Ja, die sfeer meemaken lijkt me ook het leukst. Maar ik ben wel benieuwd of ik de wedstrijd ook echt kan volgen, ik ben op TV de puck meestal al kwijt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:16 schreef Iwanius het volgende:
Je hebt 1 voordeel en wel dat je in de ArenA zit met alle sfeer dus ga je vanzelf wel mee met het geheel.
Dat heb je dus niet als je thuis voor de buis zit met de benodigde afleiding.
Dat komt met een beetje oefening wel. Als je vaker kijkt kun je beter inschatten waar hij heen gaat. Bovendien helpt het als je in HD kwaliteit kijkt (crappy streams zijn vaak slecht te volgen)quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, die sfeer meemaken lijkt me ook het leukst. Maar ik ben wel benieuwd of ik de wedstrijd ook echt kan volgen, ik ben op TV de puck meestal al kwijt.
Ligt er een beetje hoe lang je gaat anders kan je ook overwgen om bijvoorbeeld naar een OHL wedstrijd te gaan, Ottawa 67'squote:Op vrijdag 5 september 2014 07:57 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ga dit najaar naar Ottawa Senator’s vs Toronto Maple Leafs. Vakantie in Canada, leek me tof om zo'n wedstrijd mee te maken. Maar ik volg het helemaal niet/kijk alleen met de OS, dus ik weet niet echt wat ik kan verwachten. Op tv kan ik het normaal amper volgen, ben benieuwd of dat beter zal gaan in het stadion.
In het stadion is het veel makkelijker, vond ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, die sfeer meemaken lijkt me ook het leukst. Maar ik ben wel benieuwd of ik de wedstrijd ook echt kan volgen, ik ben op TV de puck meestal al kwijt.
Haha 3 cups en dat terwijl hij niet meer dan een redelijke grinder is. Hij heeft ook bij 2 van de 3x amper gespeeld in de playoffs (1 jaar helemaal niet, 1 jaar slechts 3 games).quote:Op zondag 7 september 2014 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Colin Fraser naar St. Louis. Hij heeft 3 van de laatste 5 cups gewonnen dus dat beloofd wat
Gaat wsl overigens naar de Wolves toe, maar goed om er bij te hebben denk ik als nummer 13 of 14quote:Op zondag 7 september 2014 20:36 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Haha 3 cups en dat terwijl hij niet meer dan een redelijke grinder is. Hij heeft ook bij 2 van de 3x amper gespeeld in de playoffs (1 jaar helemaal niet, 1 jaar slechts 3 games).
Kings en hawks wel 2 keer in 3 jaar maar goed dat lukten alleen de hawks, wings en kings sinds de oilers volgens mijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:18 schreef Saviola het volgende:
Nah, 2x op rij een Cup winnen slaagt niemand meer in, in de huidige NHL
Stamkos has gister 12 SOG, net zo veel als het hele team van Buffalo tegen Anaheimquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:04 schreef Saviola het volgende:
Anton Stralman, holy shit
[ afbeelding ]
7-1 winst op MTL, lekker hoor. Stamkos hattrickje, Hedman 4 pts en is nu topscorer van de hele league voorlopig
Check trouwens beelden van Panthers-Sens, daar zat echt nog geen 1000 man volgens mijwat zielig zeg
Eerder 731 dan 7311 als je de beelden zietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:25 schreef RobertVH het volgende:
Officiëel 7,311 bij de Panthers, dan hebben ze waarschijnlijk het personeel nog meegeteld...
En huilgebaren maaktequote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:55 schreef Katth het volgende:
Dat de mascotte graag mee had willen doen?
Alleen Voynov mag niet meer mee doen van de NHL nu die aangehouden is voor domestic violence..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jack Muzzin bijgetekend
Muzzin - Voynov - Martinez - Doughty.
Prima top 4 voor de komende 5 jaar
Hand gebroken, 4-6 weken eruitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |