Was ook niet echt een lastige etappe of een lastige slotklim. Dit was alleen op papier een klim van buitencategorie.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Afstand met de rest eigenlijk best klein.
Had een goede pokerface, maar gewoon helemaal niks meer over blijkbaar.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rare finish, Contador moest even een meter laten en leek voor de rest gewoon in het wiel te blijven zitten.
Froome geef ik je gelijk in maar Sky als ploeg is een stuk minder dan vorig jaar. Portequote:
Een Mollema kan hem hebben in de Tour.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vreemd seizoen van Nibali. Niet alleen qua resultaten, maar hij straalt ook gewoon een soort slapheid uit.
Dat is waar. In de Tour zal het met minuten gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:16 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Was ook niet echt een lastige etappe of een lastige slotklim. Dit was alleen op papier een klim van buitencategorie.
Muah alleen Porte mss, de rest is juist sterker met Thomas, Lopez en Nieve denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Froome geef ik je gelijk in maar Sky als ploeg is een stuk minder dan vorig jaar. Porte
Misschien wordt Kelderman wel voor 2 miljoen de meesterknecht van Vroemquote:Op maandag 9 juni 2014 15:19 schreef forzaudinese het volgende:
Kelderman![]()
![]()
Nooit gedacht dat hij zo lang met Contador en Froome mee zou kunnen ! Volgend jaar Kelderman samen met Mollema maar mee naar de tour !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |