SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door VMSDKR op 09-06-2014 00:18:45 ]
fuck you, met je warningquote:Op maandag 9 juni 2014 00:31 schreef Weissman het volgende:
Even TR gezet. Dit gaat smegmanus niet leuk vinden.
U bent gewaarschuwd!
ik toleer jou niet, haha, behaarde aapquote:Op maandag 9 juni 2014 00:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit soort taalgebruik kan ik niet tolereren.
Ik vind deze all over the place. En meestal heb ik een diepere bass nodig om een audiostijfje te krijgen.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:08 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind alleen die 3e nice. Op nr. 2 na is dat niet eens trap trouwens maar aquacrunk.
Dit broeder, DIT is hard.
Yup, denk het wel. Soms zijn de grenzen tussen bepaalde (sub)genres wel hel vaag tho.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:19 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik vind deze all over the place. En meestal heb ik een diepere bass nodig om een audiostijfje te krijgen.
Wat voor genre is dit dan? Ook aqua?
Tweede is viesss funky lekkerrrrr. Slasherrrr.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Yup, denk het wel. Soms zijn de grenzen tussen bepaalde (sub)genres wel hel vaag tho.
Zoek Rustie, Flume, Louis Futon en GANZ maar eens op, die maken ook aquacrunk
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:20 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
waar BLOKJES wel niet goed voor zijnben blij dat je door BLOKJES niet veel ziet
quote:Hotlinking is forbidden
Draag voortaan een burkaquote:Op maandag 9 juni 2014 16:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Weet je soms kijken mannen zo vies naar me dat ik me echt ongemakkelijk voel. In de trein, in de metro. Ik kleed me niet eens bloot. Zojuist ging een gast die al heel de tijd naar me staarde opeens dichterbij zitten, waar was dat voor nodig? Eergisteren vroeg ik nog aan eentje of hij het kon zien.
Mirin much? Come at me fggt fight me IRL, DYEL skeleton manlets, when do they learn.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Weet je soms kijken mannen zo vies naar me dat ik me echt ongemakkelijk voel. In de trein, in de metro. Ik kleed me niet eens bloot. Zojuist ging een gast die al heel de tijd naar me staarde opeens dichterbij zitten, waar was dat voor nodig? Eergisteren vroeg ik nog aan eentje of hij het kon zien.
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:00 schreef Fanta-stick het volgende:
ik zou toch naar de huisarts gaan en eee paar keer klagen over last van je rug, zodat je een breast reducion krijgt vergoed en dan heb je nooit meer last van starende mannen.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:00 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 16:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zou toch naar de huisarts gaan en eee paar keer klagen over last van je rug, zodat je een breast ass reduction krijgt vergoed en dan heb je nooit meer last van starende mannen.
je bent gewoon veel lekkerder dan Riet of Jantine die thuis op hun man zitten te wachtenquote:Op maandag 9 juni 2014 16:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Weet je soms kijken vrouwen naar me en komen ze naar me toe en vragen heel flirterig of ik al getrouwd ben. Meestal in de metro of trein. Zojuist weer een. Ze ging mij eerst de hele tijd "eyefucken". Hellow Awkward!!! Eergisteren was ik het helemaal zat en vroeg ik: "Waarom vraag je met zo'n flirterig toontje of ik al getrouwd bent. Denk je dat je me kan trappen omdat je je poes in mijn gezicht loopt te flapperen? Dat je een poes hebt maakt je niet uniek hoor!"quote:Op maandag 9 juni 2014 16:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik voel je pijn Fanta. Vrouwen kleden me soms uit waar ik bij zitquote:Op maandag 9 juni 2014 16:00 schreef Fanta-stick het volgende:
0 geloofwaardigheid ditquote:Op maandag 9 juni 2014 17:44 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Weet je soms kijken vrouwen naar me en komen ze naar me toe en vragen heel flirterig of ik al getrouwd ben. Meestal in de metro of trein. Zojuist weer een. Ze ging mij eerst de hele tijd "eyefucken". Hellow Awkward!!! Eergisteren was ik het helemaal zat en vroeg ik: "Waarom vraag je met zo'n flirterig toontje of ik al getrouwd bent. Denk je dat je me kan trappen omdat je je poes in mijn gezicht loopt te flapperen? Dat je een poes hebt maakt je niet uniek hoor!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |