Ah, zo. Ik dacht al, wat voor school gaat die jongen heen dat hij huiswerk over gezichtsbeharing meekrijgtquote:Op maandag 9 juni 2014 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Baardagamen schat. Zijn huisdieren maar omdat ik er ook soms voor moet zorgen moet ik leren van mn zoon.
Dat vind ik een goede zaak, laat zien dat hij het serieus neemt enz.
Doen ze alquote:Op maandag 9 juni 2014 15:57 schreef Faxie het volgende:
Mensen gaan je echt haten voor dat gelapohunt hoor Zeef
Bij mij was het ook vrijwilligquote:Op maandag 9 juni 2014 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrijwillig dus gaat helaas niet op en moet toch af.
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:57 schreef Faxie het volgende:
dat zegt niksquote:
Ik ook niet, wel geil.quote:
Wat een goed leven heb je dan, als je je daar druk over kan maken.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:57 schreef Faxie het volgende:
Nee hoor, ik haat je niet. Zo recalcitrant ben ik.quote:
Herkenbaar.quote:
Goed bezigquote:
Zou in sommige gevallen geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik dacht al, wat voor school gaat die jongen heen dat hij huiswerk over gezichtsbeharing meekrijgt
Of je hebt een goeie TT bedacht en nou moet je weer 300 posts wachten. In de hitte.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een goed leven heb je dan, als je je daar druk over kan maken.
Als tinderslet nou ff opschiet kan ik er ook iets aan gaan doen.quote:
jou ontgaat niet heel veel hè?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Of je hebt een goeie TT bedacht en nou moet je weer 300 posts wachten. In de hitte.
Welke hitte?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Of je hebt een goeie TT bedacht en nou moet je weer 300 posts wachten. In de hitte.
Je was toch wakker geworden met een leuke belofte op de app? Slome slet zeg.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als tinderslet nou ff opschiet kan ik er ook iets aan gaan doen.
hai, neuken?quote:
/care toch.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:57 schreef Faxie het volgende:
sommige mensen vinden het opwindender om te kijken.quote:
Ah, dze schmoev léúvdoctor haz entered teh topiq.quote:
Daar hebben ze van die blauwe pilletjes voor.quote:
Scheelt niet veel neequote:Op maandag 9 juni 2014 16:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het is hier bijna 30 graden.Bij jou niet?
owhja ?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
sommige mensen vinden het opwindender om te kijken.
ja maar net heb je alles meegekregen terwijl je niet posstequote:
Het is hier ook 30°, maar dat gaat de komende tijd alleen maar warmer worden. Heerlijk. Zo na werk even lekker op het strand hangen.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het is hier bijna 30 graden.Bij jou niet?
kondig je nou jezelf aan?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, dze schmoev léúvdoctor haz entered teh topiq.
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze van die blauwe pilletjes voor.
De rimpels verdwijnen niet daardoorquote:Op maandag 9 juni 2014 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jazeker.quote:
Nee, daar ben ik veuls te bescheiden voor, dat weet je toch?quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja maar net heb je alles meegekregen terwijl je niet posste
ohmehquote:Op maandag 9 juni 2014 16:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]jullie gaan te hard. Ik mis een hoop.
Daar zie je niks van met die blinddoek om. En je voelt ze ook niet want je zit toch vastgebonden.quote:
Klopt maar hij zat nog in Zeeland, geen idee hoe laat hij terug is.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je was toch wakker geworden met een leuke belofte op de app? Slome slet zeg.
30+ toch zeker wel?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo oud is ie nou ook weer niet. Overdrijven is n vak.
Heb jij die al nodig dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met 30+quote:
Nieuw Zeeland?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt maar hij zat nog in Zeeland, geen idee hoe laat hij terug is.
nou, met je gepoch over Malta, mooi weer, sushi, luxe restaurantjes, boottochtjes en mooie vrouwen bij de vleet. Zulks een bescheidenheid.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik veuls te bescheiden voor, dat weet je toch?
Nee, dan had ik wel nieuw Zeeland gezegd he.quote:
nee, maar het leek mij een betere reactie dan inhoudelijk in verweer te gaan door te beweren dat het allemaal wel meevalt. Zelfspot jeweetsquote:
was je nog maar 17, toen maakte je daar nog geen punt van.quote:
omgquote:Op maandag 9 juni 2014 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
was je nog maar 17, toen maakte je daar nog geen punt van.
Pffft, je mag best meedoen hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nou, met je gepoch over Malta, mooi weer, sushi, luxe restaurantjes, boottochtjes en mooie vrouwen bij de vleet. Zulks een bescheidenheid.
Dan ook niet.quote:
ik herhaal enkel wat je laatst zelf zat te vertellen.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik herhaal enkel wat je laatst zelf zat te vertellen.
vrijdag zit ik weer met mijn eigen harem in De Huppel.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
was je nog maar 17, toen maakte je daar nog geen punt van.
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
vrijdag zit ik weer met mijn eigen harem in De Huppel.
quote:
Euh.....dit klinkt als een of andere swingersparty bij Huppel thuisquote:Op maandag 9 juni 2014 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen maar nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh.....dit klinkt als een of andere swingersparty bij Huppel thuis
een whiskeybar, heel beschaafd allemaal.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh.....dit klinkt als een of andere swingersparty bij Huppel thuis
Beetje jammer van het logo van de bar.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
een whiskeybar, heel beschaafd allemaal.
Past er een hele harem in ja?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval is het een slome slet. Vanuit Nieuw Zeeland had ie een excuus gehad, maar vanuit Zeeland....quote:Op maandag 9 juni 2014 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel nieuw Zeeland gezegd he.
ik zal het doorgeven vrijdag.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje jammer van het logo van de bar.
dat is toch niet oudquote:
Mag ik ook komen dan?quote:
Ah, ok. Maar een èckte baasch gaat naar een whiskybar zonder E. Die Ierse troep mag je houden.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
een whiskeybar, heel beschaafd allemaal.
Deze man weetquote:Op maandag 9 juni 2014 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik ook komen dan?
[..]
Ah, ok. Maar een èckte baasch gaat naar een whiskybar zonder E. Die Ierse troep mag je houden.
Geen idee wat hij nog had afgesproken met vrienden ofzo natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In dat geval is het een slome slet. Vanuit Nieuw Zeeland had ie een excuus gehad, maar vanuit Zeeland....
stel je niet zo aan.quote:
Mag?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik ook komen dan?
[..]
Ah, ok. Maar een èckte baasch gaat naar een whiskybar zonder E. Die Ierse troep mag je houden.
Trouwen?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, graag...met mijn wettig echtgenoot.
Autocorrect strikes again.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik ook komen dan?
[..]
Mij.quote:
De hond van de buren, want dat is een teckel. De kat daarintegen....quote:
Okquote:
Ik wel.quote:
Je laat mijn katten met rust hequote:Op maandag 9 juni 2014 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De hond van de buren, want dat is een teckel. De kat daarintegen....
Dus grote kans dat ie alsnog af gaat zeggen.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee wat hij nog had afgesproken met vrienden ofzo natuurlijk.
Das dan jammer, want huppel houdt meer van hard.quote:
Zoveel moeite om een harde te krijgen?quote:
Je moet een hogere lat nemen.quote:
Betwijfel het.quote:
Geen idee hoe je er uit ziet.quote:
Ik moest een beetje lachen.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De hond van de buren, want dat is een teckel. De kat daarintegen....
Nope.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus grote kans dat ie alsnog af gaat zeggen.
Nee dat gaat eigenlijk iets te makkelijkquote:Op maandag 9 juni 2014 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoveel moeite om een harde te krijgen?
Ik zou katten geen haar kunnen krenken johquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das dan jammer, want huppel houdt meer van hard.
Ik hoop het voor je.quote:
Op van die awkward momenten opeens een tent opgezet ja?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat gaat eigenlijk iets te makkelijk
Nee niet op awkward momenten gelukkigquote:Op maandag 9 juni 2014 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op van die awkward momenten opeens een tent opgezet ja?
Vlak voordat hij die belangrijke presentatie moest geven tegenover de directiequote:Op maandag 9 juni 2014 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Dat kan je ook positief uitleggen natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vlak voordat hij die belangrijke presentatie moest geven tegenover de directie
Jammer wel.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Maar nee, ik denk niet dat afzeggen een optie is vandaag.
tijdens een kraambezoek als de dochter in kwestie net in bad wordt gedaan?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het interessante deel van je leven is dan al voorbij
quote:
Bijvoorbeeld!quote:Op maandag 9 juni 2014 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
tijdens een kraambezoek als de dochter in kwestie net in bad wordt gedaan?
Bijna.quote:
Dieren en kinderen sowieso beroerd fotograferenquote:Op maandag 9 juni 2014 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is best lastig om vissen fatsoenlijk op de foto te krijgen als ze gewoon rondzwemmen in de vijver
quote:
Kinderen is best gemakkelijk hoor. En veel andere dieren zitten ook nog wel eens stil.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dieren en kinderen sowieso beroerd fotograferen
Even 220 door het water.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is best lastig om vissen fatsoenlijk op de foto te krijgen als ze gewoon rondzwemmen in de vijver
Kan best joh.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Door nog een keer 220 te doneren.quote:
Vetquote:Op maandag 9 juni 2014 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit is Hertog.[ afbeelding ]
Dit is Hertog met 1 van zn bitches.
[ afbeelding ]
Oh, sorryquote:Op maandag 9 juni 2014 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, geweldig.
Dit is dus geen duidelijke foto he
Omdat ze er stom op staan.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
waarom doen zoveel vrouwen moeilijk over een foto maken van ze?
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld!
Ik bedoel dit echt niet lullig maar dat klinkt wel als een awkward-fax-tent-moment.
zo zijn ze, volop moeilijk doen over volstrekt onbelangrijke dingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
Ik snap het ook niet. Ze maken nota bene 100 foto's per dag van zichzelfquote:Op maandag 9 juni 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
Wie maakt er 100 foto's van zichzelf?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ze maken nota bene 100 foto's per dag van zichzelf![]()
Ze zullen wel eerst door de keuring moeten ofzo.
Vrouwenquote:Op maandag 9 juni 2014 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie maakt er 100 foto's van zichzelf?
De gemiddelde jonge vrouw tegenwoordig lijkt het wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie maakt er 100 foto's van zichzelf?
quote:
Het is zo goed als windstil hier.quote:
De wereld vergaat, hoor.quote:
weet je meteen hoe ze kijkt als ze je awkward dick moment aanschouwt.quote:
Dat niet, maar ik zou het toch niet zo waarderen als iemand anders dan ik zelf zou besluiten hem op internet te gooienquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
weet je meteen hoe ze kijkt als ze je awkward dick moment aanschouwt.
Moet je poepen?quote:
Dat wel ja, ik sta ook nooit normaal op foto'squote:Op maandag 9 juni 2014 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik zou het toch niet zo waarderen als iemand anders dan ik zelf zou besluiten hem op internet te gooien
En dat gebeurt!!!!
Vind het al niet zo heel fijn als Ado een foto op FB zet, vind ze bijna altijd stom
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
weet je meteen hoe ze kijkt als ze je awkward dick moment aanschouwt.
ik voel een JB meme aankomen.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Het is idd een goede "what has been seen..."-foto
die semi ongemakkelijkheid die er soms afstraalt maakt je juistquote:Op maandag 9 juni 2014 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar bij deze foto heeft ttenminste wel iedereen door dat ik n stom gezicht trek. Bij sommige foto's is mijn gewone gezicht al debiel
Heb ik gemist.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er was al zo'n plaatje toen ik met mn nek zat.
Vind je jaquote:Op maandag 9 juni 2014 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
die semi ongemakkelijkheid die er soms afstraalt maakt je juist
Je hebt in ieder geval een gezicht met expressie, niks mis mee dus.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar bij deze foto heeft ttenminste wel iedereen door dat ik n stom gezicht trek. Bij sommige foto's is mijn gewone gezicht al debiel
Iets op internet gooien is natuurlijk weer wat anders.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik zou het toch niet zo waarderen als iemand anders dan ik zelf zou besluiten hem op internet te gooien
En dat gebeurt!!!!
Vind het al niet zo heel fijn als Ado een foto op FB zet, vind ze bijna altijd stom
Dat mag. Daarom plaats ik ook nooit foto's van mijn partner op internet. Dat ik ze leuk vind, betekent niet dat zij er ook zo over denkt.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind je ja
Ik vind dat dus echt ruk.
Ja, klopt. Maar ook als mensen dat niet doen, wil je toch liever een leuke herinnering zijn, dan een met scheef hoofd, half dichte ogen en een open mond.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iets op internet gooien is natuurlijk weer wat anders.
Nah, ik vind het als hij ze leuk vindt wel een goed teken, dus hij mag het wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mag. Daarom plaats ik ook nooit foto's van mijn partner op internet. Dat ik ze leuk vind, betekent niet dat zij er ook zo over denkt.
kwestie van tijd voor die 'ik hou van je' valt...quote:Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon weten dat een scharrel heus niet op je kleding let, hooguit zo van "hoe snel is het uit" maar dan toch zwaar afvragen wat je aan zal doen.
Uiteraard, maar daar let je dan ook wel op.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ook als mensen dat niet doen, wil je toch liever een leuke herinnering zijn, dan een met scheef hoofd, half dichte ogen en een open mond.
Nope.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
kwestie van tijd voor die 'ik hou van je' valt...
Wie is kisten Stewart? Domme vraag misschien maar het is toch gewoon hetzelfdequote:Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een gezicht met expressie, niks mis mee dus.
[ afbeelding ]
Huppel gaat trouwen en liefdesbabies maken.quote:
Niks. Geen issues met hoe lang het duurt voordat het uit is en wat je aan moet doen.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon weten dat een scharrel heus niet op je kleding let, hooguit zo van "hoe snel is het uit" maar dan toch zwaar afvragen wat je aan zal doen.
Maak jij het even helemaal eng.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huppel gaat trouwen en liefdesbabies maken.
Ik kan het Gorinchem niet aan doen om naakt over straat te gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks. Geen issues met hoe lang het duurt voordat het uit is en wat je aan moet doen.
Ja, maar dat is dus de angst.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar let je dan ook wel op.
de bastaard dochter van Steven Segal. Die heeft net zoveel gezichtsuitdrukkingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is kisten Stewart? Domme vraag misschien maar het is toch gewoon hetzelfde
Dan liever gewoon batsen tot het dak eraf gaatquote:Op maandag 9 juni 2014 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maak jij het even helemaal eng.
Dan nog liever de "ik hou van jou"
Goed plan.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan liever gewoon batsen tot het dak eraf gaat![]()
Ik ga een terrasje opzoeken. Aan het strand. Kijken naar mooie dames in jomerzurkje/bikini. Ook al loopt Air daarom op mij te haten.
[ afbeelding ]
niks haten, ik noem enkel de feiten.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan liever gewoon batsen tot het dak eraf gaat![]()
Ik ga een terrasje opzoeken. Aan het strand. Kijken naar mooie dames in jomerzurkje/bikini. Ook al loopt Air daarom op mij te haten.
[ afbeelding ]
Ik moet nog wachten.quote:
Begrijpelijk wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan het Gorinchem niet aan doen om naakt over straat te gaan.
Wat wil jij daarmee zeggen spijker.quote:
Huppel huppel huppel.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat wil jij daarmee zeggen spijker.
Dat is knap met 1 antwoord 2 vragen beantwoordenquote:Op maandag 9 juni 2014 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
de bastaard dochter van Steven Segal. Die heeft net zoveel gezichtsuitdrukkingen.
Meest geweldige man van Haarlem en omstreken.quote:
Niks hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat wil jij daarmee zeggen spijker.
Zelfs als ik ga emigreren blijf ik dat! Wanneer gaan we wat drinken in de zon lekker scooters kieken?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meest geweldige man van Haarlem en omstreken.
Dan is het goed.quote:
Geen idee. Gorinchem heeft niet veel scooters en ik heb niet genoeg geld voor bier + treinreis.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs als ik ga emigreren blijf ik dat! Wanneer gaan we wat drinken in de zon lekker scooters kieken?
Tjee, is het nog steeds zo?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Gorinchem heeft niet veel scooters en ik heb niet genoeg geld voor bier + treinreis.
Sorry.quote:
Wat ga je koken?quote:
Ik wacht nog even tot ik meer trek heb voordat ik aan zulke activiteiten ga beginnen.quote:
Is ie er nou nog niet?quote:
Jawel maar ik heb geen behoefte om de ex te ontmoeten dus ik wacht geduldig tot zij de hond heeft opgehaald.quote:
Een bekende?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb geen behoefte om de ex te ontmoeten dus ik wacht geduldig tot zij de hond heeft opgehaald.
Geen idee.quote:
quote:
Die onwetendheid wil ik zo lang mogelijk houden ook.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die onwetendheid wil ik zo lang mogelijk houden ook.
Ja met mijn mazzel is zijn ex de beste vriendin van mn stiefzus ofzo.quote:
Whehehe.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja met mijn mazzel is zijn ex de beste vriendin van mn stiefzus ofzo.
Dat zou niet om te lachen zijn hoor.quote:
waarom moet je zoveel gespreksstof terugkoppelen uit onze chats in een sc.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
Niet?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou niet om te lachen zijn hoor.
Voor jullie wel, voor mij niet.quote:
Dat klopt wel ja.quote:
Erg jong jaquote:Op maandag 9 juni 2014 17:33 schreef Cobra4 het volgende:
Einde oefening Lord Flashhart/ Rick/ Richie.
Best wel.quote:
Bij mij staat t nu ook in de oven. Witlof in ham met kaassaus.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het staat in de oven.
Lekker makkelijk.
quote:
quote:
Goed dat ik niet bij jou kom eten vandaagquote:Op maandag 9 juni 2014 18:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij mij staat t nu ook in de oven. Witlof in ham met kaassaus.
Alleen BeNeLux?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
GvsE is het gemeenste kutwijf van de Benelux.
Degradatie.....quote:
teleurstellend voornamelijk...quote:
wat heeft ze nú weer gedaan?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze noemt mijn scharrel Roy Donders.quote:
Nooitquote:Op maandag 9 juni 2014 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor de zeurpieten doe ik ook banaan in ham met kaussaus.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed dat ik niet bij jou kom eten vandaag
Ik noem het beestje gewoon bij het naampje en dat wordt volgens mij niet helemaal gewaardeerd ofzo.. Geen idee..quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze noemt mijn scharrel Roy Donders.
BAM, lekkere seks verziekt!
Welquote:
Benelux is te weinig idd..quote:
Is 'ie echt zo verwijfd?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In dat geval kom ik graag etenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Voor de zeurpieten doe ik ook banaan in ham met kaussaus.
Trutquote:Op maandag 9 juni 2014 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik noem het beestje gewoon bij het naampje en dat wordt volgens mij niet helemaal gewaardeerd ofzo.. Geen idee..
Uh jammie? ...quote:Op maandag 9 juni 2014 19:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Voor de zeurpieten doe ik ook banaan in ham met kaussaus.
is dat alles wat je hebt?quote:
Whahahaha!!!quote:Op maandag 9 juni 2014 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee! Hij komt uit Tilburg, da's de enige vergelijking.quote:
Wel wat ik hier in het openbaar kan zeggen.quote:
Royke Donders, lalalalala... Royke Donders, jalalalalalaaaa...quote:Op maandag 9 juni 2014 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee! Hij komt uit Tilburg, da's de enige vergelijking.
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:03 schreef Faxie het volgende:
Wie is Roy Donders?Kom die naam wel eens tegen... iets met voetbal ofzo?
Varken?quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel wat ik hier in het openbaar kan zeggen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:03 schreef Faxie het volgende:
Slechte troll faxquote:Op maandag 9 juni 2014 19:03 schreef Faxie het volgende:
Je komt die kop van hem echt overal tegen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:07 schreef Myraela het volgende:
Wat is er raar aan één of andere reality retard huispakken ontwerper niet kennen?
Huh wat?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:07 schreef Myraela het volgende:
Wat is er raar aan één of andere reality retard huispakken ontwerper niet kennen?
Die jongen heet Roy Donders en geen Roykequote:Op maandag 9 juni 2014 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Royke Donders, lalalalala... Royke Donders, jalalalalalaaaa...
En haalt zijn boodschappen bij de Jumbo.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien woont Faxie stiekem wel in Barneveld
Wat?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En haalt zijn boodschappen bij de Jumbo.
Dan moet je de afgelopen maand geen krant, tv of internet gebruikt hebben.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:07 schreef Myraela het volgende:
Dat is Roy Donders. En nu had die de oranje pakken voor de Jumbo gemaakt, die snel uitverkocht waren. Je mist er niets aan.quote:
Royco Dondersquote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die jongen heet Roy Donders en geen Royke
Ow ok. Ik mis inderdaad niksquote:Op maandag 9 juni 2014 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is Roy Donders. En nu had die de oranje pakken voor de Jumbo gemaakt, die snel uitverkocht waren. Je mist er niets aan.
Tja wel internet, maar geen krant of TV nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je de afgelopen maand geen krant, tv of internet gebruikt hebben.
In Barneveld bij de Jumbo mocht het niet. Er was bezwaar gemaakt vanwege zijn achternaam. ZOu een belediging zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is Roy Donders. En nu had die de oranje pakken voor de Jumbo gemaakt, die snel uitverkocht waren. Je mist er niets aan.
Met zo'n juichpak aan scoor je nog minder dan je nu al doetquote:Op maandag 9 juni 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja wel internet, maar geen krant of TV nee.
Je hebt zelfs niet meegekregen dat zijn pakken in Barneveld zijn verboden omdat Donders teveel met de duivel te maken heeft?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja wel internet, maar geen krant of TV nee.
Uh neequote:Op maandag 9 juni 2014 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt zelfs niet meegekregen dat zijn pakken in Barneveld zijn verboden omdat Donders teveel met de duivel te maken heeft?
Weet jij wiel Royco Donders is?quote:
Lees je wel iets van nieuws dingen?quote:
je hebt het getest?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met zo'n juichpak aan scoor je nog minder dan je nu al doet
Is dat experiment waardig?quote:
Oehh, busted!quote:Op maandag 9 juni 2014 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
Onzin fax. Laatst vroeg ik wie Roy donders was en wist jij het ook. Slechte troll.
Ik lees alleen nieuws op de FP hier, en dan alleen wat me boeiend lijkt.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lees je wel iets van nieuws dingen?
Je weet inmiddels wel dat Bea afgetreden is en dat er daarom met koninginnedag dit jaar geen feest was?
Whut?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
Onzin fax. Laatst vroeg ik wie Roy donders was en wist jij het ook. Slechte troll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |