SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide informatie UTO / De drie nieuwe bewoners - juni
Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Ivan (26jaar)
• Amy (35jaar)
• Marceline (40jaar)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Jerry, jerry jerry??quote:
Vandaar mijn uithaal. Ik zag en hoorde hem al aankomen. Hij zal het niet goedpraten. Wat een lullo is dat.quote:
ken je de jerry springer show niet =quote:
dat dusquote:Op maandag 9 juni 2014 01:02 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Vandaar mijn uithaal. Ik zag en hoorde hem al aankomen. Hij zal het niet goedpraten. Wat een lullo is dat.
Niet echt, Ooit iets van gezien. maar waar slaat het op dan?quote:
Nico was nog wakker en ligt nu te jammeren bij Rienkquote:Op maandag 9 juni 2014 01:04 schreef Zelus het volgende:
Hopelijk is Nico nu wakker geworden en gezien hoe de echte Zwerver kan zijn.
Mocht dat kind eindelijk een keer uitslapen, gaat Rienk daar iets heel anders van maken. Wat een idiote eikel is dat zeg. In het begin mocht ik hem nog. Nu totaal niet meer.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:03 schreef AnneLo het volgende:
Wat een sukkel die Rienk. Isabella doet dit omdat ze morgen de koeien niet wil doen.
Ze wil nu in ieder geval niet met hem knuffelen.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:04 schreef Zelus het volgende:
Hopelijk is Nico nu wakker geworden en gezien hoe de echte Zwerver kan zijn.
Maar ze durft nietquote:
Oh dear ik ben oudquote:Op maandag 9 juni 2014 01:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet echt, Ooit iets van gezien. maar waar slaat het op dan?
Dat scandeerde de mensen altijd als hij binnen kwam en als de boel in de fik vloog tijdens hevige discussies. Meestal met tokkie figuren.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet echt, Ooit iets van gezien. maar waar slaat het op dan?
uhm ik ben 40+quote:
Waarheid mag niet gezegd worden daar.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:05 schreef Kaleddi het volgende:
En iedereen is het weer aan het sussen. Is allemaal niet belangrijk.
Terwijl ze juist de goede dingen aanstipt
Misschien ben ik wel ouder dan jijquote:
Ik ook (40), Jerry was van de eind jaren 90 toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
uhm ik ben 40+
maar ken het toch erg goed hoor
Met wat?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
uhm ik ben 40+
Ik had het ook niet tegen jouquote:Op maandag 9 juni 2014 01:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
uhm ik ben 40+
Marije zou het zelfs allemaal kunnen weten, zij heeft veel gestreamd en is er sinds kort in, dus zij weet hoe het zit, maar ik geloof, dat zij niet het licht uitgevonden heeft.quote:
Nee, het pakt juist altijd verkeerd uit. Zij verliest elke keer een stukje privalege.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:05 schreef .Exe het volgende:
Isa heeft eigenlijk, ondanks haar geschreeuw, helemaal gelijk![]()
Zoals bijna altijd en ze geeft zich bloot maar dat pakt voor haar eigenlijk altijd goed uit!
Isa is TOP![]()
![]()
En Dennis?? Wat een gladde zielige ouwe lafaard!
Dat had Isa net aangekaart bij de anderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ik val er eigenlijk middenin. Gaat dit over het feit dat Isa drank heeft gepakt? Die tokkie moest eens weten er wordt regelmatig gesjopt in die kast van haar, zijzelf als grootste afnemer.
Marije is een linkmiegel.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:07 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Marije zou het zelfs allemaal kunnen weten, zij heeft veel gestreamd en is er sinds kort in, dus zij weet hoe het zit, maar ik geloof, dat zij niet het licht uitgevonden heeft.![]()
Ik 50+. Hier primaquote:Op maandag 9 juni 2014 01:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
uhm ik ben 40+
ho hoquote:
En ze wint sympathie van onsquote:Op maandag 9 juni 2014 01:08 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nee, het pakt juist altijd verkeerd uit. Zij verliest elke keer een stukje privalege.
waarom was dit niet gisteravond, dan hadden we vandaag naar de markt kunnen gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 01:09 schreef GekkePoes het volgende:
Het valt me wel op dat iedereen tegen isa gaat, en niemand die er tussen springt.
Ik ben in staat om in Utopia te gaan om er tussen te springen , Isa een beetje meehelpen
Die eikel doet niet anders dan haar te manipuleren en op haar flikker te geven en dan gaat hij het weer goed maken. Die gozer is eng.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:10 schreef Chanel5 het volgende:
En dit noemt JdeM Utopia met Vanas als hoofd van de drankkast?
Aike nam het daar net wel op voor Isa.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:09 schreef GekkePoes het volgende:
Het valt me wel op dat iedereen tegen isa gaat, en niemand die er tussen springt.
Ik ben in staat om in Utopia te gaan om er tussen te springen , Isa een beetje meehelpen
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:11 schreef tonja het volgende:
Dronken of niet Isa heeft gewoon 100% gelijk.
zullen we de beelden mailen.......quote:Op maandag 9 juni 2014 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: Ik drink ook graag een glaasje wijn, maar de laatste weken kan niemand van mij zeggen dat...
Nou, dat kunnen we wel!
De bom moet ooit knallenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:10 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Die eikel doet niet anders dan haar te manipuleren en op haar flikker te geven en dan gaat hij het weer goed maken. Die gozer is eng.
Een fles rum gepakt. Cola rum gemaakt. 1 slok genomen en de hel brak los. Dennis begon. Die druiloor laat haar in de steek toen Vanflessa verhaal kwam halen. Dit dus.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ik val er eigenlijk middenin. Gaat dit over het feit dat Isa drank heeft gepakt? Die tokkie moest eens weten er wordt regelmatig gesjopt in die kast van haar, zijzelf als grootste afnemer.
Ze zal moeten beseffen dat Rudi haar vijand is. Het is niet anders, 3 stemmen op HEMquote:Op maandag 9 juni 2014 01:10 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Die eikel doet niet anders dan haar te manipuleren en op haar flikker te geven en dan gaat hij het weer goed maken. Die gozer is eng.
Doet ze dat niet in de pannenkoeken?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:11 schreef Caroline46 het volgende:
Iemand gezien dat er in t restaurant voor een klant rum werd geschonken of in een gerecht werd gebruikt?
voor de bananen op de bbq geloof ikquote:
Daar verbaas ik me dus ook over. Voor de crep SuFles word Grand Marnier gebruikt volgens mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:11 schreef Caroline46 het volgende:
Iemand gezien dat er in t restaurant voor een klant rum werd geschonken of in een gerecht werd gebruikt?
Bij de bbq, moest van Julius. Ik weet niet meer voor wat.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:11 schreef Caroline46 het volgende:
NO WAY. Zij is de enige die dingen aan durft te kaarten, maar vaak haar verhaal niet kwijt kan,omdat het 1 grote leugenachtige bende is.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:09 schreef ledn81 het volgende:
Vanas regelt in de loods al wat positieve stemmen.. Vies wijf. Rienk gaat ook mee. Die maakt gebruik van alles en iedereen. Isa is nu hypocryte trut..
Nee die zuipt ze op tijdens feestjes.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:11 schreef Caroline46 het volgende:
Ow, voor die bananen inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Bij de bbq, moest van Julius. Ik weet niet meer voor wat.
yepquote:Op maandag 9 juni 2014 01:13 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
NO WAY. Zij is de enige die dingen aan durft te kaarten, maar vaak haar verhaal niet kwijt kan,omdat het 1 grote leugenachtige bende is.
Heftig toetje!quote:Op maandag 9 juni 2014 01:13 schreef GekkePoes het volgende:
Een halve fles rum is gebruikt voor een bananentoetje voor 5 personen
in het Belgisch zeer dubbelzinnig!quote:Op maandag 9 juni 2014 01:05 schreef Zelus het volgende:
Marije, neem ff een slok rum kan je hopelijk ff lekker poepuhh.
ze IS eerlijk !quote:Op maandag 9 juni 2014 01:13 schreef Zelus het volgende:
Volgens mij vertelde de Fles dat Isa de Fles achter haar rug om aan het afzeiken was, en daar was de Fles nog pissiger over, volgens mij.
Ja Isa, wel EERLIJK blijven, ook in de Kas.
Ja hahaha. Besefte ik later ook. Dacht dat er gezegd werd ik ben hier te oud voor. Zag later dat het om Jerry ging. Ach. Tis ook zo spannend allemaal.quote:
Niet naar praten over Marije, er zitten hier een paar hardcore fans van haar die dat niet goed kunnen verwerken!quote:
Nou, anders is wel. Wat een lafbekken die anderen. Niemand zei iets. Niemand hielp haar.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:09 schreef GekkePoes het volgende:
jaquote:Op maandag 9 juni 2014 01:14 schreef RobbieRonald het volgende:
Rienk is ook flink in aanzien gedaald voor mij door die actie. Pure uitlokking van geweld.
Nooit.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:11 schreef Caroline46 het volgende:
Als je het in de fik zet valt het wel mee, ik denk niet dat dat het geval was.quote:
Ook daarom die kop van Vanes was helemaal verkeerd ingeschat. En Vanes die liet even blijken dat ze vind dat het van haar is. en niet van de groep.quote:
Ik wil er momenteel meer mensen uit dan dat ik erin wil houden.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:14 schreef RobbieRonald het volgende:
Rienk is ook flink in aanzien gedaald voor mij door die actie. Pure uitlokking van geweld.
Viel me inderdaad ook zwaar tegen van Rienk. Van Ruud verwacht je dit, maar niet van Rienkquote:Op maandag 9 juni 2014 01:14 schreef RobbieRonald het volgende:
Van mij ook. Zij was al mijn favo, door dit soort dingen. Nu helemaal.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:09 schreef .Exe het volgende:
[..]
En ze wint sympathie van ons![]()
Van mij zeker
Inderdaad!quote:Op maandag 9 juni 2014 01:14 schreef RobbieRonald het volgende:
Als hij dat bij mij flikt, steek ik zijn doos in de fik.Gaat hij maar lekker onder een tunnel slapen.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja
was niet mooi wat ie deed
als ie zoiets bij ruud durft te doen dan krijgt ie meteen een kopstoot !
die kwam sowieso van verquote:Op maandag 9 juni 2014 01:14 schreef RobbieRonald het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:14 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
in het Belgisch zeer dubbelzinnig!En de uitspraak klopt altijd.
JUISTquote:Op maandag 9 juni 2014 01:10 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
[..]
nee ze verteld gewoon de waarheid...
ookquote:
En iets wat alleen een man kan geven.quote:
Dat wil ik al een hele tijd.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:15 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik wil er momenteel meer mensen uit dan dat ik erin wil houden.
ISA ! !quote:
Ja wordt het ergerquote:
Er is geen vergunning tot het schenken van sterke drank in dat huis.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:11 schreef Caroline46 het volgende:
hmmm.... ook een touchéquote:Op maandag 9 juni 2014 01:17 schreef Jibba het volgende:
Isa, je zat gewoon te hard te blèren over alles wat je te zeggen had over Vanessa en hoe die met geld en boodschappen omgaat. Daar is Vanessa kwaad over en nergens anders over. Dat er spullen gejat worden, is ze allang gewend, ze doet het zelf ook aan de lopende band.
Ze zei het echtquote:Op maandag 9 juni 2014 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
"Ik weet hoe eerlijk Vanessa is" zegt Isa? Wait, whut?
Ze is de enige die daar haar nek uitsteekt . hoge bomen vangen veel wind.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:11 schreef Vlopje het volgende:
volgens rienk is het met isa altijd hetzelfde liedje
Met bezemstelen straksquote:Op maandag 9 juni 2014 01:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat kussengevecht zal ook wel niet meer doorgaan.
Wat ze net tegen Nico zei was zo treffend. Isa geloofd nog in mensen. Nico nog erger. Isa moet wakker worden. Misschien is ze dat nu. Ik hoop het voor haar.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:11 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ze zal moeten beseffen dat Rudi haar vijand is. Het is niet anders, 3 stemmen op HEM
Ze spreken ook altijd de waarheidquote:Op maandag 9 juni 2014 01:19 schreef Zelus het volgende:
Isa: ik ben fucking eerlijk.
Dat zeggen alle dronken mensen.
Chocolademousse?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:11 schreef Caroline46 het volgende:
Isa is top - klopt ja. !quote:Op maandag 9 juni 2014 01:09 schreef Zelus het volgende:
Isa, vorige week ging je ook janken in de Kas tegen de schouder aan van Marije.
Dus, wat let je.....
Ik dacht net, ik drink nooit meer. Maar ik liegquote:Op maandag 9 juni 2014 01:19 schreef Zelus het volgende:
Eindelijk, huilbui nr 4 voor Isa
ze heeft echt heel erg gelijk... alles wat wij hier zien zegt ze ... ook al heeft ze dan gedronken maakt niet uit.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:19 schreef Zelus het volgende:
Ik weet niet of Isa dit door had. Het is toch juist goed, dat Vanfles dat hoorde?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:13 schreef Zelus het volgende:
Volgens mij vertelde de Fles dat Isa de Fles achter haar rug om aan het afzeiken was, en daar was de Fles nog pissiger over, volgens mij.
Ja Isa, wel EERLIJK blijven, ook in de Kas.
UTO / Utopia Filmpjes #10quote:Op maandag 9 juni 2014 01:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er is geen streamverslag en ik val net in de streams, maar waar gaat het nou over? Vanfles is pissig?
Aike was sowieso goed bezig daarnet.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:17 schreef ledn81 het volgende:
Wel lief zo Aike, Marije en Aike zo. Scheelt weer 1 stem van Aike op Marije wellicht.
is nog al veel om snel te typen der zijn filmpjesquote:Op maandag 9 juni 2014 01:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er is geen streamverslag en ik val net in de streams, maar waar gaat het nou over? Vanfles is pissig?
Zij verdient eerlijke mensen om haar heen.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:19 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Wat ze net tegen Nico zei was zo treffend. Isa geloofd nog in mensen. Nico nog erger. Isa moet wakker worden. Misschien is ze dat nu. Ik hoop het voor haar.
Absoluut. Daarom drinken er meer uit een mok, zodat we niet zien, dat er drank in die bekers zitten.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:13 schreef Caroline46 het volgende:
Ik denk dat t merendeel voor Vanfles haar eigen gebruik is in een koffiemok
Ja. Mag ik het ze aub gaan vertellen?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:14 schreef Marenda het volgende:
Vanessa is zelf de grootste zuiperd op hun kosten.Isa heeft gewoon gelijk.Die beerput moet gewoon nu open vind ik en dan ook echt alles.Dan kan het nog wat worden.
Wel voor de streamkijkersquote:Op maandag 9 juni 2014 01:20 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Isa dit door had. Het is toch juist goed, dat Vanfles dat hoorde?
Als ze een exploitatievergunning hebben waarom dan niet ook een Drank- en Horecawetvergunning?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:17 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Er is geen vergunning tot het schenken van sterke drank in dat huis.
Blijkbaarquote:Op maandag 9 juni 2014 01:22 schreef aarontje112 het volgende:
Wtf boeit Ruud haar, is toch geen goede vriend van d'r
Kan ook van het huilen zijn (dat denk ik eerder).quote:Op maandag 9 juni 2014 01:22 schreef chufi het volgende:
Ze heeft wel veel gezopen want ze hikt .. maar door .. Oops opper master Emil meldt zich
lijkt mij ookquote:Op maandag 9 juni 2014 01:23 schreef Tayu het volgende:
[..]
Kan ook van het huilen zijn (dat denk ik eerder).
Tuurlijk wel. Het is inconsequente hypocriete Rienk he...quote:Op maandag 9 juni 2014 01:15 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Viel me inderdaad ook zwaar tegen van Rienk. Van Ruud verwacht je dit, maar niet van Rienk
Ik idem.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:15 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik wil er momenteel meer mensen uit dan dat ik erin wil houden.
Ja alleen als de andere erbij komen en ze gaat in discussie zoals net met vanflessa klinkt ze echt helemaal niet dronkenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:20 schreef Gert het volgende:
Het wordt nu wel héél erg dronken gezwets vol zelfmedelijden. Ga naar je nest, party is over.
Graagquote:Op maandag 9 juni 2014 01:16 schreef Straatverlichting het volgende:
Mag ik svp een keer een kwartiertje aanschuiven in een centraal....? met een beknopte samenvatting van de mensen die wel weten hoe e.e.a. in elkaar steekt (referenties @ fok-cos)
Ik denk dat het meer gaat om het feit dat ze het idee had dat hij dingen meende en haar dus compleet beduveld heeft.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:22 schreef aarontje112 het volgende:
Wtf boeit Ruud haar, is toch geen goede vriend van d'r
Nou ik heb het ook wel gehad met dat hysterische gejengel, ze herhaalt zichzelf ook voortdurend.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:23 schreef tonja het volgende:
'Lekker naar bed gaan' tief toch op bah Emil
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel fijn dat Isa even zegt dat ze uit haar evenwicht is, het was me haast ontgaan.
Het is een gevoelig meisje ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:19 schreef Zelus het volgende:
Ze laat zich dus makkelijk manipuleren.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:21 schreef Jibba het volgende:
Isa Isa Isa. Best dom dat je Ruudje niet allang doorziet.
Die slijmde bij je omdat hij bang was voor stemmen.
Why the fuck is die vieze Ruud zo belangrijk voor haar??
Met zichzelf?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:24 schreef Zelus het volgende:
Isa, klaar nu, ff heftige goedkmaaksex en dan weer verder met die rum.
Iets uitpraten met die domme idioten, en slapen als je je zo voelt gaat m ook niet worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik heb het ook wel gehad met dat hysterische gejengel, ze herhaalt zichzelf ook voortdurend.
Dus of ga naar bed, óf haal Vanessa en die tattoo tokkie er bij om het even lekker uit te praten.
Nu vergis je je toch echt. Vanflessa is alcoholiste en die waken als tijgers over hun drank voorraad. Waarschijnlijk heeft ze zo hier en daar wat gemist en nu kon ze iemand aan haar staart pakken. Dom mens.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:17 schreef Jibba het volgende:
Isa, je zat gewoon te hard te blèren over alles wat je te zeggen had over Vanessa en hoe die met geld en boodschappen omgaat. Daar is Vanessa kwaad over en nergens anders over. Dat er spullen gejat worden, is ze allang gewend, ze doet het zelf ook aan de lopende band.
Nee, ze moet gewoon doorgaan met de waarheid te verkondigen. Als enige bijna daar.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:20 schreef Zelus het volgende:
Pff, Isa, kap nou maar, ga koeknuffellen ofzo.
Nouuuuu... "GA WEG RIENK!! DAHAAG RIENK! DAHAAAAAAAAAAG!!! GA WEG RIENK!!!"quote:Op maandag 9 juni 2014 01:24 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ja alleen als de andere erbij komen en ze gaat in discussie zoals net met vanflessa klinkt ze echt helemaal niet dronken
Waar mis het anker??quote:Op maandag 9 juni 2014 01:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lijkt wel 'n rolmops, mis allen nog de tandenstoker door d'r rug.....
Ja, jammer he? DAT heeft Isa nog niet door. Alle ex bewoners zitten nu te smullen van de dingen, die de huidige bewoners mee maken. Ze zien het nu, zoals wij het zien en zullen zich afvragen hoe het kwam, dat zij de dingen ook niet zagen.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:17 schreef Kaleddi het volgende:
Oeh, nou maakt Isa een grote fout....: "Ik weet hoe eerlijk Vanes is..."
Aike is een mooiweerprater, viel mij al eeder op.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:26 schreef Zeyina het volgende:
Ik vind dat Aike het wel allemaal gemakkelijk wegvaagt hoor.
Er is niets aan de hand en morgen lachen we erom ?
Jammer hoor
Hij heeft een zwak voor huilende vrouwtjes denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan die anabolenspuiter geen hartverzakking krijgen????
GVD wat is hij weer ergerlijk arrogant zich overal mee aan het bemoeien.
Maar ze is nu wel gekalmeerd, dus ik denk dat het juist goed was wat ze deed.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:27 schreef Zelus het volgende:
[..]
Aike is een mooiweerprater, viel mij al eeder op.
Totdat het haar overkomt, dan is Utopia te klein!!!
Zo gaat het toch al maanden. Hopelijk is dit het startsein van meer...quote:Op maandag 9 juni 2014 01:26 schreef Zeyina het volgende:
Ik vind dat Aike het wel allemaal gemakkelijk wegvaagt hoor.
Er is niets aan de hand en morgen lachen we erom ?
Jammer hoor
En dat vieze wijf van 'm. En hopelijk is de redactie dan net als ons van mening dat een van hun moet vedwijnen.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:27 schreef Day het volgende:
Nou, 1 ding is zeker. Isa zit op de bank.
Maar hopelijk Ruud ook!
Isa is erg vaak eerlijk over zichzelfquote:Op maandag 9 juni 2014 01:28 schreef Zelus het volgende:
Dramaqueen, eindelijk is Isa eens eerlijk over zichzelf.
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:28 schreef Jian het volgende:
Moet je die walrus op stream 3 zien liggen, je zal ernaast wakker worden, echt
Eens.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:28 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar ze is nu wel gekalmeerd, dus ik denk dat het juist goed was wat ze deed.
Vanessa schreeuwde het tegen Isa: wat je hier allemaal over mij zit te zeggen blablabla.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:26 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nu vergis je je toch echt. Vanflessa is alcoholiste en die waken als tijgers over hun drank voorraad. Waarschijnlijk heeft ze zo hier en daar wat gemist en nu kon ze iemand aan haar staart pakken. Dom mens.
Zou bijna gaan zeggen.. don't feed etc.......quote:
Nee Laura is gaan klikkenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:29 schreef Jibba het volgende:
[..]
Vanessa schreeuwde het tegen Isa: wat je hier allemaal over mij zit te zeggen blablabla.
Die rum had ze allang zien staan voordat ze naar bed ging, volgens mij.
Naast? Die neeemt mijn hele 2 persoons bed in beslag, dat word op de bank pittenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:28 schreef Jian het volgende:
Moet je die walrus op stream 3 zien liggen, je zal ernaast wakker worden, echt
Je moet er stevige armen voor hebbenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:30 schreef aarontje112 het volgende:
Wat dik is lotje toch ook, lau heeft vast even moeten zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |