Doe ik wel andere dingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
@ vinnie. Cool dus goede dag gehad.
Hoe was het circuit om te rijden??
[..]
Laat mij die koekjes nou maar bakken
Vetquote:Op maandag 9 juni 2014 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
@ vinnie. Cool dus goede dag gehad.
Hoe was het circuit om te rijden??
mariokart is tofquote:
Goeden tipquote:Op maandag 9 juni 2014 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mariokart is tof![]()
@vinnie ben benieuwd! Zet je em op facebook?
Overigens zou ik dan eers uppen naar youtube
Kwaliteit van rechtstreeks filmpjes uppen naar Facebook is om te janken
dan zet je hem toch omquote:Op maandag 9 juni 2014 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
Windows movie maker kan geen mp4's openen
tjaquote:Op maandag 9 juni 2014 09:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar ik wil 'm zo laten anders wordt ie nog veel groter
Hoe zwaar ben je danquote:Op maandag 9 juni 2014 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
De dag is aangebroken waarop ik mijn eigen broek niet meer fatsoenlijk dicht krijg
Jurkje dan maar.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
De dag is aangebroken waarop ik mijn eigen broek niet meer fatsoenlijk dicht krijg
Geen idee, ik heb geen weegschaal. Maar ik ben al 5 kilo aangekomen denk ik. Eens mijn buikomvang meten straksquote:
ik heb positie rokje aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Tijd voor positiekleding.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 10:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb positie rokje aan
Knelt minder, zit fijner!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
Ja ik heb nu voort eerst zo'n rokje aan.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tijd voor positiekleding.Dat zit veel lekkerder!
Ik heb nog n doos staan in maat 36, hebben?
inderdaad, echt een wereld van verschil. Ik had altijd last van die rand van een rokje en dan ook nog de rand van een panty. Ik had nooit verwacht dat dit zo prettig zou zitten.quote:
Dm me anders je e-mailadres, dan stuur ik je foto's van wat ik heb aan shirts en buikbanden (ik bleef mijn eigen blousjes en vesten dragen, maar dan met buikband).quote:Op maandag 9 juni 2014 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik heb nu voort eerst zo'n rokje aan.
Jaik zoek alleen nog shirts en vesten. Heb best veel broeken en rokjes al.
ah, goed idee, want ik zit ook net nog even in de winter bedacht ik gister.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dm me anders je e-mailadres, dan stuur ik je foto's van wat ik heb aan shirts en buikbanden (ik bleef mijn eigen blousjes en vesten dragen, maar dan met buikband).
quote:Op maandag 9 juni 2014 10:51 schreef Moeraskat het volgende:
OMG deze moet ik hebben![]()
![]()
http://www.hm.com/nl/product/10670?article=10670-A
Aww wat schattigquote:Op maandag 9 juni 2014 10:51 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
ja hequote:
Mijn kind moest dat soort dingen ook altijd aanquote:
Da's weer klote Hups.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ging vannacht kapot van de pijn maar het prachtige onweer maakte een hoop goed.
Pijn? wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ging vannacht kapot van de pijn maar het prachtige onweer maakte een hoop goed.
Inderdaad en het is een november baby dus ik kan het mooi in berenpakjes stoppenquote:Op maandag 9 juni 2014 10:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mijn kind moest dat soort dingen ook altijd aanvind het geweldig
Ja lekker warm voor de kleine mupsquote:Op maandag 9 juni 2014 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad en het is een november baby dus ik kan het mooi in berenpakjes stoppen
quote:
Die heb ik in t wit. Hebben??quote:Op maandag 9 juni 2014 10:51 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
oh echt? welke maat?quote:
Mijn lichaam vindt het leuk om mij maagzuur te geven als waarschuwing dat ik ongesteld moet worden ofzo.quote:
Ow ik heb gisteren ook wel 5 rennie's naar binnen gewerktquote:Op maandag 9 juni 2014 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn lichaam vindt het leuk om mij maagzuur te geven als waarschuwing dat ik ongesteld moet worden ofzo.
Rennies werken niet bij mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow ik heb gisteren ook wel 5 rennie's naar binnen gewerktIk heb zo vaak last van maagzuur
Ow echt? Als ik niks neem lig ik echt de hele nacht wakkerquote:Op maandag 9 juni 2014 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rennies werken niet bij mij.
Heel soms kan ik het onderdrukken met zoethout/zoethoutthee maar meestal ga ik gewoon ff kapot van de pijn.
Ik heb vannacht dan ook wel 2 hele uurtjes geslapen.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow echt? Als ik niks neem lig ik echt de hele nacht wakker
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vannacht dan ook wel 2 hele uurtjes geslapen.
You did the nasty?quote:Op maandag 9 juni 2014 11:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook niet zoveel geslapen vannacht maar dat was voor iets leuks
quote:Altijd fijn als alle huisartsen dicht zitten.... Luie flikkers. Huisartsenpost bellen met een flinke wachtrij.. Kost me nog geld ook!!
Uhuquote:
You go girl!quote:
Sow wat was ik daar aan toe zegquote:
Was het al zo lang geleden dan?quote:
Zo goed wel jaquote:
Herkenbaar.quote:
Goed bezigquote:Op maandag 9 juni 2014 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Ik werd vanochtend wakker met op de app de belofte dat ik morgen weer erge last van spierpijn zal hebben. Ik ben benieuwd.
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Als zoonlief klaar is met poepen gaan we naar de winkel om enge insecten en wormen te kopen.
Moet niet maar omdat dit de eerste keer is dat we voer voor de gamen gaan halen wil ik wel ff mee ja.quote:
Nou jij liever dan ikquote:Op maandag 9 juni 2014 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet niet maar omdat dit de eerste keer is dat we voer voor de gamen gaan halen wil ik wel ff mee ja.
Ja ik heb van alles gehad, pilletje, poedertjes drankjesquote:Op maandag 9 juni 2014 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
als je vaak last hebt van maagzuur en maagpijn bij het eten van bepaalde dingen zou het kunnen dat je maagklep niet goed sluit. Daar zijn pilletjes voor, soort gelijk aan rennie wat dus wel helpt. Mijn ex had die ook.
Heb je Zantac al gehad? of een gastroscopie laten doen?quote:Op maandag 9 juni 2014 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik heb van alles gehad, pilletje, poedertjes drankjesMaar tot nu toe niks wat echt werkt
Volgens mij wel, is toch een beetje melkachtig drankje.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je Zantac al gehad? of een gastroscopie laten doen?
Nee dat is een pilletje die je dagelijks inneemt.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, is toch een beetje melkachtig drankje.
Nee eigenlijk moet ik er weer achteraan om verder te kijken
Ow dat durf ik zo niet te zeggenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat is een pilletje die je dagelijks inneemt.
Het is n jasje maat 62. Maar mijn zoon is van augustus, dat gaat teveel schelen als de jouwe in november komt.quote:
kwestie van vraag en aanbodquote:Op maandag 9 juni 2014 12:24 schreef Tamashii het volgende:
Ik zit sinds gisteravond de site hookers.nl te bekijken. Jezus dat vrouwen zo weinig vragen voor seks wist ik echt niet
Er is dus teveel aanbod? 20 euro voor suckiesuckie vind ik echt waaaaay te weinig :/quote:
Teveel aanbod tegen een lage prijs.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er is dus teveel aanbod? 20 euro voor suckiesuckie vind ik echt waaaaay te weinig :/
Ah ik vind dat echt zieligquote:Op maandag 9 juni 2014 12:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Teveel aanbod tegen een lage prijs.
En de breezersletjes hebben de markt natuurlijk geen goed gedaan.
Harde struggles voor prostituees.
Ach wees blij dat ze er überhaubt nog geld voor krijgen, omgekeerd is dat veel minder het geval toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er is dus teveel aanbod? 20 euro voor suckiesuckie vind ik echt waaaaay te weinig :/
Zo goedkoop ja? Daar kom ik er hier nog niet mee wegquote:Op maandag 9 juni 2014 12:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verkeerde diertjes om op te kanen?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar goed dat ik mee ging want die caissière maakte er een puinhoop van.
Srs? Veel gaat zwart denk ik?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog belasting er over betalen.
He? Hoe bedoel jequote:Op maandag 9 juni 2014 12:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach wees blij dat ze er überhaubt nog geld voor krijgen, omgekeerd is dat veel minder het geval toch?
Nou ja of 75 voor een uur inclquote:Op maandag 9 juni 2014 12:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo goedkoop ja? Daar kom ik er hier nog niet mee weg
Ja, het is gewoon een beroep en daar wil de staat gewoon 21% omzetbelasting over betaald zien.quote:
Nee.quote:
Ah.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ik had krekels, meelwormen en moriowormen.
Moriowormen zijn 2,75 per bakje meelwormen 1,85.
Doos sloeg 4x morio aan. Ik zei er iets van en toen ging ze roepen dat ze het heus wel beter wist blabla maar uiteindelijk had ik toch lekker gelijk.
Hilarisch.quote:
Ik heb gisteren op een meet weer mijn broek niet weten aan te houden.quote:
Nog geneukt?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren op een meet weer mijn broek niet weten aan te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog geneukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan Hep en Feer wel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Was het weer zo ver jaquote:Op maandag 9 juni 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend dat het vet dan heen en weer kwabbelt?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De zeelucht langs mijn ballen was wel prettig.quote:
Dat doet het sowieso wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend dat het vet dan heen en weer kwabbelt?
Klinkt romantischquote:Op maandag 9 juni 2014 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De zeelucht langs mijn ballen was wel prettig.
[..]
Dat doet het sowieso wel.
Alleen of met een schone deerne aan je zijde?quote:
Ik heb altijd een schone deerne aan mijn zijde toch.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen of met een schone deerne aan je zijde?
Oh ja hoe heet ze dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb altijd een schone deerne aan mijn zijde toch.
Kennen we haar?quote:
ik mijn billen uit mn stringquote:
sorry dat ik dit vertelquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind nog steeds ricky martin zo lekker he
ik loog, ik loop al de hele dag comando.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:34 schreef Myraela het volgende:
Maak ik een artikel over hoe je een pakje na kunt maken, maar dan lekker.
Krijg ik reacties van mensen die het niet lezen "Oh lekker, dit pakje eten wij ook altijd"
comando?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik loog, ik loop al de hele dag comando.
met nog een M.quote:
nee zonder slipje :-) dat heet ook zo.quote:
Hoezo? Kan van alles zijn. Heb mezelf vandaag nog pijn gedaan. Geestelijk danquote:
Oh dat is jammer. Ik over het algemeen ook niet hoorquote:
Dan blijft mijn pics staanquote:Op maandag 9 juni 2014 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee zonder slipje :-) dat heet ook zo.
Nou ja, het is niet iets wat ik zeg maar op mn werk bij binnenkomst zou vragen aan een collega oidquote:Op maandag 9 juni 2014 14:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo? Kan van alles zijn. Heb mezelf vandaag nog pijn gedaan. Geestelijk dan
ik heb wel een rokje aanquote:
Was het bij paarden ook niet zo dat ze zich aanpassen de berijder?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik word gewoon zelf zenuwachtig van dat paard
maar je ziet het toch niet ?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan!
Als je maar niet je benen optilt dan!
Nee maar het is dan ook geen collega hahahaquote:Op maandag 9 juni 2014 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet iets wat ik zeg maar op mn werk bij binnenkomst zou vragen aan een collega oid
Ik ben liefquote:Op maandag 9 juni 2014 14:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dat is jammer. Ik over het algemeen ook niet hoor
Als je je benen niet optilt niet nee ^^quote:
Ik had het over het paard in mn ui, daar zit niemand op.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het bij paarden ook niet zo dat ze zich aanpassen de berijder?
quote:
haquote:Op maandag 9 juni 2014 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je je benen niet optilt niet nee ^^
Ik loop in mn bikini rond, dus ik moet niks zeggen
Ja dat weet ik toch nietquote:Op maandag 9 juni 2014 14:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik kom net onder de douche vandaan. kweenie.
Is goed. Pleur er zo ook nog wat foto's op.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh tof. Kijk ik vanavond wel even op de laptop.
Oh dan snap ik er niets meer vanquote:Op maandag 9 juni 2014 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het over het paard in mn ui, daar zit niemand op.
Gooi hier eens beschrijving neer.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:48 schreef Tamashii het volgende:
Kutkutkut ik zoek een liedje maar ga t noooooit vinden.
Nou ik heb er weer een. Was op retropop afgelopen zaterdag en vlak voor de laatste band; simple minds was er een nummer. Allemaal bliepjes en dan ineens een donkere ruige vrouwen of mannen stem. Geen idee wat er gezegd werd in dat nummer want ik stond vooraan en dat is eigl helemaal niet tof.quote:
voor in het draadje?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:48 schreef Tamashii het volgende:
Kutkutkut ik zoek een liedje maar ga t noooooit vinden.
Ook. Hahaha maar ook omdat t zo vet is!quote:
Ja, godver, met die beschrijving kan ik niets.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou ik heb er weer een. Was op retropop afgelopen zaterdag en vlak voor de laatste band; simple minds was er een nummer. Allemaal bliepjes en dan ineens een donkere ruige vrouwen of mannen stem. Geen idee wat er gezegd werd in dat nummer want ik stond vooraan en dat is eigl helemaal niet tof.
proostquote:Op maandag 9 juni 2014 14:52 schreef Royco1 het volgende:
Zo, weer 91 dollartjes er bij in 2 uur tijd.
Wel een biertje verdiend nu.
Proost
Poker?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:52 schreef Royco1 het volgende:
Proost
Ja tering, fas! I need it!!!quote:Op maandag 9 juni 2014 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, godver, met die beschrijving kan ik niets.
was het zongen of spreken wat die stem deed?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou ik heb er weer een. Was op retropop afgelopen zaterdag en vlak voor de laatste band; simple minds was er een nummer. Allemaal bliepjes en dan ineens een donkere ruige vrouwen of mannen stem. Geen idee wat er gezegd werd in dat nummer want ik stond vooraan en dat is eigl helemaal niet tof.
Je kan niet via het programma terugvinden wie er voor de laatste band optrad?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
was het zongen of spreken wat die stem deed?
Zongen?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch wel meer zingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nice one, dudequote:Op maandag 9 juni 2014 14:52 schreef Royco1 het volgende:
Proost
Nee het was geen band. Het was in afwachting van de simple minds.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan niet via het programma terugvinden wie er voor de laatste band optrad?
Jij!quote:
Kan je best.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nu netjes afsluiten en even pauze nemen en het niet meteen weer verspelen.
autocorrect op een klote Appleding. It's beyond my control.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het lijkt ineens wel het foute uur op mijn tijdlijn
Ik dacht dat jij juist altijd in control was.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
autocorrect op een klote Appleding. It's beyond my control.
Kayak, maar ik denk dat ze iets bedoelt van de DJ op de dancestage...quote:Op maandag 9 juni 2014 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan niet via het programma terugvinden wie er voor de laatste band optrad?
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laatste dagen gaat weer lekker Barb.
Die Fransen zijn zo soft.
kon je nog wel horen of het een 80's achtig nummer was?quote:
Nee lijkt er slechts een klein beetje op, iets te druk!quote:
Nee er was geen dj. Het was echt een nummer.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kayak, maar ik denk dat ze iets bedoelt van de DJ op de dancestage...
Appledingen denken na voor hun gebruiker. Helaas pas ik niet in het standaardprofiel van de doelgroep. Dan krijg je zulk soort missers met de autocorrect.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij juist altijd in control was.
nee vrij modern.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
kon je nog wel horen of het een 80's achtig nummer was?
toch niet de formule he?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee er was geen dj. Het was echt een nummer.
er is nog zo'n bekende instrumentale artiest uit de eighties. Maar ik kan niet op zijn naam komen.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee lijkt er slechts een klein beetje op, iets te druk!
Neeeeee hahahhahahha meer dance/trance. En geen nl tekst.quote:
Stomme appledingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Appledingen denken na voor hun gebruiker. Helaas pas ik niet in het standaardprofiel van de doelgroep. Dan krijg je zulk soort missers met de autocorrect.
Adult ofzo... ?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee lijkt er slechts een klein beetje op, iets te druk!
ik schrok alquote:Op maandag 9 juni 2014 14:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeeeee hahahhahahha meer dance/trance. En geen nl tekst.
Jean Michel Jarre?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:59 schreef JJH het volgende:
[..]
er is nog zo'n bekende instrumentale artiest uit de eighties. Maar ik kan niet op zijn naam komen.
Volgens mij frans.
dan zou ik het zo snel niet weten. Succes met zoeken.quote:
Jean Michel Jarre?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:59 schreef JJH het volgende:
[..]
er is nog zo'n bekende instrumentale artiest uit de eighties. Maar ik kan niet op zijn naam komen.
Volgens mij frans.
absoluut, als ik 'm niet had gekregen van het werk had ik het zelf in elk geval nooit gekocht. Overrated meuk is het.quote:
Eens!quote:Op maandag 9 juni 2014 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
absoluut, als ik 'm niet had gekregen van het werk had ik het zelf in elk geval nooit gekocht. Overrated meuk is het.
Die is wel leuk, ja.quote:
Maar die is het vast niet.quote:
Leuk!quote:Op maandag 9 juni 2014 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit is Hertog.[ afbeelding ]
Dit is Hertog met 1 van zn bitches.
[ afbeelding ]
alles lekker, weekje vrij zonder al te veel plannen. Erg relaxed dus. En jij? Loop je nog steeds met O-benen door je scharrel?quote:
Ja, lekker. En met u, sabih?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij!
Heerlijke sexy man! Hoe is het?
Legoweltquote:
Hey, Legowelt ken ik.quote:
quote:
Whut whut?quote:
genoeg kraakpandfeestjes meegemaakt ja. Bunker Recordsquote:Op maandag 9 juni 2014 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Whut whut?![]()
Haha, mja hij is wel een van de bekendere natuurlijk![]()
En Haags, dus dat Air 'm kent verbaast me niet
Ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leuk!
Heeft hij gewoon een heel terrarium over kunnen nemen van iemand ofzo?
Scharrel zie ik straks weer en hij beloofde mij vuurwerk en spierpijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
alles lekker, weekje vrij zonder al te veel plannen. Erg relaxed dus. En jij? Loop je nog steeds met O-benen door je scharrel?
Heerlijk.quote:
Ik ben zelfs naar zn concert geweest.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:06 schreef Royco1 het volgende:
We hebben allemaal vroeger die danspasjes gedaan toch.
Toch?
O, das wel heel tof zeg!quote:Op maandag 9 juni 2014 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Vriendin van mn moeder had die beesten voor haar zoon gehaald maar die keek er niet naar om. Huppelkind wil al zo'n 8 jaar reptielen maar ik vond de aanschaf van het terrarium teveel. Nu hebben we alles compleet en gratis.
Goed dus begrijp ik?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Scharrel zie ik straks weer en hij beloofde mij vuurwerk en spierpijn.
Daar was ik nog een beetje te jong voorquote:Op maandag 9 juni 2014 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zelfs naar zn concert geweest.
Ja dat is altijd kut.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:12 schreef zeefje het volgende:
Wil ik reageren op een leuk huisje moet je door iemand voorgedragen worden. Ik weet niemand die bij hetzelfde huurt
goffedomme![]()
Kans dat wij op vakantie gaan is heel klein.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, das wel heel tof zeg!
Zorg wel dat er iemand op ze let die er verstand van heeft als je op vakantie gaat ofzo...
Onze buurvrouw heeft mijn halsbandleguaantjes vermoord
(Bak hoort droog te zijn, klein beetje nevel erin 'sochtends, klaar, zij had ze gewoon compleet verzopen, terwijl we het echt goed hadden laten zien, 5x ofzo... Maar goed, weekje weg, wat kan er misgaan in die paar dagen...)
Ja.quote:
Oh god, je bent ook een bronie geworden?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Konijn hier heeft de kabels van de boxen doorgeknaagd
Ze mag buiten gewoon rondlopen, maar komt dan naar binnen en gaat schijnbaar op de draden zitten knagen..
Waarom altijd de draden? Waarom niet gewoon op t hout in hun hok ofzo?
omdat dat mag en daarom stukken minder leuk is.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze mag buiten gewoon rondlopen, maar komt dan naar binnen en gaat schijnbaar op de draden zitten knagen..
Ja, dat scheelt!quote:Op maandag 9 juni 2014 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans dat wij op vakantie gaan is heel klein.
Huppelkind heeft zich al jaren ingelezen over diverse reptielen, ik krijg gewoon een spoedcursus.
En gelukkig veel mensen in de directe omgeving met baardjes dus goed netwerk.
Ik had ook dieren die dat deden dus heb ik de draden weggewerkt door ze door verwarmingsbuizen te trekken.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat onze konijnen dat besef hebben.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
omdat dat mag en daarom stukken minder leuk is.
De kat zit al sinds ze er staan binnen een straal van 50cm om die bak.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt!
Het is ook gewoon heel leuk om naar ze te kijkenVond ik altijd.
Ze komen normaal niet binnen, dus dan maakt het niet zoveel uit.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had ook dieren die dat deden dus heb ik de draden weggewerkt door ze door verwarmingsbuizen te trekken.
Onderschat konijnen nietquote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat onze konijnen dat besef hebben.
Ik onderschat ze niet.quote:
Die kijken af van hun baasje en vinden het misschien ook wel opwindend om gestraft te worden als ze ongehoorzaam zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat onze konijnen dat besef hebben.
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kijken af van hun baasje en vinden het misschien ook wel opwindend om gestraft te worden als ze ongehoorzaam zijn.
Nee hoor, dan rennen ze gewoon heel hard weg.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kijken af van hun baasje en vinden het misschien ook wel opwindend om gestraft te worden als ze ongehoorzaam zijn.
Knevelen en boeien dan maar die afvallige beesten.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, dan rennen ze gewoon heel hard weg.
Is er trouwens maar een die steeds binnen komt, de ander blijft netjes buiten.
Moet ik ze eerst te pakken zien te krijgenquote:Op maandag 9 juni 2014 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Knevelen en boeien dan maar die afvallige beesten.
Zit je in een midlifecrisis?quote:
is dat niet meer Ado zijn ding?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet ik ze eerst te pakken zien te krijgen
Vroeger wel.quote:
Konijnen in een plastic zak?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:29 schreef Moeraskat het volgende:
ze zijn zo cool, ik heb ze alleen niet meer. Omdat ze in een plastic zak zaten vroeger, die op mijn kamer stond, en ik heb daar een keer in gekotst toen ik ziek wastoen heeft mama de hele tas weggesmeten.
Ik weet niet waar de meeste van mijn ponies zijn geblevenquote:Op maandag 9 juni 2014 15:29 schreef Moeraskat het volgende:
ze zijn zo cool, ik heb ze alleen niet meer. Omdat ze in een plastic zak zaten vroeger, die op mijn kamer stond, en ik heb daar een keer in gekotst toen ik ziek wastoen heeft mama de hele tas weggesmeten.
Tuurlijk Fax.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:30 schreef Faxie het volgende:
Mijn zus had zo'n groot speelhuis van die pony's
Inderdaad, beetje doorzichtig.quote:
Jij hebt daar gewoon met je transformers in gespeeld he?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja
Deze:
[ afbeelding ]
Ze had deze ook nog
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
welkom in mijn wereldquote:
Nee, nooit aan gedacht eigenlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt daar gewoon met je transformers in gespeeld he?
Als een eckte fokster.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:43 schreef zeefje het volgende:
Ik zit lekker op mijn zolderkamer met airco aan
Heerlijk joh!quote:
Jij helemaal naar de supermarkt voor een appel en een ei.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:48 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een nieuw vliegertje gekocht voor als het weinig waait en dan met een landboardKostte een appel en een ei
Ik had al thuis liggenquote:Op maandag 9 juni 2014 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij helemaal naar de supermarkt voor een appel en een ei.
Overhoring over baarden?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon!![]()
Hij is net bij oma geweest, heeft daar van alles over baardjes uitgeprint. Geeft mij dat pak papier en zegt: hier, huiswerk, woensdag overhoring!
Had je net als mij gewoon op tijd moeten beginnen dan had je nu ook in de zon kunnen zittenquote:Op maandag 9 juni 2014 15:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als een eckte fokster.
-----
Aan het klussen dus jullie moeten niet piepen
Baardagamen schat. Zijn huisdieren maar omdat ik er ook soms voor moet zorgen moet ik leren van mn zoon.quote:
Ken je klassiekers.quote:
Vrijwillig dus gaat helaas niet op en moet toch af.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had je net als mij gewoon op tijd moeten beginnen dan had je nu ook in de zon kunnen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |