SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide informatie UTO / De drie nieuwe bewoners - juni
Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Ivan (26jaar)
• Amy (35jaar)
• Marceline (40jaar)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Jerry, jerry jerry??quote:
Vandaar mijn uithaal. Ik zag en hoorde hem al aankomen. Hij zal het niet goedpraten. Wat een lullo is dat.quote:
ken je de jerry springer show niet =quote:
dat dusquote:Op maandag 9 juni 2014 01:02 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Vandaar mijn uithaal. Ik zag en hoorde hem al aankomen. Hij zal het niet goedpraten. Wat een lullo is dat.
Niet echt, Ooit iets van gezien. maar waar slaat het op dan?quote:
Nico was nog wakker en ligt nu te jammeren bij Rienkquote:Op maandag 9 juni 2014 01:04 schreef Zelus het volgende:
Hopelijk is Nico nu wakker geworden en gezien hoe de echte Zwerver kan zijn.
Mocht dat kind eindelijk een keer uitslapen, gaat Rienk daar iets heel anders van maken. Wat een idiote eikel is dat zeg. In het begin mocht ik hem nog. Nu totaal niet meer.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:03 schreef AnneLo het volgende:
Wat een sukkel die Rienk. Isabella doet dit omdat ze morgen de koeien niet wil doen.
Ze wil nu in ieder geval niet met hem knuffelen.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:04 schreef Zelus het volgende:
Hopelijk is Nico nu wakker geworden en gezien hoe de echte Zwerver kan zijn.
Maar ze durft nietquote:
Oh dear ik ben oudquote:Op maandag 9 juni 2014 01:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet echt, Ooit iets van gezien. maar waar slaat het op dan?
Dat scandeerde de mensen altijd als hij binnen kwam en als de boel in de fik vloog tijdens hevige discussies. Meestal met tokkie figuren.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet echt, Ooit iets van gezien. maar waar slaat het op dan?
uhm ik ben 40+quote:
Waarheid mag niet gezegd worden daar.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:05 schreef Kaleddi het volgende:
En iedereen is het weer aan het sussen. Is allemaal niet belangrijk.
Terwijl ze juist de goede dingen aanstipt
Misschien ben ik wel ouder dan jijquote:
Ik ook (40), Jerry was van de eind jaren 90 toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
uhm ik ben 40+
maar ken het toch erg goed hoor
Met wat?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
uhm ik ben 40+
Ik had het ook niet tegen jouquote:Op maandag 9 juni 2014 01:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
uhm ik ben 40+
Marije zou het zelfs allemaal kunnen weten, zij heeft veel gestreamd en is er sinds kort in, dus zij weet hoe het zit, maar ik geloof, dat zij niet het licht uitgevonden heeft.quote:
Nee, het pakt juist altijd verkeerd uit. Zij verliest elke keer een stukje privalege.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:05 schreef .Exe het volgende:
Isa heeft eigenlijk, ondanks haar geschreeuw, helemaal gelijk![]()
Zoals bijna altijd en ze geeft zich bloot maar dat pakt voor haar eigenlijk altijd goed uit!
Isa is TOP![]()
![]()
En Dennis?? Wat een gladde zielige ouwe lafaard!
Dat had Isa net aangekaart bij de anderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ik val er eigenlijk middenin. Gaat dit over het feit dat Isa drank heeft gepakt? Die tokkie moest eens weten er wordt regelmatig gesjopt in die kast van haar, zijzelf als grootste afnemer.
Marije is een linkmiegel.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:07 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Marije zou het zelfs allemaal kunnen weten, zij heeft veel gestreamd en is er sinds kort in, dus zij weet hoe het zit, maar ik geloof, dat zij niet het licht uitgevonden heeft.![]()
Ik 50+. Hier primaquote:Op maandag 9 juni 2014 01:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
uhm ik ben 40+
ho hoquote:
En ze wint sympathie van onsquote:Op maandag 9 juni 2014 01:08 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nee, het pakt juist altijd verkeerd uit. Zij verliest elke keer een stukje privalege.
waarom was dit niet gisteravond, dan hadden we vandaag naar de markt kunnen gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 01:09 schreef GekkePoes het volgende:
Het valt me wel op dat iedereen tegen isa gaat, en niemand die er tussen springt.
Ik ben in staat om in Utopia te gaan om er tussen te springen , Isa een beetje meehelpen
Die eikel doet niet anders dan haar te manipuleren en op haar flikker te geven en dan gaat hij het weer goed maken. Die gozer is eng.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |