Het is bij René thuis toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent ook welkom op het verjaardagsfeest van Johannes, GGMM en mij op 17 juni.
Klopt, een insider vertelde mij dat hij een groot scherm heeft opgehangen naast zijn aquarium.quote:
Als ik een lijstje op zou moeten stellen van personen die ik absoluut niet zou willen meeten flankeert GGMM waarschijnlijk Syntix en Superniger in de top.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent ook welkom op het verjaardagsfeest van Johannes, GGMM en mij op 17 juni.
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als ik een lijstje op zou moeten stellen van personen die ik absoluut niet zou willen meeten flankeert GGMM waarschijnlijk Syntix en Superniger in de top.
Niet eens ik?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als ik een lijstje op zou moeten stellen van personen die ik absoluut niet zou willen meeten flankeert GGMM waarschijnlijk Syntix en Superniger in de top.
Dat is jammer. GGMM is in het geheim eigenlijk een hele sociale gozer. (Dit weet hij goed verborgen te houden, om nog enige autoriteit over te houden)quote:Op zondag 8 juni 2014 23:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laatste dagen wel vaker, is toch mooi man. Niet altijd die sarcastische en ironische modus die hij activeert, maar een man die zijn mening geeft.
Ik probeer persoonlijke groei mee te maken.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laatste dagen wel vaker, is toch mooi man. Niet altijd die sarcastische en ironische modus die hij activeert, maar een man die zijn mening geeft.
Blijf wel dicht bij jezelf Johannes, jouw grappen en grollen maken de wereld toch een stukje mooierquote:Op zondag 8 juni 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer persoonlijke groei mee te maken.
Eigenlijk moet iemand anders het over mij zeggen, maar ik zal het nu toch maar even zelf doen:quote:Op zondag 8 juni 2014 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Blijf wel dicht bij jezelf Johannes, jouw grappen en grollen maken de wereld toch een stukje mooier
Joe neffer wok aloon is een ander liedje dus ik voel me niet aangesprokenquote:Op zondag 8 juni 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoorden jullie Youri Mulder trouwens zeggen dat hij zo genoot van You'll never walk alone bij Celtic?
Beetje een steek onder de gordel naar zijn eigen fans
Niet een liedje waar Youri geëmotioneerd van raakt.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Joe neffer wok aloon is een ander liedje dus ik voel me niet aangesproken
Sjek heeft me geblokkeerd op de Twitter.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:48 schreef Caland het volgende:
Willem Vissers en dikke Sjek zitten dus gewoon tijdens de uitzending naar elkaar te twitteren. Minachting van de kijker.
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een show... ga lekker in Hilversum zitten i.p.v onze belastingcenten te verneuken daar in Brazilië.
Hij lijkt mij ook wel oke.. is alleen niet geschikt voor zijn functiequote:Op zondag 8 juni 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is jammer. GGMM is in het geheim eigenlijk een hele sociale gozer. (Dit weet hij goed verborgen te houden, om nog enige autoriteit over te houden)
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:48 schreef Caland het volgende:
Willem Vissers en dikke Sjek zitten dus gewoon tijdens de uitzending naar elkaar te twitteren. Minachting van de kijker.
twitter:vkwillemvissers twitterde op zondag 08-06-2014 om 22:42:20@Vrijlopen Is uur of twee geleden opgenomen. #studiovoetbal reageer retweet
Dus dat glas water omgooien was in scène gezet door Jack?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:vkwillemvissers twitterde op zondag 08-06-2014 om 22:42:20@Vrijlopen Is uur of twee geleden opgenomen. #studiovoetbal reageer retweet
Sjek schijt zijn luier net als Witteman ook al vol.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:vkwillemvissers twitterde op zondag 08-06-2014 om 22:42:20@Vrijlopen Is uur of twee geleden opgenomen. #studiovoetbal reageer retweet
Jan Mulder is nooit grappig met zijn gespeelde en betaalde emoties. Doet hij ook bij DWDD als hij daar zit. De stem van het volk spelen met die gespeelde/betaalde uitspraken en gedragingen elke keer op tv.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo grappig.
Kees werkt niet meer bij de KNVB dus ik hoop dat hij wat vrijer mag pratenquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jack nodigt direct zijn concurrent Kees uit.
Kees is nu presentator van een eigen voetbaltalkshow, daarom is hij concurrent van Jack.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Kees werkt niet meer bij de KNVB dus ik hoop dat hij wat vrijer mag praten
concurrent? de ene show zit achter de decoder in de ochten en de andere op het open net primetime. Ik denk niet echt dat er concurrentie isquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kees is nu presentator van een eigen voetbaltalkshow, daarom is hij concurrent van Jack.
VBL / De Tafel van Kees
Jansma schroeft het gemiddelde flink omhoog.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:27 schreef Evertjan het volgende:
Triviavraagje: Hoeveel huwelijken zitten er vanavond aan tafel?
Paulquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetballes van Co
Waar ging het mis met Utrecht.
Alsof ik dan al op ben op zondagquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kees is nu presentator van een eigen voetbaltalkshow, daarom is hij concurrent van Jack.
VBL / De Tafel van Kees
Frank wellicht. Ronald kraamt alleen maar onzin uit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Co compenseert. Daarnaast is de Boer uitstekend natuurlijk. Met zijn hoofd.
Gisteren bij zijn analyse over Dordrecht heb ik me kapotgelachen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Frank wellicht. Ronald kraamt alleen maar onzin uit.
Blind heeft ook al gespeeld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Is Sjek al weer klaar voor 90 minuten? Hij is ook een WK-ganger.
Eens met de stellingquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef Tyron het volgende:
echt leuk die teringverhalen van jan altijd
hou je bek dicht
Ben je eindelijk terug, Stijn?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees Jansma zijn hoofd in HD is te eng voor woorden./
Nee joh, voetbal is een technische sportquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Ronald de Boer doping gebruiken?
Is ooit betrapt zelfs.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
In zijn voorhoofd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Manu had rood moeten krijgen en Schet niet.
Jouw UIquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Misschien kan Co even uitleggen wat er aan de hand is met Utrecht?
Hilarisch slecht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
Was dat 'tafel van Kees'-gebeuren nog wat?
Beetje respect voor onze nieuwe spits.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |