Stop volgen dan, jongûh.quote:
zal ik maar even posten dan?quote:
Ik zit idd topless in de zonquote:
maar dan zie ik CL en rhu nooit meer.quote:
Dan moet je een speciaal rhu en CL topic aanmaken.quote:
daar is dit topic toch al voor?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je een speciaal rhu en CL topic aanmaken.
Tot nu toe zijn de rhu en CL posts ende tettenpics bijzonder dun gezaaid hierquote:
Je hebt nog geen toegang tot het officieuze circuit begrijp ik?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn de rhu en CL posts ende tettenpics bijzonder dun gezaaid hier
Neequote:Op maandag 9 juni 2014 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog geen toegang tot het officieuze circuit begrijp ik?
Je mist niks hoor.quote:
Hier.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor de tieten van CL dan?
Daar gaat het om, wat nou hoop geld voor stadions.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of dergelijke evenmenten per definitie winstgevend zijn. De OS in Londen waren dat volgens mij niet.
Dat laatste doen ze natuurlijk wel goedEn ze hebben zon en mooie latina's. Dan doen ze nog beter
Inderdaad. Prioriteiten.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar gaat het om, wat nou hoop geld voor stadions.
Zon, bier en tetten!
Bij mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor de tieten van CL dan?
Het globale politieke systeem moet gewoon naar Fok luisteren. Dan komt het allemaal goed.quote:
Wereldvrede, bier en batsen. Wat wil men nog meer?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het globale politieke systeem moet gewoon naar Fok luisteren. Dan komt het allemaal goed.
tietenquote:Op maandag 9 juni 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wereldvrede, bier en batsen. Wat wil men nog meer?
Die zitten toch standaard bij het batsen? Of zal ik het voor de volledigheid maar bier, motorboaten & batsen noemen?quote:
Zullen we een partij oprichten?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wereldvrede, bier en batsen. Wat wil men nog meer?
dat.quote:
Dat moet je ook niet doen, dat is vragen om problemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:29 schreef Cue_ het volgende:
En mm trein rijd ook niet. Woei! Zover t idee omeens vroeg te beginnen. Nooit weer....
Mensen met vouwfietsen zijn sowieso niet het meest sociaal vind ik. Ik kan het weten, heb er zelf ook eentje. Al ligt ie al jaren stof te vangen in de berging.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:47 schreef Cue_ het volgende:
Zit zon man in de trein te zeiken dat ie de vouwfiets moet inklappen in de trein. Ent onder klantje pesten vindt vallen. En gaat een foto maken van de conductrice en vraagt om der personeelsnr en alles.
Ondertussen duurt t langer en langer en rijd de trein maar niet weg.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:58 schreef Cue_ het volgende:
Nouja. Volgens t boekje schijnt te staan "zolang er geen hinder is"
Er was momenteel ook niet echt hinder. Maar de man schijnt niet te begrijpen dat je naar de dhoofdconducteur moet luisteren en dat die bepaald hoe en wat. Maarja. Weer een paar minuten vertraging kan er nog wel bij
http://www.ns.nl/reiziger(...)onze-huisregels.htmlquote:Vouwfiets
Een opgevouwen vouwfiets geldt als grote bagage en mag kosteloos worden vervoerd, ook in de spitsuren. Hiervoor gelden wel voorwaarden. In de Intercity direct zijn ingeklapte, geheel opgevouwen vouwfietsen toegestaan, mits deze passen in de bagageruimte (max. afmeting 120x90 cm).
Op dagen als deze moet je niet opstaan. Dat is vragen om problemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:15 schreef Cue_ het volgende:
Geen eten EN geen geld bij me. En mn maag begint al met knorren.
Wou dat ik in bed was blijven.liggen
Waar heb je het over?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:27 schreef AlterEg0 het volgende:
Waarom word hetzelfde plaatje honderd duizend keer geplaatst met geen enkele inhoud.
En een fiets mag niet mee in de spits.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Mensen met vouwfietsen zijn sowieso niet het meest sociaal vind ik. Ik kan het weten, heb er zelf ook eentje. Al ligt ie al jaren stof te vangen in de berging.Een niet opgevouwen vouwfiets is een gewone fiets en dat kost 6 euro per dag om die mee te nemen. Opgelost.
De symboliek ontgaat hemquote:
Dat ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En een fiets mag niet mee in de spits.
Woohoo!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:42 schreef stbabylon het volgende:
4 dagen werken
waarvan 2 thuis
volgende week ook 4 dagen werken
dan een week 5 dagen
dan weer 4 dagen
dan 3,5 week vakantie
ik
Dude, wat?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:19 schreef Q. het volgende:
Volgende week 7 dagen werken.
De week er na 5.
12 dagen achter elkaar.![]()
Ik trakteer je wel op ene biertje, dat vind ik wat aardiger, ok? Maar waarom 7 dagen in een week werken?quote:
Upgrade-weekend. En week daana boel nazorg waarvoor ik de enige ben die ondersteuning kan geven dus dat kan ik in die week ook niet compenseren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik trakteer je wel op ene biertje, dat vind ik wat aardiger, ok? Maar waarom 7 dagen in een week werken?
Onmisbaar zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Upgrade-weekend. En week daana boel nazorg waarvoor ik de enige ben die ondersteuning kan geven dus dat kan ik in die week ook niet compenseren.
Godverdomme, als je zo onmisbaar bent verdien je ook wel een fikse pay raisequote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Upgrade-weekend. En week daana boel nazorg waarvoor ik de enige ben die ondersteuning kan geven dus dat kan ik in die week ook niet compenseren.
Wat ik vooral fijn vind ik dat hoe harder ik werk hoe meer gezeik ik krijg. "Waar is Q. zo druk mee, het project loopt toch soepel?"quote:
Naah, dat kan niet in deze tijd van bezuinigingen hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godverdomme, als je zo onmisbaar bent verdien je ook wel een fikse pay raise
En dan nog tijd vinden voor onsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ik vooral fijn vind ik dat hoe harder ik werk hoe meer gezeik ik krijg. "Waar is Q. zo druk mee, het project loopt toch soepel?"De volgende keer ga ik echt geen hol doen, moet je kijken hoeveel waardering ik dan ga krijgen.
Bollocksquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah, dat kan niet in deze tijd van bezuinigingen hoor.
Nou, gelukkig maar dat het project soepel loopt, anders had je helemaal geen tijd meer gehad voor ons!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat ik vooral fijn vind ik dat hoe harder ik werk hoe meer gezeik ik krijg. "Waar is Q. zo druk mee, het project loopt toch soepel?"De volgende keer ga ik echt geen hol doen, moet je kijken hoeveel waardering ik dan ga krijgen.
Die vent is echt helemaal de weg kwijt.quote:Qatar 2022: Sepp Blatter says corruption claims are racist
Fifa president Sepp Blatter claims allegations surrounding the Qatar 2022 World Cup bid are motivated by racism.
heeft weinig te maken met onmisbaarheid, maat heel veel met slechte planning.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godverdomme, als je zo onmisbaar bent verdien je ook wel een fikse pay raise
grote dooddoener, desondanks niet minder waar.quote:
Natuurlijk. Dat ontken ik ook zeker niet. Maar er is en wordt altijd wel een weg gevonden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
Maar van heel wat mensen zou het vrij kut zijn als ze wegvallen
daarna blijkt dikwijls dat de onmisbare individu er best een zooitje van heeft gemaakt, maar de lijken kunstig in de kast wist te verbergen en dat een ander het unieke werk ook binnen één à twee maanden kon uitvoeren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat ontken ik ook zeker niet. Maar er is en wordt altijd wel een weg gevonden.
Natuurlijk. En tot die tijd, als jij diegene bent, moet je er zoveel mogelijk misbruik van makenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat ontken ik ook zeker niet. Maar er is en wordt altijd wel een weg gevonden.
Ook dan mag hij een salarisverhoging hebben van mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
heeft weinig te maken met onmisbaarheid, maat heel veel met slechte planning.
Zeker. Had een collega die als enige wat wist van t pakket (binnen t bedrijf) en altijd maa druk druk was en allerlei requests maanden op de plank bleven liggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:03 schreef AirwiN het volgende:
daarna blijkt dikwijls dat de onmisbare individu er best een zooitje van heeft gemaakt, maar de lijken kunstig in de kast wist te verbergen en dat een ander het unieke werk ook binnen één à twee maanden kon uitvoeren.
daarom zit jij waarschijnlijk ook niet op een managementpositie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook dan mag hij een salarisverhoging hebben van mij.
Godzijdank nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
daarom zit jij waarschijnlijk ook niet op een managementpositie.
Eelt op je pielemuisquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Na een keer of 8 komt er alleen nog poeier uit.
En 2e graads verbranding rondomquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, na 100x is het meer open wonden...
Ik zou niet zonder mijn dagelijkse portie weekmakers kunnenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoop echt zooo dat ik zometeen weer mag mee eten in de kantineVan roerstaafjes raakt je maag ook niet vol
aaaah good for himquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:08 schreef KomtTijd... het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Weekmaker
quote:Uit onderzoek van de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA)[1] bleek ook dat vibrators en dildo’s die als weekmakers ftalaten of nonylfenol bevatten, alleen een gezondheidsrisico hebben bij gebruik gedurende meer dan 10 uur per week.
Meer dan 10 uurquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:46 schreef Barbusse het volgende:
MissB moet ook maar even naar de huisarts zo te lezen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |