je geld verdienen.
Neuh, ik had zelf zo'n vrouwwezen bij me dat het koud hadquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
gentleman als je bent, heb je direct je warme lichaam aangeboden om op te warmen?
Was je alleen de maandag?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik had zelf zo'n vrouwwezen bij me dat het koud had.
Maar een paar keer zag je echt dit soort beelden vlak boven het veld :
[ afbeelding ]
En dat is toch wel indrukwekkend.
Mooie tijd was datquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet weer aan die suffe katharen
Ja, 3 dagen boeide me niet genoeg en was ook erg snel uitverkocht. Stones ga ik de 28ste in Belgie zien.quote:
whaha je klinkt alsof je er bij wasquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat"Caedite eos. Novit enim Dominus qui sunt eius."
ik wil zeker niet de verwachting wekken dat ze er miljonair mee wordt. Maar met een interessant/laag tarief trekt ze vast wel enige klandizie.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mits er vraag naar is. Niet iedereen zal dat de investering waard vinden.
was Metallica de moeite waard? Echt jammer dat ze niet een aparte tour erbij hadden. Dan was ik zeker gegaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, 3 dagen boeide me niet genoeg en was ook erg snel uitverkocht. Stones ga ik de 28ste in Belgie zien.
Nee, gelukkig was ik er niet bij. Beetje te bloederig voor mequote:Op woensdag 11 juni 2014 09:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha je klinkt alsof je er bij was
Ik weet dat je vreselijk oud bent, maar toch niet zo oud!
Hier op Fok! zal het vast wel een succesje worden denk ik zo, zolderkamerautistjes ontmaagden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik wil zeker niet de verwachting wekken dat ze er miljonair mee wordt. Maar met een interessant/laag tarief trekt ze vast wel enige klandizie.
Nou zeg!quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik wil zeker niet de verwachting wekken dat ze er miljonair mee wordt. Maar met een interessant/laag tarief trekt ze vast wel enige klandizie.
Die leveren altijd vakwerk op, het is een geoliede machine, veel op routine uiteraard, maar altijd goed, strak en degelijk. Het is gewoon echt een hele goeie show met eigenlijk geen dieptepunten of het moet "nothing else matters" zijn, goeie plaat maar haalt het tempo er wel een beetje uit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
was Metallica de moeite waard? Echt jammer dat ze niet een aparte tour erbij hadden. Dan was ik zeker gegaan.
Zou je dan, als je geen klandizie trekt (nopun, noliteral) bij het UWV mogen aankloppen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou zeg!
Als ik een hoer zou zijn dan was ik een heel dure!
nohomo?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou je dan, als je geen klandizie trekt (nopun, noliteral) bij het UWV mogen aankloppen?
Duur zijn en niks verkopen is niet echt het beste verdienmodelquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou zeg!
Waren er nog leuke verassingen? Jij hebt alleen maar bij het metal podium gestaan? Of ga je ook nog naar een Stromae?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die leveren altijd vakwerk op, het is een geoliede machine, veel op routine uiteraard, maar altijd goed, strak en degelijk. Het is gewoon echt een hele goeie show met eigenlijk geen dieptepunten of het moet "nothing else matters" zijn, goeie plaat maar haalt het tempo er wel een beetje uit.
En 2 uur is niet heel veel korter dan een losse show natuurlijk,
Zou je het doen voor 1 miljoen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou zeg!
Nou, toevallig post ik daar net iets overquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waren er nog leuke verassingen? Jij hebt alleen maar bij het metal podium gestaan? Of ga je ook nog naar een Stromae?
quote:Stromae, echt wat een ebola is dat zeg, ik snap echt niet dat dat zo enorm populair is, ik had een soort compromis gesloten waarbij dat de enige act zou zijn die ik niet leuk vond waar we toch heen zouden gaan, ik heb een uur me zitten verbazen over die ooraids....
Beetje domme samples en dan die gast die lijkt alsof hij rechtstreeks uit Ethiopie is komen waaien die wat achterlijk kreunt. Hoe infantiel ben je als je daarvan denkt, ja, dit is lekkere muziek?!
En voor de rest dus metal? NU ben ik geen fan van de belg en vind ik hem ook overrated maar zo is wat mij betreft Rob Zombie ook oor aidsquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, toevallig post ik daar net iets over:
[..]
formidabel, je recensie is formidabel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Ebola grapjes overig een Ethiopiër, gaat dat niet een beetje te ver?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Rock/metal voornamelijk ja, zoveel anders was er ook niet op de maandag hoor. Ik heb echt niet per defintie iets tegen andere muziek, maar ik heb hier echt bij staan kijken met verbazing.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
En voor de rest dus metal? NU ben ik geen fan van de belg en vind ik hem ook overrated maar zo is wat mij betreft Rob Zombie ook oor aids
jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou je het doen voor 1 miljoen?
Want dan ben je eigenlijk al een hoer. Zonder klanten.
het getuigt wel van enige algemene ontwikkeling.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ebola grapjes overig een Ethiopiër, gaat dat niet een beetje te ver?
Wie maakt er hier een grapje?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ebola grapjes overig een Ethiopiër, gaat dat niet een beetje te ver?
ik. Ik zou er geen miljoen voor over hebben om het met jou te doen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
Ik vraag me serieus af wie dat.niet zou doen
nee ik bedoelde: wie zou er geen miljoen aannemen voor 1 keer seksquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik. Ik zou er geen miljoen voor over hebben om het met jou te doen.
ik kan wel wat mensen bedenken waar 1 miljoen niet genoeg zou zijn voor mij.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik bedoelde: wie zou er geen miljoen aannemen voor 1 keer seks
Alleen mainstage echt toch? De overige zoals de 3fm geen metal zover ik kon zien.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Rock/metal voornamelijk ja, zoveel anders was er ook niet op de maandag hoor
Ja ok, er was her en der nog wel iets anders te vindenquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen mainstage echt toch? De overige zoals de 3fm geen metal zover ik kon zien.
Vooral de 3fm vrienden
Nouja vind wel dat je jezelf een beetje moet verkopen, wil je een echte beroepshoer zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Want dan ben je eigenlijk al een hoer. Zonder klanten.
En voor 100.000 euro?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
Ik vraag me serieus af wie dat.niet zou doen
Hoe lager het bedrag, hoe meer het gaat om de man/vrouw in kwestie waar je verwacht wordt het mee te doen.quote:
Volgens mij moet je kijken voor hoeveel je de ander zou doen, en voor hoeveel de ander jou zou doen. En het verschil moet je afrekenen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe lager het bedrag, hoe meer het gaat om de man/vrouw in kwestie waar je verwacht wordt het mee te doen.(lijkt me)
Er zijn zelfs vrouwen die met mij het bed mogen delen voor niks!quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe lager het bedrag, hoe meer het gaat om de man/vrouw in kwestie waar je verwacht wordt het mee te doen.(lijkt me)
quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn zelfs vrouwen die met mij het bed mogen delen voor niks!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij moet je kijken voor hoeveel je de ander zou doen, en voor hoeveel de ander jou zou doen. En het verschil moet je afrekenen..
Scary shit!!quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dat zeg ik ook min of meer, ik was er zelf sowieso al niet heengegaan. Maar ik heb er echt een half uur (toen trok ik het echt niet meer) gestaan met pure verbazing. Dingen als The Black Eyed Peas bijv vind ik ook helemaal niets, maar dat vond ik nog wel redelijk om aan te zien op PP, maar dit was gewoon zo enorm kut.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan sta je gewoon verkeerd. Ik kan ook wel bij een hardstyle-DJ gaan staan roepen dat het ongeinspireerde kutherrie is, maar dan kan ik beter zelf optyfen dan de act belachelijk maken.
Open en eerlijkheid daarin.. ben benieuwd naar de praktijk ervanquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij moet je kijken voor hoeveel je de ander zou doen, en voor hoeveel de ander jou zou doen. En het verschil moet je afrekenen..
Ik heb op TV een stukje gezien. Was wel enigszins teleurgesteld dat er niet iets van een band op het podium stond ja. Voor de rest was het gewoon een maf figuur, maar dat waardeer ik dan altijd wel weer ofzo.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook min of meer, ik was er zelf sowieso al niet heengegaan. Maar ik heb er echt een half uur (toen trok ik het echt niet meer) gestaan met pure verbazing. Dingen als The Black Eyed Peas bijv vind ik ook helemaal niets, maar dat vond ik nog wel redelijk om aan te zien op PP, maar dit was gewoon zo enorm kut.
Het is gewoon echt een paar samples en die gast die een beetje hijgt en schreeuwt.
Voor hoeveel zou je mij doen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Open en eerlijkheid daarin.. ben benieuwd naar de praktijk ervan
Ik jou ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och als ik er een miljoen voor krijg, wil ik je best doen hoor
Opzich is dat het dan nog niet eens, maar het is gewoon weer een beetje dubstep met wat gejank. Daarom snap ik de ophef niet mbt deze act itt de miljoenen anderen die hetzelfde doen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb op TV een stukje gezien. Was wel enigszins teleurgesteld dat er niet iets van een band op het podium stond ja. Voor de rest was het gewoon een maf figuur, maar dat waardeer ik dan altijd wel weer ofzo.
He zo makkelijk gaat het niet hequote:Op woensdag 11 juni 2014 10:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik jou ook
Dus hoeven we 0 euro af te rekenen. Vrijdag avond wat te doen?
Jezus, sinds wanneer ben jij zo'n filantroopquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach ja, Dat kan je voor bijna alle muziek zeggen na Elvis, The stones en the beatles en Kraftwerkquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich is dat het dan nog niet eens, maar het is gewoon weer een beetje dubstep met wat gejank. Daarom snap ik de ophef niet mbt deze act itt de miljoenen anderen die hetzelfde doen.
dubstep? Oh...quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich is dat het dan nog niet eens, maar het is gewoon weer een beetje dubstep met wat gejank. Daarom snap ik de ophef niet mbt deze act itt de miljoenen anderen die hetzelfde doen.
Tuurlijk niet, er zijn zat acts, en ja ook dance, die in mijn ogen meer bieden en origineler zijn dan dit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach ja, Dat kan je voor bijna alle muziek zeggen na Elvis, The stones en the beatles en Kraftwerk
Zoals ik al zei is het mijn smaak ook niet en ik snap de hype ook niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, er zijn zat acts, en ja ook dance, die in mijn ogen meer bieden en origineler zijn dan dit.
Dat Formibable is toch een zeikplaat van hier tot Eritrea? En iedereen maar los op dat trage geneuzel.
Nee, dan heb ik liever tiesto of hardwell oid...
Nou ja, dat vind ik dus niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is het mijn smaak ook niet en ik snap de hype ook niet.
Maar onorigineel zou ik het ook niet noemen. Hij geeft een eigen geluid en persoonlijkheid aan zijn muziek. Het is alleen niet iets waar ik warm voor loop.
Welke dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
maar dat het gewoon net als alle andere acts is, dat is geen mening .
Eeeeehmmm, de rest?quote:
ditquote:
Dan moet ie niet de hele tijd van die dubstep-samples gebruikenquote:
Ik heb nog geen nummer van.hem gehoord waarin.hij dat doet. Maar goed, misschien is het anders in de obscuurdere nummers.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet ie niet de hele tijd van die dubstep-samples gebruiken.
Nou, voornamelijk in de livenummers dan denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nummer van.hem gehoord waarin.hij dat doet. Maar goed, misschien is het anders in de obscuurdere nummers.
Tsja, als ik een sample van een Stones nummer gebruik in een rap nummer, wordt het nog geen rock...quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, voornamelijk in de livenummers dan denk ik.
Ik hoorde echt constant van die Skrillex-achtige samples.
Nee, maar als jij 80% van je nummers "voorziet" van een Stones-sample krijg je wel de naam van Stones-ripperquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, als ik een sample van een Stones nummer gebruik in een rap nummer, wordt het nog geen rock...
Ga...dan...naar.....buiten....quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil naar buitenHeb een rokje aan en wil m'n benen bruinen
quote:
In ieder geval positiefquote:schmerk
It is a random word added to the end or beginning of a sentence. It usually applies to a sentence with a positive connotation.
Nogmaals ik was er niet bij, maar dat herken ik totaal niet van zijn album.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar als jij 80% van je nummers "voorziet" van een Stones-sample krijg je wel de naam van Stones-ripper.
Ik ken zijn album niet, alleen wat ik hoorde toen ik er was.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals ik was er niet bij, maar dat herken ik totaal niet van zijn album.
Ga z'n album dan eens luisterenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken zijn album niet, alleen wat ik hoorde toen ik er was.
Nee, ik was hiervoor al genezen door die ooraids Formidable.quote:
Hoe staat het eig met onze knuffeldate?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik was hiervoor al genezen door die ooraids Formidable.
Ik zet vraagtekens bij hoe goed jij bent in het herkennen van dubstepquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken zijn album niet, alleen wat ik hoorde toen ik er was.
Wat kan er miss zijn met 80's popquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dit wat voor mij is
Geen idee, hoe zit het er eigenlijk mee?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe staat het eig met onze knuffeldate?
Terecht hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zet vraagtekens bij hoe goed jij bent in het herkennen van dubstep
Nouja.. tis wel voor mijn tijd en heb er minder mee dan the 90's. Daarbij vraag ik me af wat ik precies kan verwachtenquote:
Ik zit te wachten op datum/tijdstipquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Geen idee, hoe zit het er eigenlijk mee?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |